Reklama
Strona 4 z 8 PierwszaPierwsza ... 23456 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 46 do 60 z 119

Temat: Co zniszczyło rl tibię?

  1. #46
    Avatar lipek
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Hyperbolic Time Chamber
    Wiek
    35
    Posty
    2,737
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Marcines napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tibianic to ots, a tytule tematu jest o rl tibi.
    OTS, który stoi pewnie dłużej niż ta cała Aurora czy jak tam się ten świat nazywa. Bez resetu, z questami za którymi tak wszyscy tęsknią, ze złotem i postaciami, których wartość jest porównywalna do tych z normalnych serwerów w latach 2005-2008
    Tymczasem pewnie 8 na 10 osób nie pograłaby dłużej niż tydzień, bo by im się znudziło. Lepiej bić korymy czy drill wormy, robiąc 400k expa i 100k golda na godzinę.

    Tibia została dopasowana do poziomu graczy, którzy stanowili jej większość.

  2. #47
    Avatar Magoo
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    32
    Posty
    1,495
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Zmienila sie Tibia, zmienily sie priorytety, zmienilismy sie my. Zauwazyliscie, ze w wiekszosci jak kiedys zaczynalismy to kazdy mial gdzies 10-17 lat. W takim wieku ciezko jest miec leb do gier, tym bardziej jezeli sie w jedna z nich zaczyna grac. High lvle to byli zawsze kolesie 18-25 lat, ludzie ktorzy mieli bardziej rozum rozwiniety, potrafili grac strategicznie, mieli wiecej czasu i nie mieli przedewszystkim rodzicow, ktorzy by nadzorowali ile godzin ich dziecko spedza przed komputerem. Zaczelismy dorastac, weterani odchodzili, nowi gracze nie przybywali, a jezeli przybywali to polglowki. Wiecej zaczelo odchodzic niz przychodzic, wiec zatoczylo sie mozna powiedziec kolo. My doroslismy i przejelismy paleczke. Naszym priorytetem nie stalo sie stanie pod dp i robienie runek, ale exp i skille, bo zaczelismy miec czas. Mielismy skad wziac hajs na pacca. Nowych graczy z naszymi starymi priorytetami nie przybywalo, wiec przestali ludzie stac pod dp. To w ogole zmienilo postac rzeczy. Zaczelismy tesknic za tym staniem pod dp, kilku godzinnymi pogawedkami z ziomkami, ale na sile nikt sie nie zmieni. CipSoft zeby przyciagnac nowych graczy zaczal tworzyc ulatwienia czasowe (skillowanie przedewszystkim), tworzyc pelno ekspowisk, zeby nawet jak biegaja boty, to zeby byly mniej widoczne i nie odstraszaly graczy, poprostu tyle expowisk, ze teraz nadszedl czas, ze nie ma kto ich zaplenic. Na koniec powiem, ze tez nie kazdy potrafi grac kilkanascie lat w ta sama gre. Poprostu Tibia sie nam znudzila. Fajnie jest powspominac i wielu ma czasami implus "Ah, zagralbym sobie w Tibie". Instalujesz, pograsz pare dni, nawet z ziomeczkami, ale widzisz, ze to nie to, ze jednak nudno jest. Ot caly paradoks.

  3. #48
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    To nie chodzi o to, że my się zmieniliśmy i nam się znudziło. Jak widać, ludzie grają na tibianiku i jakoś im się nie nudzi. Po prostu gra się zjebała.

  4. Reklama
  5. #49
    Avatar Toxik
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Yalahar
    Wiek
    30
    Posty
    3,823
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Tibia została znacznie poprawiona i nie pierdzielcie, że tak nie jest. Naprawdę ta wyglądała niesamowicie gdy knight mając 150 level bił 1-200 z broni podczas gdy sorc ciskał po 500 z e-visa/morta? Albo gdy knight musiał praktycznie guardy ciskać do 100 levela, bo nic innego nie szło bić z profitem? Gra jest gorsza niż kiedyś, ale nie przez zmiany, a przez ilość botterów, mniejszą ilość graczy, PA, etc. Gdyby dzisiejsza tibia była bez botów, to byłoby zupełnie co innego. Od czasów waszej ukochanej 7.4 doszły najlepsze zmiany i najfajniejsze questline'y takie jak inquisition, albo po prostu epickie questy jak pits of inferno. Wymieniłbym jedynie parę zmian która mi się nie podoba, między innymi gnomy (słabo to im wyszło) i kilka zmian z pvp.
    Ostatnio zmieniony przez Toxik : 10-05-2013, 20:47

  6. #50
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Toxik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tibia została znacznie poprawiona i nie pierdzielcie, że tak nie jest. Naprawdę ta wyglądała niesamowicie gdy knight mając 150 level bił 1-200 z broni podczas gdy sorc ciskał po 500 z e-visa/morta? Albo gdy knight musiał praktycznie guardy ciskać do 100 levela, bo nic innego nie szło bić z profitem? Gra jest gorsza niż kiedyś, ale nie przez zmiany, a przez ilość botterów, mniejszą ilość graczy, PA, etc. Gdyby dzisiejsza tibia była bez botów, to byłoby zupełnie co innego. Od czasów waszej ukochanej 7.4 doszły najlepsze zmiany i najfajniejsze questline'y takie jak inquisition, albo po prostu epickie questy jak pits of inferno. Wymieniłbym jedynie parę zmian która mi się nie podoba, między innymi gnomy (słabo to im wyszło) i kilka zmian z pvp.
    Co z tego, że sork ciskał po 9000 skoro kurwa zarobić nim kase to było wyzwanie?
    Knight bił słabo, ale to wcale nie znaczy, że expił wolniej, zarabiał DUŻO więcej kasy, siedział dłużej na respie, nie musiał czekać aż kupi znowu wszystkie potrzebne runy, a poza tym miał o wiele lepsze leczenie i jak ogarniał machanie myszką to jak wpadł w trapa nie składał się w 5 sekund jak każdy ms/ed i to się nazywa balans, bo jakoś pamiętam, że na każdym na serverze w topce lvli w top 10 zawsze był jakiś knajt, a kto był pierwszym 100 lvlem? knajt. pierwszym 200 lvlem? knajt.
    A nie tak jak kurwa teraz, każda profesja napierdala po miljard z jakichś gwiazdek/utito tempo czy innych tam speli

  7. #51
    Avatar lipek
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Hyperbolic Time Chamber
    Wiek
    35
    Posty
    2,737
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Toxik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tibia została znacznie poprawiona i nie pierdzielcie, że tak nie jest. Naprawdę ta wyglądała niesamowicie gdy knight mając 150 level bił 1-200 z broni podczas gdy sorc ciskał po 500 z e-visa/morta? Albo gdy knight musiał praktycznie guardy ciskać do 100 levela, bo nic innego nie szło bić z profitem? Gra jest gorsza niż kiedyś, ale nie przez zmiany, a przez ilość botterów, mniejszą ilość graczy, PA, etc. Gdyby dzisiejsza tibia była bez botów, to byłoby zupełnie co innego. Od czasów waszej ukochanej 7.4 doszły najlepsze zmiany i najfajniejsze questline'y takie jak inquisition, albo po prostu epickie questy jak pits of inferno. Wymieniłbym jedynie parę zmian która mi się nie podoba, między innymi gnomy (słabo to im wyszło) i kilka zmian z pvp.
    Co to za "epickie" questy, skoro polegały one na czytaniu spoilera z wiki, a nawet to nie było potrzebne, bo w większości przypadków npc opisywał wszystko krok po kroku.
    I tak, knight bijący za 1-200 z broni/expiący na guardach był normalny.

  8. Reklama
  9. #52
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Toxik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tibia została znacznie poprawiona i nie pierdzielcie, że tak nie jest. Naprawdę ta wyglądała niesamowicie gdy knight mając 150 level bił 1-200 z broni podczas gdy sorc ciskał po 500 z e-visa/morta? Albo gdy knight musiał praktycznie guardy ciskać do 100 levela, bo nic innego nie szło bić z profitem? Gra jest gorsza niż kiedyś, ale nie przez zmiany, a przez ilość botterów, mniejszą ilość graczy, PA, etc. Gdyby dzisiejsza tibia była bez botów, to byłoby zupełnie co innego. Od czasów waszej ukochanej 7.4 doszły najlepsze zmiany i najfajniejsze questline'y takie jak inquisition, albo po prostu epickie questy jak pits of inferno. Wymieniłbym jedynie parę zmian która mi się nie podoba, między innymi gnomy (słabo to im wyszło) i kilka zmian z pvp.
    Kiedyś każda profesja miała swoje zalety i wady. Mówiąc najogólniej: knight bił słabo ale ekonomicznie i był puszką trudną do zajebania, a sorc wastował dużo kasy i w trapie padał jak pies, ale miał świetny dmg. A teraz praktycznie nie ma różnicy. Knight napierdala tyle co sorc, w trapie też wystoją tyle samo, bo knight ma zjebane potki leczące 500hp a nie uhy, a sorc ma poty dające 500 many a nie zwykłe mana fluidy. Cipsoft tak nieudolnie próbował przywrócić balans (który wcześniej zjebał), że doprowadził do sytuacji w której nie ma większych różnic między możliwościami poszczególnych profek. A nie tędy droga - im więcej różnic i rozbieżności tym lepiej, byle suma wad i zalet wychodziła po równo. I gówno prawda, że knight był taki chujowy. Jakoś w starych czasach (7.4 i wcześniej) najwięcej high lvli było właśnie knightami.

    edit. Torg User nie było cię ;d

  10. #53
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Jednak ludzie szukali ułatwienia tej gry skoro powstało tyle botów.


    UP#

    nie wiem gdzie sorc się leczy 500 gmpkiem, ale powiedzmy, że zrozumiałem przekaz.


    Tibia poszła bardziej w stronę teamplaya, bo kiedyś można było dobrze działać solo, a teraz praktycznie nic nie można zrobić (nie chodzi mi o 110eków zabijających 50magów z gran ico)
    Ostatnio zmieniony przez Madduro : 10-05-2013, 20:59

  11. #54
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Madduro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tibia poszła bardziej w stronę teamplaya, bo kiedyś można było dobrze działać solo, a teraz praktycznie nic nie można zrobić (nie chodzi mi o 110eków zabijających 50magów z gran ico)
    Ja odnoszę inne wrażenie. Kiedyś mając ten 50 lvl miałeś już w chuj znajomych, kumpli, pewnie też wrogów. Sprzedawałeś komuś runy, albo ktoś był twoim dostarczycielem. Chroniłeś kogoś, albo ktoś ciebie chronił. Generalnie wszystko opierało się na interakcji. A teraz możesz właściwie wbić nawet 100 lvl i nawet się do nikogo nie odezwać ani razu i nie będzie większej różnicy.

    Zresztą, nie chce mi się już o tym pisać. Spadam stąd

  12. Reklama
  13. #55
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Chodziło mi o zabijanie ludzi, a nie o pisanie do ludzi w depo.

  14. #56
    Avatar cowboy
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    9,602
    Siła reputacji
    26

    Domyślny

    ja pamietam ze dla mnie gwozdz do trumny to bylo wprowadzenie swapowania w trapach, te cuda z blessami i ze skullami innymi oprocz red/white. teraz jeszcze pogrywam, ale to juz nie to samo.

  15. #57

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    32
    Posty
    60
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Madduro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Od zawsze się bociło i to nie było problemem. Do momentu pvp update wszystko było w porządku, dużo ludzi grało, fajne wojny, na npvp blokowanie ludzi. Po update wszystko zaczęło się jebać.
    Który update PvP masz na myśli? Ten z nowymi skillami, co dodali black? Ja trochę nie na bierząco, bo w Tibię przestałem grać z 5 lat temu, jak zacząłem cisnąć w WoW' a, tylko sporadycznie wbijałem i sobie expiłem.

  16. Reklama
  17. #58
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Mam na myśli update, w którym wprowadzili swapowanie/20 fragów/ToF'a

  18. #59
    Avatar Toxik
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Yalahar
    Wiek
    30
    Posty
    3,823
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj lipek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co to za "epickie" questy, skoro polegały one na czytaniu spoilera z wiki, a nawet to nie było potrzebne, bo w większości przypadków npc opisywał wszystko krok po kroku.
    I tak, knight bijący za 1-200 z broni/expiący na guardach był normalny.
    A jaki quest jest bardziej epicki niż PoI jeśli chodzi o fabułę? Może kurwa vampire shield, co? Albo demon helmet? Z takich starych questów to tak naprawdę dobre są jedynie paradox tower czy desert.

    Nie wiem dlaczego niby bicie tego samego potworka przez przynajmniej 50 leveli (bo przed 50 waste knightem na guardach było, waste na potworze którego zabije 12 level) jest normalne. To było jedynie męczące, nie wymagało żadnego skilla i generalnie po prostu trzeba się było męczyć, bo nie widzę w jaki sposób mogło to komuś sprawiać przyjemność. Co innego hunty grupowe które kiedyś opłacały się bardziej niż teraz (przynajmniej na takich hydrach), ale to, że nie trzeba bić tych samych oklepanych miejscowisk przez całe życie to jak najbardziej zmiana na plus.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kiedyś każda profesja miała swoje zalety i wady. Mówiąc najogólniej: knight bił słabo ale ekonomicznie i był puszką trudną do zajebania, a sorc wastował dużo kasy i w trapie padał jak pies, ale miał świetny dmg. A teraz praktycznie nie ma różnicy. Knight napierdala tyle co sorc, w trapie też wystoją tyle samo, bo knight ma zjebane potki leczące 500hp a nie uhy, a sorc ma poty dające 500 many a nie zwykłe mana fluidy. Cipsoft tak nieudolnie próbował przywrócić balans (który wcześniej zjebał), że doprowadził do sytuacji w której nie ma większych różnic między możliwościami poszczególnych profek. A nie tędy droga - im więcej różnic i rozbieżności tym lepiej, byle suma wad i zalet wychodziła po równo. I gówno prawda, że knight był taki chujowy. Jakoś w starych czasach (7.4 i wcześniej) najwięcej high lvli było właśnie knightami.

    edit. Torg User nie było cię ;d
    Z sorcami sytuacja, że byli op to się zrodziła w 7.6 i trwała w sumie do 8.0 albo 8.1, knightów było i nadal jest najwięcej bo to są główne postacie wszystkich botterów. A przed 7.6 to po prostu knight i palek to były jedyne opłacalne klasy, bo druid i sorc gówno robili, mimo konieczności stania całymi dniami pod depo i robienia run/łażenia ze zwykłą bronią i klepania rotwormów.
    Ostatnio zmieniony przez Toxik : 10-05-2013, 21:33

  19. #60
    Avatar lipek
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Hyperbolic Time Chamber
    Wiek
    35
    Posty
    2,737
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Toxik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie wiem dlaczego niby bicie tego samego potworka przez przynajmniej 50 leveli jest normalne. nie widzę w jaki sposób mogło to komuś sprawiać przyjemność.
    No i dlatego tibia wygląda jak wygląda. Takich jak ty jest niestety więcej, więc cipsoft się dopasował.

    Cytuj Toxik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A przed 7.6 to po prostu knight i palek to były jedyne opłacalne klasy, bo druid i sorc gówno robili
    No i tutaj zakończmy, bo zaczynasz zmyślać.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co Zniszczyło Galane?
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 96
    Ostatni post: 22-02-2018, 22:01
  2. [Poradnik] Spokojna gra w Tibie (w obawie przed rodzicami i PK)
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 245
    Ostatni post: 27-12-2013, 08:57
  3. Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 20-01-2010, 00:05
  4. Jak to w 1h można przestać grac w tibie.
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post: 21-10-2009, 17:41
  5. Odpowiedzi: 175
    Ostatni post: 29-03-2008, 07:51

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •