Już nic
post niepotrzebny
Wersja do druku
Już nic
post niepotrzebny
Potrzebuje skrypt podobny do combo attack w tibia bot ng tylko ,żeby można było dodać z jakiego czaru można atakować.Bo gram na otsie dragon ball i nie moge ich atakować z run bo nie ma a weapony są słabe.Wieć chce skrypt combo attack w którym wpisuje się czar.
Witam, wiem ze pytanie nie na temat ale mam takie pytanko , czy ma ktos skrybta do ng żeby bylo wydać niewidzialnych..
wiem ze ng ma to w sobie ale mi nie działa ;/ mam włonczony bot ng i nie widać niewidzialnych..
z góry dziękuje.
Potrzebne mi 2 skrypty do tibia bot NG aby mozna bylo atakować potworka jakimś czaren (np. exevo mas san) i gdy juz jest zabity to czar automatycznie sie wyłacza. 2 potrzebny mi jest do rzucania sd w potworki.
Proszę o jak najszybszą odpowiedz. Z góry dziękuje.
Cytuj:
const
delay = 1.5 // delay to wait between shooting SDs on the demon.
MonsterName = 'Bonebeast'
MinHP = 0 // if YOU have under this HP you will not shoot sd.
MonsterHP = 0 // if MONSTER has this % of HP or less it will not shoot on it.
RuneID = 3155 // enter the ID of rune.
function GetCreatureByName(Name: string): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x napisał
MonsterName = Nawa Potworka jakiego ma atakować
RuneID = ID Runki jaką ma atakować =)
Witam
Potrzebuje skryptu dzięki któremu postać będzie wchodzić do domku gdy na ekranie pojawi się inny gracz.
Zapomniałem TibiaNG :P
TA.
potrzebuję skryptu żeby bot chodził po femor hills, zabijał gobliny (z kamieni), a te kamienie które wypadną z goblajnów wsadzał spowrotem w łapę. gdy zabraknie capa, goni do dp carlin. (odkłada gp i stones)
z góry dzięki ;)
Potrzebny mi skryp do tibi bot NG żeby mozna bylo walić z czaru(exevo mas mega san) a gdzy przyjdzie jakiś inny gracz to żeby zamieniło sie na (exori san) Proszę o jak najszybsza odpowiedz.
potrzebuje skryptu by jeśli pojawi sie ghost to by go atakowało z hmm
szukam prostego skryptu aby nie atakował FE a wszystkie inne potwory zeby atakował
Poproszę o skrypt do elf bota, który bedzie strzelał w potworki runą o ID XXXX :). Ponieważ jest to takie "mega sd", a niestety w targetingu nic zrobić nie mogę : /.
Mam skrypta ktory mi bardzo dobrze dziala i jest ok.. ale potrzebuj jego modyfikacji tak aby postac zmienila bron na royal spiry i zabila matke oraz inne potwory wokol i sie wylogowala gdy jakis potwor udezzy go za wiecej niz 50 lub skoncza sie potiony. i jeszcze zeby uzywal health potion gdy jest mneij hp niz 300, Mopj skrypt to :
const
Spell = 'exura'
Food_Id = 3725;
MinMana = 20;
StrongWeaponID = 7378;
HealAtHp = 400;
UhAtHp = 1;
ITEM_RUNE_UH = 316;
KillAtHp=200;
var
StrongWeapon:TItem;
function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
function Attacking: boolean;
begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].Attacking then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
Result := False;
Exit;
end;
function GetFollowedCreatureID: integer;
begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].Following then
begin
Result := Creatures.Creature[x].ID;
Exit;
end;
end;
end;
begin
updateworld;
MotherSlime := GetFollowedCreatureID;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if self.LogoutBlock=false then self.Logout(false);
if ((Self.Health) <(HealAtHp)) and ((Self.Mana)>(25)) then
Self.Say(Spell)
UpdateWorld;
if ((Self.Health) <(UhAtHp)) then Self.Containers.UseItemWithSelf(GetItemFromOpenBac kpack(ITEM_RUNE_UH));
Sleep(1000);
if not Attacking then
begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].ID <> MotherSlime then
begin
if (Creatures.Creature[x].Name <> Self.Name) and (Creatures.Creature[x].NPC) and (Creatures.Creature[x].Z = Self.Z) then
begin
UpdateWorld;
X1 := Creatures.Creature[x].X;
Y1 := Creatures.Creature[x].Y;
if (X1 - Self.X = 1) or (X1 - Self.X = 0) or (X1 - Self.X = -1) then
begin
UpdateWorld;
if (Y1 - Self.Y = 1) or (Y1 - Self.Y = 0) or (Y1 - Self.Y = -1) then
begin
Creatures.Creature[x].Attacking := true;
Break;
end;
end;
end;
end;
end;
end;
else
begin
if self.Health < KillAtHp then
Begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].ID = MotherSlime then
begin
if (Creatures.Creature[x].Name <> Self.Name) and (Creatures.Creature[x].NPC) and (creatures.creature[x].Z = self.Z) then
Creatures.Creature[x].Attacking := true;
StrongWeapon:= GetItemFromOpenBackpack(StrongWeaponID);
if StrongWeapon <> nil then
StrongWeapon.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
Break;
end;
end;
end;
if Self.Mana < MinMana then
begin
UpdateWorld;
for container := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
for item := 0 to Self.Containers.Container[container].Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Self.Containers.Container[container].Item[item].ID = Food_Id then
Self.Containers.Container[container].Item[item].Use;
end;
end;
end;
end;
Sleep(1000);
end;
end;
Jeśli pod NG to zobacz ten:
Tylko pamiętaj żeby zmienić id hmmKod:const
delay = 1.5 // delay to wait between shooting HMMs on the Ghost.
MonsterName = 'Ghost'
MinHP = 300 // if YOU have under this HP you will not shoot HMM.
MonsterHP = 0 // if MONSTER has this % of HP or less it will not shoot on it.
RuneID = 3285 // enter the ID of the rune you want to shoot
function GetCreatureByName(Name: string): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Name = Name then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
procedure Attack(Name:string);
var
Player:TCreature;
x:integer;
begin
updateworld;
Monster :=GetCreatureByName(Name);
if monster <> nil then
if Self.Health>MinHp then
begin
Self.Containers.UseItemWithCreature(RuneID, Monster);
updateworld;
end
end;
while not terminated do
begin
Yes := false;
UpdateWorld;
for i := 0 to creatures.Count - 1 do
begin
if creatures.Creature[i].Z = Self.Z then
If Creatures.Creature[i].Name = MonsterName then
begin
Yes := true;
repeat
Attack(MonsterName);
Sleep(Delay * 1000);
UpdateWorld;
for g := 0 to creatures.Count -1 do
begin
if creatures.Creature[i].Z = Self.Z then
If Creatures.Creature[i].Name = MonsterName then
Yes := True else Yes := false; else yes := false;
end;
until Yes = false;
end;
sleep(100);
end;
Sleep(100);
end;
Mam skrypta ktory mi bardzo dobrze dziala i jest ok.. ale potrzebuj jego modyfikacji tak aby postac zmienila bron na royal spiry i zabila matke oraz inne potwory wokol i sie wylogowala gdy jakis potwor udezzy go za wiecej niz 50 lub skoncza sie potiony. i jeszcze zeby uzywal health potion gdy jest mneij hp niz 300, Mopj skrypt to :
const
Spell = 'exura'
Food_Id = 3725;
MinMana = 20;
StrongWeaponID = 7378;
HealAtHp = 400;
UhAtHp = 1;
ITEM_RUNE_UH = 316;
KillAtHp=200;
var
StrongWeapon:TItem;
function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
function Attacking: boolean;
begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].Attacking then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
Result := False;
Exit;
end;
function GetFollowedCreatureID: integer;
begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].Following then
begin
Result := Creatures.Creature[x].ID;
Exit;
end;
end;
end;
begin
updateworld;
MotherSlime := GetFollowedCreatureID;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if self.LogoutBlock=false then self.Logout(false);
if ((Self.Health) <(HealAtHp)) and ((Self.Mana)>(25)) then
Self.Say(Spell)
UpdateWorld;
if ((Self.Health) <(UhAtHp)) then Self.Containers.UseItemWithSelf(GetItemFromOpenBac kpack(ITEM_RUNE_UH));
Sleep(1000);
if not Attacking then
begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].ID <> MotherSlime then
begin
if (Creatures.Creature[x].Name <> Self.Name) and (Creatures.Creature[x].NPC) and (Creatures.Creature[x].Z = Self.Z) then
begin
UpdateWorld;
X1 := Creatures.Creature[x].X;
Y1 := Creatures.Creature[x].Y;
if (X1 - Self.X = 1) or (X1 - Self.X = 0) or (X1 - Self.X = -1) then
begin
UpdateWorld;
if (Y1 - Self.Y = 1) or (Y1 - Self.Y = 0) or (Y1 - Self.Y = -1) then
begin
Creatures.Creature[x].Attacking := true;
Break;
end;
end;
end;
end;
end;
end;
else
begin
if self.Health < KillAtHp then
Begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].ID = MotherSlime then
begin
if (Creatures.Creature[x].Name <> Self.Name) and (Creatures.Creature[x].NPC) and (creatures.creature[x].Z = self.Z) then
Creatures.Creature[x].Attacking := true;
StrongWeapon:= GetItemFromOpenBackpack(StrongWeaponID);
if StrongWeapon <> nil then
StrongWeapon.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
Break;
end;
end;
end;
if Self.Mana < MinMana then
begin
UpdateWorld;
for container := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
for item := 0 to Self.Containers.Container[container].Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Self.Containers.Container[container].Item[item].ID = Food_Id then
Self.Containers.Container[container].Item[item].Use;
end;
end;
end;
end;
Sleep(1000);
end;
end;