Otóż mam problem ze znalezieniem skryptu. Dokładnie chodzi o to, by skrypt podmieniał bronie w danym momencie. Np. Gdy bije Carrion Worm zakłada różdżkę, a gdy walczy ze zwykłym Rotworm zakłada przykładowo miecz.
---------------
Game Support
Wersja do druku
Otóż mam problem ze znalezieniem skryptu. Dokładnie chodzi o to, by skrypt podmieniał bronie w danym momencie. Np. Gdy bije Carrion Worm zakłada różdżkę, a gdy walczy ze zwykłym Rotworm zakłada przykładowo miecz.
---------------
Game Support
TibiaBot NG Wersja 4.9.0 (tibia 8.5)
Żeby mi skillował na slimach i matki nie bił. x]
Zaktualizuj ng.
ew.
Loot items-dopisujesz id itemow po przecinkuCytuj:
////////// Cave Hunting //////////
Const
Loot_Items = [3031]
Loot = 1
//////////////////////////////////
Var
Looting: Boolean
Function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;
Procedure Event_ItemCreated(ID, X, Y, Z: integer);
Var
i: Integer
Tile: TTile;
begin
if not Loot then Exit;
Tile := GetTileFromXYZ(X, Y, Z);
for i := 0 to Tile.Count-1 do
begin
if i >= Tile.Count then Break;
if Tile.Item[i].ID = ID then
begin
if Tile.Item[i].Properties.Container then Tile.Item[i].OpenInNewWindow;
Exit;
end;
end;
end;
Procedure Event_ContainerOpened(Index, ID: integer; Name: String);
begin
if not Loot then Exit;
Looting := True;
end;
Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
if x = Index then Continue;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
Procedure EatFood;
Const
FoodList = [3595,3577,3578,3579,3582,3583,3584,3600,3584,3585, 3586,3587,3588,3589,3590,3591,3592,3593,3594,3598, 3599,3601,3602,3607,3725]
Var
i: Integer
begin
for i := Low(FoodList) to High(FoodList) do
begin
Food := GetItemFromOpenBackpack(FoodList[i], Self.Containers.Count);
if Food <> nil then
begin
Food.Use;
break;
end;
end;
end;
function OpenBags: Boolean;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = 2853 then
begin
Self.Containers.Container[x].Item[y].Open;
Result := True;
end;
end;
end;
end;
Function SortLoot: Boolean;
var
Item: TItem
begin
Result := False
for x := Low(Loot_Items) to High(Loot_Items) do
begin
if x > High(Loot_Items) then break;
Item := GetItemFromOpenBackpack(Loot_Items[x], x);
If Item <> nil then
begin
Item.MoveToContainer(Self.Containers.Container[X], 0, 0);
Result := True;
Exit;
end;
end;
end;
begin
Looting := False
while not Terminated do
begin
ProcessEvents;
UpdateWorld;
if Looting then
begin
Looting := SortLoot;
if not Looting then
begin
EatFood;
if OpenBags then Looting := SortLoot;
end;
end;
Sleep(100);
end;
end;
Loot- nie wiem o co chodzi z tym,musisz sprobowac sam (podejrzewam ze chodzi o bp ale nie jestem pewien)
Potrzebuję skryptu do elf bota gdy skończą się sd to będzie bił w dragi i dl z exori frigo. Ale TYLKO WTEDY GDY SKOŃCZĄ SIĘ SD !
Poszukuje skrypta do NG 8.42 :
* zeby bił z SD
* żeby dawał utamo vita i utani gran hur
* używał określonej runy , gdy mana jest X
* zmieniał roha , gdy się skończy
Szukam AKTUALNEGO spisu potworkow i hotkeya cos w stylu " 1 hotkey wszystkie exori" do Elfbota.
Kiedys to miałem ale teraz nie moge tego znalezc ;/
ELFBOT NG 8.41
Szukam skrypta na leczenie takim burning heart ma on 0 exhaused i klika się na niego i dodaje hp chcę skrypt żeby leczył poniżej np 300 hp
ID - 3240
Scrypty trzeba z zedytowac do swoich potrzeb.
KUBICA
Utamo Vita:
Cytuj:
while not terminated do
Begin
Updateworld;
If Self.MagicShield = false then Self.Say('Utamo Vita');
Sleep(500);
end;
Atakowanie z SD:
Cytuj:
//By Ash Katchup at 30 nov 2008
//Remember: This script use your Right Hand (--->)
Const
MonsterNames = ['Frost Dragon']; //Monster's list to attack with all
RuneId = 3155; //Id of the rune to use on monster
UseRune = 1 //0-Off, 1-On
WeaponId = 8082; //Id of weapon to use when attacking this monster
EquipWeapon = 0; //0-Off, 1 -On
OldWeaponId = 3280; //Id of weapon to use when NOT attacking this monster
function NeedAtk(Name:string):integer;
var
x:integer;
begin
Result:=1000;
for x:=Low(MonsterNames) To High(MonsterNames) do begin
if MonsterNames[x]=Name then Result:=x;
end;
end;
function GetCreatureByName(Id: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Z <> Self.Z then Continue;
If Creatures.Creature[x].Id = Id then begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
While Not Terminated do begin
updateworld;
if (Self.Attacking <> nil) then begin
Creature:=GetCreatureByName(Self.Attacking);
If Creature <> nil then begin
If NeedAtk(Creature.Name) <> 1000 then begin
If EquipWeapon = 1 then begin
Weapon:= GetItemFromOpenBackpack(WeaponId);
if (Self.RightHand.Id <> WeaponId) and (Weapon <> nil) then
Weapon.MoveToBody(Self.RightHand,0);
end;
If UseRune = 1 then begin
Self.Containers.UseItemWithCreature(RuneId, Creature);
Sleep(2000);
end;
end else begin
Weapon:= GetItemFromOpenBackpack(OldWeaponId);
If (Weapon <> nil ) and (Self.RightHand.Id <> OldWeaponId) then
Weapon.MoveToBody(Self.RightHand,0);
end;
end;
end;
end;
Ring Refiler:
Haste:Cytuj:
var
Life_Ring: Integer;
Ring: TItem;
//Made for TibiaBot NG by LordofWar.
//Created by Forge, copyright 2006-2007.
//Puts a life ring in your ringslot whenever the ringslot is empty.
function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
begin
Life_Ring := 3052;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Ring.ID = 0 then
begin
Ring := GetItemFromOpenBackpack(Life_Ring);
if Ring <> nil then Ring.MoveToBody(Self.Ring, 0);
end;
Sleep(5000);
end;
end;
Cytuj:
if not Self.Hasting then
begin
Self.Say('Utani Hur');
Sleep (2000);
end;
sleep(100);
end;
GAME SUPPORT
Cytuj:
const List = ['Ghost'] //List of creatures to use enchanted Weapon
var
MeleeID: integer;
RodWandID: integer;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
procedure Change;
var
Melee: TItem;
RodWand: TItem;
Attack: Boolean;
begin
UpdateWorld;
Attack := False;
if Self.Attacking <> nil then
begin
creature := GetCreatureByID(self.attacking);
if creature <> nil then
begin
for x := Low(List) to High(List) do
begin
IF AnsiLowerCase(creature.Name) = AnsiLowerCase(List[x]) then
Attack := true;
end;
end;
end;
if Attack then
begin
RodWand := GetItemFromOpenBackpack(RodWandID);
if RodWand <> nil then RodWand.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
else
begin
Melee := GetItemFromOpenBackpack(MeleeID);
if Melee <> nil then Melee.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
end;
begin
MeleeID := 3337; // Weapon 1 > Normal
RodWandID := 3316; //Weapon 2 > Enchanted
while not Terminated do
begin
updateworld;
Change;
Sleep(100);
end;
end;
COMRADEK
Musisz dać fallow na matke i dopiero execute script !
Slime Trainer:
Cytuj:
function Attacking: boolean;
begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].Attacking then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
Result := False;
Exit;
end;
function GetFollowedCreatureID: integer;
begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].Following then
begin
Result := Creatures.Creature[x].ID;
Exit;
end;
end;
end;
var
MotherSlime, X1, Y1: integer;
begin
MotherSlime := GetFollowedCreatureID;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if not Attacking then
begin
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if Creatures.Creature[x].ID <> MotherSlime then
begin
if (Creatures.Creature[x].Name <> Self.Name) and Creatures.Creature[x].NPC then
begin
UpdateWorld;
X1 := Creatures.Creature[x].X;
Y1 := Creatures.Creature[x].Y;
if (X1 - Self.X = 1) or (X1 - Self.X = 0) or (X1 - Self.X = -1) then
begin
UpdateWorld;
if (Y1 - Self.Y = 1) or (Y1 - Self.Y = 0) or (Y1 - Self.Y = -1) then
begin
Creatures.Creature[x].Attacking := true;
Break;
end;
end;
end;
end;
end;
end;
Sleep(1000);
end;
end;
Szukam jakiegoś skryptu pod blackd dla 27 druida pod tibie 8.5 z bankierem na dwarfy w kazzo. Ciężko teraz ze skryptami kiedy bankier jest w dp :/
Tu masz bardzo dobry skrypt:
http://botting.pl/showthread.php?t=3279
Btw. masz napisane w 1 poście gdzie szukać ...
Pilne !!! Szukam skryptu do tibiaauto na przeciąganie dzwigni po lewej stronie co określony czas !!!
potrzebny mi scrypt na waspy kolo ab .Moglby ktos wkleic? bylbym wdzieczny .Wiem ze wszystkie scrypty sa na tibiabot.com ale problem jest w tym ze sciagniete waypointy nie moze mi rozpakowac zaden program ;s
http://www.speedyshare.com/331974515.html
Tam gdzie waypoints dajesz load i wybierasz ten plik.
http://www.speedyshare.com/436557730.html
Here you are ; d
Skrypt napisany przeze mnie
Nie wiem moze nie mam jakiegos programu ale wogole mi komp nie otwiera tego rodzaju plikow prosilem zeby ktos mogl sciagnac z tibiabot.com i wkleic ten scypt tutaj .Dzieki z gory
Omg,ten plik ŁADUJESZ do Waypoints w cavebocie w ng.
Nic dziwnego ze zaden program tego nie moze odczytac skoro to plik wpt stworzony tylko do ng...
Z poradnika Gray'a:
Cytuj:
Gray napisał
Potrzebuje skryptu :
* Żeby urzywał utamo vita co jakis czas , ale nie jak zgaśnie utamka
* Żeby bot używał utani gran hur
Do NF Bota
@2x down nie działa ten skrypt ;/
siema, szukam skryptu do zakladania ass starow do elfbota na tibie 8.41. prosze o szybka pomoc, pozdro :)
Witam pilnie potrzebuje skryptu na Rotwormy cave Darashia - wszystkie piętra.
Oczywiście do ElfBota.
Jeżeli można prosić chciałbym także skrypt na Shadow Tomb!
potrzebuje skrypta polegającego na tym że jak ktoś walnie we mnie paraliżem to postać użyła exury aby paraliż zniknął
potrzebuje skryptu ktory polega na tym że jak jest popularne ''free items'' to postac zabiera wszystkie lezace kolo niego przedmioty do bp
ten skrypt do tibia bot ng
Potrzebuje skrypt do ng bot na ignorowanie potworow, ktore znajduja sie w innym, zamknietym pomieszczeniu. Nie moge tego naprawic odznaczajac target all, gdyz inny skrypt, ktorego musze uzywac automatycznie zaznacza mi wszystkie potwory, rowniez te zamkniete w innych pomieszczeniach przez co bot sie tnie, bo cche je bic.
potrzebuje skryptu które będzie mnie leczył potami gdy mniej niz 80hp do ng 8.5
Proszę. <10znaczkow> xDD
Cytuj:
const
MinHealth = 80;
ID_Potion = 266;
NumberOfVialsToDrink = 1;
Delay = 2;
var
I: Integer;
begin
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Health <= MinHealth then
for I:=1 to NumberOfVialsToDrink do
begin
if (Terminated) then break;
Self.Containers.UseItemWithSelf(ID_Potion);
Sleep(Delay*1000);
end;
Sleep(500);
end;
end;
Waipointy do TA na soldy w kazo
Poprosze skrypt do tibiabotNG aby stal na ukos od potworka i skrypt na bicie potworkow z sd
Z gory dziekuje
Up
jak chcesz sobie zrobic zeby bil z sd to zrob attack combo wpisz swoj nick i sd i bedzie je lac
#topic
ja potrzebuje takiego skrypty ktory jak dostane kicka zaloguje na chara np jest taka sytuacja expie na dl i nagle gm mnie kicknie albo cos mnie wywali i zeby on zalogowal na postac spowrotem jest cos takiego?
@up
Do jakiego bota?
Skrypt Do Ng aby postac stala na ukos od potwora.
Drakosek do ng need ale teraz potrzebuje innego scryptu
potrzebuje scryptu do elfa ze widzi niewidzialne monsters naprzyklad bije warlocka i on zniknie to on go i to leje
dołączam si do prośby emkavu o scrypt do reconnect.
PS emkavu napisal po bazionie, wiec jego prosba jakby jest nieaktualna :P bym pomogł, ale niestety nigdy nie mialem NG. Ale ja bym popatrzył coś w cavebocie. w Elfie jest taka funkcja ;d
to jest re attack bo inaczej tego nazwac nie mogę
łap scrypta
Kod:auto 100 if $attacked set $holdd $attacked | if [$attacked != $holdd && $holdd.hppc != 0] attack $holdd.id | ifnot [$holdd.hppc] clear $holdd | setpos [$screenleft+2] [$screentop] | setcolor 206 206 206 | if $holdd displaytext 'Hold target: [$holdd.name]' | ifnot $holdd displaytext 'Hold Target: None'
łap
Kod:auto 100 listas Reconect | ifnot $connected { reconnect | wait 2000 }
W zasadzie potrzebuje kilku hotkeyów do Elf'a , pisałem requesty na oficjalnym forum, ale do tej pory nikt mi nie odpowiedział :o
1. Action Hotkey na dropowanie itemów do bp na ziemi
(gdzieś w cave leży bp z innymi bp w środku (bp w bp itd) i jeśli X cap postać idzie do BP otwiera go i wrzuca tam wszystkie itemy jeśli nie ma wolnych slotów otwiera następny bp)
2. Action Hotkey na włączanie/wyłączanie Hotkeyów w Elfbocie
(nie chodzi mi o cavebot hotkeys tylko te drugie hotkeye w Elf'ie)
3. Coś w stylu auto respondera
(np. jeżeli ktokolwiek napisze coś na default bot pisze " ; P " i czeka jakiś czas , żeby nie robić spammu)
Ponownie prosze o skrypt do NG o stanie na ukos od potwora...
Jesli ktos pomoze reput dla niego
witam potrzebuje skrypta na frosty full lub na nity kopalnie na elfa
Zobacz czy działa ;]
Cytuj:
Const
Wanted='Dragon';// whice monster to keep diagnoling
AttackAt = 25
RampsID = [1950, 1952, 1954, 1956, 385, 1947, 434, 414, 604]
var
x,Bla:Integer;
Looting: boolean;
function IsCreatureBesideYou(c: TCreature): boolean;
begin
UpdateWorld;
if (abs(c.X-self.X) <= 1) and (abs(c.Y-self.Y) <= 1) then begin
if c.Z = self.Z then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
Result := False;
end;
function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;
function IsTileWalkable(Tile: TTile): boolean;
begin
Result := True;
for Z := 0 to Tile.Count - 1 do
begin
if Tile.Item[Z].Properties.Hole then
begin
Result := False;
end
else if Tile.Item[Z].Properties.Stairs then
begin
Result := False;
end
else if not Tile.Item[Z].Properties.Walkable then
begin
OutputDebugString('Not Walk: ' + IntToStr(Tile.Item[Z].ID));
Result := False;
end;
else
begin
for x := low(RampsID) to high(RampsID) do
begin
if Tile.Item[Z].ID = RampsID[x] then Result := False;
end;
end;
end;
end;
function GetCreatureBesideYou: TCreature;
begin
UpdateWorld;
Result := Nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
UpdateWorld;
if (Creatures.Creature[x].Name=Wanted) then
if IsCreatureBesideYou(Creatures.Creature[x]) then
begin
if Creatures.Creature[x].ID <> Self.ID then
begin
UpdateWorld;
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
end;
var
Moved:boolean;
begin
updateworld;
G:=false;
T:=false;
while not terminated do
begin
Bla:=Self.Containers.Count;
updateworld;
Creature:=GetCreatureBesideYou;
if Creature<>nil then
if Creatures.Creature[x].Health>AttackAt then
begin
if (Self.X<>Creature.X) and (Self.Y=Creature.Y) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x,Self.y-1,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
begin
Self.MoveUp;
Moved:=true;
end;
If (Moved=False) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x,Self.y+1,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
Self.MoveDown;
end;
end;
Moved:=false;
if (Self.X=Creature.X) and (Self.Y<>Creature.Y) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x-1,Self.y,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
begin
Self.MoveLeft;
Moved:=true;
end;
If (Moved=False) then
begin
Tile:=GetTileFromXYZ(Self.x+1,Self.y,self.z);
if Tile<>nil then
if IsTileWalkable(Tile) then
Self.MoveRight;
end;
end;
end;
sleep(1000);
end;
end;
Witam . Mam Ng Bot pod tibie 8.42 i poszukuje skrypta ktory bedzie bil w kazdego potwora z exori hura
jesli moglbysycie to wstawcie go tutaj :d
mam nadzieje ze dzialaKod:const
MonsterName = ['Enlightened Of The Cult','Nightmare']// lista potworow
Attack_Spell = 'Exori Hur'
Min_Mana = 250 // poziom many - jesli ponizej tej liczby nie bot przestaje uzywac czaru
Min_Monster_HP = 25 // poziom zyciaa w % monstera kiedy bot ma przestac bic z e-hura
Range = 5 //zasieg - jesli jest dalej postac nie uzywa czaru
var
x: Integer;
Creature:TCreature;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function GetCreatureByName(Name: string): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Name = Name then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function IsCreatureAttackable(c: TCreature): boolean;
begin
UpdateWorld;
Result := False;
if (c.Z = self.Z) and (abs(c.X-self.X) <= Range) and (abs(c.Y-self.Y) <= Range) and (c.outfit<>0) and (c.Health >= Min_Monster_HP) and (c.Health <= Max_Monster_HP) then
begin
Result := True;
end;
end;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
Creature := GetCreatureByID(Self.Attacking);
if (Self.Mana >= Min_Mana) and (Creature <> nil) then
for i := low(monstername) to high(monstername) do
begin
if (MonsterName[i] = Creature.Name) and (IsCreatureAttackable(Creature)) then
begin
Self.Say(Attack_Spell);
sleep(2000);
end;
end;
sleep(100);
end;
Ja poszukuję reconecta, ale tak żeby logał po 10 minutach.
Potrzebuje tez takiego scrypta, aby podawal blanki do ręki, ale jak już zrobię np. m walla, to wrzuca go do bp, a do ręki następnego blanka :P
Do ELFA OFC
@DOWN
Ciekawe, kiedy dostaniesz warna.. -.-
Ja mam pytanie jak mozna uzywac 2 scrypty na raz w NG?
A teraz prosba : Chce zeby postac co 5 sec wrzucala Utani tempo hur gdy ma przynajmniej 300 many /Bocik NG/.
Z gory Dziekuje
Bazi'on
#up z tym tempo hurem to wystarczy odpalić w spell casterze gdy mana wiecej niż 300 "utani tempo hur"
moja prośba zrobić cond do Blackd gdyż nie mam pojęcia jak.
chodzi o to, że gdy "target" ma mniej niz X% hp moja postać wali z SD chodzi o fragowanie.
z góry dziękuje
Scripter>File>New>wklejasz>execute>new>wklejasz>ex ecute
Tak odpalasz wiecej niz jeden skrypt.
Kertossik-nie wiem czy bedzie dzialalo tak jak chcesz ale sproboj zwyklego rune makera:
xxx-potrzebna manaCytuj:
auto 500 listas 'RuneMaker' | makerune xxx 'yyy'
yyy-czar na rune
Ofc. wklejasz to do hotkeys