Razov napisał
Jeśli to co mówisz to prawda, to odkryłeś GRUUBĄ aferę, ale łatwo tak rzucać oskarżeniami bez poparcia tego dowodami - Numerami wersji iBota, w których występuje ta funkcja, opisem sposobu, w jaki można samemu ją zobaczyć na własne oczy na niemodyfikowanej binarce iBota (najlepiej krok po kroku), żeby więcej ludzi z większym stażem na forum, nie tak wprawni w reverse-engineringu sami mógł to sprawdzić i potwierdzić, sposobem w jaki odszyfrowałeś ten chiński ciąg znaczków tak, że wyszedł Ci akurat ten adres http. Bez tego to tylko bezpodstawne oskarżenie nie znanej z imienia, nazwiska ani bez rażąco dużej reputacji osoby przeciwko twórcy jednego z najbardziej popularnych (najpopularniejszego?) bota, którego używa dziennie zaryzykuje stwierdzenie, że tysiące osób, z długim stażem i zaufaniem wielu osób.
Oczywiście nie najeżdżam na Ciebie w żaden sposób, nie sugeruje, że kłamiesz, po prostu jeśli rzuca się takie oskarżenia, to wręcz TRZEBA poprzeć to twardymi dowodami, gdyż nie jest to jakaś błahostka, a BARDZO POWAŻNY zarzut. Czekam, jak zapewne wielu użytkowników tego forum, na twoją odpowiedź w tej sprawie.
Proszę Cię bardzo:
Jeśli macie ibot.exe który jest ściągnięty od razu po aktualizacji do najnowszej wersji i potem nie był ściągany ponownie:
otwierasz jakimś dekompilerem i szukasz
ibot.Game.Manager
Jest tam funkcja
DoGameManager() w której znajduje się ten kod
Jak widzimy wywoływana jest funkcja
LuaControl.b
Kod :
internal static string b(string A_0, int A_1)
{
char[] array = A_0.ToCharArray();
int num = 1352307392 + A_1;
int arg_47_0;
int arg_14_0;
if ((arg_14_0 = (arg_47_0 = 0)) < 1)
{
goto IL_47;
}
IL_14:
int num2;
int expr_14 = num2 = arg_14_0;
char[] arg_44_0 = array;
int arg_44_1 = num2;
char expr_1B = array[num2];
byte b = (byte)((int)(expr_1B & 'ÿ') ^ num++);
byte b2 = (byte)((int)(expr_1B >> 8) ^ num++);
byte arg_3C_0 = b2;
b2 = b;
b = arg_3C_0;
arg_44_0[arg_44_1] = (ushort)((int)b2 << 8 | (int)b);
arg_47_0 = expr_14 + 1;
IL_47:
if ((arg_14_0 = arg_47_0) >= array.Length)
{
return string.Intern(new string(array));
}
goto IL_14;
}
int do zdekodwania w/w kodu to :int a_ = 14; (jest na samym początku funkcji z manager'a)
Wystarczy zdekodować i sprawdzić jak wygląda to wszystko.
Poza tym, nadal tylko ja się tłumacze a czy ktoś może mi pokazać gdzie DO SIEBIE wysyłam passy?
Nie? tak myślałem ....
Widzę że ktoś chce dobrze ale i tak przecież zawsze na niego pójdzie prawda?
Zakładki