Po co trapować na pvp? =d Chyba, że pomyliło Ci się z non-pvp ;x
TA - parcelami. Jeżeli jednak przechodzi to fieldami. Pamiętaj jednak, że nie możesz stawiać przeszkody jeżeli gracz to widzi, bo wtedy przez to przejdzie.
Neo - tu sprawa wygląda bardziej skomplikowanie, bo przy dobrych ustawieniach nie da się go zatrzymać. Popularnym błędem jest ustawianie stand zamiast node. W tym wypadku sprawa wygląda o tyle prościej, że wystarczy botowi zakryć waypointa to dalej się nie ruszy. Minusem jest to, że dalej będzie atakował potworki, więc Twoją przewagą będzie tylko to, że będziesz miał możliwość jego zablokowania.
Można też po prostu go blokowac korytkami (metoda np. sprawdza się na OFie). Niemniej jednak botter może mieć ustawiony skrypt na rozwalanie korytek, więc lipa.
PS: Pamiętaj też, że możesz go ropnąć do góry tam, gdzie nie ma waypointa. Wtedy możesz nim ruszać do woli.
#down
Ale nie możesz zaprzeczyć, że większość użytkowników TA nie stosuje takich skryptów. I mylisz się, doświadczenie mam duże z każdym botem.
#edit
Na EFie można wypróbować tez metodę z ogniami (zakładając, że schodzi na niższe poziomy i nie przechodzi przez ognie/parcele/inne przedmioty) - mianowicie zakrywasz ognie jakimiś śmieciami tak, aby znikły. Następnie układasz przeszkody, aby musiał on wchodzić w zakryte ognie. Robisz dwa wyjścia, jedno zakrywasz aby mógł wejść na ognie. Kiedy już wejdzie szybko przechodzisz na drugą pozycje by zakryć drugie wyjście, bot powinien się wrócić i znowu przejść przez ognie - tak w kółko, aż padnie.
Zakładki