Reklama
Strona 2 z 3 PierwszaPierwsza 123 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 16 do 30 z 43

Temat: Tibia RL 7.6

  1. #16
    Avatar Aver
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Tychy
    Posty
    6,818
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Worst Nightmare napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To chyba akurat nie wina Cipsoftu tylko graczy...
    No właśnie Cipsoftu, bo stworzył graczom możliwość tak szybkiego wybijania się. Chociaż i tak większość ludzi była by za tym, żeby zwiększyć exp rate do 2-3x. Bo przecież każde dziecko chce biegać 300lvlem po paru dniach.

  2. #17
    Avatar Worst Nightmare
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    31
    Posty
    339
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj kck napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak chcesz kurwa "urozmaicać" sobie gre to w wowa graj nie w tibie, kiedys ta gra byla dobra bo nie bylo wlasnie tego co w innych 1000 badziewi ktorych i tak nikt nie używa.
    moim zdaniem lepiej przemyśleć każdy update i dopracować niż tak jak cipy byle by up byl.


    kiedyś trzeba było sobie zapracowac na fs ... teraz to syf bo wprowadzili tyle broni ze sami nie wiedzą co się z czym je.
    No masz racje to enchantowanie broni to porażka ale taski, nowe questy takie jak inq to też zły pomysł ??
    Ostatnio zmieniony przez Worst Nightmare : 23-01-2013, 15:53

  3. #18
    Avatar Magoo
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    32
    Posty
    1,495
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Chlopaki wam nie brak Tibii 7.4-7.6 tylko jej klimatu. Tez mialem ochote pograc w taka Tibie, to wszedlem sobie na Tibianica. Pogralem niecaly tydzien. Nie gralo duzo ludzi, a i tak bylo ciezko gdziekolwiek expic. Pozatym patrzac na tamta Tibie to byla ona nudna. Mala mapa, nic sie nie dzialo praktycznie, wszyscy stali pod depo, ale o to chodzilo. Ludziom brakuje tego stania pod depo, nie patrzenia na lvl, bo i tak 150 byl najwiekszym, a majac 50 juz byles kims i kojarzono twoj nick na serwerze. Cipy nie wprowadza starego serwera, tak jak ktos wczesiej wspomnial bylo to przyznanie sie do blednych update, ze stara wersja przyciaga wiecej graczy, wiec wygladalo by, ze update to totalne niewypaly. Poprostu ludzie w tamtych czasach mieli inne spojrzenie na gre. Wtedy liczyl sie milo spedzony czas, a teraz lvl i dalej lvl. Nawet jak by stworzone zostaly takie serwy to stanie pod dp nie wroci, bo gracze mysleli by tylko o topce, a w ten czas przez 6 lat, weszlo juz tyle botow, ze Cipkom nie chcialo by sie nawet walczyc z tym, bo wtedy tylko dziani mieli boty, wiec wiekszych problemow nie bylo.

  4. Reklama
  5. #19
    Avatar Aver
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Tychy
    Posty
    6,818
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    I to jest właśnie najgorsze we wszystkich grach MMO. To samo dzieje się z WoW'em i wieloma innymi grami.
    Magoo podsumował temat, tak że do zamknięcia jak dla mnie ;)

  6. #20
    Avatar Lykasz
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    3,227
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Virentino napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Gdyby wprowadzili taki server na życzenie graczy byłoby to w pewien sposób przyznanię się do spieprzenia tej gry (bo spieprzali ją regularnie z każdym kolejnym update'em po 7.6 wzwyż).
    A tam pierdolenie.
    Irytuje mnie takie coś: ten system jest zły, kiedyś to było pvp. A z reguły mówią to ludzie, którzy albo sobie w nowym systemie nie radzą, albo przez ten system tracą na wartości (ułatwienie gry innym = większa szansa na wpierdol).
    Jakby wprowadzili to nie byłoby to przyznanie się do błędu, tylko sprostanie oczekiwaniom rynku. Frugo nie przyznało się do błędu wprowadzając ponownie na polski rynek swoich napojów, tylko wykorzystało moment, w którym dało się na tym jeszcze zarobić.
    Inna sprawa, że mówienie, że Tibia się skończyła, jest do dupy itd przez update'y jest pokazaniem tylko części prawdy, bo też sama społeczność tibijska się zmieniła, ludzie są chamscy i okazują zero szacunku innym "bo im wolno". I też, a może głównie, dlatego ci starzy wyjadacze tak narzekają. Bo te nowe systemy nie są takie złe jak umie się z nich korzystać.

  7. #21
    Avatar Zaerk
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    29
    Posty
    63
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Nawet jakby taki serwer wprowadzili to dalej sytuacja by była lipna - kiedyś nie było tylu botów bo nie dla wszystkich liczył się lvl, oczywiście były boty, ale szybko były wykrywane - bo byli GMowie, dzisiaj jakby wprowadzili taki serwer to był by szybko zabocony i mogę się założyć że szybko by powstawały tematy gdzie podłożyć bota na takim serwerze. Kiedy byli GMowie to szybko można było ogarnąć i pozbyć się bota, dziś trzeba samemu sobie z nimi radzić, taka niestety przykra prawda - to już nie ta Tibia co kiedyś i nie ten klimat.

  8. Reklama
  9. #22
    konto usunięte

    Domyślny

    Skoro dzisiejsza tibia jest dla was az taka be i fuj, to po co w ogole jeszcze w nia gracie, albo wchodzicie na fora o tematyce tibijskiej zeby poplakac "kiedys to bylo oj kiedys to wszystko bylo a teraz to nie ma a teraz to huj"?

    Zreszta, na co wy liczycie? Zrobia serwer pod starym protokolem i nagle cofniemy sie w czasie do 2004 a internetu nie bedzie mial kazdy dzieciak?
    Bedzie tak jak jest, po tygodniu od wlaczenia servera bedzie 5 botow pod tego klienta i tak, na pewno wszyscy beda recznie celowali, wszystkie spawny beda zabocone, po pol roku na allegro 100k bedzie po 8zl po jakims czasie wybije sie jedna gildia, zabijesz im bota a oni zabija ciebie, to przyjdziesz sie tu wyplakac, ze stara tibia to huj, bo blessy niechronia od straty eq, no i jeszcze twist of fate nie ma.

  10. #23
    Avatar Marcines
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    3,977
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Magoo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chlopaki wam nie brak Tibii 7.4-7.6 tylko jej klimatu. Tez mialem ochote pograc w taka Tibie, to wszedlem sobie na Tibianica. Pogralem niecaly tydzien. Nie gralo duzo ludzi, a i tak bylo ciezko gdziekolwiek expic. Pozatym patrzac na tamta Tibie to byla ona nudna. Mala mapa, nic sie nie dzialo praktycznie, wszyscy stali pod depo, ale o to chodzilo. Ludziom brakuje tego stania pod depo, nie patrzenia na lvl, bo i tak 150 byl najwiekszym, a majac 50 juz byles kims i kojarzono twoj nick na serwerze. Cipy nie wprowadza starego serwera, tak jak ktos wczesiej wspomnial bylo to przyznanie sie do blednych update, ze stara wersja przyciaga wiecej graczy, wiec wygladalo by, ze update to totalne niewypaly. Poprostu ludzie w tamtych czasach mieli inne spojrzenie na gre. Wtedy liczyl sie milo spedzony czas, a teraz lvl i dalej lvl. Nawet jak by stworzone zostaly takie serwy to stanie pod dp nie wroci, bo gracze mysleli by tylko o topce, a w ten czas przez 6 lat, weszlo juz tyle botow, ze Cipkom nie chcialo by sie nawet walczyc z tym, bo wtedy tylko dziani mieli boty, wiec wiekszych problemow nie bylo.
    Zgadzam się z tym, ludziom brakuje tego klimatu, tego siedzenia w dp w carlin, tych noobskich pk złożonych z jakichś 15-20 lvlów ; d ludzie rzadko expili, bardziej były gadanki pod dp o jakichś duperelach, jak ktoś miał 100 lvl to był pro, ale to co było, nie wróci, i trzeba się cieszyć tym co jest..czasy się zmieniają, ludzie też..

  11. #24
    Avatar dozyk24
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    393
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Czasy, ludzie sie zmieniaja. Moim zdaniem nawet jak by otworzyli serwer 7.6 co by mnie ucieszylo, to raczej nie cieszylo by sie duzym zaludnieniem. Teraz wiekszosc ludzi ocenia gry po grafice niz po grywalnosci, gra stala sie mniej popularna niz 4-5 lat temu, a ludzie co kiedys grali to juz pewnie do tego nie powroca bo nie beda mieli zbytnio czasu na gre.

  12. Reklama
  13. #25
    Avatar Xavirti
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    212
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    nie brakuje wam tej wersji. brakuje wam tego żę kiedyś ludzie budowali klimat, a dziś ten klimat niszczą, i myślicie że kiedy wróci tamta wersja to wszyscy nagle zaczną grac tak jak kiedyś. takie moje zdanie.

  14. #26
    Avatar Czołgista Gustlik
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Żyrardów
    Posty
    65
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    co do klimatu siedzenia pod dp to na niektórych serverach jeszcze istnieje np na antice


    ale fakt faktem tibia najlepsze okres przeżywała do aktualizacji która wykluczyła uhy i wprowadziła potiony

  15. #27

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    787
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    wg mnie jedyna szansa na powrot tibii do dawnego klimatu i lat swietlnosci to znalezienie patentu na boty. a jedynym pewnym i najlepszym sposobem jest po prostu reczne sprawdzanie wszystkich raportow, widzi na oko ze bot- ban proste. teraz 80% serwera to boty, boci sie juz wszedzie nawet na potworach typu serpenty, po prostu wszedzie. Recznie expi malo kto bo sory skoro bot sobie biega na lepszych miejscowkach niz ja recznie no to to jest bez sensu taka gra. w dzisiejsza tibie nie da sie grac przez boty! boty zniszczyly tą grę i dopoki czegos z tym nie zrobią chociaz w pewnym stopniu to tibia bedzie dalej gownem

  16. Reklama
  17. #28

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Myszków
    Wiek
    32
    Posty
    2,793
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    ale też sporo ludzi botuje dlatego bo gra dla warmoda, a nie rpg

  18. #29
    Avatar Krychu196
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Cieszyn
    Posty
    396
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Przecież tibia 7.6 to shit za przeproszeniem.Tylko właśnie ten shit to były najlepsze czasy tibii..Uważałem wtedy że 30 lvl to high lvl pro koks :D A teraz 30 to co za problem?Nawet 100 to nie problem..

    -off training (nie skomentuje nawet tego update'u)
    -Happy hours

  19. #30

    Notoryczny Miotacz Postów Kaplar jest teraz offline
    Avatar Kaplar
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,320
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    jestescie chyba głupi, ze cipsoft zrobi cokolwiek wiecej w strone botów, mogliby ich wytępić juz 5 lat temu tylko poprostu im to się nie oplaca
    przeciez jezeli botterzy nie kupowali paccow to Ci wielcy twórcy mogliby juz szukać pracy gdzie indziej

    ludzie, tu chodzi o kase a nie o "dobro" klientow- nie wiem kiedy społeczeństwo to zakapuje

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Tibia Cam Tv, Tibia Cast
    Przez Sir Anbeon w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 07-10-2010, 15:49
  2. Tibia Earth/Tibia Map
    Przez T'error w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-05-2010, 16:33
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 29-04-2010, 19:50

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •