Reklama
Strona 245 z 485 PierwszaPierwsza ... 145195235243244245246247255295345 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 3,661 do 3,675 z 7264

Temat: [iBot] Oficjalny temat

  1. #3661

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    106
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Znalazłem coś takiego:
    ListOrder = "O" postać zaatakuje potwór w tej kolejności co na liście.
    Health = "O"postać zaatakuje potwór z najmniejszą ilością HP.
    Proximity = "O" postać zaatakuje potwora znajdującego się najbliżej Ciebie.
    Danger = postać zaatakuje potwora najbardziej niebezpiecznego.
    Kto by to mógł bardziej jaśniej opisać
    Ostatnio zmieniony przez lfanek : 17-01-2013, 21:24

  2. #3662
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    prościej się już nie da...
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  3. #3663
    Avatar Spens14
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj lfanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Znalazłem coś takiego:


    Kto by to mógł bardziej jaśniej opisać
    Na początek pozwolę sobie stwierdzić, że nauka czytania ze zrozumieniem się kłania ;)

    ListOrder = "O" postać zaatakuje potwór w tej kolejności co na liście.

    Czyli jak masz np w targetingu:
    <rat>
    <demon>
    <troll>

    I wszystkie 3 naraz do Ciebie podejdą, to wpierw zabije szczurka, potem dopiero zajmie się demonem, a na końcu utuli do snu wiecznego trolla.

    Health = "O"postać zaatakuje potwór z najmniejszą ilością HP.

    Powiedzmy teraz, że dla przykładu są demon i troll. Troll wiadomo, że posiada mniej hp, więc po tym stwierdzeniu wydawałoby się, że wpierw zaatakuje trolla. Ale to nie prawda, tutaj chodzi o % życia :P Więc jeśli demon będzie miał np 80% hp, a troll 100% hp to wpierw zaatakuje demona. Lecz jeśli troll będzie miał 30% hp, a demon 45% hp to wpierw zaatakuje trolla.

    Proximity = "O" postać zaatakuje potwora znajdującego się najbliżej Ciebie.

    Tego już nie da się inaczej objaśnić.

    Danger = postać zaatakuje potwora najbardziej niebezpiecznego.


    W <targeting> ustala się za pomocą cyfr takie coś jak "Danger".
    Przykładowo mamy (znów :P):
    <Rat>
    <Demon>
    <Troll>

    Dla nich ustawiamy np takie poziomy niebezpieczeństwa:
    <Rat> Danger: 1
    <Demon> Danger: 9
    <Troll> Danger: 3

    Więc jak na ekranie będą naraz wszystkie 3 stworki, to wpierw postać rzuci się na demona, potem na trolla, a na końcu zajmie się biednym szczurkiem.


    I teraz za pomocą cyfr 1-9 ustalasz, co spośród tych 4 opcji stanowi dla Ciebie najważniejszy priorytet. Jak chcesz, aby bot zabijał wpierw najgroźniejszego przeciwnika, potem tego z najmniejszą ilością życia, potem tego, który będzie najbliżej, a na końcu liczy się dla Ciebie ta cała lista to ustawiasz np:

    ListOrder 1
    Health 7
    Proximity 4
    Danger 9

  4. Reklama
  5. #3664
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj lfanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Znalazłem coś takiego:


    Kto by to mógł bardziej jaśniej opisać
    A co tu opisywac?
    List order- bedzie atakowalo potwora, ktory jest najwyzej w targetingu.
    Health - bedzie atakowalo potwora, ktory ma najmniej zycia
    Proximity - bedzie atakowalo potwora, ktory jest najblizej ciebie
    Danger - bedzie atakowalo potwora, ktory jest najbardziej niebezpieczny (danger musisz ustawic dla kazdego potwora w targetingu, im wyzsza wartosc tym potwor bardziej niebezpieczny).

    I ustawiasz w kolejnosci. 10 - oznacza najwiekszy priorytet. 0 - oznacza najnizszy priorytet.

    Przyklad:
    Chcesz, zeby najpierw atakowalo potwora, ktory jest najblizej ciebie, pozniej tego, ktory ma najmniej zycia, pozniej tego, ktory jest najbardziej niebezpieczny.
    Wiec ustawiasz:
    ListOrder:5 (niski priorytet poniewaz jest nam obojetna kolejnosc potworow)
    Health:9
    Proximity:10
    Danger:8

    @Spens
    Jak wkleilem to Twojej wypowiedzi jeszcze nie bylo.
    Ostatnio zmieniony przez Criss26 : 17-01-2013, 21:56

  6. #3665
    Avatar pepeszka
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Poznań
    Wiek
    29
    Posty
    3,157
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Witam, dopiero co zaczynam używać bota, i mógłby mi ktoś wyjaśnić np do czego jest to?
    http://www.tibiaibot.com/forum/showt...Library-v1-1-1
    Bo niektóre skrypty tego wymagają, tak tylko w skrócie do czego mi to, bo już wrzuciłem do library folderu (moge mieć tam 2 pliki, standart.lua i SIRMATE.lua czy to standart usunąć?)



    A i jeszcze spytam, gdzie to dodać/wkleić żeby działało?
    http://www.tibiaibot.com/forum/showt...y-Hunting-v1-0

  7. #3666
    Avatar Shuricanaa
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Raków
    Posty
    383
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj pepeszka napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam, dopiero co zaczynam używać bota, i mógłby mi ktoś wyjaśnić np do czego jest to?
    http://www.tibiaibot.com/forum/showt...Library-v1-1-1
    Bo niektóre skrypty tego wymagają, tak tylko w skrócie do czego mi to, bo już wrzuciłem do library folderu (moge mieć tam 2 pliki, standart.lua i SIRMATE.lua czy to standart usunąć?)



    A i jeszcze spytam, gdzie to dodać/wkleić żeby działało?
    http://www.tibiaibot.com/forum/showt...y-Hunting-v1-0
    sirmate zawiera np niektore funkcje, ktorych sam bot w sobie nie posiada, dlatego jest niezbedna do korzystania z nich.

    wklejasz w zakladce HUD.

  8. Reklama
  9. #3667
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    biblioteka zawiera dodatkowe funkcje możliwe do implementacji w Lua oraz jakieś tam stałe, z resztą sam zobacz, to w końcu tylko plaintext, możesz mieć wiele bibliotek
    a hud do huda wrzucasz

    ok, na ~2,5h zostawiłem bota bez nadzoru, po powrocie był wylogowany, nie padł
    wtf?
    coś ktoś o wyłączaniu ekranu mówił, faktycznie, był wyłączony, to serio to? ;o
    Ostatnio zmieniony przez zakius : 18-01-2013, 14:48
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  10. #3668
    Avatar czecho24
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    981
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    ma ktos scrypt na niszczenie korytek i innych podobnych ?
    z gory dzieki

  11. #3669
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj czecho24 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ma ktos scrypt na niszczenie korytek i innych podobnych ?
    z gory dzieki
    Kod :
    weapontouse = weapontouse or 3308 -- machete
    local blockwalkids = {2025, 2029, 2030, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047, 2048, 2059, 2060, 2061, 2445, 2446, 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452, 2453, 2454, 2465, 2466, 2467, 2468, 2524, 2904, 2959, 2960, 2961, 2962, 2963, 2964, 2975, 2976, 2979, 2982, 2986, 2997, 2998, 2999, 3000, 3484, 3485, 3486, 3487, 3510, 3511, 3512, 3513, 5046, 5055, 5056, 6109, 6110, 6111, 6112, 6367, 6368, 6369, 6370, 7860, 7861, 7862, 7863, 9132, 9141, 10208, 10210, 10211, 10212, 10213, 10214, 10215}
    
    for i=-7,7 do 
    	for j=-5,5 do 
    		local x,y,z = posx+i,posy+j,posz 
    		if table.binaryfind(blockwalkids,toptileitem(x,y,z)) then 
    			if tilereachable(x,y,z) then
    				pausewalking(10000) 
    				local topid = toptileitem(x,y,z)
    				while tilereachable(x,y,z) and (math.abs(posx-x) > 1 or math.abs(posy-y) > 1) do 
    					reachlocation(x,y,z)
    					wait(100,200)
    					updateworld()
    				end			
    				while toptileitem(x,y,z) == topid and posz == z and (math.abs(posx-x) <= 1 and math.abs(posy-y) <= 1) do 
    					useitemon(weapontouse,toptileitem(x,y,z),ground(x,y,z))
    					pausewalking(5000)
    					wait(400,500)
    					updateworld()
    				end 
    				pausewalking(0)
    			end
    		end
    	end
    end

  12. Reklama
  13. #3670
    Avatar pepeszka
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Poznań
    Wiek
    29
    Posty
    3,157
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Ktoś wie czemu mi cały komputer muli jak włączam ibota? Teoretycznie ibot w procesach zżera mniej niż nawet cast etc, zamykam wszystkie programy. Włączam ibota, tibie, próbuje przewinąć skrypta a tu komp prawie wybucha, da radę to jakoś przyśpieszyć?


    A i przy okazji, ma ktoś skrypta na destroyowanie fire fieldów z ciał jak spadnie jakiś rarek? Chce bocić na dragach i dlach i czasem dl zarzuci fire bombą ciało, i chce żeby destrojował jak spadnie jakiś rarek typu dragon shield woi etc.

  14. #3671

    Notoryczny Miotacz Postów Harvi jest teraz offline

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Bielsko Biala
    Posty
    1,094
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    tez mialem podobny problem , zmniejsz ilosc fps do minimum i ustaw priorytet dla ibota powyzej normalnego ;d
    wydaje mi sie ze masz za slabego kompa ;D

  15. #3672
    Avatar czecho24
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    981
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Criss26 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kod :
    weapontouse = weapontouse or 3308 -- machete
    local blockwalkids = {2025, 2029, 2030, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047, 2048, 2059, 2060, 2061, 2445, 2446, 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452, 2453, 2454, 2465, 2466, 2467, 2468, 2524, 2904, 2959, 2960, 2961, 2962, 2963, 2964, 2975, 2976, 2979, 2982, 2986, 2997, 2998, 2999, 3000, 3484, 3485, 3486, 3487, 3510, 3511, 3512, 3513, 5046, 5055, 5056, 6109, 6110, 6111, 6112, 6367, 6368, 6369, 6370, 7860, 7861, 7862, 7863, 9132, 9141, 10208, 10210, 10211, 10212, 10213, 10214, 10215}
    
    for i=-7,7 do 
    	for j=-5,5 do 
    		local x,y,z = posx+i,posy+j,posz 
    		if table.binaryfind(blockwalkids,toptileitem(x,y,z)) then 
    			if tilereachable(x,y,z) then
    				pausewalking(10000) 
    				local topid = toptileitem(x,y,z)
    				while tilereachable(x,y,z) and (math.abs(posx-x) > 1 or math.abs(posy-y) > 1) do 
    					reachlocation(x,y,z)
    					wait(100,200)
    					updateworld()
    				end			
    				while toptileitem(x,y,z) == topid and posz == z and (math.abs(posx-x) <= 1 and math.abs(posy-y) <= 1) do 
    					useitemon(weapontouse,toptileitem(x,y,z),ground(x,y,z))
    					pausewalking(5000)
    					wait(400,500)
    					updateworld()
    				end 
    				pausewalking(0)
    			end
    		end
    	end
    end
    ok dzieki

  16. Reklama
  17. #3673
    Avatar Draco Malphoy
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    33
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Witam, mam duzy problem. Otoz kupilem dzisiaj ibota, pomijajac to ze mam zablokowane forum.. niewiem czemu. Napisalem do adminow i 0 odzewu. Ale kumpel wyslal mi skrypty wszystko przygotowane ale b ot warioruje, klika ppm gdzie popadnie, probuje outfit zmienic, chodzi nie tak jak powinien... Niewiem co jest grane. Nawet jak nie mam nic wczytane co jakis czas 5-8min sam sobie poklika pare razy po ekranie. Ktos wie co jest grane ?? Bylbym bardzo wdzieczny

  18. #3674
    Avatar Gawus t.pl
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    34
    Posty
    695
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Jakbym chcial akcje ze jezeli na ekranie jest Troll Champion to ma wlozyc do lapki Jagged Sword a jak nie ma to Knife to bedzie
    Kod PHP:
    if maround(2,"Troll Champion") then moveitem?nie znam tutaj wlansie jak przelozyc item do lapki
    else
    move item(knife, hand????)
    end
    wymyslilem! chyba bedzie dzialac co?

    Kod PHP:
    if maround(2, "Troll Champion") moveitems(7774, "weapon", "Brown Backpack", 1)
    else
    moveitems(3291, "weapon", "brown backpack", 1)
    end
    oki mniej wiecej dziala ale tylko wrzuca item do backpacka anie ubiera wiec dalem
    Kod PHP:
    if maround(2, false, "Troll Champion") then
    moveitems(3291, "weapon", "backpack", 1) and moveitems(7774, "backpack", "weapon", 1)
    else
    moveitems(7774, "weapon", "backpack", 1) and moveitems(3291, "backpack", "weapon", 1)
    end
    end
    ale nie dziala
    Ostatnio zmieniony przez Gawus t.pl : 18-01-2013, 20:54

  19. #3675
    Avatar Shuricanaa
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Raków
    Posty
    383
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Gawus t.pl napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakbym chcial akcje ze jezeli na ekranie jest Troll Champion to ma wlozyc do lapki Jagged Sword a jak nie ma to Knife to bedzie

    <jakiś kod>

    wymyslilem! chyba bedzie dzialac co?
    ja bym to inaczej zrobił
    Kod PHP:
    if target.name=="Troll Champion" then
    moveitems(7774, "weapon", "Brown Backpack", 1)
    else
    moveitems(3291, "weapon", "brown backpack", 1)
    end
    jeżeli zazanczony bedzie champion to zabije go z broni o id 7774, eszte potworów bedzie bil z broni 3291.

    polecam:
    http://www.tibiaibot.com/forum/showt...-and-Functions
    spis przydatnych funkcji i warunków :)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 2 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 2 gości)

Podobne tematy

  1. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06
  2. Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 16-09-2014, 14:08

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •