Reklama
Strona 9 z 11 PierwszaPierwsza ... 7891011 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 121 do 135 z 155

Temat: [Inne] KeraBot

  1. #121
    Avatar Yebak Lesny
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Podkarpacky
    Wiek
    34
    Posty
    582
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Kera kiedy zrobisz w targetingu, że można zrobić dla 1 monstera i dla 1+, 2+ etc ?

    GG: 5519884

  2. #122

    Data rejestracji
    2005
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Witam,
    Jest to wersja sugestii opcji w bocie niektóre pewnie juz sie w nim znajduja
    ale wiekszość nie. wiec postarałem sie je tutaj rozpisac mniej wiecej..
    tak, tak wiem jest to napisane nie spujnie poniewaz to jest wersja beta sugestii..
    nie wszystkie sa w jezyku polski czy angielskikm. Tak, że prosze prosze sie powstrzymać od
    zbednych komentarzy ze jest to dziwnie napisane itd..
    Gdy z wasza pomoca uda mi sie zebrac pelna liste po korekcie zrobi post w wersji oficjalnej
    gdzie bedzie przetlumaczona lista sugesti w dwóch jezykach: angielskim, polskim



    1. ALARMY
    1.1. Gdy:
    - Gracz na ekranie
    - GM na ekranie
    - Monster z poza listy target na ekranie
    - Specjalny Monster (lista do donania np. czekajac na resp bossa/faraona itd.)
    - x osoba z vip list online (name)
    - nasza postac poruszy sie
    - zostaniemy zaatakowani
    - zostaniemy zatakowni przez gracza
    - gdy nie ruszamy sie przez (czas)
    - zginiemy
    - utracone połączenie
    - freez (czas)
    - stamina nizsza niż (czas)
    - brak blank runek
    - brak x itemu (id)
    - brak amunicji
    - awans (lvl,mlvl, skille, achivment)
    - atak przez monstera z poza targetingu
    - brak jedzenia (id)
    - cap nizszy niż (liczba)
    - soul point nizszy niz (liczba)
    - hp nizsze niz (liczba /%)
    - mana nizsza niz (liczba /%)
    - gdy nie ma x monstera (np. slime/monk | ilość monsterów)
    - msg
    - msg priv
    - informacja o najezdzie
    - player z skullem na ekranie
    - player z czarnej listy na ekranie


    1.2. wykonaj akcje:
    - zrob zdjecie
    - play sound
    - speach tekst
    - miganie klientem
    - zatrzymaj funkcje bota
    - rozlacz klienta
    - napisz priv msg do (wywyła wiadomość typu nazwa zdarzenia plus ew. nazwa charaktera/monstera ktory nas atakuje do podanej postaci)
    - przycisk wlacz atywny alarm/nie aktywnt alarm (opcja przyda sie do actionow w cave bocie gdy tylko w pewnym czasie potrzbujemy by dany alarm byl wlaczony)

    1.3. Biała Lista. (Name character)
    1.4. Czarna Lista. (Name character)



    2. LECZENIE
    -gdzy x hp i y many to uzyj (spell,runka,potion plu small potiony z rookgardu)
    A) x i y moze byc w ilosci i w procentach
    b) dodatkowe zalozenie typu paraliz
    c) Szybkość spamu
    d) piorytet uzycia

    3. MANA RESTORE
    - gdy mana ponizej X to uzywaj potiona do y many.( liczba lub %)

    4.Mana Traning
    -do full x gdy przekroczy ta wartosc lub bedzie rowny uzyj spellu (gdy bedzie brakowalo do pelej many 4 punktow lub mniej to uzywa danego spella by spalić mane)

    5.Hotkeye


    Lista Stałych -
    Lista Cavebot -

    Skrypt - W tym miejscu wklejamy po prostu skrypt do
    Hotkey'a którego chcemy używać. Przykładowy skrypt wygląda tak:


    Klawisz główny - włączymy/wyłączymy to podejemy klawiszy by wlaczyc dzialanie.
    Klawisz combo - Jest to drugi klawisz który będzie
    dodatkowo wymagany do włączenia/wyłączenia danego Hotkey'a.

    Uruchomiony - Określa czy w danej chwili Hotkey ma być

    włączony (gdy tak) lub wyłączony (gdy nie).
    Opcja ta jest dostępna tylko w przypadku Hotkey'ów Stałych i Cavebot

    Warunki Hotkey - Określa czy klient Tibii musi być 'na
    wierzchu' aby móc aktywować/dezaktywować Hotkeye za pomocą klawiszy.

    Domyślny Priorytet Wydarzenia
    Tutaj określamy w jakim stopniu funkcje które działają za pomocą Hotkey'ów mają
    być ważniejsze niż inne funkcje bota.




    6.Wyświetlacz czyli HUD



    Tutaj możemy ustawić różne informacje które mają być wyświetlane w formie np.
    tabeli na ekranie.

    Lista Wyświetlaczy - Tutaj mamy listę aktualnie dodanych
    przez Nas opcji HUD.

    Skrypt - W tym miejscu wklejamy skrypt dla danej opcji
    HUD. Przykładowy skrypt wygląda tak:


    Częstotliwość Odświeżania - Określa czas (podany w ms,
    1000ms = 1 sekunda) co jaki odświeżane mają być informacje z danej opcji HUD.

    Uruchomiony - Określa czy dana opcja HUD ma być
    uruchomiona (gdy tak) czy wyłączona (gdy nie).

    Polityka Wyświetlaczy - Określa czy i kiedy mają być
    pokazywane opcje HUD.

    Pokaż jeżeli skupiony - Opcje HUD będą wyświetlane tylko
    gdy dany klient Tibii jest akurat 'na wierzchu'.

    Ukryj wyświetlacze - Opcje HUD nie będą wyświetlane.

    Pokaż wyświetlacze - Opcje HUD bedą widoczne bez względu
    na to czy na pierwszym planie mamy aktualnie włączonego klienta Tibii czy np.
    przeglądarkę.



    7.Sterowanie


    Klawiatura - Tutaj mamy do wyboru opcje dotyczące
    sterowania klawiaturą.

    Tryb Klawiatury - Opcja Kontroluj klawiaturę
    spowoduje, że bot będzie sterował klawiaturą identycznie jak normalny gracz
    natomiast opcja Symuluj klawiaturę powoduje, że bot symuluje ruchy
    wykonywane przez klawiaturę.
    Uwaga - Gdy mamy ustawioną opcję "Kontroluj klawiaturę" trzeba pamiętać o
    tym, że aby bot działał klient Tibii musi być "na wierzchu" w związku z czym
    nie możemy w czasie botowania przeglądać internetu/grać w inne gry itp.
    Polityka Ctrl Shift - Odpowiada za "puszczanie" przez
    bota klawiszy Ctrl i Shift i za czas przez który klawisz ten ma być wciśnięty.
    Bot używa tych klawiszy do różnych funkcji.
    (zauważyłem, że gdy gram np. w Team Fortress 2 to co jakiś czas kucam co
    świadczy o tym, że bot właśnie kliknął/zasymulował wciskanie klawisza Ctrl)
    Czas Oczekiwania Pisanie - Jest to czasowa przerwa
    pomiędzy wpisywaniem kolejnych liter w przypadku rozmowy z Npc.
    (opcja ta dotyczy tylko i wyłącznie Cavebot'a i ew. respondera)
    Czas Oczekiwania Wciskanie - Jest to czasowa przerwa
    pomiędzy 'klikaniem' przez bota hotkey'ów lub innych klawiszy.

    Mysz - Tutaj mamy do wyboru opcje dotyczące sterowania
    myszką.

    Tryb Myszy - Gdy mamy ustawioną opcję "Kontroluj
    mysz/zezwól" bot będzie kontrolował myszką jak każdy normalny gracz lecz gdy
    użytkownik bota nią poruszy bot się nie sprzeciwi i zaczeka aż wykona on to co
    chciał zrobić, opcja "Kontroluj mysz/odmów" różni się od poprzedniej tym, że
    gdy użytkownik bota poruszy muszą bot będzie mu uporczywie sprzeciwiał i
    próbował wykonać swoją powinność. Opcja "Symuluj mysz" odpowiada za symulowanie
    pracy myszy (identycznie jak w przypadku klawiatury).
    Tryb przewijania - Opcja ta odpowiada za to jak bot ma
    przewijać plecak (od góry do dołu i na odwrót) by np. zjeść jedzenie/użyć liny.
    Polityka kliknięcia - Identycznie jak w przypadku
    sterowania klawiaturą, opcja ta odpowiada za klikanie przez bota przycisków
    myszy i zwalnianiu ich.
    Szybkość poruszania - Jest to szybkość z jaką ma działać
    tryb kontrolowania i wykonywania przeróżnych akcji myszką.
    Czas Oczekiwania kliknięcie - Jest to odstęp czasowy jaki
    bot ma zachować pomiędzy kolejnymi kliknięciami.

    Polityka Pokaż Klient - Określa czy bot ma zmusić system
    do przełączenia klienta Tibii na pierwszy plan w przypadku różnych akcji
    wykonywanych przez bota.
    Polityka Otwarcie Menu - Określa czy bot ma zamykać
    pojawiające się czasem menu (np. okienka intruktażowe na Tutorial Island).


    8.Cavebot
    Typy Waypointów:
    Stand - Sprawi, że bot zatrzyma się w miejscu na parę sekund (około 2/3 sekund)
    Node - Sprawi, że bot w przypadku pominięcia tego waypointa (np. gdy pominął go
    w pogoni za potworkiem) bot nie wróci się do niego tylko uda się do
    najbliższego z kolejnych waypointów.
    Walk - Chyba najczęściej używany, sprawi że bot uda się do danego punktu na
    mapie.
    Rope - Sprawi, że bot na danym sqm użyje liny.
    Shovel - Sprawi, że bot na danym sqm użyje łopaty.
    Pick -
    Open Dor-
    Use key if locked (id)-
    Cut (styche) -
    machete -
    Wait (time) -
    Ladder - Sprawi, że bot na danym sqm użyje drabiny.
    Use - Sprawi, że bot "użyje" danego sqm (przydatne w przypadku schodzenia na
    dół przez kratki do szczurów na Rookgaardzie).
    Lure - Sprawi, że bot zluruje danego potworka do tego sqm. Aktualnie testuję
    tą funkcję, więcej o tym typie waypointa dowiecie się z lekcji dotyczącej
    pierwszego skryptu Cavebot.
    Action - Tutaj możemy wpisać odpowiedni skrypt który wykona ściśle określoną
    przez skrypt akcję (np. sprawdzenie stanu potionów czy rozmowa z npc), skrypt
    używany głównie w skryptach full afk.

    Kierunki waypointów:
    Moja Pozycja - Jest to pozycja na której aktualnie znajduje się bot
    Reszty chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć.

    8.1 Lootowanie



    Ta zakładka odpowiada za Lootowanie przeróżnych itemków, zaczynając od Gold
    Coin kończąc na Golden Boots, nie ma limitów !

    Lista przedmiotów - Tutaj mamy listę przedmiotów które
    bot ma lootować/wyrzucać pod siebie.

    New Item - Podwójne kliknięcie spowoduje edycję nazwy
    danego przedmiotu

    Id Przedmiotu - Jest to id przedmiotu (tj. nazwa
    przedmiotu odczytywana przez grę), zostanie on dodany automatycznie po
    poprawnym wpisaniu nazwy przedmiotu.

    Przeznaczenie - Tutaj podajemy nazwę (np. red backpack),
    oznaczenie (np. 01 oznacza pierwszy bp otwarty zaraz po main bp itd.) lub
    pozostawiamy pole puste (bot dany przedmiot do pierwszego lepszego plecaka).

    Do pojemnika - Np. gdy w plecaku mamy powiedzmy present
    box i wpiszemy tutaj "present box" to bot włoży ten przedmiot do właśnie tego
    pojemnika.

    jesli cap mniejszy niz ignoruj lootowanie itemow (lista)

    jesli za malo capa by zlootwoac x item (lista) wyrzuc y itemy (lista)

    jesli w odleglosci x kratek od ciebie lezy item z looting listy podnies

    lista ignorowanych itemow podnoszonych z ziemi.


    Włącz alarm - Bot zaalarmuje nas za pomocą dźwięku gdy

    zostanie spełniony jeden z warunków:

    -Bez alarmu - bot nie będzie odtwarzał alarmu

    -Ogłoszony loot - bot zaalarmuje nas gdy zlooci dany przedmiot

    -Nie mógł zlootować - bot zaalarmuje nas gdy nie będzie mógł podnieść danego
    przedmiotu

    Priorytet Otwierania Ciał - Tutaj ustawiamy o ile
    ważniejsze jest otwieranie ciał od innych czynnośći wykonywanych przez bota.

    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsza
    będzie funkcja otwierania ciał przez bota.

    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w otwieraniu ciał potworów.

    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia tej metody
    leczenia wygaśnie.

    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet w otwieraniu ciał potworów w ciężkiej sytuacji.

    Priorytet Lootowania Ciał - Tutaj ustawiamy o ile
    ważniejsze jest podnoszenie przedmiotów od innych funkcji które wykonuje bot.

    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsza
    będzie funkcja podnoszenia przedmiotów przez bota.

    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w podnoszeniu przedmiotów.

    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia tej metody
    leczenia wygaśnie.


    Przenieś przedmioty Szybko


    Czas Otwarcia Ciał


    Lootowanie Warunek - Określa jakie ciała potworków mają
    być otwieranie przez bota:

    -Otwórz wszystkie ciała

    -Otwórz atakowane ciała

    -Otwórz ciała z przedmiotami

    Lootowanie Polityka - Tutaj możemy ustawić kiedy bot ma
    otwierać ciała potworków, mamy do wyboru opcje:

    -Lootuj po zabiciu zwarciu

    -Lootuj jak wszystko zabite

    Lootowanie Mrugać Alarm

    Lootowanie Zakres

    Jedzenie z ciał

    8.2 Odnajdywanie Drogi



    Specjalne Miejsca - Są to szczególne miejsca w których
    bot powinien zachwywać się inaczej niż ustawiliśmy to w standardowych
    ustawieniach.

    Współrzędne - Są to współrzędne miejsca szczególnego zachowania.
    Wymiary - Jest to obszar w którym obowiązuje miejsce szczególnego zachowania
    (środkiem takiej 'figury' jest miejsce podane w zakładce Współrzędne).
    Unikanie - Jest to ilość sqm które bot może maksymalnie przejść w celu
    ominięcia tego miejsca
    Czas Oczekiwania - Jak długo bot ma czekać po wejściu na każdą kratkę ze strefy
    szczególnego miejsca zachowania.
    Rozważany Przez - Która z opcji bota powinna być brana szczególnie pod uwagę w
    tym obszarze.

    Przechodzenie Przez Graczy - Dotyczy wyłącznie graczy na
    serwerach Optional-Pvp (Non-Pvp), określa czy bot ma przechodzić przez graczy
    (tak/nie)
    Sposób Chodzenia - Określa sposób w jaki bot ma 'udawać'
    że się porusza, do wyboru mamy opcje poruszania się za pomocą strzałek i map-
    clicków.
    Odległość Kliknięć - (Tylko w przypadku wybrania Sposobu
    Chodzenia za pomocą Map-Clicków), określa jaki dystans bot będzie przemierzać
    po jednym kliknięciu na minimapę.
    Czas Pamiętania Stworzenia - Określa czasowo (w ms,
    1000ms - 1 sekunda) po jakim czasie bot ma zapomnieć, że dany potwór stał nam
    na drodze/blokował przejście w miejscu w którym go ostatnio widział.
    Unikanie pól:
    Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć co to Energia/Ogień więc napiszę tylko że
    liczby podane koło danej opcji są to dodatkowe odległości (podane w sqm) jakie
    bot może dodatkowo przejść w celu ominięcia tych pól. Ustawienie tych liczb
    spowoduje, że bot zignoruje pola i przejdzie po nich tak jakby ich nie było.
    Można Chodzić ID - Są to ID przedmiotów po których bot
    jest w stanie przejść. (Podane są chyba wszystkie możliwe ID przedmiotów po
    których gracz i bot jest w stanie chodzić więc w przypadku gry na Real Tibii
    nic nie trzeba zmieniać).

    8.3 Ustawienia



    Używana Lina - Tutaj mamy do wyboru linę której używamy.
    (możemy również wybrać scyzoryk)
    Używana Łopata - Tutaj możemy wybrać łopatę której
    używamy. (możemy również wybrać scyzoryk)
    Node odległość - Jest to odległość (podana w sqm) po
    której bot nie wróci się do waypointa typu Node tylko uda się do następnego z
    kolei.
    Otwórz Kolejny Plecak - Tutaj możemy wybrać czy bot ma
    otwierać następny plecak z kolei. Opcja "Jeżeli Cavebot Włączony" spowoduje to,
    że plecaki będą przewijane tylko wtedy gdy uruchomiony jest cavebot.
    Otwórz Plecaki po Zalogowaniu - Tutaj możemy ustawić czy
    bot ma otwierać plecaki po zalogowaniu, może je również zmniejszyć do minimum
    lub zminimalizować do małego paska.
    Pause bot on Death - Tutaj możemy ustawić czy bot ma
    zatrzymać swoją pracę w sytuacji gdy postać zostanie zabita. (tak/nie)
    Przeładowanie Amunicji - Tutaj możemy ustalić czy i przy
    jakiej liczbie i do jakiej liczby amunicji bot ma ją regenerować.
    Pierwsza liczba to stan przy którym bot ma dołożyć sobie amunicji, druga liczba
    natomiast to ilość amunicji do której bot ma ją zregenerować.

    8.4 Priorytet Cavebota


    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsze
    bedą funkcje wykonywane przez Cavebota.
    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w akcjach wykonywanych przez Cavebota.
    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia opcji
    Cavebota opcja ta wygaśnie.
    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet działaniu Cavebota w ciężkiej sytuacji.

    Cavebot Włączony - Określa czy w danej chwili opcja
    Cavebot jest włączona. (tak/nie)


    9 Atakowanie



    9.1 Potwory



    Tutaj znajduje się lista potworów które bot ma atakować/wykonywać inną akcję.

    Nazwa - Tutaj wpisujemy nazwę danego potwora
    Kategorie - Tutaj wpisujemy kategorię danego potwora,
    dodawanie kategorii jest zabiegiem bardziej kosmetycznym niż fukncjonalnym.
    Wypełnianie tej zakładki nie jest obowiązkowe.
    Liczba - Jest to liczba potworów przy których bot ma się
    zachować inaczej niż w przypadku np. jednego potwora. Any oznacza dowolną ilośc
    potworów jednego rodzaju.
    Setting 1,2,3,4 Tutaj mamy do wyboru zakres funkcji
    atakowania,czarowania,uciekania itp.

    Zakres HP - (podany w procentach) Jest to zakres HP potwora w którym będzie
    stosowane dane ustawienie.
    Niebezpieczeństwo - Samodzielnie wpisujemy dowolną liczbę która będzie
    zachowywała hierarchiczność najbardziej niebezpiecznych potworów i tych
    najsłabszych.
    Im mniejsza liczba tym potwór mniej groźny dla bota, im większa tym potwór
    będzie uznawany za groźniejszego dla bota.
    Atak Potwora - Tutaj możemy ustawić opcję unikania specjalnych ataków potwora
    takich jak Beam (np. Vis Lux używany przez Demona) lub Wave (np. Flam Hur
    stosowany przez Dragona).
    Pożądana postawa - Tutaj wybieramy postawę jaką bot ma zachować przy danym
    typie potworka. Wszystkie z nich mamy podane po Polsku więc podaruję sobię
    opis.
    Własna Odległość - Tutaj możemy wybrać odległość (podaną w sqm, opcja ta będzie
    stosowana tylko w przypadku dystansowych opcji walczenia z potworkiem) jaką ma
    zachować bot w oddaleniu od potworka.
    Pożądany Atak - Tutaj możemy wybrać czy bot ma zaatakować potworka (funcja
    Attack) czy ma za nim podążać (funcja Follow).
    First/Second/Third/Fourth Spell - Są to czary których w kolejności (jeden po
    drugim po wygaśnięciu Cooldown'a) będzie stosował bot w walce z danym typem
    potworka. Mamy do wyboru wszystkie możliwe czary ofensywne dla każdej z
    profesji.
    Częstotliwość Czaru - (podana w ms, 1000ms - 1 sekunda) Jest to czas co jaki
    bot ma próbować uderzyć potworka czarem.
    Synchronizuj Czar - Określa czy bot ma synchronizować czar z uderzeniem z
    różdżki/bronii melee/broni dystansowej (tak/nie)
    Tryb Ataku - Określa czy w przypadku walki z danym typem potworka ma być
    zmieniony tryb ataku (np z offensive na defensive)

    Lootuj Potwora - Określa czy ciało danego typu potworka
    ma być przez bota otwierane.
    Musi mnie zaatakować - Określa czy bot ma atakować
    potworki które atakują tylko i wyłącznie naszą postać (gdy tak) czy ma atakować
    wszystkie potworki w zasięgu wzroku (gdy nie).
    Only If Trapped - Określa czy bot ma atakować dany typ
    potworka tylko gdy zostanie strapowany tzn. nie będzie mógł się poruszyć w
    żadnym z kierunków.
    Włącz alarm - Określa czy bot w przypadku walki z danym
    typem potworka ma włączyć alarm. (tak/nie)

    9.2 Opcje Postawy



    Ruch ukośny - Określa czy bot w przypadku atakowania
    danego potworka może się poruszać ruchem ukośnym czy też nie. (tak/nie) Z
    własnego doświadczenia polecam włączać tą opcję, miałem przypadek, że bot przez
    około 30 minut próbował zabić Elfa który znajdował się na skos od niego ale z
    powodu wyłączonej funkcji nie mógł tego zrobić :)

    Wybór Celu - Tutaj ustawiamy priorytety w wyboru celu
    potencjalnie najbardziej zagrażającemu naszej postaci. Domyślne ustawienia są
    na tyle dobre i myślę że nie trzeba ich zmieniać.

    Priorytet Walki

    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsze
    bedą funkcje wykonywane przez funkcję Atakowania.
    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w akcjach wykonywanych przez funkcję Atakowanie.
    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia opcji
    Atakowania opcja ta wygaśnie.
    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet działaniu Atakowania w ciężkiej sytuacji.

    Walka Uruchomiona - Określa czy w danym momencie funkcja
    Atakowania ma być włączona. (tak/nie)



    10. Re-User Tools
    10.1.spells
    - Auto Haste
    -Strong Haste
    - magic shield
    - recovery
    -int recovery

    10.2.items
    amulet
    - ammo (od (przedial))
    - ring
    - soft boots
    - repair and use firewalkerbots
    - left hand
    - right hand
    10.3. cure
    possion (od jakiego dmg)
    curse (od jakiego dmg)
    bleeding (od jakiego dmg)
    burning (od jakiego dmg)
    paralize (spell mana)

    11. TRAINER HELPER
    - wybor matki po przez pokazanaie w okienku ktory monster z battle jest matka slima
    - hp start traing (%)
    - hp stop (%)
    more than than x monster change werpon to (id) and rechange to traning warpon
    - Blood Hit Control

    12. EXTRA OPTIONS
    - Auto skin monsters after looted and if no monster to atack
    - Auto stake monsters after looted and if no monster to atack
    - Auto fish from WE after looted and if no monster to atack
    - minimalize to Tray Icon
    - eat food
    - drop vials on gourd if more than (ile)
    - fishing (auto stop if x cap[-1 = ignore cap] or no worms)
    - framerate set (ile)
    - allow minimalize
    - anty Idle
    - Reconect
    - reopen bp after reconect (window to write script to opens bp)
    - count monsters (list) save to txt file load form file
    - x-ray (like ng or just like under your lvl)
    - import scripts form NEOBOT.
    - Aint KS
    - walk to possion (yes/no/if possible no)
    - walk to energy (yes/no/if possible no)
    - walk to fire (yes/no/if possible no)
    - walk to farnitures (id list)
    - walk to players
    - walk to magic walls/ and druid trees
    - use destroy field on body if fielded
    - use throw away from items body if rubished
    - counter killed task monster (sczytuje ilosc
    zabitych potworkow na poszczegolne taski jesli
    sa rozpoczete a nie skonczone)

    13. Script free version Uploader/downloader

    - level
    - voc to chose (N,K,S,D,P,M(MAGES d and m), all)
    - location (city)
    - from where start (Resp, Dp)
    - Relase
    - Donwloads
    - Rate
    - Creator Name (u use the same login like forum)
    - version

    14. REST OPTIONS
    - Dodawanie zewnetrznych bibliotek LUA.
    - show map (na ktorej bysmy mogli zaznaczyc
    kliknieciem dluzsza scieszke niz na map clicku
    a bot by tam sam automatycznie poszedl)





    gdy ktos ma jakies sugestie to bardzo prosze o dodanie ich w
    nizszych postach potem zostanie to poprawione i zrobione w
    bardziej przejrzystej wersji. Celem jest usprawnienie i powiekszenie
    funkcji bota.

  3. #123

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    114
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Dzięki, przyda się :)

  4. Reklama
  5. #124

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    114
    Siła reputacji
    14

  6. #125
    Avatar Yebak Lesny
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Podkarpacky
    Wiek
    34
    Posty
    582
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Kera czekamy na HUD.

    GG: 5519884

  7. #126

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    114
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Musze jeszcze troche rzeczy popoprawiać, i dodam HUDa.

  8. Reklama
  9. #127
    Avatar Emcess
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    473
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    czyli wersja, ktora wyjdzie jutro bedzie juz platna?
    Miałem za duży podpis i mi go usunęli.

  10. #128

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    114
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Emcess napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    czyli wersja, ktora wyjdzie jutro bedzie juz platna?
    Prawdopodbnie tak, zobaczymy jak te bug fixy pójdą.

  11. #129

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    114
    Siła reputacji
    14

  12. Reklama
  13. #130

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    103
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Czy mógłby mi ktoś napisać jak ustawić walkera? Zaznaczyłem waypointy i wszystko, idzie do pierwszego i sterczy tam. Nie działa mi też looting, otwiera tylko i dalej nic nie robi, mógłby mi ktoś pomóc? Na PW jak można, albo wkleić zdjęcie ss z walkera i lootingu ze swojego bota. Pierwszy raz mam do czynienia z tego typu botem, wcześniej tylko TA.

  14. #131
    Avatar ~Neuro~
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Opole
    Wiek
    31
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Kera czy wersje finalną (płatną) będzie można kupić za PLN za pośrednictwem SMS ?

  15. #132

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    114
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Tak, bedzie mozna.

  16. Reklama
  17. #133
    Avatar ~Neuro~
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Opole
    Wiek
    31
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    A kiedy mniej więcej wersja finalna ujrzy światło dzienne i ile będzie kosztować licencja za PLN metodą SMS?

  18. #134

    Notoryczny Miotacz Postów Jaziq jest teraz offline
    Avatar Jaziq
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    34
    Posty
    1,235
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Da radę uruchomić tego bota pod Ubuntu? Nie chcę kupować na darmo :P
    ~

  19. #135

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    114
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Obecna wersja jest darmowe, spróbuj :)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [Inne] Tworzenie domeny No-IP - sposób jak ominąć zmienne IP!*
    Przez Tomix w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 392
    Ostatni post: 22-09-2010, 11:33
  2. [Inne] Edycja klienta Tibii.*
    Przez Koyak w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 210
    Ostatni post: 07-05-2010, 15:51
  3. [Inne] GroupFlags. Player flags.*
    Przez MeRoL w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 12-06-2009, 23:26
  4. Tajemnicza moc talonów i inne księgi
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 19-04-2007, 10:41

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •