Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Los jeszcze nieznany (Featured Article 6.07)

  1. #1
    Avatar Ksabi
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    nibylandia
    Wiek
    33
    Posty
    772
    Siła reputacji
    20

    Domyślny Los jeszcze nieznany (Featured Article 6.07)

    Los jeszcze nieznany


    Spokój i brak grawitacji! Dziwne uczucie nieskończoności! Zakapturzony obraz! Dziwne sylwetki w ciemności! Szepty, tajmenicze śpiewy! O czym mówią? Czego chcą? Głosy... coraz głośniejsze i szybsze. Brzmi jak imie.. czy to moje imie? Patrząc w ciemność, szukając wytłumaczenia tego co się stało.. martwe, połamane ciało na podłodze.. i znów głosy, przyciągają mnie do siebie. Hałas staje się coraz większy i większy.. ogromna burza w mojej głowie.. wypowiada imie ponownie i ponownie. "Chodź z nami, za nami!", głosy śpiewają... to takie kuszące...


    Nagle...mgłada opadła. Widzę wyraźnie. Martwe ciało to.. to JA!. Nie. Nie mogę podążać za tymi głosami, jeszcze tutaj nie skończyłem. Nie JESTEM MARTWY! ZOSTAWCIE MNIE! NIE PÓJDĘ ZA WAMI! CHCE ŻYĆ!!

    Poczułem chłód na moim lewym policzku. Otworzyłem oczy. Powoli, bo światło oślepia. Mój wygląda jakoś grubo i spuchnięcie. Czuję smród walki, krwi i śmierci. Oczy przyzwyczajają się do światłą i finalnie mogę zobaczyć gdzie jestem. Pokój, kamienna podłoga, płonące lampy w każdym rogu, łóżko i malutka droga na południe. Jedyna droga ucieczki? Podłoga umazana w krwi, na niej miecz, pochodnia, pierścien. Ślady walki? Ale gdzie są przeciwnicy? Moje ciuchy przesiąkają krwią ale nie mogę znaleźć żadnych bandaży. Czuje się wyczerpany, słaby - ale żywy. Nic nie pamiętam. Ani kim jestem, ani co tutaj robie. Po co tutaj przyszedłem? Powinienem wziąść pierścien ze sobą? Jakkolwiek głupio to nie brzmi, myślę że należy do mnie. Tak czy siak, spekulowanie mi nie pomoże. Muszę stąd wyjść. Podąże drogą na południe. Jakie szczęście że pochodnia jeszcze się nie wypaliła. Lampy w rogach pomagają mi w zapaleniu jej.

    Martwie ciała walają się dookoła. Wygląda jakby naprawdę odbyła się tutaj walka, albo lepiej powiedzieć - masakra. Ale kim są Ci martwi ludzie? Czekajcie, co to?! Dziwne niebieskie światło z północy. To nie płomień, ale pulsuje niczym serce. Zimne, niebieskie serce. Mam wrażenie, że powinienem wejść do środka tego jasnego światła. Boje się tego, ale jestem zarazem ciekaw. Co mam zrobić? Wbiec w światło czy może dalej eksplorować ciemne pomieszczenia?

    Ciąg dalszy nastąpi...

    Jesteście ciekawi, tibijczycy? Co powinien zrobić nasz bohater? Wejść w niebieskie światło czy podążyć mrocznymi drogami? Wziął pierścień czy nie? Wy decydujecie! Swoje głosy możecie oddać w temacie http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=3751049 (i odpowiedzieć na dwa pytania). Jakąkolwiek decyzje podejmie większość, nasz bohater ją wykona. Głosy można oddawać do poniedziałku, 9 lipca. Zależnie od Waszych decyzji, przygoda anonimowego bohatera będzie kontynuowana do następnego głosowania.

    Jesteście jego przeznaczeniem!
    Wasi, Community Managers!
    Ostatnio zmieniony przez Ksabi : 12-07-2012, 00:14

    NIE OGLASZAM SIE W GRZE. JEZELI JEDNAK UWAŻASZ, ŻE ROZMAWIASZ ZE MNĄ, ZAWSZE PROŚ O POTWIERDZENIE NA FORUM POPRZEZ PW

  2. #2
    Avatar Pluto
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    444
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    No dobrze opisałeś tylko tu taki błąd mały
    Pod koniec sierpnia 2012, era gamemasterów - wolontariuszy dobiegła końca
    Jeszcze tutaj taka mała literówka
    Reasumując, będziemy pamiętać o odpowiadaniu na Wasze pytania i podawaniu Wam informacji tak o naszych planach jak i o tym co się dzieje u nas. Wielu z Was poprawnie zauważyło iż community managerzy są łącznikiem pomiędzy CipSoftem a Wami - graczami. Że CM są Waszym głosem w Cipsofcie - i głosem Cipsoftu przy komunikacji z graczami.
    Rozumiemy, że niektórzy mają już dość zdań w stylu "dziękujemy za opinie, przekażemy ją dalej" i że chcielibyście wiedzieć co dzieje się dalej z Waszą wiadomością. Staramy się z Wami rozmawiać tak dużo jak tylko możemy ale często jest tak że w konkretnym czasie czy w konkretnej sprawie nie możemy się z Wami podzielić informacjami bo sami jeszcze ich nie mamy - dyskutujemy o pewnych rzeczach a następnie wracamy do tego dopiero jakiś czas póxniej.
    Przeczytałem dobrze napisane wydaję mi się, że nie ma więcej błędów ale jak się dopatrze czegoś to dam znać.
    Ostatnio zmieniony przez Pluto : 04-06-2012, 17:39

  3. #3
    Avatar Ksabi
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    nibylandia
    Wiek
    33
    Posty
    772
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    @UP: Dzięki! Tłumaczenie samo w sobie też później poprawię bo strasznie długi ten tekst także pare jakiś bezsensów sie pewnie uda znaleźć
    #edit@UP: naprawdę mega dzięki:D
    Ostatnio zmieniony przez Ksabi : 04-06-2012, 17:37

    NIE OGLASZAM SIE W GRZE. JEZELI JEDNAK UWAŻASZ, ŻE ROZMAWIASZ ZE MNĄ, ZAWSZE PROŚ O POTWIERDZENIE NA FORUM POPRZEZ PW

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Black Dragon
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    ポズナニ
    Wiek
    31
    Posty
    5,200
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    mi by się nie chciało tyle tekstu tłumaczyć ;d sam to tłumaczysz?

    a co do artykułu to imho jeden z nudniejszych

  6. #5
    Avatar Ksabi
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    nibylandia
    Wiek
    33
    Posty
    772
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    a sam to tlumacze nie mam nic lepszego do roboty ostatnio za duzo wolnego:D

    NIE OGLASZAM SIE W GRZE. JEZELI JEDNAK UWAŻASZ, ŻE ROZMAWIASZ ZE MNĄ, ZAWSZE PROŚ O POTWIERDZENIE NA FORUM POPRZEZ PW

  7. #6
    Avatar Ksabi
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    nibylandia
    Wiek
    33
    Posty
    772
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Skróty takie jak CM, CMS, GM, PM są szeroko rozprzestrzeniane tak w Tibii jak i również w naszym biurze.

    Używamy ich do komunikacji między sobą, oraz publicznie. Co chowa się za tymi skrótami? Co oznaczają i do kogo się odwołują?

    Zacznijmy od PM, jest najprostszy do wyjaśnienia. PMs to Product Managers. To po prostu ludzie którzy podejmują decyzje, niezależnie od dyrektorów zarządzających których znacie pod imionami takimi jak Guido, Stephan, Durin i Steve. W Tibii, PMami są Craban oraz Skyrr.

    Kolejny skrót, GM, ma dość historyczna konotację w Tibii. Prawdopodobnie wszyscy wiedzą już, że GM to skrót od gamemaster. Określenie gamemaster, nie jest jednak do końca jasne. Gracze często używają tego terminu mówiąc o pomocnikach wolontariuszach, którzy w istocie byli gamemasterami. Określenie te jest również często używane, chociaż tylko przez graczy, do określania pracowników Cipsoftu, członków customer supportu lub community managerach.
    Prawdziwi gamemasterzy, wolontariusze, byli osobami rekrutowanymi spośród naszej społeczności, i byli obserwowani i monitorowani przez pracowników Cipsoftu. Patrolowali oni światy gry, szeroko otwierając oczy na naruszenia regulaminu i pomoc pracą w rozwiązywaniu problemów i konfliktów, kiedy tylko było to możliwe.

    Pierwszy pracownik Cipsoftu również dołączył do grupy gamemasterów, posiadł on taką samą postać jak wolontariusze, ale miał całkowicie inne zadania. Postacie gamemasterów w grze oznaczone były przedrostkiem "GM" przed nickiem postaci, co może być powodem, dlaczego ten skrót jest tak często używany w odniesieniu do kogokolwiek, kto pomaga z problemami.
    Pod koniec sierpnia 2008, era gamemasterów - wolontariuszy dobiegła końca, a jedyni gamemasterzy, których możesz spotkać na swej drodze w grze są normalnie opłacanymi pracownikami CipSoftu którzy pracują w dziale custommer supportu. Warto dodać, że obecnie tylko pracownicy, którzy pracują już u nas dłuższą chwilę są wciąż w posiadaniu przedrostka "GM". Nowi pracownicy - nie ważne, z którego działu - nie mają już możliwości używania tego przedrostka. Dlatego też określenie "gamemaster" jest naprawdę terminem z przeszłości Tibii.
    Wszystkie obecnie istniejące oficjalne konta CipSoftu można zobaczyć pod tym linkiem (http://www.tibia.com/abouttibia/?subtopic=aboutcipsoft)

    We wrześniu 2008, w CipSofcie powstał nowy dział. The Community Management (z ang. zarządzanie wspólnotą, społecznością). Od tej pory, wszystkie zadania i zakres działań zostały jasno podzielone pomiędzy dwa działy - CS (customer support ; obsługa klienta) oraz CM (community managment ; zarządzanie społecznością)

    Czego oczekujesz od CMów?

    Interesującym jest fakt któego dowiedzieliśmy się dzięki Waszej opini, wielu graczy nie widzi róznicy pomiędzy CM i CS. Zadając Wam powyższe pytanie, chcieliśmy się dowiedzieć czego Wy - nasi gracze, oczekujecie od CM. Przeczytaliśmy wszystkie opinie i uporządkowaliśmy je. Poniżej można zobaczyć diagram który procentowo pokazuje Wasze opinie.


    Jak widzicie, największa część opini odnosi się do tego że CMowie mają zając się obsługą klientów oraz egzekwowaniem regulaminu. Nic dziwnego, najczęściej Wasze komentarze odnoszą się do formy egzekwowania regulaminu i odnośnie prośby o kogoś, do kogo możnaby się zwrócić w grze o pomoc. To strasznie frustruje, szczególnie kiedy spotykasz na swej drodze gracza który używa bota i okupuje spawn zabijając wszystkie potwory. Tak naprawdę wyniki tej sondy nie są żadną niespodzianką. Inne sytuacje przy których chcielibyście uzyskać pomoc w grze są kwestie dotyczące nadużyć (power abuse) oraz innych nie-fair zachowań, chociażby w przypadku lurowania czy kradzieży.

    Posiadanie kogoś, do kogo można się zwrócić z problemem, nie jest ważne jedynie z powodu egzekwowania regulaminu lub rozwiązywania konfliktowych sytuacji. Wielu graczy powiedziało nam że chcieliby zobaczyć więcej eventów i konkursów, oraz chcieliby otrzymać lepszy support dla eventów organizowanych przez graczy. Ten zakres działań faktycznie należy do naszego działu CM, I dlatego będziemy mieć Wasze opinie na uwadze, jednocześnie starając się znaleźć coraz to nowsze możliwości zaspokajania Waszych wymagań. Jakkolwiek warto mieć na względzie że posiadamy 77 światów, każdy wymaga tyle samo uwagi i czasu, a CMów mamy trzech.

    Wielu uczestników sondy pytało o możliwości udoskonaleń naszej pracy w zakresie propozycji graczy. Z tego powodu z przyjemnością ogłaszamy, że poprawa obsługi Waszych propozycji jest na naszej liście rzeczy do zrobienia i część zmian na naszym forum zobaczycie już niebawem. Niestety, dołączanie naszych pracowników do Waszych dyskusji, nie będzie możliwe. Czymś o co pytało wielu graczy jest możliwość uzyskiwania większej ilości informacji na temat tego co dzieje się z Waszymi opiniami. Nie chcecie otrzymywać jedynie informacji na temat tego co postanowiliśmy, ale chcielibyście również wiedzieć coś na temat tego jak np. zareagowało nasze biuro. Będziemy mieć to na uwadze, ale napewno nie będzie to zawsze możliwe.

    Reasumując, będziemy pamiętać o odpowiadaniu na Wasze pytania i podawaniu Wam informacji tak o naszych planach jak i o tym co się dzieje u nas. Wielu z Was poprawnie zauważyło iż community managerzy są łącznikiem pomiędzy CipSoftem a Wami - graczami. Że CM są Waszym głosem w Cipsofcie - i głosem Cipsoftu przy komunikacji z graczami.
    Rozumiemy, że niektórzy mają już dość zdań w stylu "dziękujemy za opinie, przekażemy ją dalej" i że chcielibyście wiedzieć co dzieje się dalej z Waszą wiadomością. Staramy się z Wami rozmawiać tak dużo jak tylko możemy ale często jest tak że w konkretnym czasie czy w konkretnej sprawie nie możemy się z Wami podzielić informacjami bo sami jeszcze ich nie mamy - dyskutujemy o pewnych rzeczach a następnie wracamy do tego dopiero jakiś czas później.

    Napisaliśmy bardzo wiele na temat customer supportu oraz managamentu, bez dokładnego opowiedzenia za co są odpowiedzialne. Zdajemy sobie sprawę, że klient mający problem chcę kogoś kompetentnego do rozmowy - bez znaczenia w którym wydziale firmy ten ktoś pracuje. To naprawdę ważne, że jest ktoś, kto pomoże nam rozwiązać problem, zasugeruje pewne działanie. Jednakże informacje mówiące o tym kto jest za co odpowiedzialny mogą pomóc Wam w wybrać odpowiedniego adresata waszego problemu co w konsekwencji może znacznie ułatwić i przyspieszyć proces pomocy.



    Customer Support

    Z zespołem customer support można się skontaktować w każdym wypadku kiedy mamy problem lub pytanie. Wystarczy wysłać wiadomość na [email protected] - lub w przypadku pytań dotyczących płatności, na [email protected]
    Czasami możesz znaleźć odpowiedzi CS na publicznym support board (forum) - billing support board czy techniacl support board to miejsca gdzie możemy znaleźć odpowiedzi na nasze pytania - jakkolwiek z reguły wypowiadają się tam tutorzy, to odwalają oni niezła robotę odpowiadając na pytania innych graczy. Na pytania tutorów odpowiada zespół supportu na prywatnym forum Tutor Main Board.
    Dodatkowo, zespół customer supportu zajmuje się egzekwowaniem reguł - raporty z forum, raporty z gier, raporty dot. nicków.
    Jedno słowo doskonale opisuje pracę customer supportu- pomoc


    Community Management

    Ten wydział zajmuje się głownie kolekcjonowaniem, przetwarzaniem i przesyłaniem dalej zdania, opini i propozycji graczy. Odbywa się to poprzez ankiety, feedbacki, fora czy strony promowane przez nas.
    To ten zespół trzyma Was na bierząco z informacjami przy użyciu newsów, newstickera, polecanych artykułów, facebooku czy postów w auditorium.
    Wspieramy także wydarzenia organizowane przez wspierane i promowane fansity i oferujemy wszelki rodzaj wsparcia takim wydarzeniom poprzez odpowiednie fora. Od czasu do czasu organizujemy też konkursy.
    Koordynacja fansitów to także zadanie należące do tego wydziału.

    Trzy słowa które opisują prace community management najlepiej jak mogą to: informacja, opinia i wydarzenie!

    Wiemy, że skróty pomimo ich częstego używania mogą się mylić i nie każdy musi je znać. Dzięki temu artykułowi mamy nadzieje, że udało nam się rzucić trochę światła na to co mamy na myśli kiedy używamy w/w skrótow.

    Dziękujemy za Wasze opinie!
    Wasi Community Managerowie
    Ostatnio zmieniony przez Ksabi : 11-07-2012, 11:42

    NIE OGLASZAM SIE W GRZE. JEZELI JEDNAK UWAŻASZ, ŻE ROZMAWIASZ ZE MNĄ, ZAWSZE PROŚ O POTWIERDZENIE NA FORUM POPRZEZ PW

  8. Reklama
  9. #7

    Notoryczny Miotacz Postów Lencu jest teraz offline

    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    32
    Posty
    1,460
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Wziąć a nie wsiąść.
    Brać a nie braść.

    Nic więcej rzucającego się w oczy nie zauważylem.

  10. #8
    Avatar Ksabi
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    nibylandia
    Wiek
    33
    Posty
    772
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    wszystkich serdecznie przepraszam ale dopoki seria "a fate unknown yet" się nie skończy to nie będę tłumaczyć featured articles. Są drętwe i nudne dla mnie jak flaki z olejem, tłumaczę za darmo - dla przyjemności, a te teksty takowej mi nie dają.

    NIE OGLASZAM SIE W GRZE. JEZELI JEDNAK UWAŻASZ, ŻE ROZMAWIASZ ZE MNĄ, ZAWSZE PROŚ O POTWIERDZENIE NA FORUM POPRZEZ PW

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. LOS 2.7 START 21.04.2017 18:00
    Przez Ayon w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-04-2017, 17:27
  2. League of Legends "Nieznany błąd"
    Przez Piotereq w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-02-2013, 20:38
  3. Odpowiedzi: 180
    Ostatni post: 03-08-2012, 17:47
  4. Los Santos Role Play, torgu...
    Przez kisiel w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 133
    Ostatni post: 31-12-2011, 15:41

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •