Piszę z pamięci, więc może być źle:
auto 200 if [$attacked.name ? 'ghost'] {hmm target}
musi atakować ghosta.
Wersja do druku
Piszę z pamięci, więc może być źle:
auto 200 if [$attacked.name ? 'ghost'] {hmm target}
musi atakować ghosta.
Potrzebuje skryptu do skilowania. Mam 20 lvl Knight skile 46/43. Mi się zdaje że muszę iść na roty skilować :D Więc poproszę o skrypt na roty np. na Fibuli gdzieś w pobliżu Thais :D Z góry dzięki :D
PS. Skrypt pod bota NG :D
Fibula Rotworms.
Proszę ; ]
http://www.speedyshare.com/985942279.html
Poszukuję skryptu do tibiabot ng na alarmowanie gdy skończą mi się soft bootsy oraz na walenie z exori hur
Z góry dzięki
Nie wiem jak się robi ten kod taki jakby ktoś mogl powiedziec to thanks a to scrypt na exori hur
const
MonsterName = 'Nazwa Potwora' ;
Attack_Spell = 'exori hur' ;
Min_Mana = 100 ;
Min_Monster_HP = 1 ;
Max_Monster_HP = 100 ;
Range = 5 ;
var
x: Integer;
Creature:TCreature;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function GetCreatureByName(Name: string): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Name = Name then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function IsCreatureAttackable(c: TCreature): boolean;
begin
UpdateWorld;
Result := False;
if (c.Z = self.Z) and (abs(c.X-self.X) <= Range) and (abs(c.Y-self.Y) <= Range) and (c.outfit<>0) and (c.Health >= Min_Monster_HP) and (c.Health <= Max_Monster_HP) then
begin
Result := True;
end;
end;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
Creature := GetCreatureByID(Self.Attacking);
if (Self.Mana >= Min_Mana) and (Creature <> nil) then
for i := low(monstername) to high(monstername) do
begin
if (MonsterName[i] = Creature.Name) and (IsCreatureAttackable(Creature)) then
begin
Self.Say(Attack_Spell);
sleep(2000);
end;
end;
sleep(100);
end;
[elfbot] Szukam hotkeya, który:
Włączy/wyłączy cavebot
Włączy/wyłączy targeting
if [$targetingon || $caveboton] {statusmessage 'ElfBot NG - CaveBot Paused' | stopattack | settargeting off | setcavebot off | wait 400 | end} | if [$targetingon == 0 || $caveboton == 0] {statusmessage 'ElfBot NG - CaveBot Resumed' | settargeting on | setcavebot on | wait 400}
Łap na ten cave bot i targeting. Jak raz klikniesz to wyłącza, jak drugi to włącza :p
Szukam skrypta ktory ignoruje cobry [zssumonowane przez lizardy na chor,wkurzajace to jest...]
plx fast ;p
SIema szukam skrypta do BlackD PRoxy na 107 ek na Banute zeby pozbierac kase na malpach p army aper fursy itp !!!
Prosze o szybka pomoc !
Potrzebuje 2 skryptów do NG bota mianowicie:
1. Gdy skonczy sie czar utani hur, bot zaraz wlacza od nowa utani hur.
2. Bot atakuje wszystkie mobki na ekranie (w cavehunting atakuje tylko te które zaatakują jego a mi chodzi o wszystkie nawet te ktore nie atakują)
Potrzebuje Skryptu takiego pod tibie ng:
- Gdy mój druid ma 50 many staje w miejscu a gdy nabije spowrotem 200 many dopiero zaczyna ruszać.
szukam skryptu
Pisze na default "Buy iron ore"
Gdy ktos mu odpisze na priv odpisuje "only 500gp"
I gdy ktos podejdzie pisze do niego trade daje trade na 500gp i tylko acceptuje gdy jest iron ore
nie mineły 24h od mojego postu ani nikt nie napisał odpowiedzi na mój post, powinny posypać sie warny.
Ponawiam prośbe o 2 skrypty dla mnie:
1. Gdy skonczy sie czar utani hur, bot zaraz wlacza od nowa utani hur.
2. Bot atakuje wszystkie mobki na ekranie (w cavehunting atakuje tylko te które zaatakują jego a mi chodzi o wszystkie nawet te ktore nie atakują)
Jeśli chcesz inny dźwięk to po prostu zmień linijkę Sound_Path.Cytuj:
Const
Soft_Boots_In_Use_ID = 3549
Sound_Path = 'C:/Windows/Media/Notify.wav'
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Feet.ID <> Soft_Boots_In_Use_ID then
PlaySound(Sound_Path);
sleep(500);
end;
Atakowanie potworków można ustawić ręcznie... wchodzisz w zakładkę Cavebot, zaznaczasz Attack Monsters, a następnie Target All.Kod:Const
Spell = 'Utani Hur'
MinMana = 60
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if not self.hasting then
if self.mana >= MinMana then
Self.Say(Spell);
sleep(1000);
end;
---------------
Game Support
Szukam skryptu na NG, ktory uzyje czaru exevo gran mas frigo, gdy na ekranie x potworow, jedyne co znalazlem to strzelanie z gfb ;|
Kod:Const
MinMonsters = 5
GFB_ID = 0 // enter the ID of the GFB.
Delay = 1600 // Delay to shoot the rune in millseconds (1000 = 1 second)
ShootOnSelf = 1 // 1: use the rune on your self, 0: use the rune on one of the creatures.
while not terminated do
begin
A := 0;
UpdateWorld;
for i := 0 to creatures.count - 1 do
begin
if (i >= Creatures.Count) or (Terminated) then break;
if Creatures.Creature[i].Z = self.Z then
if Creatures.Creature[i].NPC then
A := A + 1;
end;
if A >= MinMonsters then
begin
if ShootOnSelf
then Self.Containers.UseItemWithSelf(GFB_ID)
else Self.Containers.UseItemWithCreature(GFB_ID,Creatures.Creature[i]);
sleep(Delay);
end;
sleep(500);
end;
hej potrzebuje takiego skryptu. szukam go juz kilka godzin i niemoge znalesc;/. a wiec chodzi o to ze mam na jedej SQM bardzo duzo items a na drugiej backpack. w tym bp jest inny bp w ktorym tez jest bp i w tym tez jest bp itd. i chodzi mi o to zeby bot pakowal te itemy do tych bp. ze jak zaladuje te 19 items do jednego bp to otwiera bp w tym bp. z gory dziekuje mam nadzieje ze mi ktos pomoze. pozdrawiam
EDIT//
mam pyton skrypt do TA dzieki ktoremu po zapelnieniu 19 miejsc w bp otwiera nastepny bp i tam wklada. umieszcze go tu bo innym sie przyda:
a wiec potrzebuje tylko tego zeby zbieral z danej sqm itemy do mojego otwartego bp. bardzo prosze o pomocKod PHP:class ModuleNextBackpackOpener: BPID = range (0xb25,0xb38+1);#contains ID's for ALL BP and bags BPID+= [0x1726,0x1727,0x173d,0x173e,0x1CAE,0x1CAF]; def getName(self): return "Next Backpack Opener" def getVersion(self): return "1.0"; def getFunDef(self,nr): if (nr==0): return (0,5000,self.open); return (); def getConfigParam(self,nr): #Can't figure out the number of the BP you have open? Check the auto looter to see which ones are open. if (nr==0): return ('backpackNumber','Def:All; Integer:Only does this for BP# (first=1)') return (); def open(self,params): totCont = 16; for contNr in range(totCont):#check each open container cont=tareader.readContainer(contNr); if cont['flagOnOff']:#if container is open try: bpNum = int(params['backpackNumber'])-1; except: bpNum = -1; print bpNum,contNr; if (bpNum == -1 or contNr == bpNum) and cont['itemsInside'] >= cont['size']: for itemNr in range(cont['itemsInside']-1,-1,-1):#Go backwards through items item=tareader.readContainerItem(contNr,itemNr); if self.BPID.count(item['objectId']) !=0:#if items is a backpack tasender.openContainerFromContainer (item['objectId'],0x40+contNr,itemNr,contNr); return(); return(); tibiaauto.registerPlugin(ModuleNextBackpackOpener);
Poszukuję jeszcze skryptu po którym bot automatycznie gdy skonczy sie jedna para soft boots zmienił ją na drugą pare!
Mam tibiabot ng.
Szukam scrpyta do Elfbota z loot dropem na Ofa.
Szukalem na stronie i nic nie znalazlem.
Z Gory dziekuje.
Pozdrawiam Matik.
Szukam scrypta do NG żeby mnie leczył exura jak mniej 730 hp żeby manasował Smp gdy mniej niż 700 many i żeby leczył Shp gdy mniej niż 450 hp.
do tego nie trzeba miec Skryptu
Leczenie exurom przy 730hp- Tools-Self healting - miniimum health wpisz 730 pozniej nizej exura i jeszcze nizej 20 najlepiej...
Tools-Mana restore wpsiujesz 700
tutaj masz na uzywanie healtow tylko zmien liczby...
Cytuj:
const
MinHealth = 100;
ID_Potion = 266;
NumberOfVialsToDrink = 1;
Delay = 2;
var
I: Integer;
begin
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Health <= MinHealth then
for I:=1 to NumberOfVialsToDrink do
begin
if (Terminated) then break;
Self.Containers.UseItemWithSelf(ID_Potion);
Sleep(Delay*1000);
end;
Sleep(500);
end;
end;
Potrzebuje kilku skryptów do ng.
1.Gdy zjedzie jednego monka do 20% hp zacznie atakować drugiego jeżeli ma ponad 80% hp.
2.Będzie brał z baga/bp spery do ręki na full capa gdy mu się skończą.
3.Jeśli ktoś zatakuje niech ucieka do najbliższego pz.
Posprawdzaj bo nie wiem czy działaCytuj:
Const
PercentToStopAttacking = 20 // how much % monster should have to stop attacking it?
PercentToAttackAgain = 40
var
Creature : TCerature;
function GetAttackedCreature:TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Attacking=true then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
While not terminated do
begin
if PercentToStopAttacking > PercentToAttackAgain then
begin
Self.DisplayText('You must have the PercentToStopAttacking LOWER then the PercentToAttackAgain!');
exit;
end;
UpdateWorld;
Creature := GetAttackedCreature;
if Creature <> nil then
begin
if Creature.health <= PercentToStopAttacking then
begin
Creature.attacking := false;
repeat
If Creature.Health > PercentToAttackAgain then
Creature.Attacking := true;
UpdateWorld;
sleep(500);
until (Creature.Health = 0) or (Creature.health >= PercentToAttackAgain) or (terminated);
if Creature <> nil then
if Creature.health >= PercentToAttackAgain then Creature.Attacking := true;
end;
end;
sleep(500);
end;
Zmien na początku id speara i cap (miej wolną prawą rękę oraz arrow slot)Cytuj:
const
PercentToChange = 25
WeaponID = 1781
SpearID = 1781
SpearOz = 20
SpearAmount = 2
Fluid = [99, 2886, 2887, 2887, 2888, 2889, 2890, 2891]
Procedure PickUpSpears(Spears: TItem);
begin
if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then
begin
if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then
Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz));
end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
Sleep(500);
end;
Function GetAttackedCreature:TCreature;
begin
updateworld;
Result := nil;
for i := 0 to creatures.count -1 do
begin
if i >= Creatures.Count then break;
if Creatures.Creature[i].Attacking = true
then
begin
Result := Creatures.Creature[i]
exit;
end;
end;
end;
Procedure FindSpears;
var
x, y, z, i, f: integer;
Tile: TTile;
begin
for x := -1 to 1 do
begin
for y := -1 to 1 do
begin
Tile := Screen.Tile[x + 7, y + 5];
begin
for i := 0 to Tile.Count-1 do
begin
if i >= Tile.Count then Break;
if Tile.Item[i].ID = SpearID then
begin
if i = 1 then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
else for f := Low(Fluid) to High(Fluid) do if Tile.Item[i-1].ID = Fluid[f] then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
else Tile.Item[i-1].MoveToGround(Self.X+Random(-2,3), Self.Y+Random(-2,3), Self.Z, 0);
end;
end;
end;
end;
end;
end;
Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
if x = Index then Continue;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := 0;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
end;
end;
end;
end;
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
FindSpears;
Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count);
if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0);
if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
if (Self.RightHand.ID = SpearID) then
begin
if (Self.RightHand.Amount < 90) then
begin
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
end else begin
SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID);
Updateworld;
Creature1 := GetAttackedCreature;
if Creature1<> nil then
if (SpearCount >= SpearAmount) and (Creature1.Health > PercentToChange) then
begin
Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Sleep(500);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
Sleep(500);
end;
Musisz ustawic waypoitsy do pz. Plik musi byc zapisany "pz.wpt" i nie polecam zmiany dysku z ktorego ma byc otwierany bo nie działa.Cytuj:
Const
WaypointFilePath ='D:\pz.wpt'
Var
Run: Boolean
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
procedure Event_Attacked(ID: integer);
Var
Creature: TTCreature
begin
if Self.Attacking = ID then Exit;
Creature := GetCreatureByID(ID);
if Creature <> nil then
begin
if not Creature.NPC then Run := True;
end;
end;
Function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;
Procedure UseLadder(X,Y,Z: Integer);
Var
Tile: TTile;
begin
if Z = Self.Z then
begin
Tile := GetTileFromXYZ(X, Y, Z);
Tile.Item[1].Use;
end;
else Unreachable := True;
end;
Procedure UseRope(X,Y,Z: Integer);
begin
if Z = Self.Z then
begin
Self.Containers.UseItemWithGround(3003, X, Y, Z);
end;
else Unreachable := True;
end;
Procedure MoveTo(X,Y,Z: Integer);
begin
if Z = Self.Z then
begin
Self.MoveTo(X,Y,Z);
end;
else Unreachable := True;
end;
Procedure UseShovel(X,Y,Z: Integer);
begin
if Z = Self.Z then
begin
Self.Containers.UseItemWithGround(3457, X, Y, Z);
Self.Containers.UseItemWithGround(5710, X, Y, Z);
Sleep(1000);
Self.MoveTo(X, Y, Z);
end;
else Unreachable := True;
end;
Procedure WaypointToAction(X,Y,Z,Action :Integer);
begin
UpdateWorld;
Case Action of
1: UseRope(X,Y,Z);
2: UseLadder(X,Y,Z);
3: MoveTo(X, Y+1, Z+1);
4: MoveTo(X, Y-1, Z-1);
5: MoveTo(X, Y, Z-1);
6: MoveTo(X, Y, Z);
7: UseShovel(X,Y,Z-1);
8: MoveTo(X, Y, Z);
9: Sleep(X*1000);
else
MoveTo(X,Y,Z);
end;
end;
Function WaypointReached(X,Y,Z,Action :Integer): Boolean;
begin
UpdateWorld;
Result := False;
Case Action of
1: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
2: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
3: if (Z = Self.Z) then Result := True;
4: if (Z = Self.Z) then Result := True;
5: if (Z = Self.Z) then Result := True;
6: if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
7: if (Z = Self.Z) then Result := True;
8: if (abs(Z - Self.Z) = 1) then Result := True;
9: Result := True;
else
if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
end;
end;
Function CountWaypoints(FilePath: String): Integre;
Var
i: Integer
WaypointFile: TextFile
begin
i := 0
AssignFile(WaypointFile, FilePath);
ReSet(WaypointFile);
while not EoF(WaypointFile) do
begin
temp:= ReadLn(WaypointFile);
i := i+1;
end;
Result:= (i/4);
end;
Function ExtractWaypointsFromFile(FilePath: String; Count: Integer): Integre;
Var
i: Integr
WaypointsArray: Integer
WaypointFile: TextFile
begin
WaypointsArray := VarArrayCreate([0, Count - 1, 0, 3], $C);
AssignFile(WaypointFile, FilePath);
ReSet(WaypointFile);
for i:=0 to Count-1 do
begin
WaypointsArray[i,0] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
WaypointsArray[i,1] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
WaypointsArray[i,2] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
WaypointsArray[i,3] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
end;
CloseFile(WaypointFile);
Result := WaypointsArray;
end;
Var
Waypoint: Integer
WaypointsCount: Integer
Index: Integer
begin
Index := 0;
Run := False;
WaypointsCount := CountWaypoints(WaypointFilePath);
WP := ExtractWaypointsFromFile(WaypointFilePath, WaypointsCount);
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
ProcessEvents
if Run then
Repeat
Sleep(500);
if WaypointReached(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]) then Index := Index +1;
WaypointToAction(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]);
UpdateWorld;
until ((Index = WaypointsCount) or Terminated)
Sleep(100);
end;
end;
A tak wgl to polecam troche poszukać (1 link w google)
forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=227230
Dzieńdobry poproszę tym razem o skrypt do ng, żeby w zwykłe trole waliło się z knife, a w czempiony aby waliło się je spike
Z tego co mi wiadomo trzeba id broni ustawic i chyba nie ma jakos specjalnie na te trolle, znam jednak że moża ustawić że jak jest powyżej x potworów to zmienia broń i ten skrypt właśnie do tego chyba jest.Cytuj:
Const
NumberOfMonsters = 3 /// Number of monsters to change weapon
StrongWeapon = 3324 /// ID of your strong weapon
WearWeapon = 3304 /// ID of your skill weapon
function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
function CountMonstersBesideYou:Integer;
begin
Result := 0;
UpdateWorld;
for i := 0 to creatures.Count -1 do
begin
if i >= Creatures.Count then break
for x := -1 to 1 do
begin
if x >= 2 then break
for y := -1 to 1 do
begin
if y > 1 then break;
if Creatures.Creature[i].NPC then
if (Creatures.Creature[i].x = Self.X +x) and (Creatures.Creature[i].y = Self.y + y) and (Creatures.Creature[i].Z = Self.Z) then
Result := Result + 1;
end;
end;
end;
end;
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if CountMonstersBesideYou >= NumberOfMonsters then
begin
if Self.RightHand.ID <> StrongWeapon then
begin
Boots := GetItemFromOpenBackpack(StrongWeapon);
if Boots <> nil then
Boots.MoveToBody(Self.RightHand,0);
else Self.Displaytext('Strong Weapon werent found in open backpack!');
end;
end;
if CountMonstersBesideYou < NumberOfMonsters then
begin
if Self.RightHand.ID <> WearWeapon then
begin
Boots := GetItemFromOpenBackpack(WearWeapon);
if Boots <> nil then
Boots.MoveToBody(Self.RightHand,0);
else Self.Displaytext('Wear Weapon werent found in open backpack!');
end;
end;
End;
Mam problem w NG. Jak ustawić żeby bot atakował potwory z hmm, na attack combo nie działa, na aimbot musze sam klikać ;/
Potrzebuje Wpt na darashie dragi (same dragi) [Elfbot]
Potrzebuje skryptu do Tibi Ng. Jak zrobic zeby podczas skilowania na slimie gdy koncza sie kamienie uzupelnil je sobie?
Skrypt jest mojej roboty (przerabiany ze spear) ale działa, musisz mieć wolny arrow slot i prawa (>) rekę patrząc od nas :)Cytuj:
const
PercentToChange = 25
WeaponID = 1781
SpearID = 1781
SpearOz = 20
SpearAmount = 2
Fluid = [99, 2886, 2887, 2887, 2888, 2889, 2890, 2891]
Procedure PickUpSpears(Spears: TItem);
begin
if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then
begin
if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then
Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz));
end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
Sleep(500);
end;
Function GetAttackedCreature:TCreature;
begin
updateworld;
Result := nil;
for i := 0 to creatures.count -1 do
begin
if i >= Creatures.Count then break;
if Creatures.Creature[i].Attacking = true
then
begin
Result := Creatures.Creature[i]
exit;
end;
end;
end;
Procedure FindSpears;
var
x, y, z, i, f: integer;
Tile: TTile;
begin
for x := -1 to 1 do
begin
for y := -1 to 1 do
begin
Tile := Screen.Tile[x + 7, y + 5];
begin
for i := 0 to Tile.Count-1 do
begin
if i >= Tile.Count then Break;
if Tile.Item[i].ID = SpearID then
begin
if i = 1 then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
else for f := Low(Fluid) to High(Fluid) do if Tile.Item[i-1].ID = Fluid[f] then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
else Tile.Item[i-1].MoveToGround(Self.X+Random(-2,3), Self.Y+Random(-2,3), Self.Z, 0);
end;
end;
end;
end;
end;
end;
Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
if x = Index then Continue;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := 0;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
end;
end;
end;
end;
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
FindSpears;
Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count);
if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0);
if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
if (Self.RightHand.ID = SpearID) then
begin
if (Self.RightHand.Amount < 90) then
begin
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
end else begin
SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID);
Updateworld;
Creature1 := GetAttackedCreature;
if Creature1<> nil then
if (SpearCount >= SpearAmount) and (Creature1.Health > PercentToChange) then
begin
Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Sleep(500);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
Sleep(500);
end;
Potrzebuje skryptu do elfbota ktory sam sie zaloguje o danej godzinie
Poszukuje skryptu do bota NG, który co X sekund będzie zjadał jedno jajko.
Potrzebuje skryptu do Tibia Auto na skorkowanie obsidian knifem.
PROSZE NIE DAWAC LINKOW Z TIBIAAUTO.NET - nie moge zalozyc tam konta, wiec nie moge tam wejsc - jesli chcecie dac z TA.NET, to skopiujcie tresc tamtejszego posta.
Siema szukam jakiegos skrypta DO NG ! na minwill dla 110 knighta eq rare semi ;s
zeby robil loota baga i wysylal parcelem ;]
Lub jakis inny skrypt na money maker
Nie ma czegos takiego, zrob tak ze miej jajka w otwartym bp (jezeli chodzi o exp) i bot przy otwarciu deda bedzie jadł, potem bedziesz full, ogólnie 100jajek -2h
Jeżeli chodzi o skille to miej otwarty bp i zaznacz w: Rune maker >eat food, bot sam bedzie podjadal co jakis czas, ta sama czasówka 100 jaj -2h
Ma ktoś skrypt na autologowanie po restarcie serwera do tibi??
prosze bardzo
Kod PHP:const FoodList = [3606] Seconds = 20 function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem; var x: integer; y: integer; begin Result := nil; for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do begin if x >= Self.Containers.Count then Break; for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break; if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin Result := Self.Containers.Container[x].Item[y]; Exit; end; end; end; end; begin while not Terminated do begin UpdateWorld; for i := Low(FoodList) to High(FoodList) do begin Food := GetItemFromOpenBackpack(FoodList[i]); if Food <> nil then begin Food.Use; break; end; end; Sleep(Seconds*1000); end; end;
Nie ma za co :)
a) Skrypt, który zaloguje naszą postać 10 minut po restarcie servera.Kod PHP:const Account = 'xxxxxx'; Password= 'xxxxxx'; Character = 'xxxxxx'; World= 'xxxxxx'; Ip = ''; ServerSave = '08:00:00' begin while not terminated do begin if TimeToStr(Now) = 'ServerSave-00:10:00' then begin Self.Logout(True); Sleep(3000000); Self.Login(Account, Password, Character, World, Ip); Sleep(15000); UpdateWorld; Self.Backpack.Open; Sleep(2000) UpdateWorld; for x := 0 to Self.Containers.Container[0].Count do begin if x >= Self.Containers.Container[0].Count then Break; if Self.Containers.Container[0].Item[x].Properties.Container then begin Self.Containers.Container[0].Item[x].OpenInNewWindow; Sleep(2000); end; Sleep(1000); exit; end; Sleep(100); end; Sleep(500); end; end;
b) Nalezy odpowiednio uzupełnić dane w skrypcie;
Account = 'xxxxxx'; Numer konta
Password= 'xxxxxx'; Hasło konta
Character = 'xxxxxx'; Nick postaci, jaką ma zalogować
World= 'xxxxxx'; Nazwa świata, na którym gramy
Ip = ''; Tutaj nic nie wpisujemy
ServerSave = '09:00:00' Tutaj wpisujemy dokładną godzinę restartu servera na Twoim świecie
#up
Waypointy na mintwail
Co do tego loota, znalazłem tylko to:Kod PHP:32445 32101 15 6 32415 32100 15 6 32392 32100 15 6 32404 32120 15 6 32405 32137 15 6 32403 32151 15 6 32409 32169 15 6 32416 32184 15 6 32417 32161 15 6 32406 32159 15 6 32409 32136 15 6 32427 32125 15 6
a) Skrypt przy określonej, lub mniejszej ilości capa, wrzuca wszystkie rzeczy jednego typuKod PHP:const FISHID = 3578; CAP = 1000; mX = 1030; mY = 996; mZ = 7; function GoToPos(x,y,z:integer):boolean; var i:integer; begin return:=false; self.moveto(x,y,z); for i:=0 to 10 do begin if (self.x=x) and (self.y=y) and (self.z=z) then begin return := true; exit; end; sleep(500); end; end; procedure isMailbox; var x,y,z:integer; begin updateworld; result:=true; for x:=0 to 14 do begin for y:=0 to 10 do begin for z:=0 to screen.tile[x][y].count-1 do begin if screen.tile[x][y].item[z].properties.mailbox=true then exit; end; end; end; result := false; end; function findparcel : integer; var i:integer; begin result := -1; for i:=0 to self.Containers.Container[0].Count -1 do if self.containers.container[0].item[i].id = 3503 then result := i; end; procedure sendparcel; var x,y,z:integer; begin for x:=0 to 14 do begin for y:=0 to 10 do begin for z:=0 to screen.tile[x][y].count-1 do begin if screen.tile[x][y].item[z].properties.mailbox=true then begin // self.say('X='+inttostr(x)+'; Y='+inttostr(y)+'; Z='+inttostr(z)+'; ID='+inttostr(screen.tile[x][y].item[z].ID)); if findparcel >=0 then begin self.containers.container[0].item[findparcel].movetoground(self.x+(x-7),self.y+(y-5),self.z,1); exit; end; end; end; end; end; end; var x,i:integer; begin updateworld; if self.capacity < CAP then begin for i:=0 to self.Containers.Container[0].Count -1 do begin updateworld; if self.containers.container[0].item[i].id = FISHID then begin if findparcel >-1 then begin self.containers.container[0].item[i].movetocontainer(self.containers.container[0],findparcel,0); sleep(1000); i:=-1; end else begin self.displaytext('Nie znaleziono parcela!'); exit; end; end; if i >= self.Containers.Container[0].Count -1 then break; end; updateworld; for i:=1 to 5 do begin if GoToPos(mX,mY,mZ) then break; end; if not isMailBox then begin self.displaytext('Nie znaleziono mail boxa!'); exit; end; sendparcel; end; end;
jakie znajdzie w bp 1, o wcześniej ustalonym ITEMID (robiony pod rybki, więc ustalony
od razu jest id rybek) do parcela. Potem idzie w określoną przez mX; mY; mZ (na
początku się ustawia, x,y,z miejsca możemy wziąć ze skryptera, na dole w statusie pisze) i
wrzuca parcela do mailboxa (postać musi w efekcie końcowym stać obok mailboxa).
b) Szukamy linijki;
FISHID = 3578; ID Ryb, które ma wysyłać. Można ustawić inne ID, lecz tylko jedno.
CAP = 1000 Bot wysyła itemy, gdy Cap spadnie poniżej tego poziomu, lub będzie na
równi,
mX = 1030; pozycja X kratki obok mailboxa.
mY = 996; pozycja Y kratki obok mailboxa.
mZ = 7; pozycja Z kratki obok mailboxa
__________________________________________________ ________
Szukam skryptu, który zaatakuje ghosta hmm-em, gdy ten pojawi się na ekranie. (botting, lurowane ghosty i zwastowany czas).
Tibiabotng, 8.5.
Potrzebuje dwóch skryptów :)
Pierwszy to "kurczaki na rooku [pacc]" (tylko te przed mostem, nie interesuje mnie skrypt za mostem gdzie są spidery itp)
Następnie potrzebuje skryptu na Waspy pod AB.
Ps. Tylko i wyłącznie skrypty do TA (tibia auto).
Z góry dzięki ;)
Jest moze ktos w posiadaniu wpt do Elfbota na cyclopy thais + depositer? Dlugo szukalem i nic.. ; x
Poszukuję skryptu do skilowanie 20 lvl Knight na rotwormy :P Najlepiej Fibula :D Żeby z knife walil jak najmniejsze obrażenia a jak carrion to największe :P Dzięki z góry :D
Szukam skryptu, który zaatakuje ghosta hmm-em, gdy ten pojawi się na ekranie. (botting, lurowane ghosty i zwastowany czas).
Tibiabotng, 8.5.
PONAWIAM
Witam. Potrzebuję skryptu do elfbota na skilowanie na slimach, tzn, że bot sam zaznacza summony slima nie zabijając matki.
http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=332101 <- tutaj już było o tym, jednak speedyshare wygasło.
witam,szukam skrypta do NG gdy skoncza mi si3 royal speary zeby wracal do venore z elf fortest i bral z 30 i odkladal cala kase w depo