Rocky Balboa napisał
@up
Właśnie chodzi mi o to jak napisać taki skrypt od początku.
Jak w Lootingu ustawić żeby zbierał golda i później zawsze wsadzał go do GoldBP, który może być otwarty jako 1bp albo jako 4bp?
To wrzucasz do setupa np to:
Kod :
-- Setup
--**Backpack SETUP**
MainBP = 'brocade backpack'
LootBP = 'red backpack'
GoldBP = 'backpack'
--DP BP SETUP
MainDpBp = 'blue backpack'
LootDPBP = 'green backpack'
StackableDPBP = 'golden backpack'
--**For HUNT**
manaleave = 20
capleave = 100
--**For REFILL**
buymana = 150
manaprice = 50
mana_name = 'mana potion'
I w cavebocie robisz action do otwierania plecakow i wtedy ustalasz w jakiej kolejnosci ma otwierac.
Przykladowo tak:
Kod :
closewindows()
wait(500,2000)
openitem(MainBP, "back")
wait(700, 1500)
resizewindows()
wait(700, 1500)
openitem(LootBP, MainBP, true)
wait(700, 1500)
openitem(GoldBP, MainBP, true)
wait(500, 1000)
resizewindows()
wait(500, 1000)
minimizewindows("equip")
wait(500, 1000)
Czyli w 1 backpacku ma manasy, line, lopate, inne plecaki, w drugim plecaku ma Loota, a w trzecim kase.
Oznaczenia backpackow w lootingu mozna robic numerami:
1 backpack (00)
2 backpack (01)
3 backpack (02) itd
W lootingu ustawiasz:
gold coin: destination: 02
Elvish bow: destination: 01
itd.
Ewentualnie jesli nie chcesz uzywac skryptu na otwieranie plecakow to mozesz wpisywac w lootingu jako destination nazwe backpacka z setupu (GoldBP), (LootBP) itd.
Maly Kozak napisał
a właśnie :P ja mam taki problem, że jak bije dla, to jeśl ma już red hp i ucieka, a na ziemi jest ogień rzucony przez dla, to postać go nie goni ;/ stoi z zaatakowanym dlem i nic nie robi, normalnie to chodzi po ogniu.
Moze ustaw chodzenie na strzalkach, ewentualnie.
Settings->Targeting->Monsters->Draggon Lord->ListSettings->Setting0->StanceReach i AttackMode:Stand/Offensive.
Zakładki