Reklama
Strona 1 z 3 123 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 31

Temat: Neobot - AntyBanMode: ON

  1. #1
    Avatar Bartek111
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Konin
    Posty
    992
    Siła reputacji
    18

    Domyślny Neobot - AntyBanMode: ON

    Siemka, w końcu się przełamałem i postanowiłem, że skończę ten poradnik.
    Tym razem jednak nie będzie to suche opisanie opcji jak w przypadku
    poradnika do Elfbota.
    Tym razem oprócz w/w suchego opisu dodam (w swoim czasie) zbiór lekcji np. "Jak
    ustawić Healera", "Jak prawidłowo ustawić Cavebot'a" itp.

    Neobot- Jeden z najnowszych botów i jedyny który tak naprawdę jest
    niewykrywalny przez system Cipsoftu. Stworzony przez twórcę Elfbota i
    współtwórcę Tibia Bot NG - Ekx'a. Neobot jest aktualnie najbardziej
    zaawansowanym botem do Tibii który posiada tyle samo opcji co stary dobry
    Elfbot.
    Niestety ma on swoją cenę - koszt najkrótszej i najtańszej wersji Neobota (30
    dniowa licencja bez możliwości przedłużenia jej) to niecałe 24zł (wg. cennnika
    usługi DaoPay). Zapewniam was, że jeżeli będziecie się nim umiejętnie
    posługiwać to nie będą to pieniądze "wywalone w błoto".

    Aby ułatwić sobię pracę przestawiłem Neobota na Język polski, wszystkie funkcje
    są ustawione analogicznie w wersji angielskiej bota.



    Spis treści:

    1. Panel główny Neobota
    2. Panel Ustawień Neobota
    3. Alarmy
    4. Leczenie
    5. Hotkeye
    6. Wyświetlacz czyli HUD
    7. Sterowanie
    8. Cavebot
    9. Atakowanie
    10. Przypisy
    11. Hotkeys Tutorial
    12.Healing Tutorial


    1.Panel główny Neobota



    Plik - Tutaj posiadamy do wyboru trzy opcje, są to:



    Ustawienia- Tutaj znajdują się najważniejsze opcje bota
    takie jak Cavebot, Healer. Więcej o tym panelu w punkcie 2
    Mapa- Tutaj wyświetla nam się mapa Tibii, trzeba dodać że
    pojawią się tylko odkryte przez nas tereny, identycznie jak na MiniMapie w
    kliencie Tibii.
    Wyjście- Wyłącza bota.

    Widok - Tutaj znajdują się trzy opcje



    Stan silników - Stany zaznaczone krzyżykiem pokazują nam
    które z opcji Neobota są aktualnie aktywne. Odznaczając je wyłączamy daną
    opcję.

    HUD - Opcje zaznaczone krzyżykiem pokazują nam jakie
    opcje z panelu HUD (pl. Wyświetlacz) są aktualnie włączone. Odznaczając je
    wyłączamy daną opcję.

    Dodawanie Waypointów - Opcja bardzo przydatna gdy robimy
    waypointy do Cavebot'a. Mamy tutaj do wyboru wszystkie możliwe waypointy jak i
    kierunek w którym ma poruszać się bot. Np. ustawienie waypointa Walk-North
    spowoduje że bot od pozycji oznaczonej waypointem pójdzie na północ, jest to
    szczególnie przydatne przy wchodzeniu na schody, schodzeniu w dół po drabinie.


    Opcje



    Język - Tutaj możemy wybrać język w którym będzie
    pracował Neobot.
    Zatrzymaj funkcje bota - Kliknięcie powoduje zatrzymanie
    wszystkich funkcji bota.
    Zatrzymaj sterowanie - Kliknięcie powoduje zatrzymanie
    opcji Sterowanie Neobota.
    Pokaż klient Tibii - Wyświetli się nam klient Tibii do
    którego aktualnie przypisany jest bot.
    Resetuj licznik Exp/h - Kliknięie spowoduje zresetowanie
    licznika Exp/h Neobot'a.
    Znajdź nowego klienta - Kliknięcie spowoduje przypisanie
    bota do innego klienta Tibii.
    Zamknij bota wraz z klientem - Zaznaczenie tej opcji
    spowoduje to, że klient Tibii zamknie się wraz z przypisanym do niej Neobot'em.
    Pluginy - Tutaj możemy włączyć/wyłączyć skórki które
    zmieniają wygląd Neobot'a.
    Http settings - Umożliwia dosep do plików w folderze
    /neofiles/ z dowolnej przeglądarki. Wymaga odblokowanego portu w routerze i/lub
    zewnętrznego IP.



    News - Po wybraniu tej pocji ukaże się nam okienko z
    Newsami dotyczącymi Neobot'a.
    Updates - Wybranie tej opcji spowoduje wyszukanie przez
    bota dostępnych aktualizacji. Opcja ta jest domyślnie włączona, możemy ją
    wyłączyć odznaczając 'ptaszka' koło nazwy Nofity of new updates.

    Czat - Tutaj znajduje się chat dla wszystkich
    użytkowników Neobota. Wymagane jest założenie nowego, darmowego konta. Do
    komunikacji używany jest zewnętrzny klient.
    Czat obecnie jest wyłączony.



    Pomoc - Tutaj znajdziemy poradniki na różne tematy
    dotyczące Neobota.




    2.Panel Ustawień Neobota



    Tutaj mamy okienko z najważniejszymi opcjami Neobota m.in Cavebot'em i
    Healer'em.
    Na początek zapoznamy się z przyciskami w górnej części panelu.

    Plik



    Tutaj mamy do wyboru trzy opcje:

    Załaduj - Załaduje zapisany profil (ustawienia) postaci z
    którą w danym momencie pracuje bot. Tłumacząc inaczej jest to opcja Load
    z Elfbota.
    Zamknij - Zamyka panel ustawień Neobota.
    Zapisz - Bot zapisze profil (ustawienia) postaci z którą
    w danym momencie pracuje bot. Tłumacząc inaczej jest to opcja Save z
    Elfbota.

    Sloty Pojawi nam się okienko z różnymi profilami
    między którymi możemy "przeskakiwać" w dowolnym momencie.



    Wymiana - Tutaj mamy do wyboru parę opcji.



    Eksportuj zaznaczone do pliku - Po wybraniu tej opcji
    będziemy mogli zapisać w dowolnym miejscu na dysku zaznaczone przez nas stany z
    panelu ustawień Neobota. (np. takie jak alarmy, healing, atakowanie).
    Eksportuj zaznaczone do schowka - Wybrane przez nas stany
    z panelu ustawień neobota zostaną skopiowane. Możemy je wkleić np. do notatnika
    za pomocą opcji Wklej lub do panelu ustawień Neobota za pomocą opcji
    Importuj ze schowka.
    Importuj z pliku - Za pomocą tej opcji możemy wczytać
    ustawienia stanów Neobota (takie jak alarmy, leczenie, cavebot).
    Importuj ze schowka - Bot załaduje ustawienia które są
    aktualnie przypisane do Windowsowej opcji Wklej.
    Importuj z pliku elfc - Umożliwia wczytanie waypointów z
    odpowiedniego skryptu napisanego w Elfbocie.
    Importuj z pliku elft - Umożliwia wczytanie targetingu z
    odpowiedniego skryptu napisanego w Elfbocie.

    Przykłady



    Tutaj znajdziemy wiele przydatnych skryptów, hotkey'ów, skryptów typu action
    które zostały stworzone przez najbardziej aktywnych skrypterów z forum.
    Aktualnie dostępne są biblioteki autorstwa:
    Lucas'a Terry

    Hardek'a
    Drathus'a
    Skrypty (które czasem będziemy musieli sami odpowiednio skonfigurować) będziemy
    musieli skopiować i wkleić je w odpowiednim miejscu w naszym skrypcie (w
    przypadku skryptów do Cavebot'a), pojawią się one w zakładce Hotkeye.
    Może zdarzyć się rownież sytuacja gdzie gotowy skrypt Action pojawi się
    w miejscu nowego waypointa w zakładce Cavebot->Waypointy.

    Wyczyść



    Tutaj możemy wybrać które z zakładek panelu ustawień Neobota mają zostać
    wyczyszczone. Pamiętaj aby przed wgraniem nowego skryptu wyszyścić wszystkie
    zakładki ze starych ustawień za pomocą opcji Wyczyść wszystko.




    3.Alarmy



    Do czego służą alarmy chyba każdy botter wie, często są one jedynym ratunkiem
    gdy spimy a akurat jakiś zły pan postanowi nas zaatakować - alarmy są
    najskuteczniejszym sposobem zwrócenia uwagi na naszą postać gdy dzieje się z
    nią coś złego podczas "słodkiej sennej nocy na waterach".


    3a Rodzaje alarmowania



    Odtworz Dźwięk - Gdy z naszą postacią zacznie się dziać
    coś niemiłego bot zakomunikuje to nam odtwarzając charakterystyczny dźwięk.
    Migaj Klientem - Gdy z naszą postacią zacznie się dziać
    coś niemiłego bot zakomunikuje nam to poprzez "miganie" odpowiednim klientem
    Tibii na pasku zadań.
    Zatrzymaj bota - Gdy z naszą postacią zacznie się dziać
    coś niemiłego bot zatrzyma wszystkie wykonywane przez niego akcje. (Wyjątek to
    Healing i aktywowane manualnie Hotkey'e, zostaną zatrzymane takie opcje jak
    Cavebot, Targeting).
    Rozłącz - Gdy z naszą postacią zacznie się dziać coś
    niemiłego bot wyloguje się z gry, zupełnie tak jakby w tym samym momencie
    został wyrzucony z gry.
    Biała lista - Jeśli postać z białej listy zaatakuje
    np. zaatakuje naszą postać bot zignoruje to w związku z czym nie zostaniemy o
    tym w żaden sposób powiadomieni.


    3b Rodzaje alarmów
    Gracz na ekranie - Dany typ ostrzegania zostanie
    załączony gdy gracz spoza białej listy pojawi się na ekranie.
    Gracz atakuje - Dany typ ostrzegania zostanie załączony
    jeśli gracz spoza białej listy nas zaatakuje Uwaga - Bot nie zakomunikuje
    nas o tym, że gracz nas zaznaczył póki nie otrzymamy od niego obrażeń.

    Wiadomosć na Default - Dany typ ostrzegania zostanie
    załączony gdy gracz spoza białej listy napisze na głównym czacie jakąkolwiek
    wiadomość.
    Wiadomość Prywatna - Dany typ ostrzegania zostanie
    załączony gdy gracz spoza białej listy wyśle nam wiadomość na prywatnym czacie.
    Wykryto GM - Dany typ ostrzegania zostanie załączony gdy
    na ekranie pojawi się GameMaster. Mimo że zostali oni usunięci z gry dalej
    pozycja Community Managera - gdy owa osoba pojawi się na ekranie zostaniemy o
    tym poinformowani. Osobiście polecam ustawiać ostrzeganie przed GM, system
    Cipsoftu nie działa najlepiej nigdy nie wiadomo czy nagle Cm'y nie zaczną
    biegać i banować "ręcznie". Bezpieczeństwa nigdy za wiele :)
    Rozłączono - Dany typ ostrzegania zostanie załączony gdy
    nasza postać zostanie wyrzucona z gry.
    AwarieFreeze - Dany typ ostrzegania zostanie załączony
    gdy bot odnotuje freez'a lub laga.
    Uwaga - Wymagane jest ustawienie opcji Czas Freeza, czas podany jest
    w ms (1000ms = 1sekunda). Domyślnie czas po którym bot ma nas ostrzec to 3000ms
    czyli 3 sekundy. Proszę pamiętać, że gdy botujemy w bardzo niebezpiecznym
    miejscu 3 sekundy może oznaczać powrót do temple.



    4.Leczenie



    Leczenie, tutaj chyba tak samo jak w przypadku alarmów każdy wie o co chodzi,
    za pomocą tej opcji w bocie nasza postać będzie
    leczyła się sama, jest to bardzo ważna opcja w bocie :)
    Więcej o konfiguracji Healera już niedługo.


    Uwaga - Należy pamiętać, że Neobot leczy się za pomocą Hotkey'ów takich samych
    jak normalny gracz (F1-F12) w związku z czym
    wszyskie czary za pomocą których bot ma się leczyć, wszystkie potiony/runy
    których używać ma bot powinny być ustawione na Hotkeyach.
    Kolejność nie ma znaczenia.


    4a - Reguły leczenia



    W tej podzakładce ustawiamy wszystkie opcje dotyczące healowania się naszej
    postaci. Radzę pamiętać o tym aby umieszczać zasady healowania w drabince - na
    samej górze Healowanie najmocniejszym czarem/potionem, na samym dole Mana
    Potiony i najsłabsze czary lub potiony.
    Zasada jest taka sama jak w Elfbocie - bot skanuje wszystkie opcje od góry
    listy i stosuje tą która w danym momencie jest najwłasciwsza.

    NewRule


    Oczywiście nazwę NewRule możemy zastąpić dowolną nazwą, najlepiej taką która
    będzie nas informowała o metodzie leczenia ktora będzie stosowana w danym
    przypadku. Trzeba dbać o przejrzystość skryptów aby się nie pogubić :)

    Jest to nasza nowo utworzona zasada leczenia. Do wyboru mamy parę opcji:
    Zakres HP - Jest to zakres HP w którym ma zostać użyta
    dany potion/czar/runa. W przykładzie mamy podany zakres 1-500 oznacza to że bot
    będzie uzywał danego czaru gdy ma równo lub więcej niż 1hp ale nie użyje go gdy
    jego punkty zdrowia będą wynosiły więcej niż 500.
    Zakres Many - Jest to zakres many w którym bot ma używać
    danego czaru. Osobiście w pierwszym okienku wpisuję ilość many potrzebną do
    użycia czaru (np. 20 w przypadku czaru Light Healing-Exura) a w drugim okienku
    pozostawiam liczbę domyślną czyli 0. Oznacza to że bot będzie próbował uleczyć
    się tym czarem mając 20 lub więcej jednostek many.
    Metoda Leczenia - Tutaj z listy wybieramy
    runę/potiona/czar za pomocą którego bot ma się leczyć w danej sytuacji, w tym
    przypadku jest to czar Light Healing czyli popularna Exura.
    Dodatkowe Warunki - Z listy możemy wybrać dodatkowy
    warunek przy którym zostanie użyty czar. Zaznaczając którąś z opcji należy
    pamiętać, że bot będzie jej używał tylko wtedy gdy zostanie spełniony podany
    przez nas warunek w związku z czym leczenie i uleczanie z paraliżu ustawiamy w
    oddzielnych zasadach leczenia.
    Szybkość spamu - Jest to czas (podany w ms, 1000ms =
    1sekunda) w jakim bot ma "klikać hotkey'a" w celu uleczenia.

    Priorytet metody



    Tutaj ustawiamy w jakim stopniu dana metoda leczenia ma być ważniejsza niż
    inne, jest to tak jakby uzupełnienie drabinki leczenia podanej przeze mnie
    wcześniej.
    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsza
    będzie wybrana metoda leczenia.
    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w leczeniu tym samym uleczy nas szybciej.
    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia tej metody
    leczenia wygaśnie.
    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet w użyciu tej metody leczenia w ciężkiej sytuacji.


    4b - Trening Mana



    Jest to chyba znany wszystkim mana trainer, również opiera się on na hotkey'ach
    więc dobrze jest mieć na hotkey'u czar za pomocą którego bot będzie trenował
    magic level. Inaczej bot będzie wpisywał go ręcznie, jednak nie ma to tak
    dużego znaczenia jak w przypadku Leczenia.

    Mana do FUll - Tu podajemy liczby do full many przy
    których bot ma używać czaru do trenowania magicznego poziomu. Przykładowe 4 i
    30 oznacza, że bot będzie castował czar mając od 30 do 4 punktów many
    brakującego nam do pełnej many.
    Trenuj Czar - Z listy wybieramy czar za pomocą którego
    bot będzie trenował magiczny poziom. W przykładzie mamy ustawiony czar Light
    Healing czyli Exure.
    Szybkość Spamu - Jest to częstotliwość (podana w ms,
    1000ms = 1sekunda) z jaką bot będzie "naciskał hotkey" czyli castował czar do
    trenowania many.
    Uruchomiony - Po prostu włącza (gdy tak) lub wyłącza (gdy
    nie) opcję Trening Mana

    Priorytet czaru



    Tutaj ustawiamy priorytety spell castera, ważne jest aby był on ustawiony tak
    bay był mniej ważny od Leczenia.

    Priorytet - Im wyższa liczba tym wyższy priorytet w
    akcjach podejmowanych przez bota ma czar do trenowania poziomu magicznego.
    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    trening many przejmie priorytet nad innymi akcjami (np. Leczeniem)
    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia tej metody
    leczenia wygaśnie.
    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet w użyciu czaru do trenowania poziomu magicznego.

    4c - Ustawienia



    Tutaj do wyboru mamy tylko opcję, z własnych testów zauważyłem że jest to coś w
    rodzaju "zachowania bezpieczeństwa przy większym pingu". Liczba ta jest
    wyrażona w procentach, jeśli np. nasz ping wynosi 100, 30 oznaczać będzie ze
    akcja leczenia zostanie podjęta o 30ms szybciej)

    4d - Leczenie Uruchomione

    Co tu opisywać, jeśli mamy zaznaczoną opcję "Tak" opcja Leczenia będzie
    włączona, jeśli mamy włączoną opcję "Nie" Leczenie nie będzie uruchomione.



    5.Hotkeye



    Tutaj nie ma co za dużo mówić, o skryptowaniu można się rozpisać na kilkanaście
    stron. Hotkeye są to wszystkie skrypty (np. takie jak automatyczne zakładanie
    amuletów, zamiana soft bootsów z bohami gdy np. 300 many itd.).

    Lista Hotkey - Tutaj znajdują się wszystkie Hotkeye które
    będziemy musieli aktywować dowolnym klawiszem gdyż inaczej nie zostaną one
    aktywowane.

    Lista Stałych - Tutaj znajdują się wszystkie Hotkeye
    które zostaną uruchomione automatycznie, bez potrzeby włączania ich.

    Lista Cavebot - Tutaj znajdują się wszystkie Hotkeye
    które zostaną aktywowane wraz z aktywacją Cavebot'a.

    Aby nasz Hotkey działał mamy parę okienek do wypełnienia:

    Skrypt - W tym miejscu wklejamy po prostu skrypt do
    Hotkey'a którego chcemy używać. Przykładowy skrypt wygląda tak:

    Kod PHP:
    auto(200, 1000) manashield()
    Jest to skrypt na automatyczne wrzucanie Mana Shielda czyli czaru Utamo Vita

    Klawisz główny - Jest to klawisz za pomocą którego
    włączymy/wyłączymy dany Hotkey.
    Klawisz combo - Jest to drugi klawisz który będzie
    dodatkowo wymagany do włączenia/wyłączenia danego Hotkey'a.
    Typ Combo - Określa czy klawisz combo musi być
    przytrzymany lub nie podczas aktywacji Hotkey'a.
    Uruchomiony - Określa czy w danej chwili Hotkey ma być
    włączony (gdy tak) lub wyłączony (gdy nie).
    Opcja ta jest dostępna tylko w przypadku Hotkey'ów Stałych i Cavebot

    Warunki Hotkey - Określa czy klient Tibii musi być 'na
    wierzchu' aby móc aktywować/dezaktywować Hotkeye za pomocą klawiszy.

    Domyślny Priorytet Wydarzenia
    Tutaj określamy w jakim stopniu funkcje które działają za pomocą Hotkey'ów mają
    być ważniejsze niż inne funkcje bota.


    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsza
    będzie wybrana metoda leczenia.
    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w leczeniu tym samym uleczy nas szybciej.
    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia tej metody
    leczenia wygaśnie.
    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet w użyciu tej metody leczenia w ciężkiej sytuacji.



    6.Wyświetlacz czyli HUD



    Tutaj możemy ustawić różne informacje które mają być wyświetlane w formie np.
    tabeli na ekranie.

    Lista Wyświetlaczy - Tutaj mamy listę aktualnie dodanych
    przez Nas opcji HUD.

    Skrypt - W tym miejscu wklejamy skrypt dla danej opcji
    HUD. Przykładowy skrypt wygląda tak:

    Kod PHP:
    local fontsize = 10
    local fontspacing = fontsize+2
    
    setposition($clientwin.x+155, $clientwin.y+10)
    setfontstyle("Tahoma", fontsize, 0x888888)
    setfontweight(75)
    
    addtext("Ping: " .. $pingaverage, 0, 0)
    addtext("Xp\\h: " .. num($exphour), 80, 0)
    addtext("Next: " .. num(exptolevel()), 190, 0)
    addtext("Time: " .. time(timetolevel()), 300, 0)
    Jest to skrypt na domyślnie wgrany przez autora bota General Info.

    Częstotliwość Odświeżania - Określa czas (podany w ms,
    1000ms = 1 sekunda) co jaki odświeżane mają być informacje z danej opcji HUD.
    Uruchomiony - Określa czy dana opcja HUD ma być
    uruchomiona (gdy tak) czy wyłączona (gdy nie).

    Polityka Wyświetlaczy - Określa czy i kiedy mają być
    pokazywane opcje HUD.

    Pokaż jeżeli skupiony - Opcje HUD będą wyświetlane tylko
    gdy dany klient Tibii jest akurat 'na wierzchu'.
    Ukryj wyświetlacze - Opcje HUD nie będą wyświetlane.
    Pokaż wyświetlacze - Opcje HUD bedą widoczne bez względu
    na to czy na pierwszym planie mamy aktualnie włączonego klienta Tibii czy np.
    przeglądarkę.



    7.Sterowanie



    W tej kategorii posiadamy opcje które dotyczą kontrolowania przez bota
    klawiatury i myszy, Neobot posiada bowiem zdolność sterowania postacią
    idencztycznie jak gracz.

    Klawiatura - Tutaj mamy do wyboru opcje dotyczące
    sterowania klawiaturą.

    Tryb Klawiatury - Opcja Kontroluj klawiaturę
    spowoduje, że bot będzie sterował klawiaturą identycznie jak normalny gracz
    natomiast opcja Symuluj klawiaturę powoduje, że bot symuluje ruchy
    wykonywane przez klawiaturę.
    Uwaga - Gdy mamy ustawioną opcję "Kontroluj klawiaturę" trzeba pamiętać o
    tym, że aby bot działał klient Tibii musi być "na wierzchu" w związku z czym
    nie możemy w czasie botowania przeglądać internetu/grać w inne gry itp.

    Polityka Ctrl Shift - Odpowiada za "puszczanie" przez
    bota klawiszy Ctrl i Shift i za czas przez który klawisz ten ma być wciśnięty.
    Bot używa tych klawiszy do różnych funkcji.
    (zauważyłem, że gdy gram np. w Team Fortress 2 to co jakiś czas kucam co
    świadczy o tym, że bot właśnie kliknął/zasymulował wciskanie klawisza Ctrl)
    Czas Oczekiwania Pisanie - Jest to czasowa przerwa
    pomiędzy wpisywaniem kolejnych liter w przypadku rozmowy z Npc.
    (opcja ta dotyczy tylko i wyłącznie Cavebot'a i ew. respondera)
    Czas Oczekiwania Wciskanie - Jest to czasowa przerwa
    pomiędzy 'klikaniem' przez bota hotkey'ów lub innych klawiszy.

    Mysz - Tutaj mamy do wyboru opcje dotyczące sterowania
    myszką.

    Tryb Myszy - Gdy mamy ustawioną opcję "Kontroluj
    mysz/zezwól" bot będzie kontrolował myszką jak każdy normalny gracz lecz gdy
    użytkownik bota nią poruszy bot się nie sprzeciwi i zaczeka aż wykona on to co
    chciał zrobić, opcja "Kontroluj mysz/odmów" różni się od poprzedniej tym, że
    gdy użytkownik bota poruszy muszą bot będzie mu uporczywie sprzeciwiał i
    próbował wykonać swoją powinność. Opcja "Symuluj mysz" odpowiada za symulowanie
    pracy myszy (identycznie jak w przypadku klawiatury).
    Tryb przewijania - Opcja ta odpowiada za to jak bot ma
    przewijać plecak (od góry do dołu i na odwrót) by np. zjeść jedzenie/użyć liny.
    Polityka kliknięcia - Identycznie jak w przypadku
    sterowania klawiaturą, opcja ta odpowiada za klikanie przez bota przycisków
    myszy i zwalnianiu ich.
    Szybkość poruszania - Jest to szybkość z jaką ma działać
    tryb kontrolowania i wykonywania przeróżnych akcji myszką.
    Czas Oczekiwania kliknięcie - Jest to odstęp czasowy jaki
    bot ma zachować pomiędzy kolejnymi kliknięciami.

    Polityka Pokaż Klient - Określa czy bot ma zmusić system
    do przełączenia klienta Tibii na pierwszy plan w przypadku różnych akcji
    wykonywanych przez bota.
    Polityka Otwarcie Menu - Określa czy bot ma zamykać
    pojawiające się czasem menu (np. okienka intruktażowe na Tutorial Island).

    8.Cavebot



    Tutaj chyba nie trzeba nic nikomu tłumaczyć. Cavebot w Neobocie składa się z
    dwóch części - Części Chodzenie+Lootowanie które należą do zakładki Cavebot i
    części Atakowanie ktora znajduje się w zakładce o nazwie (a to ci
    niespodzianka) Atakowanie.

    8a Lootowanie



    Ta zakładka odpowiada za Lootowanie przeróżnych itemków, zaczynając od Gold
    Coin kończąc na Golden Boots, nie ma limitów !

    Lista przedmiotów - Tutaj mamy listę przedmiotów które
    bot ma lootować/wyrzucać pod siebie.

    New Item - Podwójne kliknięcie spowoduje edycję nazwy
    danego przedmiotu
    Id Przedmiotu - Jest to id przedmiotu (tj. nazwa
    przedmiotu odczytywana przez grę), zostanie on dodany automatycznie po
    poprawnym wpisaniu nazwy przedmiotu.
    Przeznaczenie - Tutaj podajemy nazwę (np. red backpack),
    oznaczenie (np. 01 oznacza pierwszy bp otwarty zaraz po main bp itd.) lub
    pozostawiamy pole puste (bot dany przedmiot do pierwszego lepszego plecaka).
    Do pojemnika - Np. gdy w plecaku mamy powiedzmy present
    box i wpiszemy tutaj "present box" to bot włoży ten przedmiot do właśnie tego
    pojemnika.
    Włącz alarm - Bot zaalarmuje nas za pomocą dźwięku gdy
    zostanie spełniony jeden z warunków:
    -Bez alarmu - bot nie będzie odtwarzał alarmu
    -Ogłoszony loot - bot zaalarmuje nas gdy zlooci dany przedmiot
    -Nie mógł zlootować - bot zaalarmuje nas gdy nie będzie mógł podnieść danego
    przedmiotu

    Priorytet Otwierania Ciał - Tutaj ustawiamy o ile
    ważniejsze jest otwieranie ciał od innych czynnośći wykonywanych przez bota.

    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsza
    będzie funkcja otwierania ciał przez bota.
    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w otwieraniu ciał potworów.
    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia tej metody
    leczenia wygaśnie.
    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet w otwieraniu ciał potworów w ciężkiej sytuacji.

    Priorytet Lootowania Ciał - Tutaj ustawiamy o ile
    ważniejsze jest podnoszenie przedmiotów od innych funkcji które wykonuje bot.

    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsza
    będzie funkcja podnoszenia przedmiotów przez bota.
    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w podnoszeniu przedmiotów.
    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia tej metody
    leczenia wygaśnie.
    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet w podnoszeniu przedmiotów w ciężkiej sytuacji.

    Przenieś przedmioty Szybko - Gdy tak bot będzie
    przerzucał przedmioty z ciała potworka szybciej niż gdy jest ustawiona funkcja
    nie.

    Czas Otwarcia Ciał - Czas (podany w ms,1000ms - 1
    sekunda) po jakim bot powinien odczekać przy ciele potworka zanim od niego
    odejdzie.

    Lootowanie Warunek - Określa jakie ciała potworków mają
    być otwieranie przez bota:
    -Otwórz wszystkie ciała - Bot będzie otwierał wszystkie ciała, nawet te po
    potworkach które zabił ktoś inny
    -Otwórz atakowane ciała - Bot będzie otwierał tylko ciała potworków które
    zostały zabite tylko przez niego
    -Otwórz ciała z przedmiotami - Bot będzie otwierał tylko ciała w których
    znajduje się choć jeden przedmiot podany w Liście Przedmiotów

    Lootowanie Polityka - Tutaj możemy ustawić kiedy bot ma
    otwierać ciała potworków, mamy do wyboru opcje:
    -Lootuj po zabiciu zwarciu - Bot otworzy ciało po zabitym potworku zaraz po
    jego śmierci
    -Lootuj jak wszystko zabite - Bot otworzy ciało po zabitym potworku gdy na
    ekranie nie znajduje się żaden inny potwór

    Lootowanie Mrugać Alarm - Określa czy bot ma migać ikonką
    Tibii na pasku zadań gdy zostanie aktywowany któryś z alarmów lootowania.

    Lootowanie Zakres - Określa ilość sqm przy których bot ma
    podchodzić do ciała potworka.

    Lootowanie Jedzenie - Określa czy bot ma zjadać jedzenie
    które spadnie z potworka (tak/nie)

    Lootowanie Włącz - Określa czy funkcja Lootowanie jest
    włączona (tak/nie)

    8b Waypointy

    Waypointy są to punkty na mapie po których porusza się nasz bot, przy
    Waypointach mamy do wyboru parę różnych typów waypointów i wszystkie dostępne
    kierunki świata.

    Typy Waypointów:
    Stand - Sprawi, że bot zatrzyma się w miejscu na parę sekund (około 2/3 sekund)
    Node - Sprawi, że bot w przypadku pominięcia tego waypointa (np. gdy pominął go
    w pogoni za potworkiem) bot nie wróci się do niego tylko uda się do
    najbliższego z kolejnych waypointów.
    Walk - Chyba najczęściej używany, sprawi że bot uda się do danego punktu na
    mapie.
    Rope - Sprawi, że bot na danym sqm użyje liny.
    Shovel - Sprawi, że bot na danym sqm użyje łopaty.
    Ladder - Sprawi, że bot na danym sqm użyje drabiny.
    Use - Sprawi, że bot "użyje" danego sqm (przydatne w przypadku schodzenia na
    dół przez kratki do szczurów na Rookgaardzie).
    Lure - Sprawi, że bot zluruje danego potworka do tego sqm. Aktualnie testuję
    tą funkcję, więcej o tym typie waypointa dowiecie się z lekcji dotyczącej
    pierwszego skryptu Cavebot.

    Action - Tutaj możemy wpisać odpowiedni skrypt który wykona ściśle określoną
    przez skrypt akcję (np. sprawdzenie stanu potionów czy rozmowa z npc), skrypt
    używany głównie w skryptach full afk.

    Kierunki waypointów:
    Moja Pozycja - Jest to pozycja na której aktualnie znajduje się bot
    Reszty chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć.

    Warto dodać, że kierunki waypointów łączą się z typami waypointów i tak np.:
    a)Gdy ustawimy waypointa Walk>North spowoduje to, że bot pójdzie kratkę na
    północ od miejsca w którym został ustawiony waypoint
    b)Gdy ustawimy waypointa Shovel>North spowoduje to, że bot użyje łopaty na
    północ od miejsca w którym został ustawiony waypoint

    Muszę też dodać, że dla bezpieczeństwa warto przed typami skryptów
    Ladder,Rope,Shovel,Use,Action
    dodawać waypoint stand, zapobiegnie to
    ewentualnemu przewinięciu się waypointów gdy bot na chwilę się zatnie.

    8c Odnajdywanie Drogi



    Specjalne Miejsca - Są to szczególne miejsca w których
    bot powinien zachwywać się inaczej niż ustawiliśmy to w standardowych
    ustawieniach.

    Współrzędne - Są to współrzędne miejsca szczególnego zachowania.
    Wymiary - Jest to obszar w którym obowiązuje miejsce szczególnego zachowania
    (środkiem takiej 'figury' jest miejsce podane w zakładce Współrzędne).
    Unikanie - Jest to ilość sqm które bot może maksymalnie przejść w celu
    ominięcia tego miejsca
    Czas Oczekiwania - Jak długo bot ma czekać po wejściu na każdą kratkę ze strefy
    szczególnego miejsca zachowania.
    Rozważany Przez - Która z opcji bota powinna być brana szczególnie pod uwagę w
    tym obszarze.

    Przechodzenie Przez Graczy - Dotyczy wyłącznie graczy na
    serwerach Optional-Pvp (Non-Pvp), określa czy bot ma przechodzić przez graczy
    (tak/nie)
    Sposób Chodzenia - Określa sposób w jaki bot ma 'udawać'
    że się porusza, do wyboru mamy opcje poruszania się za pomocą strzałek i map-
    clicków.
    Odległość Kliknięć - (Tylko w przypadku wybrania Sposobu
    Chodzenia za pomocą Map-Clicków), określa jaki dystans bot będzie przemierzać
    po jednym kliknięciu na minimapę.
    Czas Pamiętania Stworzenia - Określa czasowo (w ms,
    1000ms - 1 sekunda) po jakim czasie bot ma zapomnieć, że dany potwór stał nam
    na drodze/blokował przejście w miejscu w którym go ostatnio widział.
    Unikanie pól:
    Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć co to Energia/Ogień więc napiszę tylko że
    liczby podane koło danej opcji są to dodatkowe odległości (podane w sqm) jakie
    bot może dodatkowo przejść w celu ominięcia tych pól. Ustawienie tych liczb
    spowoduje, że bot zignoruje pola i przejdzie po nich tak jakby ich nie było.
    Można Chodzić ID - Są to ID przedmiotów po których bot
    jest w stanie przejść. (Podane są chyba wszystkie możliwe ID przedmiotów po
    których gracz i bot jest w stanie chodzić więc w przypadku gry na Real Tibii
    nic nie trzeba zmieniać).

    8d Ustawienia



    Używana Lina - Tutaj mamy do wyboru linę której używamy.
    (możemy również wybrać scyzoryk)
    Używana Łopata - Tutaj możemy wybrać łopatę której
    używamy. (możemy również wybrać scyzoryk)
    Node odległość - Jest to odległość (podana w sqm) po
    której bot nie wróci się do waypointa typu Node tylko uda się do następnego z
    kolei.
    Otwórz Kolejny Plecak - Tutaj możemy wybrać czy bot ma
    otwierać następny plecak z kolei. Opcja "Jeżeli Cavebot Włączony" spowoduje to,
    że plecaki będą przewijane tylko wtedy gdy uruchomiony jest cavebot.
    Otwórz Plecaki po Zalogowaniu - Tutaj możemy ustawić czy
    bot ma otwierać plecaki po zalogowaniu, może je również zmniejszyć do minimum
    lub zminimalizować do małego paska.
    Pause bot on Death - Tutaj możemy ustawić czy bot ma
    zatrzymać swoją pracę w sytuacji gdy postać zostanie zabita. (tak/nie)
    Przeładowanie Amunicji - Tutaj możemy ustalić czy i przy
    jakiej liczbie i do jakiej liczby amunicji bot ma ją regenerować.
    Pierwsza liczba to stan przy którym bot ma dołożyć sobie amunicji, druga liczba
    natomiast to ilość amunicji do której bot ma ją zregenerować.

    8e Priorytet Cavebota


    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsze
    bedą funkcje wykonywane przez Cavebota.
    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w akcjach wykonywanych przez Cavebota.
    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia opcji
    Cavebota opcja ta wygaśnie.
    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet działaniu Cavebota w ciężkiej sytuacji.

    Cavebot Włączony - Określa czy w danej chwili opcja
    Cavebot jest włączona. (tak/nie)


    9 Atakowanie



    Atakowanie, tutaj chyba nie trzeba niczego wyjaśniać - opcja ta służy do
    atakowania potworów dodanych do listy, trzeba pamiętać o tym, że potwory
    niedodane do listy będą ignorowane.

    9a Potwory



    Tutaj znajduje się lista potworów które bot ma atakować/wykonywać inną akcję.

    Nazwa - Tutaj wpisujemy nazwę danego potwora
    Kategorie - Tutaj wpisujemy kategorię danego potwora,
    dodawanie kategorii jest zabiegiem bardziej kosmetycznym niż fukncjonalnym.
    Wypełnianie tej zakładki nie jest obowiązkowe.
    Liczba - Jest to liczba potworów przy których bot ma się
    zachować inaczej niż w przypadku np. jednego potwora. Any oznacza dowolną ilośc
    potworów jednego rodzaju.
    Setting 1,2,3,4 Tutaj mamy do wyboru zakres funkcji
    atakowania,czarowania,uciekania itp.

    Zakres HP - (podany w procentach) Jest to zakres HP potwora w którym będzie
    stosowane dane ustawienie.
    Niebezpieczeństwo - Samodzielnie wpisujemy dowolną liczbę która będzie
    zachowywała hierarchiczność najbardziej niebezpiecznych potworów i tych
    najsłabszych.
    Im mniejsza liczba tym potwór mniej groźny dla bota, im większa tym potwór
    będzie uznawany za groźniejszego dla bota.
    Atak Potwora - Tutaj możemy ustawić opcję unikania specjalnych ataków potwora
    takich jak Beam (np. Vis Lux używany przez Demona) lub Wave (np. Flam Hur
    stosowany przez Dragona).
    Pożądana postawa - Tutaj wybieramy postawę jaką bot ma zachować przy danym
    typie potworka. Wszystkie z nich mamy podane po Polsku więc podaruję sobię
    opis.
    Własna Odległość - Tutaj możemy wybrać odległość (podaną w sqm, opcja ta będzie
    stosowana tylko w przypadku dystansowych opcji walczenia z potworkiem) jaką ma
    zachować bot w oddaleniu od potworka.
    Pożądany Atak - Tutaj możemy wybrać czy bot ma zaatakować potworka (funcja
    Attack) czy ma za nim podążać (funcja Follow).
    First/Second/Third/Fourth Spell - Są to czary których w kolejności (jeden po
    drugim po wygaśnięciu Cooldown'a) będzie stosował bot w walce z danym typem
    potworka. Mamy do wyboru wszystkie możliwe czary ofensywne dla każdej z
    profesji.
    Częstotliwość Czaru - (podana w ms, 1000ms - 1 sekunda) Jest to czas co jaki
    bot ma próbować uderzyć potworka czarem.
    Synchronizuj Czar - Określa czy bot ma synchronizować czar z uderzeniem z
    różdżki/bronii melee/broni dystansowej (tak/nie)
    Tryb Ataku - Określa czy w przypadku walki z danym typem potworka ma być
    zmieniony tryb ataku (np z offensive na defensive)

    Lootuj Potwora - Określa czy ciało danego typu potworka
    ma być przez bota otwierane.
    Musi mnie zaatakować - Określa czy bot ma atakować
    potworki które atakują tylko i wyłącznie naszą postać (gdy tak) czy ma atakować
    wszystkie potworki w zasięgu wzroku (gdy nie).
    Only If Trapped - Określa czy bot ma atakować dany typ
    potworka tylko gdy zostanie strapowany tzn. nie będzie mógł się poruszyć w
    żadnym z kierunków.
    Włącz alarm - Określa czy bot w przypadku walki z danym
    typem potworka ma włączyć alarm. (tak/nie)

    9b Opcje Postawy



    Ruch ukośny - Określa czy bot w przypadku atakowania
    danego potworka może się poruszać ruchem ukośnym czy też nie. (tak/nie) Z
    własnego doświadczenia polecam włączać tą opcję, miałem przypadek, że bot przez
    około 30 minut próbował zabić Elfa który znajdował się na skos od niego ale z
    powodu wyłączonej funkcji nie mógł tego zrobić :)

    Wybór Celu - Tutaj ustawiamy priorytety w wyboru celu
    potencjalnie najbardziej zagrażającemu naszej postaci. Domyślne ustawienia są
    na tyle dobre i myślę że nie trzeba ich zmieniać.

    Priorytet Walki

    Priorytet - Im większą liczbę tu podamy tym ważniejsze
    bedą funkcje wykonywane przez funkcję Atakowania.
    Przejęcie priorytetu - Im większa liczba tym szybciej
    metoda "przejmie inicjatywę" w akcjach wykonywanych przez funkcję Atakowanie.
    Czas wygaśnięcia - Jest to czas (wyrażony w ms, 1000ms =
    1sekunda) po którym priorytet tej metody ma wrócic do normalnego stanu.
    Czas życia Czas (wyrażony w ms, 1000ms = 1sekunda) po
    którym użycie metody po przejęciu inicjatywy w przypadku nieużycia opcji
    Atakowania opcja ta wygaśnie.
    Typ Wydarzenia - Gdy wybierzemy "Pilne Wydarzenie"
    dodatkowo doda to priorytet działaniu Atakowania w ciężkiej sytuacji.

    Walka Uruchomiona - Określa czy w danym momencie funkcja
    Atakowania ma być włączona. (tak/nie)

    10 Przypisy

    Oficjalna strona Neobota: Klik
    Oficjalne forum Neobota: Klik
    Wspieranie przez ElvenSoft Polskie forum Neobota:
    Klik
    Lista skryptów typu cavebot na oficjalnym forum Neobota: Klik
    Lista Hotkey'ów na oficjalnym forum Neobota: Klik




    Changelog:
    -3.02.2011 Ukończenie poradnika
    -4.02.2011 Poprawki stylistyczne, dodanie screenów, poprawienie kolorów tekstu
    -15.04.2011 Dodanie poradnika dotyczącego Hotkey'ów
    -22/23.04.2011 Dodanie poradnika dotyczącego Healingu


    W przygotowaniu:
    -Zbiór lekcji dotyczących ustawień pierwszych skryptów cavebota,healera itp.

    Podziękowania:
    -W zasadzie to tylko dla Tomixa i reszty kadry za zmotywowanie mnie do ukończenia tego poradnika który miał wyjść już parę miesięcy temu
    -W sumie na podziękowania zasługuje też Darq de Rook aka Matek któremu dziękuję za wprowadzenie mnie w świat botów, bez niego ten i poprzedni poradnik do Elfbota na pewno by się nie ukazał :)


    Poradnik napisany przez użytkownika Bartek111 dla Tibia.org.pl
    Ostatnio zmieniony przez Bartek111 : 29-07-2011, 08:38

  2. #2
    Avatar Maroo17
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,286
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Bardzo ładny poradnik, tylko popraw te pomarańczowe* kolorki bo trochę rażą po oczach.
    Więcej takich :P
    Ostatnio zmieniony przez Maroo17 : 04-02-2011, 19:15

  3. #3
    Avatar Krfafy
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    345
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Poradnik świetny, tylko 2 małe ale :
    - Zmień ten pomarańczowy (czy jak on sie zwie) kolor czcionki bo nic nie widać
    - połowa obrazków się nie wczytuje
    Potrzebujesz pomocy przy neo Bocie? Masz problem z zakupem ? Nie wiesz jak odpalić skrypt? napisz do mnie, spróbuję pomóc ;)


    /gg
    34308085

  4. Reklama
  5. #4

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    584
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Kozak poradnik :D Właśnie razem z nim rozkminiam neobota, bo stawiam chara pierwszy raz i na tą chwilę mi max pomógł :D Miałem tu błagać o poradnik, a tu jak manna z nieba XD!!!
    Tylko mam taki problem ,że wpisałem w jakie miejsce ma iść gold coin i jest ok, bo właśnie tam idzie, ale w konsoli wyświetla się komunikat: Błąd skryptu: Nie mogę znaleźć item id dla przedmiotu 'Backpack'. Wie ktoś co z tym zrobić??
    Jak zapisać waypointy?? Ogólnie cały skrypt czy jak to się tam zwie, bo zrobiłem sobie raty na rooku i szkoda wywalać, bo straciłem na to z 15 min ;d
    Czasem się zdarzy, że gp nie weźmie ;/ Na rooku to nic, ale jak ma mi takie coś robić później to podziękuję :D:D Nie wiem czy to nie przez jakąś opcję, że ileś kratek od niego te ciała mają być, ale tak jak napisałem nie wiem ;p

    @up
    jak coś to mi chyba wszystko wyświetla, a czcionka rzeczywiście niezbyt, ale jak coś potrzebne to nie ma co wybrzydzać ;d
    Ostatnio zmieniony przez ziomek620 : 05-02-2011, 03:12

  6. #5
    Avatar Cynania
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Łodz
    Wiek
    34
    Posty
    81
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    No w końcu konkretny poradnik do NeoBot Thx :)

  7. #6

    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Posty
    70
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Bardzo dobrze, że ktoś się zabrał za taki poradnik, leci repucik !
    Kawał dobrej roboty !

  8. Reklama
  9. #7

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    c==3
    Wiek
    32
    Posty
    2,069
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Problem mam taki, ze Neo po zabiciu Rota go poprostu nie otwiera.

    ustawienia:



    w którym miejscu zrobiłem błąd?

    + konsola



    @edit:
    zmieniłem przeznaczenie z '0' na '01' i dalej to samo.
    Ostatnio zmieniony przez Tiwi : 05-02-2011, 13:59

  10. #8
    Avatar Tomix
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    3,262
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Id przedmiotu \ nazwa jest źle wpisane w lootingu.
    A w lootowaniu pod cavebotem ustaw otwieraj zawsze i wszystko co atakowałeś.

  11. #9

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    c==3
    Wiek
    32
    Posty
    2,069
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    gold coin to prawidłowa nazwa napewno, a ID mi samo się wpisało ;d

    robiłem zgodnie z tym gifem + google + inne fora

    dalej bez zmian ;dd




    @down:

    jest tak ustawione


    Błąd skryptu: Nie mogę znaleźć item id dla przedmiotu 'purple backpack'.
    gdy wpisalem zamiast '01' 'purple backpack'
    LootujPotwora też jest ustawione na tak, gold coin jest wpisany dobrze, item id też, lootowanie uruchomione, wtff
    Ostatnio zmieniony przez Tiwi : 05-02-2011, 14:39

  12. Reklama
  13. #10
    Avatar Cynania
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Łodz
    Wiek
    34
    Posty
    81
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Tiwi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    gold coin to prawidłowa nazwa napewno, a ID mi samo się wpisało ;d

    robiłem zgodnie z tym gifem + google + inne fora

    dalej bez zmian ;dd

    Wpisz Gold Coin potem wejdz Atakowanie>Potwory>LoottujPotwora>Tak

    Jak tak masz to nic nie poradze :(
    Ostatnio zmieniony przez Cynania : 05-02-2011, 17:07

  14. #11
    Avatar Bartek111
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Konin
    Posty
    992
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    1.Sprawdź czy na pewno masz najnowszą wersję Neobota
    2.W Ustawienia>Cavebot>Lootowanie>Lootowanie Włącz masz zaznaczony parametr "Tak"?
    3.Tam w lootowaniu gdzie na tym gifie jest wpisane Onto Container: Yellow Backpack pozostaw pole puste
    4.Sprawdź czy masz pootwierane dobre bp
    5.Wyłącz i włącz Neobota, czasem się zacina z niewiadomych przyczyn

  15. #12

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    c==3
    Wiek
    32
    Posty
    2,069
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    poradzilem sobie ;d teraz problem jest inny - podczas expienia, gdy mam full mane to bot używa raz spella - w jaki sposob to wylaczyc? odrazu mowie, ze opcje mana treningu mam wylaczona, a wolalbym miec full mane, bo czasem to sie moze przydac ;d

    Załącznik 254308

    po wyjsciu z cave'a wyskakuje mi taki debug, srednio co 15 minut ;d wtf?
    Ostatnio zmieniony przez Tiwi : 06-02-2011, 09:32

  16. Reklama
  17. #13
    Avatar Bartek111
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Konin
    Posty
    992
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Daj mi ten skrypt na pw to Ci go przerobię tak żeby działał, z tego co masz w konsoli to widzę że ktoś porobił źle skrypty ; o

    I skoro masz wyłączony mana-training to pewnie jest tam wgrany jakiś hotkey na spalanie many.

    Skrypt ofc. nie jest twój? :P

  18. #14

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    584
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj ziomek620 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam taki problem ,że wpisałem w jakie miejsce ma iść gold coin i jest ok, bo właśnie tam idzie, ale w konsoli wyświetla się komunikat: Błąd skryptu: Nie mogę znaleźć item id dla przedmiotu 'Backpack'. Wie ktoś co z tym zrobić??
    Czasem się zdarzy, że gp nie weźmie ;/ Na rooku to nic, ale jak ma mi takie coś robić później to podziękuję :D:D Nie wiem czy to nie przez jakąś opcję, że ileś kratek od niego te ciała mają być, ale tak jak napisałem nie wiem ;p
    Odpowie ktoś? Bo nie mogę sobie z tym poradzić ;/

  19. #15

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    11
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj ziomek620 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kozak poradnik :D Właśnie razem z nim rozkminiam neobota, bo stawiam chara pierwszy raz i na tą chwilę mi max pomógł :D Miałem tu błagać o poradnik, a tu jak manna z nieba XD!!!
    Tylko mam taki problem ,że wpisałem w jakie miejsce ma iść gold coin i jest ok, bo właśnie tam idzie, ale w konsoli wyświetla się komunikat: Błąd skryptu: Nie mogę znaleźć item id dla przedmiotu 'Backpack'. Wie ktoś co z tym zrobić??
    Jak zapisać waypointy?? Ogólnie cały skrypt czy jak to się tam zwie, bo zrobiłem sobie raty na rooku i szkoda wywalać, bo straciłem na to z 15 min ;d
    Czasem się zdarzy, że gp nie weźmie ;/ Na rooku to nic, ale jak ma mi takie coś robić później to podziękuję :D:D Nie wiem czy to nie przez jakąś opcję, że ileś kratek od niego te ciała mają być, ale tak jak napisałem nie wiem ;p

    @up
    jak coś to mi chyba wszystko wyświetla, a czcionka rzeczywiście niezbyt, ale jak coś potrzebne to nie ma co wybrzydzać ;d
    Daj screena ustawień lotingu i screna twojego backpacka (chodzi o kolor).

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [NeoBot] Neobot tibia 9.44
    Przez camanar w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-01-2012, 20:09
  2. [8.7][NeoBot] Neobot trial skillowanie
    Przez Hera13 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-01-2011, 21:26
  3. [8.7][neobot] 1 neobot na 2 kompach
    Przez yeeq w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-12-2010, 20:50
  4. [inne] ElfBot a NeoBot
    Przez House. w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 18-09-2010, 14:24
  5. [NeoBot] Jak go aktywować?
    Przez Serllo w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-08-2010, 15:38

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •