Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: [XenoBot] Rozwalanie korytek i uderzanie Orc'a

  1. #1

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    20
    Siła reputacji
    0

    Domyślny [XenoBot] Rozwalanie korytek i uderzanie Orc'a

    Witam,
    Pytanko małe, czy jest możliwość napisania skryptu do rozwalania korytek?

    Drugie pytanko jak ustawić targeting żeby w przypadku gdy atakuje mnie więcej niż 3 orc shaman używać stone shower albo avalanche?

    Dzięki za szybką odpowiedź.

  2. #2

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    26
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Jest taka możliwość.

    Druga sprawa, w targetingu masz opcję Count, ustaw na 3 i wskaż ID runy.

  3. #3

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    20
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Jeżeli jest możliwość to do kogo się zgłosić ewentualnie ?

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Alusarys
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    3miasto
    Posty
    497
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Fajnie ze temat zalozyles, tez bym potrzebowal do rozwalania korytek :x

  6. #5
    Avatar Bass_Doom
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    162
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    "Rozwalanie korytek" :D
    Cały skrypt wrzuć do notatnika, i zapisz go "furniturebreaker.lua" a potem załaduj w "scripts" ;) będzie hulać, niezapomnij mieć przy sobie jakiejś broni, choćby maczety :)
    print("Furniture breaker by Torgowicz (1.0)")


    FURNITURE = {2025, 2029, 2030, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047, 2048, 2059, 2060, 2061, 2445, 2446, 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452, 2453, 2454, 2465, 2466, 2467, 2468, 2524, 2904, 2959, 2960, 2961, 2962, 2963, 2964, 2975, 2976, 2979, 2982, 2986, 2997, 2998, 2999, 3000, 3484, 3485, 3486, 3487, 3510, 3511, 3512, 3513, 5046, 5055, 5056, 6109, 6110, 6111, 6112, 6367, 6368, 6369, 6370, 7860, 7861, 7862, 7863, 9132, 9141, 10208, 10210, 10211, 10212, 10213, 10214, 10215}

    function doBreak(x,y,z)
    local n = 0
    repeat
    Self.UseItemWithGround(Self.Weapon().id, x, y, z)
    wait(400,800)
    n = n + 1
    print("breaking furniture - try number "..n)
    until n>=10 or not hasFurniture(x,y,z)
    end


    function hasFurniture(x,y,z)
    item = Map.GetTopMoveItem(x,y,z)
    if item ~= nil then
    return table.contains(FURNITURE, item.id)
    end
    return false
    end

    while true do
    local pos = Self.Position()
    local posArr = {
    {['x']=pos.x,['y']=pos.y-1,['z']=pos.z},
    {['x']=pos.x+1,['y']=pos.y-1,['z']=pos.z},
    {['x']=pos.x+1,['y']=pos.y,['z']=pos.z},
    {['x']=pos.x+1,['y']=pos.y+1,['z']=pos.z},
    {['x']=pos.x,['y']=pos.y+1,['z']=pos.z},
    {['x']=pos.x-1,['y']=pos.y+1,['z']=pos.z},
    {['x']=pos.x-1,['y']=pos.y,['z']=pos.z},
    {['x']=pos.x-1,['y']=pos.y-1,['z']=pos.z}
    }
    for i,p in ipairs(posArr) do
    if hasFurniture(p.x,p.y,p.z) then
    doBreak(p.x,p.y,p.z)
    break
    end
    end
    wait(1800,2000)
    end
    Ostatnio zmieniony przez Bass_Doom : 08-11-2013, 00:15

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [Poradnik] Ślepy orc. Jego język i jak do niego dojść.
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 183
    Ostatni post: 10-04-2014, 13:56
  2. [XenoBot] orc fortress otside 100% afk
    Przez Petos w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2013, 17:51
  3. [BBot] Rozwalanie korytek.
    Przez Gracjan Prastacki w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-06-2011, 23:00
  4. Ślepy Orc
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-02-2007, 18:38

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •