Reklama
Strona 1 z 2 12 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 23

Temat: [Poradnik] Poradnik Dla Druida Dostosowany Pod Najnowszą Tibie !

  1. #1
    Avatar Szymciak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Katowice
    Wiek
    32
    Posty
    753
    Siła reputacji
    16

    Domyślny Poradnik Dla Druida Dostosowany Pod Najnowszą Tibie !

    Poradnik dla Druida by Szymciak


    Wstęp:


    Jako że nie zauważyłem poradnika dostosowanego do najnowszego świata gry, postanowiłem go sam napisać

    Po kolejnych updatach w świecie tibii druid stał się bardzo silną profesją,
    mogącą efektywnie zdobywać doświadczenie samemu jak i w zespole.
    Jeśli lubisz ryzyko i ciekawą grę Druid to profesja dla ciebie.




    Spis treści:
    1.Ogólnie o druidzie
    2.+ oraz - zostania druidem
    3.Poziom magiczny - co i jak
    4.Runy
    5.Hokus pokus... Czyli trochę o magii
    6.Ekwipunek - W co najlepiej się ubrać na daną okazję
    7.Broń druida - Nie samymi różdzkami żyje
    8.Expimyyy, czyli gdzie zdobywać doświadczenie/zarabiać
    9.Inne - czyli co nie pasuje wyżej
    10. Druid a PvP



    1. Druid- Niegdyś w starszych wersjach gry, druid był postacią bardzo upośledzoną poprzez brak
    jakichkolwiek sensownych zaklęć ofensywnych. Jedynie co było dobre to leczenie rycerzy lub innych
    członków drużyny. Teraz gdy gra zaczęła się zmieniać Druid dostał całą masę czarów ofensywnych.
    Potrafi z powodzeniem expić tak jak sorcerer jeśli nie lepiej.

    2.

    +Leczenie przyjaciół/drużyny
    +szybki przyrost many (2 Mana na 3 sekundy , po wykupieniu promocji - 2 Mana na 2 sekundy)
    +możliwość produkcji run m.in icycle/avalanche - na mniejszych lvlach daje ładny zarobek,
    a na większych sami z nich korzystamy
    +Druid zawsze jest chętnie brany na wspólne wyprawy


    -Wolna regeneracja życia
    -Mało życia
    -mała ilość capa


    3.
    Prosto i bez ogródek, Im większy mamy poziom magiczny, tym lepiej się leczymy, mocniejsze są
    nasze hity z czarów i run. Do około 50 lvla magic powinien być ten sam lub minimalnie gorszy,
    dzięki temu później nie musimy aż tak dużo trenować.
    Najlepiej jest go trenować podczas tworzenia run. Najlepsze jedzenie to Dragon hamy - starczają na bardzo długo.
    Wystarczy przebiec się po respawnie dragów żeby uzbierać ich kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt (?)
    Gdy nie mamy wystarczającego levela lub kumpla który by nam ich nazbierał, powinnyśmy zaopatrzyć się w wędkę i robaki. Jajka też nie są złym rozwiązaniem, mało ważą i nie są drogie (200gp-100). Grzybki(broown mushroomy)
    zalecane są tylko na expa, chociaż jak ma się pieniądze to nie przeszkadza i ich używać

    Również gdy chodzimy expić z knightem i musimy dużo razy go leczyć - magic rośnie w miarę, lecz wtedy lecą potiony.


    4.
    Runy

    Runy dla druida są ważna rzeczą, bardzo pomagają podczas expienia a jeśli na dodatek runy zrobiliśmy
    sami, wtedy waste jest o wiele mniejsze. Druid jako jedyny potrafi robić (a w niektórych przypadkach
    używac) bardzo przydatne runy. M.in:

    Icicle- Cudowna runa, na wyższych poziomach bardzo ładnie siada np w Demony. Na inne potwory oczywiście - które są wrażliwe na tenże żywioł (Lód)

    Avalanche- Obszarowa runa (tak jak gfb tylko z żywiołu lodu). Bardzo przydatna kiedy rycerza otoczy dużo
    potwórów, lub jeśli biegami z dużą ilością potworów.

    Wild Growth- Runa która na polu 1 sqm tworzy bujną roślinnośc. W przeciwieństwie do run magic wall przez nie
    możemy strzelać oraz leczyć.

    Fire i Energy Walle - Dzięki podłożeniu tych run przy potworze który jest wrażliwy na dany żywioł będziemy mogli
    biegać z nim do okoła tejże runy, stworzymy mu przeszkodę której nie przejdzie. Od niedawna na światach no-pvp
    te runy nie znikają po kilku sekundach, tym lepiej dla graczy.

    5.
    Czary, Czary.. potęga druida.
    Nie będę opisywał ich wszystkich, wymienie i opisze te najpotrzebniejsze.
    Żywioły używane w walce, to ziemia i lód.

    Utevo Lux- Pierwszy czar który dostanie na wyspie przeznaczenia, wytwarza niewielki krąg światła wokół nas

    Find Person- Czar przydatny gdy chcemy kogoś szybko znaleźć - w szczególności na światach pvp

    Light Healing- Obowiązkowy czar. Leczy nas z lekkich obrażeń, przydatny na małym jak i dużym poziomie.

    Magic Rope (Pacc) - jeśli zapomnimy liny wystarczy użyc tego czaru

    Cure Poison - Leczenie z zatrucia.

    Energy/Terra/Flame/Ice/Physical Strike (Pacc) - Wszystkie czary atakujące jednego potwora. bardzo potrzebne, ustawiamy
    w hotkeyach w zależności od potworów na które idziemy

    Levitate (Pacc) - bardzo przydatny - percele jednak trochę ważą.

    Haste (Pacc) - Mniejsze przyspieszenie.

    Magic Shield - magiczna tarcza, dzięki niej pierw tracimy punkty many a potem życia.

    Heal Friend (Pacc) - Czyli popularny Sioch, każdy szanujący się druid musi mieć ten czar w swoim arsenale

    Ice wave - Wystrzela na kilka kratek wzdłóż i wszerz kryształki lodu

    Intense Healing - Mocniejsze leczenie, Niezbędny

    Strong Haste (Pacc) - Mocne przyspieszenie. Gdy chcemy skądś lub komuś uciec

    Summon Creature - Możność przyzwania podwładnego nam potwora. Sprawdza się podczas pekowania

    Cure Burning (Pacc) - Coś jak exana pox tylko że tracimy podpalenie

    Ultimate Healing - Bardzo mocne leczenie, chyba nie było przypadku że nie wyleczyło do pełna.

    Invisible - Czar niewidzialności. A niektóre potwory niewidzą niewidzialnych ;)

    Mass Healing (Pacc) - leczy wszystkich w zasięgu ok. 30 sqm

    Terra Wave - W tą strone która potrzymy zostaje wystrzelony długi i dosyć wąski (3 sqm) czar
    który zadaje obrażenia od ziemi - przydatne na potwory wrażliwe na ten żywioł

    Strong Ice Wave (Pacc) - Mocno ulepszona wersja ice wave - koszt to tylko 170 many a potwora mocno wrażliwego
    wchodzą naprawde przeogromne hity

    Envenom (pacc) - Dobry jeśli expimy na warlockach. "poisonuje je" dzięki czemu jak znikną zaraz pojawią
    się spowrotem

    Eternal Winter (pacc) - Lodowe Ue druida, używane gdy jest naprawdę gorąco

    Strong Terra Strike (pacc) - wzmocniony terra strike

    Strong Ice Strike (pacc) - wzmocniony Ice strike

    Ultimate Ice Strike (pacc) - Bardzo mocno wzmocniony ice strike


    6. Ekwipunek.
    Jest on zależny od rodzaju co w danym momencie będziemy robić.
    Teraz przytoczę pare przykładów.

    -Jeśli idziemy expić samemu, to przyda się tarcza aniżeli książka dodająca poziom magiczny.
    Dzięki niej hity będą mniejsze. Dobrze jest też zaopatrzyć się w zao/dwarfen legi - Do wyboru. oba są dobre. Nie mówię tu o np: dwarfen helmecie itp.

    -Jeśli idziemy expić z blokerem, zakładamy ekwipunek który zmaksymilizuje nasz Poziom magiczny
    większe hity, większe leczenie.

    -Jeszcze jest kwestia setów odpornościowych. Np na Dragony warto wziąć choćby same magma legi, zawsze te kilka
    % potrafią uratować skórę. Nie mówię tu o ubieraniu całego setu, bo np. lepiej wziąśc tego focus cape zamiast magma coata.

    7.

    Oczywiście Druid kojarzy się wszystkim z różdzkami. Opiszę je oczywiście Lecz nie tylko nimi
    Druid się posługuje.


    SnakeBite Rod
    8-13lvl, używa żywiołu ziemi aby zranić przeciwnika. Ma zasięg 3SQM, jednorazowo zużywa 2MP.


    Moonlight Rod
    13-19lvl, używa żywiołu lodu aby zranić przeciwnika. Ma zasięg 3SQM, jednorazowo zużywa 3MP


    Necrotic Rod
    19-26lvl, używa żywiołu śmierci aby zranić przeciwnika. Ma zasięg 3SQM jednorazowo zużywa 5MP


    Terra Rod
    26-33lvl Używa żywiołu ziemi aby zranić przeciwnika. Ma zasięg 3SQM jednorazowo zużywa 8MP


    Hailstorm Rod
    33-999 lvl, używa żywiołu lodu aby zranić przeciwnika. Ma zasięg 3SQM jednorazowo zużywa 13MP.

    "Dodatkowe Różdzki"

    Northwind Rod - 22lvl. Różdżka żywiołu lodu. Koszt użycia to 5MP

    Springsprout Rod - 37lvl. Różdżka żywiołu ziemi, koszt użycia to 13 MP

    Underworld Rod -42 lvl, Różdżka żywiołu śmierci , koszt użycia to 13 MP



    Ale, Czy nie lepiej wziąść na samodzielnego expa np Magic sworda lub runed sworda ?
    Wiele razy gdy mnie przylagowało lub potwory do mnie dobiegły to właśnie te 20 deffa więcej
    ratowało moją osobę przed oglądaniem białych ścian światyni. Tych dwóch mieczy co wymieniłem
    może używać każda profesja, jednocześnie mają bardzo duża obrone.


    8.
    To już jest tak naprawdę sprawa bardzo sporna.


    Na mniejszych poziomach, oczywiście standardowo trole,orki,rotwormy.
    Lecz później możliwośc wyboru expowiska jest ogromna. Można iśc na Dragony, mutated humany,Quary,poi sale, inq sale/bossy,
    Banuta,goroma, robić taski - mutated raty, tarantule, water elementale.

    Czy to expić szybko ale z waste, czy wolniej ale zarabiać. To już zależy od skłonnosći Czlowieka który tą postacią gra.
    Jeśli lubisz adrenalinke nie patrząc na kase, to taką postacią magiczną masz ją zapewnioną :)
    Oczywiście robiąc runy i je sprzedawać, expić na słabszych ale dających ładne pieniądze potworkach - tak możemy zarobić ,a później
    zrobić ostrą jadke !

    Szybkie expienie + waste na grimach


    Używanie własnoręcznie wyprodukowanych run




    @Edit: Gdzie expić - troszkę więcej


    8-13 lvl

    Trole, Orki, Rotwormy,Gobliny,

    Facc- Ancient temple,Bagna Venore,Femour Hills, Ab'dendriel pod miastem,Część zamku ab,
    prawa strona Thais,

    Można próbować też cyklopy- uciekając i bijąc z różdzki


    Pacc- Gobliny Edron, rotwormy edron, Rotwormy darashia,



    13-40 lvl


    Facc- to samo tylko dochodzą cyklopy, facc tomb, minosy(np. mintwalin) część poha, Kopalnie
    Kazordoon

    Pacc- Larvy,Scaraby, pojedyncze respy dragów, mutated humany, dark magicany. niektóre tomby na ankrahmun. Darashia mino tower ( na niższe piętra przydatny stealth ring - mniejsze waste)


    50-90lvl

    Facc- dochodzi nam cały poh, venore dragon lair, thais dragon lair, Orc Fortess

    Pacc- Dragi, Dragon lordy, wyrmy, water elementale, mutated raty, Quary,
    hydry(z teamem), demony(z teamem) ,necromacery, hero, wszystkie tomby na ankrahmun (bez bossów ofc.)

    90lvl+

    Facc- nic nowego nie dochodzi = to nie jest profesja na darmowe konto.

    Pacc- Z teamem można bić wszystko - Hellspawny (które na powierzchni możemy bić sami od 90 poziomu)
    , kopalnie svargrond, poi,inq, Destroyery,bog raidery i całą game innych potworów/miejscówek.



    9. Inne

    Potiony:


    Mana Potion, używany przez postacie z niskim poziomem. Odnawiają od 75 do 125 MP(średnia to 101)


    Strong Mana Potion, może zostać użyty tylko jeśli osiągniemy 50 poziom. Odnawia od 117 do 183 MP gdzie średnia to 152.


    Great Mana Potion, przeznaczona dla postaci z 80lv+. Odnawia od 150 do 250 MP.

    Najoptymalniejsze jest używanie Strong Mana Potionów (SMP) gdyż z małymi potionami nie wyrobilibyśmy się






    10. Druid podczas akcji

    Druid jest przydatną profesją na warach a w rękach porządnego szefa(czyt. commandera) jest śmiertelnie zabójczy.
    Potrafi sparaliżować innego gracza, w między czasie członkowie dobiegną - 99% równa się śmierć.
    Umie posługiwać się runami SD więc można odliczyć niezłe combo.
    Może postawić krzaczki (wild growth) i przez nie celowac w przeciwników. jeden minus - Można ściąć je maczetą lub odpowiednikiem.

    Plecak Druida który idzie na wojne powinien wyglądać tak:

    Potiony- Tutaj przydają się GMP

    Runy:

    Sd - Na dobicie/combowanie
    Ava/gfb (inne) - Jeśli chce się trafić wielu przeciwników naraz- często stosowane gdy wróg stoi na defensie.

    Wild growth/Magic wall - Odgrodzenie sie od przeciwnika Lub zablokowanie go.
    Paralyze - Konieczność do sparaliżowania wroga.

    Ringi:
    Time ring - do ucieczki/pogoni
    Energy ring- Utamo vita na zawołanie
    Might ring - hity osłabione o 25%

    Amulety:
    Koshei the ancient amulet- odpornośc na SD
    Stone skin amulet - 80% odporności na SD lub ataki fizyczne

    Odliczanie Comba na warze:





    Na razie tylę, proszę o oceny i komentarze.
    Krytykę konstruktywną którą nie będzie "ale hójowe" Itp.

    Zakaz kopiowania poradnika bez mojej wiedzy!

    @Edit : poprawione niektóre błędy.
    @Edit2: Gdzie expić.
    @Edit3: Dodano dodatkowe różdżki, poprawiono niektóre literówki
    Ostatnio zmieniony przez Szymciak : 26-09-2011, 14:07
    Memories ...

  2. #2
    Avatar Bender Rodriguez
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    4,943
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Szymciak2 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    [COLOR="red"]Dzięki podłożeniu tych run przy potworzy który jest wrażliwy...
    mała literówka. (znalazłem jeszcze jedną ale mi umknęła)
    Np na Dragony warto wiąźć choćby same magma legi, zawsze te kilka...
    ogólnie pisze się "wziąć" masz więcej błędów związanych z tym wyrazem popraw.

    Więcej mi się nie chce szukać bo późno.

    Co do poradnika rewelacji nie ma, niczego nowego się nie dowiedziałem. Jednak mógł byś opisać pozostałe rózgi, bo naprawdę się przydają.

  3. #3
    Avatar Flareonlans
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    30
    Posty
    68
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    ------------------------------------------------
    Poprawione widać ;) bardzo dobrze.
    Pacc/facc miejsca są ;P ale kolor różowo-jaskrawy MI nie pasuje, (twój wybór).
    Co do magii, ładnie opisane, ale np 15-25~ level nie przebiegnie po 'respie' dragów po dragon hamy, tylko je kupi a wydawać na to kase to ...
    Do magii dodaj coś też alternatywnego z fooda. (Eggs,Hams) lub łowienie rybek.
    Icicle
    wciąż do poprawienia, "na tenże" żywioł, może na żywioł ""ognia""-tak?
    Dodaj reszte Rodów, bo są takie które przydadzą sie na niektóre potworki ;d
    Jest pare też literówek-krótkich zdań źle sformułowanych ALE to twój poradnik-twoja wiedza.
    Jest Bardzo mało potworów na których druid nie może expić sam lub/i z teamem.
    - zdecydowanie to usuń.

    Jeśli lubisz adrenalinke nie patrząc na kase, to taką postacią magiczną masz ją zapewnioną :)
    YHY

    Nie mam już do nic zarzucenia/poprawienia. jest jest xd
    Ostatnio zmieniony przez Flareonlans : 08-03-2011, 15:45

  4. Reklama
  5. #4

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    17
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Find Person- Czar przydatny gdy chcemy kogoś szybko znaleść - w szczególności na światach pvp
    znaleźć

    Btw. Poradnik bardzo słaby. Nie powiedziałeś nic o tombach a od 30 do 50 lvla wbijałem wszystko na tarmit tombie

  6. #5
    Avatar matizioom
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    23
    Posty
    10,188
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Uważam że poradnik do najlepszych nie należy, zbyt mało opisów expa a rózgi są przydatne chociażby taki underworld rod..

  7. #6

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    101
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Jak poprawisz będzie dobrze ;)

  8. Reklama
  9. #7
    Avatar Szymciak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Katowice
    Wiek
    32
    Posty
    753
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Kolejne rzeczy poprawione.
    Jeśli wam czegoś brakuje, powiedzcie - dodam.
    Memories ...

  10. #8

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Łódzkie
    Wiek
    32
    Posty
    131
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Do expienia dodaj mino piramide na darashii- na 20 lvlu do 40k/h (wymagane sa stealh ringi + postman, choć ten drugi niekoniecznie, po prostu dzięki niemu nie ma się aż takiego waste).

    A, i takie pytanko, po kiego grzyba druidowi jest potrzebny czar exura vita... ? (skoro sio leczy tyle samo a zżera 20 mniej many ?)
    Już wiem, dla graczy z facc ^^
    Ostatnio zmieniony przez dracyon : 09-03-2011, 17:23

  11. #9

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Nie zgadzam się co do tego, że 20 defa runed sworda czy magic sworda uratowało ci dupę, bo wszystkie powszechne opinię mówią, że liczy się def tego itemu, który ma go więcej, czyli mając mms (37defa) def broni nic ci nie robi, co najwyżej te (+3) wspomagają twoją obronę.

  12. Reklama
  13. #10
    Avatar Szymciak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Katowice
    Wiek
    32
    Posty
    753
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Pan Ryba napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie zgadzam się co do tego, że 20 defa runed sworda czy magic sworda uratowało ci dupę, bo wszystkie powszechne opinię mówią, że liczy się def tego itemu, który ma go więcej, czyli mając mms (37defa) def broni nic ci nie robi, co najwyżej te (+3) wspomagają twoją obronę.
    wszystko się sumuje. jeśli są 3 potwory to wtedy już shield jaki masz się nie liczy bo ci go łamią- wtedy z pomocą przychodzą swordy :)
    Memories ...

  14. #11

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    30
    Posty
    1,705
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    No no, nieźle Przemuś :). Jakichś większych błędów się nie dopatrzyłem, ogólnie poradnik napisany jest bardzo starannie. Jest też bardzo czytelny. Przydało by się troszkę więcej na temat huncenia w grupie.

    Poradnik oceniam 9/10 :).

  15. #12
    Avatar Reedian
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Titania - Warszawa
    Posty
    201
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Może dawno już nie grałem, ale nie wspomniałeś o takich miejscówkach jak Energy Elementale, Wrl Facc (zapomnieć o tym?). Dalej trudno mi wymieniać, nie mam do tego głowy, bo ponad pół roku nie grałem w tą śmieszną grę, więc może coś się zmieniło, ale jak dobrze pamiętam te dwie miejscówki były godne do odwiedzenia i nie są zamieszczone.
    Tak to strasznie chaotycznie są powymieniane miejscówki do expienia, przykład:
    Pacc- Z teamem można bić wszystko - Hellspawny (które na powierzchni możemy bić sami od 90 poziomu)
    , kopalnie svargrond, poi,inq, Destroyery,bog raidery i całą game innych potworów/miejscówek.
    Ogółem nie widzi mi się 90 druid huncący na poi. Dla mnie poradnik strasznie ubogi i zrobiony na szybko, Nie widzę większego doświadczenia twojego w tej grze. Nic tutaj się w sumie kupy nie trzyma, nie wspominasz o tym, że opłaca się zabierać na nie które expy smp zamiast gmp, nie opisujesz jak expić w danych miejscach, nawet nie mruknąłeś że paralize zabiera mane, ava i gfb na dłuższą drogę nie użyteczne ze względu na noob chary na warach, a jak wróg stoi na defie to co za problem skoczyć i kupić, a i tak nie będziesz miał ich na tyle by pozabijać wrogów. Wszystko jest w ogólnikach, nawet nie trudziłeś się napisać co na danym expie spotkamy, jakie spelle/rod będziemy używać i jak mamy expić na tych potworach (nie wspomnę już o dojściu).
    W moich oczach twoja cała wiedza o druidzie jest oparta na ots i castach.
    Ocena 1/10

    P.s: Parę miejscówek mi się przypomniało: Zao Lizardy, Fenrock/Poi Dls. Nawet nic nie raczyłeś wspomnieć o taskach, przydatnych questach.
    Twój poradnik wygląda mniej więcej tak:
    10 lvl - roty
    20 lvl- cyklopy
    50 lvl - dragi
    90 lvl - wszystko inne
    Braków mógłbym jeszcze masę wymieniać, ale szkoda czasu na to, bo mój post stał by się większy niż twój poradnik.
    Ostatnio zmieniony przez Reedian : 09-03-2011, 19:09

  16. Reklama
  17. #13
    Avatar Euronymous
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Danzig
    Wiek
    32
    Posty
    633
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Poradnik kiepski. Masa literówek i błędów gramatycznych (nie będę wymieniał, za długo by to trwało), expowiska powinieneś dokładnie opisać (przynajmniej te najciekawsze i najlepsze). Nie mówiąc już o wyglądzie wizualnym który jest bardzo kiepski.

    Podsumowując. Poradnik nie jest najlepszy, powinieneś zamieszczać jak najwięcej swoich myśli a nie ogólne porady gdzie expić itp. Za chęci 4/10.

  18. #14
    Avatar Serllo
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,380
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Mam wrażenie, że ten poradnik to przekopiowanie informacji z wiki i pochwalenie się własną postacią bo szczerze mówiąć chuja wiele tu napisałeś.
    dużo rzeczy pominęłaś, expienie mogłeś opisać bardziej szczegółowo bo wymieniłeś tylko kilka miejscówek, huncenie w teamie to całkiem olałeś . nie chce mi się wymieniać czego nie napisałeś bo troche by tego było więc lepiej nastepnym razem jak będziesz chciał coś pisać to zrób to dobrze.

    a mam troche czasu to napisze czego brakuje

    do ringów dodać life ringa/roha
    nie wspomniałeś o cooldownie
    jakies taktyki by sie przydaly lepiej opisane
    potwory ktore sie oplaca huncic
    jesli chodzi o sova albo innego sworda to daje ci on tylko bonus w postaci +x do defa
    opis druida w pvp tez by sie przydal


    jak cos sobie przypomne to dopisze

    @edit
    chodziło mi o life ringi podczas expienia
    a do wara dochodzą death ringi
    Ostatnio zmieniony przez Serllo : 10-03-2011, 13:19

  19. #15
    Avatar Szymciak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Katowice
    Wiek
    32
    Posty
    753
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Reedian napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Może dawno już nie grałem, ale nie wspomniałeś o takich miejscówkach jak Energy Elementale, Wrl Facc (zapomnieć o tym?). Dalej trudno mi wymieniać, nie mam do tego głowy, bo ponad pół roku nie grałem w tą śmieszną grę, więc może coś się zmieniło, ale jak dobrze pamiętam te dwie miejscówki były godne do odwiedzenia i nie są zamieszczone.
    Tak to strasznie chaotycznie są powymieniane miejscówki do expienia, przykład:
    Pacc- Z teamem można bić wszystko - Hellspawny (które na powierzchni możemy bić sami od 90 poziomu)
    , kopalnie svargrond, poi,inq, Destroyery,bog raidery i całą game innych potworów/miejscówek.
    Ogółem nie widzi mi się 90 druid huncący na poi. Dla mnie poradnik strasznie ubogi i zrobiony na szybko, Nie widzę większego doświadczenia twojego w tej grze. Nic tutaj się w sumie kupy nie trzyma, nie wspominasz o tym, że opłaca się zabierać na nie które expy smp zamiast gmp, nie opisujesz jak expić w danych miejscach, nawet nie mruknąłeś że paralize zabiera mane, ava i gfb na dłuższą drogę nie użyteczne ze względu na noob chary na warach, a jak wróg stoi na defie to co za problem skoczyć i kupić, a i tak nie będziesz miał ich na tyle by pozabijać wrogów. Wszystko jest w ogólnikach, nawet nie trudziłeś się napisać co na danym expie spotkamy, jakie spelle/rod będziemy używać i jak mamy expić na tych potworach (nie wspomnę już o dojściu).
    W moich oczach twoja cała wiedza o druidzie jest oparta na ots i castach.
    Ocena 1/10

    P.s: Parę miejscówek mi się przypomniało: Zao Lizardy, Fenrock/Poi Dls. Nawet nic nie raczyłeś wspomnieć o taskach, przydatnych questach.
    Twój poradnik wygląda mniej więcej tak:
    10 lvl - roty
    20 lvl- cyklopy
    50 lvl - dragi
    90 lvl - wszystko inne
    Braków mógłbym jeszcze masę wymieniać, ale szkoda czasu na to, bo mój post stał by się większy niż twój poradnik.
    1. jakbyś czytał dokładnie byś zobaczył że polecam SMP na hunty.
    2.90 edem hunciłem poi z teamem ,więc czemu nie ?
    3. ava gfb- przeczytałeś że to jest jak stoją na defensie? na defensie na 95% nie ma żadnych noob charów
    4. druidami gram od roku 2004-2005.



    @Serllo

    Life ring/roh nijak nie przydadzą się na warze- zajmują miejsce na inne ringi.
    opis druida w pvp jest, popatrz troszkę.
    Memories ...

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 16-11-2016, 22:25
  2. [Poradnik] Poradnik dla knighta dostosowany do najnowszej Tibii
    Przez Aggro w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-09-2014, 15:58
  3. [SpamBot] Szukam pod najnowszą Tibię
    Przez Gwk w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 15-02-2013, 08:51
  4. [Poradnik] Poradnik dla Druida! v 0.2[UPDATED]
    Przez Filia the Dragon w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 101
    Ostatni post: 17-09-2010, 19:43

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •