Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Od siebie dodam zmodyfikowany pomysł - zarówno konto bankowe, jak i locker byłyby chronione hasłem. Nie wpisywałoby się go jednak w jakimś oknie, a w specjalnej konsoli "password", do tego przeznaczonej Byłby to swoisty "kod PIN" naszego schowka. Wyglądałoby to tak, że po wejściu do depo, kierowalibyśmy się najpierw do jego "kierownika" (przeważnie w każdym depo jest NPC, jeśli nie ma - zawsze można dodać). Gadalibyśmy do niego przykładowo:
>Hi
>(activate) Locker
W tym momencie pojawiałaby się konsola "password". Wszystkie inne - włącznie z "Default", ulegałyby zablokowaniu, oczywiście ze względu na to, żeby nie podać przypadkowo do wiadomości publicznej hasła ;p . Po wpisaniu hasła:
NPC >Mhm... Your password is good - now your locker is active. (czy coś w tym rodzaju)
I już moglibyśmy skorzystać z zawartości naszego depozytu.
Z kontem bankowym byłoby podobnie.
Myślę, że te zabezpieczenia mogłyby być płatne, aczkolwiek fakultatywne. Nie byłaby to jakaś wielka kasa, ale zawsze trzeba by było poświęcić kilka gp na ochronę naszej ciężko zarobionej krwawicy i itemów :p . "PIN" w każdej chwili można byłoby dezaktywować - wtedy locker i wypłacanie kasy byłyby dostępne "klasycznie".
Ofc. z tą klawiaturą ekranową jest bezpieczniej, więc można by tak robić.
Co do deadów - tutaj sprawa już jest grubszego kalibru. Czyjś pomysł o limitowaniu ilości śmierci nie bardzo mi się podoba - to by jeszcze bardziej pogrążyło klimat gry. Można ten pomysł jednak zmodyfikować - przyszło mi do głowy, że można by wprowadzić taki "dinks": szli byśmy do wszystkich świątyń, a na ostatku do tej w miejscu swojego zameldowania. Tam moglibyśmy kupić takiego "blessa" - ograniczonego czasowo.
Powiedzmy, że dostalibyśmy hacka - hacker padłby charem 3x. Potem postać ulegałaby zablokowaniu na okres np. 30 dni, a na maila byłaby wysyłana informacja, że nasza postać złapała deada 3x w krótkim czasie; trzeba byłoby potwierdzić, że to nie my padliśmy - wtedy przychodziłoby zmienione hasło, wygenerowane automatycznie - i gites; trzeba byłoby tylko przeczekać to 30 dni, a po upływie tego czasu hasło dopiero uaktywniałoby się.
"Bless" byłby również nieobowiązkowy.
Co powiecie o tych pomysłach?
Pzdr ^^
Zakładki