Reklama
Strona 16 z 134 PierwszaPierwsza ... 614151617182666116 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 226 do 240 z 2004

Temat: [XenoBot] Oficjalny temat

  1. #226

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    127
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    dlaczego jak raz otworze trade chat i potem zamkne to juz mi nie otwiera ?

  2. #227

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    54
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    ma może ktoś płatne skrypty do xeno dla knighta lub druida anlogicznie 60+ , 100 +
    będe wdzięczny mogę zapłacić na guardi ^^

  3. #228

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    127
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Dlaczego jak mam odpalony xenobot i otworze trade potem zamkne to juz nie moge musze reloga zrobic?Jak ustawic zeby gp i playtnki zbieralo i zeby gp zamienialo jak bedzie 100 na platynki

  4. Reklama
  5. #229
    Avatar Bass_Doom
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    162
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    napisz do mnie na priv co Cie interesuje, mam bardzo duzo platnych skryptow :)

  6. #230
    Avatar Astiliapl
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Polska B
    Wiek
    30
    Posty
    955
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Bass_Doom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    napisz do mnie na priv co Cie interesuje, mam bardzo duzo platnych skryptow :)
    napisz mi listę tego co masz pod każdą profesje może coś bym kupił :)

  7. #231
    Avatar Bass_Doom
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    162
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    nie chciało mi się pisac. poczytajcie sobie jakie skrypty, zainteresowany - pisz priv. jeszcze nie wiem czy tutaj sa ancient scaraby dla msa, czy hydry z task makerem dla rp/ms/ek.
    oczywiscie do kazdego skrypta mam LUA bo każdy skrypt jest full afk :)

    Załącznik 302000
    Ostatnio zmieniony przez Bass_Doom : 30-11-2013, 16:57

  8. Reklama
  9. #232

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    184
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Siemanko, poszukuję scrypta na ofrc fortress otside 100% afk na paladyna tylko nigdzie go nie mogę znaleść chodzi mi o to żeby nie kupował spearów tylko brał z dp z wyznaczonego bp, wdzięczny bym był jak by ktoś dał mi jakis poradnik jak tworzyć scrypty 100% afk

  10. #233
    Avatar Krychu196
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Cieszyn
    Posty
    396
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Gdzie bocić knajtem 50 lvl facc i jakie eq i sword?

  11. #234
    Avatar Grosz3k
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    514
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Ma ktoś skrypta na beary na południe od thais?

  12. Reklama
  13. #235

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    127
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    moze ktos powiedziec dlaczego jak mam xenobota wlaczonego wlacze trade zamkne to juz 2 raz odpalic nie moge >?

  14. #236

    Notoryczny Miotacz Postów FoX-x jest teraz offline
    Avatar FoX-x
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Częstochowa
    Wiek
    31
    Posty
    1,448
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Jest ktos w stanie stuningowac ten skrypt
    Kod :
    --[[Mages Multiple Strike Spells]]--
     
     
    local targets = {"Worker Golem"}
     
    -- Just change below to suit your needs.
        local spells = {}
        spells[1] = { spell = "exori gran vis" } --Max spell
        spells[2] = { spell = "exori amp vis" } --Gran spell
        spells[3] = { spell = "exori vis" } --Nooby spell (This will be the only spell cast after Target <= 35% HP)
     
     
    Module.New("Multiple Strike Spells", function(module)
    for _, data in ipairs(spells) do
        local c = Creature.GetByID(Self.TargetID())
            if table.contains(targets, c:Name()) then
                if c:DistanceFromSelf() <= 3 then
                    if Self.TargetID() ~= 0 then
                        if c:HealthPercent() >= 35 then
                            for x=1, #spells do
                                if Self.CanCastSpell(data.spell) then
                                    Self.Say(data.spell)
                                    wait(500, 1500)
                                end
                            end
                        elseif c:HealthPercent() <= 35 then
                                if Self.CanCastSpell(data.spell[3]) then
                                    Self.Say(data.spell[3])
                                    wait(500, 1500)
                                end
                        end
                    end
                end
            end
        end
        module:Delay(1000)
    end)
    Chodzi o to ze bot napierdala w workery czasami gran visa, a takto 3/4 czasu visy zwykle. Czyli prosilbym o bardziej agresywniejszy spell attack w workery:D
    Dodam, ze targeting normalnie mam odpalony na trzy moby i kazdy spell exori vis

    @edit: mozna wplesc jakis vishur w trzy workery ?
    Ostatnio zmieniony przez FoX-x : 30-11-2013, 20:29

  15. #237
    Avatar Krychu196
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Cieszyn
    Posty
    396
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    @nysio

    0.o ja normalnie moge włączać trade

  16. Reklama
  17. #238

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    112
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    ma ktos huda ktory pokazuje itemki zlootowane i oblicza profit?

  18. #239

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    54
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Beyaz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ma ktos huda ktory pokazuje itemki zlootowane i oblicza profit?
    to jest na drgony przerób sobie '
    Kod :
    	THE_OVERSEER =
    	{
            SCRIPT_NAME = "The Overseer",
            SCRIPT_VERSION = "1.1",
            INITIALIZED = false,
        }
    
        THE_OVERSEER.SHOW_ALL_ITEMS = false
        THE_OVERSEER.ITEMS_LIST =
    	{
    		{NAME = "gold coin", VALUE = 1},
    		{NAME = "platinum coin", VALUE = 100},
    		{NAME = "Dragon's Tail", VALUE = 100},
    		{NAME = "Dragon Shield", VALUE = 4000},
    		{NAME = "Wand of Inferno", VALUE = 3000},
    		{NAME = "Green Dragon Leather", VALUE = 100},
    		{NAME = "Green Dragon Scale", VALUE = 100},
    		{NAME = "Serpent Sword", VALUE = 800},
    		{NAME = "Strong Health Potion", VALUE = 70},
    		{NAME = "Small Diamond", VALUE = 300},
    		{NAME = "Dragon Hammer", VALUE = 1700},
    		{NAME = "Life Crystal", VALUE = 0},
    		{NAME = "Dragonbone Staff", VALUE = 3000},
    		{NAME = "Small Topaz", VALUE = 200},
    		{NAME = "Hellspawn Tail", VALUE = 475},
    		{NAME = "Warrior Helmet", VALUE = 5000},
    		{NAME = "Spiked Squelcher", VALUE = 5000},
    		{NAME = "Black Skull", VALUE = 4000},
    		{NAME = "Dracoyle Statue", VALUE = 5000},
    		{NAME = "Onyx Flail", VALUE = 22000},
    	}
        
        -- [[ DO NOT CHANGE ANYTHING BELOW THIS LINE ]] --
        TIME_HUNTING = HUD.New(0,0,"",0,0,0)
        THE_OVERSEER.TEMP_ITEMS_LIST = {}
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY =
    	{
    		SCRIPT_HEADER = HUD.New(0,0,"",0,0,0),
    		LOOT_HEADER = HUD.New(0,0,"",0,0,0),
    		ITEMS_COUNT = {},
    		TOTAL_LOOT_HEADER = 
    		{
    			TEXT = HUD.New(0,0,"",0,0,0),
    			WORTH = HUD.New(0,0,"",0,0,0),
    		},
    		OUTCOME = HUD.New(0,0,"",0,0,0)
    	}
        THE_OVERSEER.COLORS =
    	{
            BLACK = {R = 1, G = 1, B = 1},
            ORANGE = {R = 255, G = 165, B = 0},
            BLUE = {R = 30, G = 144, B = 255},
            CORNSILK = {R = 205, G = 200, B = 177},
            WHITE = {R = 255, G = 255, B = 255},
            GREEN = {R = 107, G = 142, B = 35},
            RED = {R = 178, G = 34, B = 34},
        }
    	
    Stats = {}
    Stats.__data = {}
    Stats.__data.PLAYERS_SEEN = {}
    Stats.__data.MONSTERS_SEEN = {}
    Stats.__data.MONSTERS_KILLED = {}
    Stats.__data.ITEMS_LOOTED = {}
    Stats.__index = Stats
    THE_OVERSEER.TIME_RUNNING = os.time()
    
    function string:explode(DELIMITER) -- Working
    	assert(type(DELIMITER) == [[string]], sprintf([[bad argument #1 to 'string:explode' (string expected, got %s)]], type(DELIMITER)))
    
    	local RETURN_VALUE, FROM = {}, 1
    	local DELIMITER_FROM, DELIMITER_TO = string.find(self, DELIMITER, FROM)
    
    	while (DELIMITER_FROM) do
    		table.insert(RETURN_VALUE, string.sub(self, FROM, DELIMITER_FROM - 1))
    		
    		FROM = DELIMITER_TO + 1
    		DELIMITER_FROM, DELIMITER_TO = string.find(self, DELIMITER, FROM )
    	end
    
    	table.insert(RETURN_VALUE, string.sub(self, FROM))
    
    	return RETURN_VALUE
    end
    
    function sprintf(FORMAT_STRING, ...) -- Working
    	return #{...} > 0 and tostring(FORMAT_STRING):format(...) or tostring(FORMAT_STRING)
    end
    
    function ParseLootMessage(MESSAGE_POINTER, WITH_QUANTITY) -- Working
    	
    	local LOOT_INFO, LOOT_INFO_TEMP = {NAME = [[]], ITEMS = {}}
    	
    	LOOT_INFO.NAME, LOOT_INFO_TEMP = MESSAGE_POINTER:match([[Loot of (.+): (.+)]])
    	if (LOOT_INFO.NAME) then
    		LOOT_INFO.NAME = LOOT_INFO.NAME:gsub([[^a ]], [[]]):gsub([[^an ]], [[]]):gsub([[^the ]], [[]]):lower()
    		if (LOOT_INFO_TEMP ~= [[nothing]]) then
    			for _, ITEM_NAME in ipairs(LOOT_INFO_TEMP:explode([[, ]])) do
    				local ITEM_QUANTITY, ITEM_NAME_TEMP = tonumber(ITEM_NAME:explode([[ ]])[1]) or 1, ITEM_NAME:gsub([[%d]], [[]]):gsub([[^a ]], [[]]):gsub([[^an ]], [[]]):trim():lower()
    				--:gsub([[s$]], [[]]) -- Plural form for items
    				if (ITEM_QUANTITY > 1) then
    					ITEM_NAME_TEMP = ITEM_NAME_TEMP:gsub([[s$]], [[]])
    				end
    				--local ITEM_ID = LOOT_ITEMS_EXCEPTIONS[ITEM_NAME_TEMP] and LOOT_ITEMS_EXCEPTIONS[ITEM_NAME_TEMP](LOOT_INFO.NAME) or Item.GetID(ITEM_NAME_TEMP)
    				local ITEM_ID = Item.GetID(ITEM_NAME_TEMP)
    				local ITEM_NAME = Item.GetName(ITEM_ID)
    				if (#ITEM_NAME > 0) then
    					if (WITH_QUANTITY) then
    						local ITEM_FOUND = tablefind(LOOT_INFO.ITEMS, ITEM_ID, [[ID]])
    						if (ITEM_FOUND) then
    							LOOT_INFO.ITEMS[ITEM_FOUND].QUANTITY = LOOT_INFO.ITEMS[ITEM_FOUND].QUANTITY + ITEM_QUANTITY
    						else
    							table.insert(LOOT_INFO.ITEMS, {ID = ITEM_ID, NAME = ITEM_NAME, QUANTITY = ITEM_QUANTITY})
    						end
    					elseif (not table.find(LOOT_INFO.ITEMS, ITEM_NAME)) then
    						table.insert(LOOT_INFO.ITEMS, ITEM_NAME)
    					end
    				end
    			end
    		end
    		return LOOT_INFO
    	end
    	
    	return {NAME = [[]], ITEMS = {}}
    end
    -- [[ INIT END ]] --
    
    --- Stats.AddItemsLooted
    -- @param	integer		ITEM_ID
    -- @param	integer		ITEM_AMOUNT
    -- @param	integer		ITEM_VALUE (optional)
    -- @return	void
    
    function Stats.AddItemsLooted(ITEM_ID, ITEM_AMOUNT, ITEM_VALUE) -- Working
    	assert(([[number:string]]):find(type(ITEM_ID)), sprintf([[bad argument #1 to 'Stats.AddItemsLooted' (number or string expected, got %s)]], type(ITEM_ID)))
    	assert(([[number]]):find(type(ITEM_AMOUNT)), sprintf([[bad argument #2 to 'Stats.AddItemsLooted' (number expected, got %s)]], type(ITEM_AMOUNT)))
    	assert(([[number:nil]]):find(type(ITEM_VALUE)), sprintf([[bad argument #3 to 'Stats.AddItemsLooted' (number or nil expected, got %s)]], type(ITEM_VALUE)))
    	
    	local ITEM_ID, ITEM_AMOUNT = Item.GetID(ITEM_ID), math.max(0, ITEM_AMOUNT)
    	
    	if (ITEM_ID > 0) then
    		if (Stats.__data.ITEMS_LOOTED[ITEM_ID]) then
    			Stats.__data.ITEMS_LOOTED[ITEM_ID].QUANTITY = Stats.__data.ITEMS_LOOTED[ITEM_ID].QUANTITY + ITEM_AMOUNT
    			
    			if (([[number]]):find(type(ITEM_VALUE))) then
    				Stats.__data.ITEMS_LOOTED[ITEM_ID].VALUE = math.max(0, ITEM_VALUE)
    			end
    		else
    			Stats.__data.ITEMS_LOOTED[ITEM_ID] = {ID = ITEM_ID, NAME = Item.GetName(ITEM_ID), QUANTITY = ITEM_AMOUNT, VALUE = ([[number]]):find(type(ITEM_VALUE)) and math.max(0, ITEM_VALUE) or Item.GetValue(ITEM_ID)}
    		end
    	end
    	
    	return nil
    end
    
    --- Stats.GetItemsLooted
    -- @param	integer		ITEM_ID (optional)
    -- @return	integer
    
    function Stats.GetItemsLooted(ITEM_ID) -- Working
    	assert(([[number:string:nil]]):find(type(ITEM_ID)), sprintf([[bad argument #1 to 'Stats.GetItemsLooted' (number, string or nil expected, got %s)]], type(ITEM_ID)))
    	
    	if (([[number:string]]):find(type(ITEM_ID))) then
    		return Stats.__data.ITEMS_LOOTED[Item.GetID(ITEM_ID)].QUANTITY or 0
    	end
    	
    	return Stats.__data.ITEMS_LOOTED
    end
    
    --- Misc.FormatNumber
    -- @param	integer		NUMBER
    -- @return	string
    
    function FormatNumber(NUMBER) -- Working
    	assert(([[number:string]]):find(type(NUMBER)), sprintf([[bad argument #1 to 'Misc.FormatNumber' (number or string expected, %s)]], type(NUMBER)))
    
    	local RESULT, SIGN, BEFORE, AFTER = [[]], string.match(tostring(NUMBER), [[^([%+%-]?)(%d*)(%.?.*)$]])
    	
    	while (#BEFORE > 3) do
    		RESULT = [[,]] .. string.sub(BEFORE, -3, -1) .. RESULT
    		BEFORE = string.sub(BEFORE, 1, -4)
    	end
    	
    	return SIGN .. BEFORE .. RESULT .. AFTER
    end
    
    function tablefind(t, value, field)
        for n = 1, #t do
    		if(t[n].field == value)then
    			return true
    		end
        end
        return false
    end
    
    if (not THE_OVERSEER.INITIALIZED) then
            
        for _, LOOT_ITEM in ipairs(THE_OVERSEER.ITEMS_LIST) do
            local LOOT_ITEM_ID = Item.GetID(type(LOOT_ITEM.NAME) ~= "table" and LOOT_ITEM.NAME or unpack(LOOT_ITEM.NAME))
            
            Stats.AddItemsLooted(LOOT_ITEM_ID, 0, LOOT_ITEM.VALUE)
            table.insert(THE_OVERSEER.TEMP_ITEMS_LIST, {ID = LOOT_ITEM_ID, NAME = LOOT_ITEM.NAME, VALUE = LOOT_ITEM.VALUE})
        end
        
    	-- INITIALIZING HUD
    	local Y_POSITION, INDEX, ITEMS_LOOTED_WORTH = 30, 0, 0
    
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.SCRIPT_HEADER:SetText(sprintf("%s v%s", THE_OVERSEER.SCRIPT_NAME:upper(), THE_OVERSEER.SCRIPT_VERSION))
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.SCRIPT_HEADER:SetPosition(10, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.SCRIPT_HEADER:SetTextColor(THE_OVERSEER.COLORS.ORANGE.R,THE_OVERSEER.COLORS.ORANGE.G,THE_OVERSEER.COLORS.ORANGE.B)
    
    	Y_POSITION = Y_POSITION + 20
    
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.LOOT_HEADER:SetText("ITEMS LOOTED")
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.LOOT_HEADER:SetPosition(10, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.LOOT_HEADER:SetTextColor(THE_OVERSEER.COLORS.BLUE.R,THE_OVERSEER.COLORS.BLUE.G,THE_OVERSEER.COLORS.BLUE.B)
    
    	Y_POSITION = Y_POSITION + 20
    	
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.TEXT:SetText("Total:")
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.TEXT:SetPosition(10, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.TEXT:SetTextColor(THE_OVERSEER.COLORS.WHITE.R,THE_OVERSEER.COLORS.WHITE.G,THE_OVERSEER.COLORS.WHITE.B)
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.WORTH:SetText("0 GPs")
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.WORTH:SetPosition(10 + 40, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.WORTH:SetTextColor(THE_OVERSEER.COLORS.ORANGE.R,THE_OVERSEER.COLORS.ORANGE.G,THE_OVERSEER.COLORS.ORANGE.B)
    	
    	-- PROXY NOT IMPLEMENTED FOR SUPPLIES USED
    
    	Y_POSITION = Y_POSITION + 20
    
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.OUTCOME:SetText("OUTCOME: 0 GPs (0 K/H)")
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.OUTCOME:SetPosition(10, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.OUTCOME:SetTextColor(THE_OVERSEER.COLORS.GREEN.R,THE_OVERSEER.COLORS.GREEN.G,THE_OVERSEER.COLORS.GREEN.B)
    
    	-- END INITIALIZING HUD
    	
        THE_OVERSEER.INITIALIZED = true
    end
    
    function LootMessageProxyCallback(proxy, message)
    	local LOOT_INFO = ParseLootMessage(message, true)
    
    	if (#LOOT_INFO.NAME > 0) then
    		Stats.__data.MONSTERS_KILLED[LOOT_INFO.NAME] = (Stats.__data.MONSTERS_KILLED[LOOT_INFO.NAME] or 0) + 1
    		for _, LOOT_ITEM in ipairs(LOOT_INFO.ITEMS) do
    			if (Stats.__data.ITEMS_LOOTED[LOOT_ITEM.ID]) then
    				Stats.__data.ITEMS_LOOTED[LOOT_ITEM.ID].QUANTITY = Stats.__data.ITEMS_LOOTED[LOOT_ITEM.ID].QUANTITY + LOOT_ITEM.QUANTITY
    			else
    				local tmp_value = 0
    				for _, item in pairs(THE_OVERSEER.ITEMS_LIST) do
    					if item.NAME:lower() == LOOT_ITEM.NAME:lower() then
    						tmp_value = item.VALUE
    					end
    				end
    				Stats.__data.ITEMS_LOOTED[LOOT_ITEM.ID] = {ID = LOOT_ITEM.ID, NAME = LOOT_ITEM.NAME, QUANTITY = LOOT_ITEM.QUANTITY, VALUE = tmp_value}
    			end
    		end
    	end
    	local Y_POSITION, INDEX, ITEMS_LOOTED_WORTH = 30, 0, 0
    
    	--SCRIPT VERSION
    
    	Y_POSITION = Y_POSITION + 20
    
    	--ITEMS LOOTED
    
    	Y_POSITION = Y_POSITION + 20
    
    	for _, LOOT_ITEM in pairs(Stats.GetItemsLooted()) do
    		local ItemExists = false
    		for _, tmp in pairs(THE_OVERSEER.TEMP_ITEMS_LIST) do
    			if (tmp.ID == LOOT_ITEM.ID) then
    				ItemExists = true
    				break
    			end
    		end
    		
    		if ((THE_OVERSEER.SHOW_ALL_ITEMS or ItemExists) and LOOT_ITEM.QUANTITY > 0) then
    			if not (THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID]) then
    				THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID] = {}
    				THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID].ITEM = HUD.New(0,0,"",0,0,0)
    				THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID].WORTH = HUD.New(0,0,"",0,0,0)
    			end
    			THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID].ITEM:SetText(((#LOOT_ITEM.NAME > 17 and sprintf("%s...", string.match(string.sub(LOOT_ITEM.NAME, 1, 17), "(.-)%s?$"))) or LOOT_ITEM.NAME):titlecase()) 
    			THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID].ITEM:SetPosition(10, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    			THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID].ITEM:SetTextColor(THE_OVERSEER.COLORS.CORNSILK.R,THE_OVERSEER.COLORS.CORNSILK.G,THE_OVERSEER.COLORS.CORNSILK.B)
    			THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID].WORTH:SetText(sprintf("%s (%sK)", FormatNumber(LOOT_ITEM.QUANTITY), tostring(math.floor(LOOT_ITEM.VALUE * LOOT_ITEM.QUANTITY / 100) / 10)))
    			THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID].WORTH:SetPosition(140, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    			THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.ITEMS_COUNT[LOOT_ITEM.ID].WORTH:SetTextColor(THE_OVERSEER.COLORS.WHITE.R,THE_OVERSEER.COLORS.WHITE.G,THE_OVERSEER.COLORS.WHITE.B)
    
    			INDEX, ITEMS_LOOTED_WORTH = INDEX + 1, ITEMS_LOOTED_WORTH + (LOOT_ITEM.VALUE * LOOT_ITEM.QUANTITY)
    		end
    	end
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.TEXT:SetText(sprintf("Total:", FormatNumber(ITEMS_LOOTED_WORTH)))
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.TEXT:SetPosition(10, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.WORTH:SetText(sprintf("%s GPs", FormatNumber(ITEMS_LOOTED_WORTH)))
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.TOTAL_LOOT_HEADER.WORTH:SetPosition(10 + 40, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    
    	-- PROXY NOT IMPLEMENTED FOR SUPPLIES USED
    
    	Y_POSITION = Y_POSITION + 20
    
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.OUTCOME:SetText("OUTCOME: "..FormatNumber(ITEMS_LOOTED_WORTH).." GPs ("..tostring(math.floor((ITEMS_LOOTED_WORTH) / (os.time() - THE_OVERSEER.TIME_RUNNING))).." K/H)")
    	THE_OVERSEER.HEADS_UP_DISPLAY.OUTCOME:SetPosition(10, Y_POSITION + (INDEX * 16))
    
    end
    LootMessageProxy.OnReceive("LootMessageProxy", LootMessageProxyCallback)

  19. #240
    Avatar Wizygran
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    394
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Pochwale sie żeby Was zachęcic :D



    Wszystkie postacie to knighty, z wyjątkiem oczywiście ostatniej.
    Wszystkie facc, po 2 chary na 1 koncie, łacznie 6 kont :)
    Jak widać bpków jest sporo, pokazałem dosłownie kilka, łacznie jest tego 33k cap, licząc kilka takich itemów jak necro rod, garlic necklace czy silver dagger (loot z amazon camp).
    Teraz 2 dni przerwy od bocenia, niby nie leci 24/7 ale i tak trzeba dać odpocząc kompowi :P

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [BBot] Oficjalny temat
    Przez klima06 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-04-2016, 15:48
  2. [RED BOT PRO] Oficjalny temat
    Przez Tibiaredbot.pl w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1373
    Ostatni post: 05-01-2016, 17:08
  3. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •