Na początku powiem tak pomysł mój jest bardzo skomplikowany.
Więc jeśli nie zrozumie się go proszę pytać.
Więc zaczynamy.
Nazwa pomysłu:
Klątwa nienawiści.
Na czym ta klątwa miała by polegać.
Już tłumaczę, weźmy przykładowy spot Dragon Lair w Darashi.
Lata sobie bot lvl 150 praktycznie nie można się go pozbyć.
Raporty raportami i tak nic nie dają. Więc jeden gracz zbiera ludzi ze spota lecą do komnaty mroku, ta komnata została by stworzona na potrzeby zadania.
W tym wypadku muszą być 3 osoby, które po dojściu do komnaty i podjęciu zadania. Akceptacja odbywa się poprzez wejście na pole po czym przeciągnięcie dźwigni.
Przez przywódcę grupy ludziom zostaje zabrane 20% expa.
Zostają teleportowani do swoich miast. Po czym muszą zebrać za pomocą narzędzia uzyskanego przez uformowanie energii duchowej 20% expa narzędzia do krystalizacji energii życiowej którą uzyskuje się tak samo jak w przypadku opsidian knifie. Nazwa tego przedmiotu to Krwawy kryształ.
Po napełnieniu kryształów wszyscy wracają do komnaty mroku po czym wchodzą na te same pola. I znowu motyw z pociągnięciem dźwigni, tylko że tym razem na ołtarzu pojawia się Karta nienawiści. Tylko jedna karta, Na której wpisuje się nazwy osoby którą chcemy przekląć.
Poczym osoba wyznaczona wchodzi w teleport. W ten sposób zostaje przeniesiona do komnaty po środku której znajduje się Piekielna studnia i wrzuca do niej kartę. W tej chwili osoba której nazwa znalazła się na karcie zostaje przeklęta ma 42 godziny na zdjęcie klątwy. Odbywa się to tak samo jak w przypadku zadania na klątwę. Tylko w innych alokacjach podobnych lecz nazwy kart były by inne. Jeśli po upływie wyznaczonego czasu klątwa nie została by zdjęta postać zamienia się w przeklętego.
Osoba przeklęta może być zabita przez każdego gracza. Jest traktowana jak zwykły mob. Nawet jeśli jest to serwer No-pvp. Osoba przeklęta zatruwa wszystkich w około a żeby się trucizny pozbyć trzeba iść do świątyni w każdym mieście tak samo jak z podpaleniem od Dżina . Osoba przeklęta w czasie śmierci traci tyle samo expa ile uzbierała a mianowicie lvl jej nie rośnie tylko exp jest transferowany czyli tak jakby nie zdobywała expa tylko go straci tyle ile zdobyła. . A podczas śmierci osoba na którą klątwę rzucono traci całe swoje wyposażenie. Nie może go zdjąć bo została by zapieczętowania Klątwa była by rzucana nie zależnie od gracza przeklętego kto znajdzie się blisko nie go zostanie naznaczony. I będzie stopniowo tracił coraz więcej życia najpierw 1,2,3,4 i tak dalej.
Osoby uczestniczące w jednym zadaniu nie mogły by brać zadania na klątwę oraz jej zdjęcie przez miesiąc czasu. Klątwę będzie można rzucać raz na tydzień tylko na jedną osobę. Na pewno rozładuje to najbardziej sensowne spoty. Nie jeden bot padnie przez naznaczenie od osoby przeklętej.
Zakładki