#up
A gdyby tak usunąć z walkableID ID ognia to po przysypaniu go będzie wchodził też?
----[Cut Spider Silk]----
local X,Y,Z = 33243,31384,8 --change the coordenate here dont use space
local weaponTOuse = "machete"
--dont change below
local Break = { 183, 2295, 2296, 7538, 7539 }
while toptileitem(X,Y,Z) ~= 183 and toptileitem(X,Y,Z) ~= 189 do
moveitems(toptileitem(X,Y,Z), ground(X,Y,Z), ground(posx,posy,posz), 100)
wait(500)
toptileitem(X,Y,Z)
end
for i,j in pairs(Break) do
while toptileitem(X,Y,Z) == Break[i] do
useitemon(weaponTOuse,X,Y,Z)
wait(400,500)
end
end
Ostatnio zmieniony przez CreativED : 23-02-2013, 12:40
Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)
Zakładki