Reklama
Strona 229 z 485 PierwszaPierwsza ... 129179219227228229230231239279329 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 3,421 do 3,435 z 7264

Temat: [iBot] Oficjalny temat

  1. #3421

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    70
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Kod PHP:
    if maround(5,false,'Water Elemental') >= 3 then
    setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\ExuraVita\\HealRange', '0 to 70 %')
    setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\ExuraGran\\HealRange', '70 to 90 %')
    setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\Exura\\HealRange', '0 to 0 %')
    else
    setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\ExuraVita\\HealRange', '0 to 55 %')
    setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\ExuraGran\\HealRange', '57 to 78 %')
    setsettings('Settings\\Healer\\Rules\\Exura\\HealRange', '77 to 90 %')
    end
    Pobaw się jeszcze czymś takim.

  2. #3422
    Avatar Gawus t.pl
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    34
    Posty
    695
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Troche tego nie rozumiem, co oznacza opcja maround, i ewentualnie paround?
    co oznacza opcja 5, false
    Rozumiem ze jezeli na ekranie bedzie wiecej lub 3 we to ma zmienic preferencje leczenia na vita o 0;70%, gran na 70;90%, exury ma nie uzywac wogole bo exhaus
    ale jezeli ich nie bedzie to ma przywrocic opcje na
    vita 0;55
    gran 57;78
    exura 77;90


    czyli co, opcja else kasuje wszelkie wczesniejsze "opcje" czyli "if maround(5,false,'Water Elemental') >= 3 then"

    yup?

    aha
    Kod PHP:
    end
    zamyka cala sesje czyli np jezeli w actions dodam wait bez end to bedzie odczekiwac x czasu przed uruchomieniem danej akcji znow,
    a jak dodam wait i na koncu end to bedzie to dzialac w taki sam sposob czy zamknie akcje calkowicie i jej juz nie uruchomi?


    co daje opcja
    Kod PHP:
    elseif





    probowalem zrozumiec tutaj ale yhm nie wiem czy dobrze to rozumiem dlatego pytam
    Kod PHP:
    updateworld()
    local SAFELIST = {"BUg", "LadyBUg", "WedNesDay", "sirmate"}
    
    local MONSTERS = {"Brimstone Bug"}
    local SPELLS = {
                    FIRST = {words = "exori gran", mp = 340, count = 3},
                    SECOND = {words = "exori", mp = 120, count = 3},
                    }
    local AREAS = {
    
    }
    local function insideArea()
        if (WORLD_TYPE ~= 0) then
            for _, SPECIAL_AREA in ipairs(AREAS) do
                if (posx >= SPECIAL_AREA[1][1] and posy >= SPECIAL_AREA[1][2] and posx <= SPECIAL_AREA[2][1] and posy <= SPECIAL_AREA[2][2] and posz == SPECIAL_AREA[3]) then
                    return true
                end
            end
        end
       
        return false
    end
    if WORLD_TYPE ~= 0 then
        if (paround(3, true) - paround(3, true, unpack(SAFELIST))) == 0 and not insideArea()then
            if maround(1, unpack(MONSTERS)) >= SPELLS.FIRST.count and target.id ~= 0 then
                if mp >= SPELLS.FIRST.mp and cancast(SPELLS.FIRST.words) then
                    cast(SPELLS.FIRST.words)
                    wait(1000, 2200)
                end
                if mp >= SPELLS.SECOND.mp and cancast(SPELLS.SECOND.words) then
                    cast(SPELLS.SECOND.words)
                    wait(1000, 2200)
                end
            elseif maround(1, unpack(MONSTERS)) >= SPELLS.SECOND.count and target.id ~= 0 then
                if mp >= SPELLS.SECOND.mp and cancast(SPELLS.SECOND.words) then
                    cast(SPELLS.SECOND.words)
                    wait(1000, 2200)
                end
            end
        end
    elseif WORLD_TYPE == 0 then
        if maround(1, unpack(MONSTERS)) >= SPELLS.FIRST.count and target.id ~= 0 then
            if mp >= SPELLS.FIRST.mp and cancast(SPELLS.FIRST.words) then
                cast(SPELLS.FIRST.words)
                   wait(1000, 2200)       
                  end
            if mp >= SPELLS.SECOND.mp and cancast(SPELLS.SECOND.words) then
                cast(SPELLS.SECOND.words)
                wait(1000,2200)
            end       
        elseif maround(1, unpack(MONSTERS)) >= SPELLS.SECOND.count and target.id ~= 0 then
            if mp >= SPELLS.SECOND.mp and cancast(SPELLS.SECOND.words) then
                cast(SPELLS.SECOND.words)
                wait(1000,2200)
            end
        end
    end
    Ostatnio zmieniony przez Gawus t.pl : 10-01-2013, 13:33

  3. #3423

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    58
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    @up
    opis wszystkich funkcji masz tu : http://www.tibiaibot.com/forum/showt...-and-Functions

  4. Reklama
  5. #3424
    Avatar Gawus t.pl
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    34
    Posty
    695
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    oki maround paround rozumiem, a
    Z tym sobie poradze bo jest to dosc jasno opisane,
    patrzalem tez how yo build an action/script ale nie moge skumac jak mozna a jak nie mozna budowac kodow.. :s

    i jakie zastosowanie ma elseif? co z kodem end




    /////

    no nie wiem co robie zle...
    pisalem juz na milion sposobow, milion roznych funkcji i nie dziala

    if exp < (5) then
    playsound("alert.wave")
    wait(2002)
    end

    lub

    if mp = 5 then
    playsound("alert.wave")
    wait(2002)
    end

    lub
    if exp <= 0
    if hp < 300 then


    nie dziala mi ta akcja z alertem XD
    za pewne jakis idiotyczny blad robie...
    probowalem tez w []



    znaczy ja niechcialbym zebys marnowal swoj czas analizujac posty kogos ktore ja sobie tutaj wklejam
    po prostu np taka kombinacja jest dla mnie czarna magia i mniej wiecej i uzyte jest tutaj tyle funkcji ze to sie w pale nie miesci (wedlug mnie)
    ja bede pisal na pewno prostrze, chociaz bot pod druida raczej wydawac by sie moglo musi byc troche bardziej zlozonym skryptem...
    Ostatnio zmieniony przez Gawus t.pl : 10-01-2013, 14:45

  6. #3425

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    70
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Zaraz przejrzę co tam jest napisane dotyczące jak pisać, a jak nie kod. Co do elseif jest to połączenie komend else (jeżeli poprzedni warunek nie jest prawdą to wykonaj poniższy kod) i if (warunek jaki musi być spełniony aby się wykonała poniższa czynność. end jest po to aby ibot wiedział gdzie się kończy pętla/instrukcja warunkowa. Inaczej można powiedzieć, że pomiędzy then i end znajduje się ciało właściwe różnych instrukcji to tak jak w co niektórych językach ciało takie zapisuje się w klamrach {}.

    Jak możesz to podeślij link do tego tematu to sprawdzę i opiszę, podejrzewam że są to zasady ogólnie przyjęte w programowaniu.

    @edit
    Robisz prostą literówkę w rozszerzeniu pliku dźwiękowego zamiast *.wave musi być *.wav. I będzie działało. Tej liczby nie musisz dawać w nawias. W nawias musisz podać jakąś wartość jeżeli funkcja tego potrzebuje, a ty tylko sprawdzasz czy exp przekroczył daną wartość. Wszystko masz dobrze tylko ta literówka.

    @edit2
    Ja się tym nie przejmuje jakoś nudę muszę zabić, ponieważ obecnie jestem w Holandii, na dworze nie ma co robić bo po 1 nie rozumiem ich języka, a po 2 nikogo na dworze nie ma. Mi to nie przeszkadza bo się przyzwyczaiłem się pomagać w tych sprawach na tyle na ile mogę.
    Ostatnio zmieniony przez Kuroambry : 10-01-2013, 14:50

  7. #3426
    Avatar Gawus t.pl
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    34
    Posty
    695
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Kurde dziala xD
    Bez kitu zaczynam to rozumiecccccc :D!
    Nie powiem, ze wiadomosci, gotowe skrypty itd sa duzo ciezej do zdobycia niz w elfie co powoduje troche demotywacje do dalszego dzialania nawet przy konstruowaniu tak prostych skryptow...

    reput nie wchodzi
    Ostatnio zmieniony przez Gawus t.pl : 10-01-2013, 14:51

  8. Reklama
  9. #3427
    Avatar Magiq
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    212
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Potrzeba mi skrypt na reconnect z otwieraniem bpka, ma ktoś ?

    A także jakby ktoś mógł mi podać action na zamkniecie głownego backpacka i otworzenie go ponownie

  10. #3428
    Avatar Tomix
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    3,268
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Magiq napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Potrzeba mi skrypt na reconnect z otwieraniem bpka, ma ktoś ?
    Przebudowałem dostępny na własne potrzeby, informuje także jak padniesz ;), udostępniam, zmień nazwy bpków tylko:

    Action:

    Kod PHP:
    --Reopen backpacks:
    local reopenBps = ("yes")
    
    --Main Backpack Name:
    local mainbp = ("Backpack")
    
    --Loot Backpack Name:
    local lootbp = ("Green Backpack")
    
    --Gold Backpack Name:
    local goldbp = ("Blue Backpack")
    
    --Temple NPCs:
    local templeNpcNames = {"Alia", "Tyrias", "Brewster", "Rahkem", "Kasmir", "Amanda", "Isimov", "Yberius", "Maealil", "Quentin", "Lynda", "Lorietta", "Prezil", "Kjesse", "Asralius"}
    
    --Temple Position Range (sqm):
    local templePositionRange = 7
    
    if (connected == false)
    then
            reconnect()
            wait(600, 1800)
            pausewalking(10000)
    
            if ((pzone == true) and (maround(10, false, unpack(templeNpcNames)) >= 1) 
    or (pzone == true) and (islocationxyz(32787, 31276, 7, templePositionRange)) 
    or (pzone == true) and (islocationxyz(32595, 32744, 6, templePositionRange)) 
    or (pzone == true) and (islocationxyz(33213, 32454, 1, templePositionRange)) 
    or (pzone == true) and (islocationxyz(32213, 31133, 7, templePositionRange)) 
    or (pzone == true) and (islocationxyz(33004, 31490, 11, templePositionRange)) 
    or (pzone == true) and (islocationxyz(32649, 31925, 11, templePositionRange)) 
    or (pzone == true) and (islocationxyz(33217, 31814, 8, templePositionRange)) 
    or (pzone == true) and (islocationxyz(32317, 32826, 7, templePositionRange)) 
    or (pzone == true) and (islocationxyz(33194, 32853, 8, templePositionRange)) 
    or  (pzone == true) and (islocationxyz(32369, 32241, 7, templePositionRange)) 
    or  (pzone == true) and (islocationxyz(32360, 31782, 7, templePositionRange)) 
    or  (pzone == true) and (islocationxyz(32957, 32076, 7, templePositionRange)) 
    or  (pzone == true) and (islocationxyz(32732, 31634, 7, templePositionRange))  
    or (pzone == true) and (islocationxyz(33447, 31323, 9,  templePositionRange)))
            then
            wait(1500)
            closetibia()
            wait(1500)
            message("Reconnect Message: Tibia client has been closed because character was inside a temple. This is to protect your character from being killed by other players.")
        end  
    
        wait(2500)
        if ((reopenBps == ("yes")) and (windowcount() == 0) and (maround(7, false) == 0) and (lootbodiescount == 0))
        then
    
        setcavebot("no")
        wait(1000, 2500)
        setlooting("no")
        wait(1000, 2500)
        settargeting("no")
        wait(2000, 3500)
            closewindows()
            wait(2000, 3500)
    
    openitem(mainbp, "back", true)
    wait(2000)
    resizewindows()
    wait(2000)
    openitem(lootbp, mainbp, true)
    wait(2000)
    resizewindows()
    openitem(goldbp, mainbp, true)
    wait(2000)
    resizewindows()
        end
        setcavebot("yes")
        wait(1000, 2500)
        setlooting("yes")
        wait(1000, 2500)
        settargeting("yes")
        wait(2000, 3500)
    end
    Cytuj Magiq napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A także jakby ktoś mógł mi podać action na zamkniecie głownego backpacka i otworzenie go ponownie
    zdefiniuj tylko mainbp w ustawieniach ;)
    Kod PHP:
    closewindows()
    wait(1000,2000)
    openitem(mainbp, "back", true)
    wait(2000)

  11. #3429
    Avatar czecho24
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    981
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    ma ktos taki scrypt ze gdy bije GS to zaklada sword ringa a jak go juz ubije to sciaga ?

  12. Reklama
  13. #3430
    Avatar Gawus t.pl
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    34
    Posty
    695
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    pokombinuj
    Kod PHP:
    
    if maround(5,false,'Giant Spider') >= 1 then
    moveitems(ID sword ringa, "all", "tutaj daj nazwe ring spota", 1)
    elseif
    maround(5,false,'Giant Spider) = 0 then
    moveitms(ID sword ringa, "all", "nazwa backpacka", 1)
    end

    nie wiem czy dziala probuj :P
    Ostatnio zmieniony przez Gawus t.pl : 10-01-2013, 16:27

  14. #3431
    Avatar Tomix
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    3,268
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj czecho24 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ma ktos taki scrypt ze gdy bije GS to zaklada sword ringa a jak go juz ubije to sciaga ?

    Kod PHP:
    local 
    CONFIG = {
            RING_NAME = "sword ring"
        }
    
        local RING_ID = Item.GetID(CONFIG.RING_NAME)
        local RING_USED_ID = Item.GetID(Self.Ring().id)
    
    if target.id ~= 0 and (target.name == 'Giant Spider') then
    System.PauseWalking (1000, 3000)
    while Self.Ring().count < 1 do
    Self.MoveItems(RING_ID, "ring", "all", 1)
    end
    elseif target.id == 0 and Self.Ring().count > 0 then
    Self.MoveItems(RING_USED_ID, "all", "ring", 1)
    wait (500, 1000)
    end

  15. #3432
    Avatar czecho24
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    981
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Tomix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kod PHP:
    local 
    CONFIG = {
            RING_NAME = "sword ring"
        }
    
        local RING_ID = Item.GetID(CONFIG.RING_NAME)
        local RING_USED_ID = Item.GetID(Self.Ring().id)
    
    if target.id ~= 0 and (target.name == 'Giant Spider') then
    System.PauseWalking (1000, 3000)
    while Self.Ring().count < 1 do
    Self.MoveItems(RING_ID, "ring", "all", 1)
    end
    elseif target.id == 0 and Self.Ring().count > 0 then
    Self.MoveItems(RING_USED_ID, "all", "ring", 1)
    wait (500, 1000)
    end
    dzieki , czy trzeba cos zmienic jeszcze w tym scrypcie bo mi niedziala

  16. Reklama
  17. #3433
    Avatar Tomix
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    3,268
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj czecho24 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dzieki , czy trzeba cos zmienic jeszcze w tym scrypcie bo mi niedziala
    Powinien działać, aktywowałeś skrypt?

    Łap jeszcze drugi:

    Kod PHP:
    local CONFIG = {
        RING = "might ring",
        CREATURES = {"Giant Spider"},
        CREATURE_AMOUNT = 1,
    }
    
    if (maround(6,false,unpack(CONFIG.CREATURES)) >= CONFIG.CREATURE_AMOUNT and itemcount(CONFIG.RING) > 0 and ring == 0) then
        moveitems(CONFIG.RING,"all","ring",1)
    elseif (maround(6,false,unpack(CONFIG.CREATURES)) < CONFIG.CREATURE_AMOUNT and ring ~= 0) then
        moveitems(ring,"ring","all",1)
    end
    Ostatnio zmieniony przez Tomix : 10-01-2013, 17:20

  18. #3434
    Avatar czecho24
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    981
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Tomix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Powinien działać, aktywowałeś skrypt?

    Łap jeszcze drugi:

    Kod PHP:
    local CONFIG = {
        RING = "might ring",
        CREATURES = {"Giant Spider"},
        CREATURE_AMOUNT = 1,
    }
    
    if (maround(6,false,unpack(CONFIG.CREATURES)) >= CONFIG.CREATURE_AMOUNT and itemcount(CONFIG.RING) > 0 and ring == 0) then
        moveitems(CONFIG.RING,"all","ring",1)
    elseif (maround(6,false,unpack(CONFIG.CREATURES)) < CONFIG.CREATURE_AMOUNT and ring ~= 0) then
        moveitems(ring,"ring","all",1)
    end
    tak aktywowalem zmieniajac na yes ale nadal nic ten tez mi niedziala
    dodam ze mam sword ringi w beach backpack czyli glownym bp
    Ostatnio zmieniony przez czecho24 : 10-01-2013, 17:33

  19. #3435
    Avatar Gawus t.pl
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    34
    Posty
    695
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    zmien might ring na sword ring ;d?

    a creature amount na >= 1

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06
  2. Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 16-09-2014, 14:08

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •