Reklama
Strona 27 z 28 PierwszaPierwsza ... 1725262728 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 391 do 405 z 415

Temat: [CoreBot] Oficjalny temat

  1. #391
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @PanMarcel

    Co do biegania po fieldach, to jeśli na expowisku jest ich dużo (np. DLe) to staraj się umieszczać waypointy tak, żeby z jednego waypointa było widać drugiego (w zasięgu widoczności ekranu). Jeśli waypoint jest dalej, to bot przy szukaniu drogi posiłkuje się minimapą, na której to już nie wiadomo, czy to field blokuje drogę, czy np. ściana. Postaram się to rozwiązać w mniej problematyczny sposób w bocie.

    co do skryptu, to proszę:

    Kod :
    local setHour = 8
    local setMin = 55
    
    local labelName = "ServerSave"
    -- -----
    ALREADY_EXECUTED = ALREADY_EXECUTED or false
    
    local currTime = os.date("*t")
    if currTime.hour == setHour and currTime.min == setMin then
        if ALREADY_EXECUTED == false then
            gotoLabel(labelName)
            ALREADY_EXECUTED = true
        end
    else
        ALREADY_EXECUTED = false
    end
    Nie testowany, więc gdyby były problemy, to pisz.
    Ostatnio zmieniony przez CoreBot : 31-12-2013, 10:31

  2. #392
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    @up: minimapa przechowuje nawet moby, to jest bardzo złe rozwiązanie
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  3. #393
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @UP wiem, muszę zastanowić się poważnie nad lepszym rozwiązaniem.

    Opcje, jakie widzę:

    1) analiza minimapy pod kątem kolorów - nie jest to najlepsze rozwiązanie, bo czasami zdarzają się miejsca, których kolor sugerowałby blokowanie, a można po nich chodzić.
    1b) wariacja opcji 1. - jeśli według koloru minimapy kratkę można uznać za blokującą, a podchodząc bliżej (na zasięg widoczności ekranu) bot rozpozna, że jednak można po niej chodzić, to dodaje tą kratkę do listy 'wyjątków', jako kratkę, gdzie chodzić można. Lista przetrzymywana jest w pamięci aż do wyłączenia bota. Wady: może być pamięciożerne i podwyższać zużycie CPU

    2) własna struktura mapy w pamięci bota - przechowująca tylko jednego boola na kratkę (ściana/nie ściana) - każda kratka zostaje dodana do pamięci przy pierwszym zobaczeniu tile'a na ekranie, potem nie aktualizowane, tylko do odczytu (trzeba uwzględnić np. drzwi, które mogą być uznane jako ściana, gdy są zamknięte) , znowu, pamięciożerne

    3) znowu, jakiś miks powyższych metod

    Na razie takie mam pomysły, może uda się wymyślić coś jeszcze lepszego lub podpatrzeć, jak to zrobił np. Jonatas w iBocie (tak, tak, wymyśl sam, nie ściągaj)

  4. Reklama
  5. #394
    konto usunięte

    Domyślny

    @up

    Podziel sobie pathfindera na 2 czesci - 1 to wszystko poza screenem, a 2 to sam screen. 1. czytasz z plikow map (nie kolory tylko tile speed), 2 ze screena (tiles). Perfekcyjne rozwiazanie, lepiej sie tego zrobic nie da.

  6. #395
    Avatar PanMarcel
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    386
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj CoreBot napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @PanMarcel

    Co do biegania po fieldach, to jeśli na expowisku jest ich dużo (np. DLe) to staraj się umieszczać waypointy tak, żeby z jednego waypointa było widać drugiego
    jest tak ustawiony ;) i dalej nie dziala jak powinien


    dziekuje za skrypt

  7. #396
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Imo po pierwsze
    dodaj wp typu mapclick a domyślnie klawiatura
    dalej na wp typu mc bot klika, klient sprawdza minimapę, jeśli da się iść wysyła do serwera żądanie i serwer idzie. Jeśli nie to wtedy bot próbuje iść strzałkami, gdy wyłapie zmianę statusu kratki na walkable to za ,losowo wybierana liczbę kroków znowu próbuje kliknąć. A pathfinding na samym ekranie to już prosta sprawa
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  8. Reklama
  9. #397
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @szulak
    Tak jest teraz; tj. analiza tego, co widać na ekranie + 2. część to analiza tileSpeed na minimapie. Tyle, że np. fire/energy/poison/etc. field ma tileSpeed == 0xFF (non-walkable) na minimapie, co powoduje problemy - kratki z fieldami są rozpoznawane jako nonWalkable, jeśli są poza ekranem. Jeśli są na ekranie, to bot po nich chodzi - ich id jest dodane do white listy walkera. Główny problem to jak to zrobić (najefektywniej), żeby wykryć czy kratka poza ekranem jest tak naprawdę ścianą, czy można po niej chodzić, ale ma tileSpeed == 0xFF (fieldy, boxy, parcele, etc.)

    @zakius
    Planuję dodać chodzenie po waypointach za pomocą MapClicków i połączenie MapClicków z chodzeniem strzałkami zależnie, czy droga jest wolna, czy blokują ją np. fieldy, parcele,etc. to też jest jakiś pomysł, wezmę to pod uwagę

  10. #398
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Używanie wyłącznie mc jako głównego sposobu chodzenia co prawda jest znacznie szybsze, ale dość nienaturalne moim zdaniem
    co do 'naturalności' to poszedłbym na kompromis pomiędzy szybkością pokonania trasy, a wygoda gracza. Normalnie gracz będzie się raczej starać iść jak najdłużej w linii prostej, czasami nawet taka droga może się okazać szybsza od drogi o najmniejszej sumie czasu potrzebnego do jej pokonania ze względu na wszelkie opóźnienia po drodze. Mógłbyś to zrobić dość wygodnie traktując każdy zakręt jako dodatkowy czas. Tylko trzeba ustalić ile tego czasu dodać
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  11. #399
    konto usunięte

    Domyślny

    Tak na szybko zrobione (za pomoca https://www.draw.io/ )



    Bardziej technicznie mowiac, to mozesz trzymac mape w 3-wymiarowej tablicy (1 wymiar - kolory, 2 wymiar - tile speed, 3 wymiar - walkable/nonwalkable). Dzieki tej metodzie, nie musisz co 'path' obliczac co jest walkable a co nie.
    Ostatnio zmieniony przez szulak : 31-12-2013, 14:38

  12. Reklama
  13. #400
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @UP
    Ja wyciągam minimapę nie z plików .map, tylko bezpośrednio z pamięci Tibii - może dlatego są problemy z 'zapamiętywaniem' gdzie stał potworek i blokowaniem przez to drogi. W każdym razie, aktualnie to będzie musiało poczekać. Teraz zajmuję się usprawnieniem Healera, gdyż dużo mu brakowało do perfekcji, oraz algorytmem uciekania bota od potworów - w aktualnej wersji bot bardzo często ucieka w większego respa, co powoduje duże problemy u ED/MS/RP, po update bot mam nadzieję, że będzie starał się uciekać w kierunku poprzednich waypointów - w miejsca, gdzie już był i wybił respawn.

    Aktualnie oba ulepszenia są już zrobione, ale teraz muszę wykonać z nimi duuużo testów, zanim wypuszczę wersję dla wszystkich.

    Pozdrawiam, Core

  14. #401
    Avatar PanMarcel
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    386
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Could not find character
    Character flair on flat does not exist.

    140 ed bb ;d
    dzieki za gre


    ps zlapali mnie po uzywaniu MIESIAC corebota,innych botow nie uzywalem

  15. #402
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Dzisiaj dodałem do pobrania wersję 1.1.0 CoreBota - dwie główne zmiany to:

    1) ULEPSZONY Targeting - Znacznie ulepszone uciekanie od potworów - od teraz bot będzie uciekał w kierunku, z którego przybiegł, żeby nie wbiec w większy respawn potworów - ulepszenie głównie na Magów/Paladinów uciekających od celu;
    2) ULEPSZONY Healing - Leczenie w CoreBocie odbywa się teraz szybciej, bez żadnych błędów.

  16. Reklama
  17. #403
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    CoreBot został zaktualizowany do wersji 1.032 Tibii. Można go pobrać tutaj:

    http://corebot.net

  18. #404
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    CoreBot został zaktualizowany do działania z najnowszą wersją Tibii, zapraszam na stronę: http://corebot.net

  19. #405
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @UP Mógłbyś wrzucić screena z Managera Zadań ile pamięci zużywa proces bota? Ile masz ramu w komputerze?

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [BBot] Oficjalny temat
    Przez klima06 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-04-2016, 15:48
  2. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06
  3. Crack Corebot By Dethez !
    Przez Dethez w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post: 09-03-2014, 23:37
  4. Corebot CRACK
    Przez qwerty12333 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-03-2014, 14:44

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •