nie dziala ani jeden ani drugi
local FLASKS = {283,284,285}
for i = 1, #FLASKS do
if (itemcount(FLASKS[i]) >= 20) and (maround(4,false) == 0) then
moveitems(FLASKS[i],"all",ground(posx,posy,posz),100)
end
end
"Nie narzekaj, że masz pod górę, gdy zmierzasz na szczyt..."
Ostatnio zmieniony przez edek2_1932 : 01-06-2013, 15:02
--#########[Anti Furniture]#########--
--##################################--
weapontouse = weapontouse or 3308 -- machete
local blockwalkids = {2025, 2029, 2030, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047, 2048, 2059, 2060, 2061, 2445, 2446, 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452, 2453, 2454, 2465, 2466, 2467, 2468, 2524, 2904, 2959, 2960, 2961, 2962, 2963, 2964, 2975, 2976, 2979, 2982, 2986, 2997, 2998, 2999, 3000, 3484, 3485, 3486, 3487, 3510, 3511, 3512, 3513, 5046, 5055, 5056, 6109, 6110, 6111, 6112, 6367, 6368, 6369, 6370, 7860, 7861, 7862, 7863, 9132, 9141, 10208, 10210, 10211, 10212, 10213, 10214, 10215}
for i=-7,7 do
for j=-5,5 do
local x,y,z = posx+i,posy+j,posz
if table.binaryfind(blockwalkids,toptileitem(x,y,z)) then
if tilereachable(x,y,z) then
pausewalking(10000)
local topid = toptileitem(x,y,z)
while tilereachable(x,y,z) and (math.abs(posx-x) > 1 or math.abs(posy-y) > 1) do
reachlocation(x,y,z)
wait(100,200)
updateworld()
end
while toptileitem(x,y,z) == topid and posz == z and (math.abs(posx-x) <= 1 and math.abs(posy-y) <= 1) do
useitemon(weapontouse,toptileitem(x,y,z),ground(x,y,z))
pausewalking(5000)
wait(400,500)
updateworld()
end
pausewalking(0)
end
end
end
end
Ostatnio zmieniony przez czecho24 : 01-06-2013, 20:09
https://trafficmonsoon.com/?ref=czecho79 <<< najlepszy program do zdobywania referali
http://moonbit.co.in/?ref=4666307ebff1 < Najlepszy program do nabijania bitcoin komputer wylaczony a licznik rosnie
lotto kupon od 2 groszy >> globlotto
https://www.bitmarket.pl/?ref=4937 <<< tutaj mozesz sprzedac bitcoiny
Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)
Zakładki