Wielka pomylka z mojej strony dzieki za wychwycenie. Oczywiscie mialem na mysli nie wild growth a parale. To o paralizu na non pvp pisalem ze jest nieprzydatny :d
Tak gralem wlasnie msem. Sprzedalem go i chcialem zagrac teraz druidem dla odmiany.
Od poczatku tematu zgadzam sie ze druid powienien bic te 20% mniej niz ms ale miec obszarowo identyczne czary. Obecnie jeszcze drut ma nieprzydatny zywiol ziemi i 50% nizsze dmg/mana. Ziemia do czego sie przydaje? ice ue bije slabiej niz polowe tanszy sorca rage of the skies ktory jest przy tym znacznie wiekszy. Chyba to jest nie tak?
Tera wave prawie nie uzywane a strong ice wave owszem jest bardzo przydatne ale moim zdaniem powinno miec 1 kratke odleglosci od gracza a dalej kwadrat 3x3 zeby ojac calego blokera. Wciaz bedzie mniejsze od energy wave sorca i bedzie trzeba blizej stac od mobow.
Sedan: prosilem zeby nie pisac "grasz i tak runy + do dobicia tylko czary". Wiem to. Chcialem wychwycic roznice i zaskoczylo mnie o ile slabszy jest druid. Pamietam wlasnie czas o ktorych pisales. Obecnie po zmianie formuly obazen wyraznie odstaje od sorca.
Zakładki