Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Ostatnio zmieniony przez Gummi : 22-02-2013, 16:35
while windowcount() < 3 do
closewindows()
wait(1000,2000)
openitem(MainBPname, "back", true)
wait(1000,2000)
resizewindows()
wait(1000,2000)
openitem(SupplyBPname, MainBPname, true)
wait(1000,2000)
resizewindows()
openitem(LootBPname, MainBPname, true)
wait(1000,2000)
resizewindows()
end
Ostatnio zmieniony przez 2Fast4You : 22-02-2013, 16:42
Ostatnio zmieniony przez Gummi : 22-02-2013, 16:55
Ostatnio zmieniony przez Cynania : 22-02-2013, 17:09
Ostatnio zmieniony przez Criss26 : 22-02-2013, 17:20
local currentflask = itemcount(285) + itemcount(284) + itemcount(283)
if cap < 200 and currentflask > 0 and maround(2) == 0 and lootbodies == false then
pausewalking(1000)
moveitems(283, "all", "ground", 100)
wait(100, 200)
moveitems(284, "all", "ground", 100)
wait(100, 200)
moveitems(285, "all", "ground", 100)
wait(100, 200)
pausewalking(0)
end
Ostatnio zmieniony przez Roni93 : 22-02-2013, 17:20
local FIRE_SQUARES = {
{32909, 32230, 8, 1998},
{32913, 32233, 8, 2000},
}
for _, POSITIONS in pairs(FIRE_SQUARES) do
local X, Y, Z, ID = POSITIONS[1], POSITIONS[2], POSITIONS[3], POSITIONS[4]
if 7 >= math.abs(posx - X) and 5 >= math.abs(posy - Y) and posz == Z then
if toptileitem(X, Y, Z) ~= ID then
while (toptileitem(X, Y, Z) ~= ID and math.abs(posx - X) <= 6 and math.abs(posy - Y) <= 4 and posz == Z) do
pausewalking(1000)
moveitems(toptileitem(X, Y, Z), ground(X, Y, Z), ground(32911 + math.random(-1, 1), 32231 + math.random(-1, 1), 8), 100)
wait(500, 750)
end
end
end
end
Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)
Zakładki