no juz napisali xd
Ostatnio zmieniony przez Pius : 12-03-2013, 20:25
local ITEMS = {"dwarven pickaxe"}
local DIRECTIONS = {"c","n","s","e","w","se","sw","ne","nw"}
for i = 1, #ITEMS do
for j = 1, #DIRECTIONS do
pickupitems(DIRECTIONS[j],ITEMS[i])
end
end
--[[ INIT START ]]--
local ITEMS = {"gold coin", "brass legs", "brass armor"}
local RAND_VALUE = {-2, -1, 0, 1, 2}
--[[ INIT END ]]--
local x,y,z = posx, posy, posz
for i = 1, #ITEMS do
if itemcount(ITEMS[i]) > 0 then
for r = 1, #RAND_VALUE do
moveitems(ITEMS[i], "all", ground(x + RAND_VALUE[r], y + RAND_VALUE[r], z), 100)
wait(400, 700)
end
end
end
Ostatnio zmieniony przez Criss26 : 13-03-2013, 14:18
Aktualnie 2 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 2 gości)
Zakładki