if maround(7) > 2 and weapon ~= "spike sword" then
moveitems("spike sword", "weapon")
else
moveitems("knife", "weapon")
end
Ostatnio zmieniony przez czecho24 : 24-01-2013, 09:48
if maround(7) > 2 and weapon ~= "spike sword" then
moveitems("spike sword", "weapon")
wait(500)
setattackmode("offensive")
else
moveitems("knife", "weapon")
wait(500)
setattackmode("defensive")
end
Ostatnio zmieniony przez Zakon : 24-01-2013, 15:26
Ostatnio zmieniony przez Dzonzi : 24-01-2013, 16:39
if target.name == "Ghost" then
moveitems("fire sword", "weapon")
else
moveitems("Emerald Sword", "weapon")
end
Ostatnio zmieniony przez 2Fast4You : 24-01-2013, 17:07
if weaponamount <= 0 then
settargeting('off')
gotolabel("refil")
end
Ostatnio zmieniony przez rysiekk : 24-01-2013, 17:14
Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)
Zakładki