Tak jak pisałem wcześniej, że dziś zaprezentuję listę funkcji, które chcemy wprowadzić w naszym bocie.
1. Healing
- Zwykłe leczenie czarem od danej ilości hp lub % do określonej ilości.
- UH Rune od ilości hp lub %.
- HP Potion.
- MP Potion.
- Friend Heal, Potionami lub czarem.
2. Lists
- Lista wrogów. Opcja służy do wpisania na listę wszystkich wrogów.
- Lista przyjaciół. Wpisujemy tutaj wszystkich swoich przyjaciół.
- Team Marks. Po użyciu tej opcji przy nickach pojawiają się literki [F - friend] lub [E - enemy]
3. HUD
- Pokazywanie gildii. Pokazuję w jakiej gildii jest gracz.
- Pokazywanie profesji, poziomu oraz ilość życia.
- Automatycznie sprawdzanie graczy. Bot automatycznie daje look na pobliską osobę.
- Generalne informacje(Ping, Exp/h, Stamina, Aktualny target, Czas do wbicia mlvl/skilli.
- Czas zabójstwa. Pokazuje czas do zgubienia pz od ostatniego zabójstwa.
- Magic Wall Timer. Czas do zniknięcia MWalla.
- Aktywne skrypty/hotkeye. Pokazuje na ekranie jakie hotkey'e/skrypty mamy aktywne.
- Healing percent - Gdy gracz/potwór straci punkty życia/many, lub uleczy się, opcja ta pokaże nam ile % hp odnowił/stracił gracz/potwór.
4. Hotkey'e
Opcja dokładnie jak w ElfBocie, będzie umożliwiała dodanie hotów pod dany klawisz.
5. CaveBot
Funkcje chodzenia:
- Stand. Chwilowe zatrzymanie się postaci na danym waypoincie.
- Node. Przy gonitwie za potworkiem postać nie wraca do wcześniejszych waypointów tylko idzie dalej.
- Walk. Biegamy od waypointa do waypointa. Gdy bijemy jakiegoś potworka, to przestaje biegać, by nie nalurować ich sobie więcej.
- Action. Opcja umożliwiająca dodania skryptów, pisanie z NPC, depositer itd.
- Rope. Używanie liny/czaru.
- Ladder. Wchodzi po drabinie. Również najpierw trzeba użyć obok (lub na miejscu drabiny) opcji Stand.
- Shovel. Używa łopaty.
- Lure. Opcja służąca do lurowania potworków.
- Show labels. Zamiast pozycji w Waypoints widać nazwę, którą wpisaliśmy w opcji Label.
- Follow waypoints. Start chodzenia po waypointach.
Emplacement - Ustawienie kierunku w jakiej postać ma wykonać akcję.
Alarmy
S – Odtwarza alarm.
P – Wstrzymuje wszystkie funkcję Cavebota.
X – Daje loga.
R – Próbuje zalogować się ponownie.
Player on screen – Gdy pojawi się inny gracz na naszym ekranie.
GM/CM detected – Gdy pojawi się osoba z supportu.
Player attaking – Gdy któryś gracz nas zaatakuje.
Default chat msg – Gdy na naszym kanale default pojawi się wiadomość.
Private chat msg – Gdy ktoś do nas napisze prywatną wiadomość.
Disconnected – Gdy nas wyloguje.
Cavebot Hotkeys :
Wrzucamy tutaj hotkeye, które będą odpalane wraz startem cavebota.
Looting :
Miejsce do ustalenia jakie rzeczy postać ma zbierać. Od lewej.
I pole – Wpisujemy ID danego itemu. Aby zobaczyć ID należy kliknąć „look” na item, ID pokaże się w miejscu, gdzie wyświetla się napis „You are full”.
Drugie pole – Wpisujemy e, gdy chcemy zbierać dany item do plecaka, lub g, gdy chcemy dany item/dane itemy wyrzucać na ziemię.
Trzecie pole - Wpisujemy dowolną nazwę itemu. Nie ma znaczenia co tam wpiszemy.
Options:
Use Rope – Wybieramy opcję, którą bot ma użyć jeżeli mamy ustawiony waypoint Rope.
Use Shovel – Wybieramy jaką łopatę mamy używać, jeżeli mamy gdzieś w skryptach zaznaczoną opcję Shovel.
Open next bp – Otwieranie BP, jeżeli wcześniejszy zostanie zapełniony.
Loot nearby targets – Otwiera tylko potworki, które padły obok. Otwiera również bagi.
Loot distant targets – Zapamiętuje gdzie padły potworki i otwiera je wszystkie.
6. Targeting
Opcje targetingu:
Name - Wpisujemy jakiegoś potworka, który ma być zabijany przez naszego chara.
Count – Gdy count jest na Any, to targeting działa przy dowolnej liczbie potworów.
Setting – Cyfra, którą tutaj wybierzemy wyznacza wartość dla ilu potworków widzianych na ekranie ustawienie będzie działać.
HP% range - Wybieramy ile HP ma zjeżdżać potworkowi. Domyślnie od 100 do 0 (liczone w procentach).
Danger level – Wybieramy poziom niebezpieczeństwa potworka. Im wyższa wartość tym potwór jest bardziej niebezpieczny i bot będzie próbował go zabić w pierwszej kolejności.
GHOST - Opcja służąca do atakowania niewidzialnych potworów daną runą.
Monster attacks:
Don’t avoid – Nie ucieka przed potworkami.
Avoid wave – Unika ataków typu fire wave Draga.
Avoid beam – Unika ataków typu energy beam Warlocka.
Desired stance:
Malee Strike – Stoi w miejscu gdy zobaczy potworka. Jednak gdy ten podejdzie, to zawsze ustawia się twarzą w twarz.
Malee Parry – Bot po prostu podchodzi do potworka i stoi. Ale gdy mamy na sobie więcej niż 2 potworki, to zaczyna tak biegać, by biły go tylko 2.
Dist Away – Uciekamy przed potworkami. Na ile kratek ma uciekać będzie opisane w Stance Options.
Melee Reach – Podchodzi i klatuje potworka nie ruszając się przy tym.
Melee Approach – Bot będzie podbiegał do potworka i ustawiał się na skos.
Melee ReachCircle – Podbiega do potworka, ustawia się na skos od strony, w którą ma skierowaną potworek głowę.
Melee ReachStrike – Podbiega do potworka, a głowę zawsze kieruje w stronę przeciwną do niego.
Lose Target - Stara się zgubić cel.
Lure Target - Luruje potworka.
Desired action – W pierwszym okienku wybieramy albo atak, albo chodzenie za potworkiem. W drugim rodzaj ataku – opisywać nie trzeba – jest to wystarczająco domyślne.
Attack mode :
Stand/Offensive – Postać stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na full atk.
Stand/Balanced – Postać stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na balanced.
Stand/Defensive - Postać stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na deff.
Chase/Offensive – Postać biegnie do potworka i bije na full atk.
Chase/Balanced - Postać biegnie do potworka i bije na balanced.
Chase/Defensive - Postać biegnie do potworka i bije na deff.
Wear ring – Kiedy atakujemy danego potworka, to dodatkowo bot zakłada nam dany pierścień.
Play alarm – odtwarza alarmy.
Loot monster – Podbiega do ciał potworków, otwiera je i zbiera loota, którego podaliśmy w Cavebot.
Stance Options :
Range distance – Wybieramy ile kratek od potworka ma się trzymać z daleka. Najlepiej mieć zaznaczoną opcję Dist Away.
Attack frequency – Z jaką częstotliwością ma sprawdzać odległość między Tobą a potworkiem.
Ignore other’s monster – Ignoruje resztę potworków, ucieka tylko przed tym jednym.
Ignore Anti-bot monsters – Ignoruje potworki zwane „antybotami”.
Run Targeting – Dopiero teraz wszystkie stworzone opcje zaczynają działać.
Target selection :
List Order – Najpierw kara potworka, który znajduje się wyżej w Monster Definition.
Health – Napada te potworki, które mają procentowo mniejszą ilość HP.
Proximity – Bije potworki znajdujące się najbliżej.
Danger – Bije te, które są najniebezpieczniejsze.
Random – Tak jakby losowo wybierał potworka, którego ma bić.
Stick – Jeżeli potworek ucieknie, a później wróci, to zostanie on ponownie zaatakowany.
Target must be reachable – Jeżeli możemy podejść do potworka, to będziemy go atakować.
Target must be shootable – Jeżeli zobaczymy potworka na ekranie i będzie można w niego oddać strzał z czaru/runy (niekoniecznie podejść do niego), to będzie go atakował.
To jest wstępna lista opcji, które dodamy. Czekamy na Wasze propozycje co możemy dodać, co usunąć. :)
Zakładki