Ja tam niewiem nigdy nie uzywam skryptów do tego aczkolwiek wydaje mi się że wystarczy że dasz im wszytskim Add TO safe list a potem w zakładce oprions dasz Logout -> Player On Screen
i powinno działać
Wersja do druku
Bot: Blackd
mam 2 postaci, postac X blokuje wejscie na cave (parcel za siebie) postac Y expi w tym cave.
moje pytanie jest takie, czy jest mozliwy taki skrypt, ze jezeli postac X zobaczy jakiegos gracza na ekranie to postac Y da exita ?
mam nadzieje ze zrozumiale. ew jak postac X dostanie obrazenia od gracza.
dziekuje z gory za pomoc.
@down
Wejdz na pierwsza strone posta i przeczytaj regulamin, a nastepnie kliknij edytuj i usun.
[nie zdążył ;/ // pluton]
//
bo wiem, ze pluton gra na azurze i cie podkablowalem.
czytaj pierwszy post to sie dowiesz
Mam w hotkeyach Blackd pod jednym zakładanie arbalesta pod drugim demonki. Jak zrobić żeby w 1 hotkeyu gdy zakładam arbalest rs'y chowały się do bp a pod drugim gdy demonke żeby wracały ?
na zakładanie arbalesta exiva #AB 16 06
demonki exiva #5C 0D 06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dlaczego otrzymałem za ten post ostrzeżenie ?
Witam.
Mam pytanie, czy da się zrobić takiego scripta , żeby jak gracz pojawi się w liście vipów na zielono , tzn. gdy będzie online , to żeby dzwonił alarm.
Ok. 2 minut szukania.Kod:var
PlayerName: array of string;
PlayerCount,a,Times: integer;
procedure Event_VIPLogOn(ID: integer);
begin
PlayerName:=['Kangaroo;p']; <--tutaj zamiast mojego nicku wpisz name osoby, po której zalogowaniu masz być informowany
PlayerCount:=1; <--po ilu osobach z listy ma być alarm
Times:=1; <--ile razy ma być odtwarzany alarm
a:=0;
for x:=0 to VipList.Count-1 do
begin
if x>=VipList.Count then break
if VipList.VIP[x].ID=ID then
begin
for y:=0 to PlayerCount-1 do
begin
if y>=PlayerCount then break
if VIPList.VIP[x].Name=PlayerName[y] then
begin
while a<Times do
begin
PlaySound('C:\WINDOWS\Media\Notify.wav');
a:=a+1
end;
end;
end;
end;
end;
end;
begin
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
ProcessEvents;
Sleep(500);
end;
end;
Skrypt znaleziony na forums.tibiabot.com
Tylko , że nie działa. ([Error] Untitled(7): Syntax error)
No niestety też nie działa - nic się nie dzieje gdy go włączam. Próbowałem z różnymi nickami i nic. W każdym razie dzięki za pomoc. Napisałem na tibiabot, być może tam znajdą lepszy.
Witam!
Potrzebuje skrypt na Double Healing ze w tym samym momencie lyknie
Ghp i Exana Mort
Tibia Bot NG !
Powinno działać.Kod PHP:const ////////// Potion Healing ////////// Great_Potion_Health = 100 <-- tutaj wpisz ile hp, aby leczyło potionem Great_Health_Potion_ID = 239 //////////////////////////////////// ////////// Spell Healing ////////// Minimum_Spell_Health = 100 <-- tu to samo, co up Healing_Spell = 'exana mort' Mana_Needed = 65 //////////////////////////////////// while not Terminated do begin UpdateWorld; if Self.Health < Great_Potion_Health then Self.Containers.UseItemWithSelf(Great_Health_Potion_ID); Sleep(1000); if (Self.Health < Minimum_Spell_Health) and (Self.Health > Great_Potion_Health) then begin Self.Say(Healing_Spell); Sleep(1000); end; Sleep(100); end;
Poszukuje skrypta/funkcji do TibiaBot ng żeby wżucalo na dp jakiegos goscia na przemian 1gold 1arrows .
z góry dzięki
ja bym chciał skrypta do ng na auto grouping ;s
Dobra to lapcie
1. Skrypt na zucanie smieci na dp
2.Kod://Simple trasher for Tibiabot NG 4.7.4 and higher by Lord of War
//by Arendal
//SCRIPT STARTS HERE
var
x, y : integer;
{
THIS IS EXAMPLE MAP:
(-1, -1) (0, -1) (1, -1)
(-1, 0) (0, 0) (1, 0)
(-1, 1) (0, 1) (1, 1)
(0, 0) is you, fields around you have these positions
}
begin
UpdateWorld;
// YOU HAVE TO SET THESE x AND y
x := 0;
y := -1;
while not terminated do
begin
Self.RightHand.MoveToGround(Self.X + x, Self.Y + y, Self.Z, 1); Sleep(250);
Self.LeftHand.MoveToGround(Self.X + x, Self.Y + y, Self.Z, 1); Sleep(250);
end;
end;
//SCRIPT ENDS HERE
Kod:procedure StackItems;
var
T: array of integer;
x, y, z: integer;
Temp: integer;
begin
T := VarArrayCreate([0, 19] , 3);
Temp := -1;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for z := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
T[z] := Self.Containers.Container[x].Item[z].ID;
end;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].Properties.Pilable then
begin
if Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount < 100 then
begin
for z := y + 1 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if T[z] = Self.Containers.Container[x].Item[y].ID then
begin
if Self.Containers.Container[x].Item[z].Amount < 100 then
begin
Self.Containers.Container[x].Item[y].movetocontainer(Self.Containers.Container[x], z, 0);
end;
end;
end;
end;
end;
end;
end;
end;
begin
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
StackItems;
Sleep(1000);
end;
end;
Ta przeczytaj tam pisze wszystko
to jest tak jak funkcje na matmie ta siatka
y-to jest góra i dol gdzie jak 1 kratke na dol to 1 a gdy na góre to -1
x to jest lewo i prawo gdzie jak 1 kratke w lewo to -1 a jak w prawo 1
kapisz? jak nie to ten skrypt nie jest dla Ciebie !
Edit# w linijce 23/4 ustawiasz x i y
na przemian.. po 1
ok dziala a wlasnie x to w gore dol y to w bok