Poszukuję skryptu do skilowanie 23 lvl Knight na rotwormy :P Najlepiej Fibula :D Żeby z knife walil jak najmniejsze obrażenia a jak carrion to największe :P Dzięki z góry :D Proszę bardzo gdyż chciałbym wyskilować skille xD
Wersja do druku
Poszukuję skryptu do skilowanie 23 lvl Knight na rotwormy :P Najlepiej Fibula :D Żeby z knife walil jak najmniejsze obrażenia a jak carrion to największe :P Dzięki z góry :D Proszę bardzo gdyż chciałbym wyskilować skille xD
witam szukam skryptu do ng ktory by pokazywal leczenie sie w % (takie jasno niebieskie nad ludzikiem).
Witam szukam skryptu do tibi auto na anty paraliża żeby rzucał
utani gran hur. Z GÓRY THX
Ma ktos skrypta do elfa na manasowanie innych osob?
witam,
szukam scryptu do ng zeby jak hp bylo nizsze niz x to zaklada softy a jak hp jest wyzsze niz y to je sciaga. prosze o scrypt lub opis jak go zrobic
Potrzebuje skrypta do NG, że będę latał na trolach ze spike swordem, jak znajdzie speara to ma go podnieść do reki a spike sworda dać do bp i jak zabraknie spearów to wziąć spike sworda i tak w kółko.
szukam skryptu na mt sternum undeaths monster dla sorca
elfbot.
Witam
Potrzebuje skrypt na ots huntera.pl na skilowanie. Gdyz co około 8-9 min. wyskakuje kod "Please type '/train 8377' to prove that you are actually playing the game." jest on caly czas inny i tzreba go wpisać w okienko "Server log" (np. "/train 8377'" ---to trzeba wpisać) . Nie wiem czy taki skrypt istnieje ale jak by ktoś go znalazł to bardzo proszę o kontakt
gg:13149036
e-mail:[email protected]
Lub wypowiedz na forum
Dziękuje za pomoc
@up minęło 24h więc pisze ;p
Chodzi o waypointy fibula+zanoszenie kasy
Znalazłem kilka ale nie działają najlepiej i wszystko się sypie w którymś momencie.
Chcę żeby bot otwierał drzwi na fibuli, bił roty i carrion wormy oraz zbierał kasę, gdy skończy się cap ma iść do thais do banku lub depo i zostawić kasę, potem ma wrócić na fibulę, przejść przez studnię i dalej zbierać kasę;p
Chodzi o elfa pod 8.5, z góry thx
Chciałbym prosić o scrypt do NG polegający na tym że gdy będę uderzał z Royal spear potwora to żeby szło od razu exori san najlepiej jeśli jest opcją iż będzie puszczał ten czar np na potwory powyżej jakiegoś expa, jeśli się tak nie da to zwyczajnie z sanem.
Serdecznie dziękuję za pomoc
Witam
Potrzebuje skryptu dla palka takiego że jak mu sie skończą speary to zmienia bron na serpenta albo jakąś inną a jak odrazu wylutuje speara to odkłada serpenta i bierze do ręki speara:P
Witam ja tez potrzebuje skrypta badz jak ustawic :o w tibia auto że gdy skoncza mi sie potiony i bede mial 100 hp to zeby zakladal speary i zabijal matke <slima ja sobie ustawiam przed tym wiecie ocb :D
Szukam skryptu/opcji Do NG aby w cave bocie uzywal picka na miejscu x
Potrzebuje skrytu do elf bota na slima oraz niech mi ktos wytłumaczy jak zrobić żeby nie bił matki.
Pozdrawiam.
Ponawiam prośbę o scrypta do NG który by co rundę atakował z exori con,san ale tylko potwory co maja więcej niż xxxx expa. I dodaję prośbę o scrypta żeby bot wymieniał mi speary przy skilowaniu.
Dajesz 2 skrypty ze zmienionymi czarami,potwory ustawiasz sam,chyba wiesz na czym expisz?Cytuj:
const
MonsterList = ['Monster','Monster','Monster']; //List of monsters to attack
MonsterMana = [100,100,100] //Pause attack if Mana below
Spell = 'Exori Con'; //Spell to use
SleepS = 1000; //Sleep time after spell in ms
MinCreatureHP = 0; //Stop attacking creature if HP % below (could override "AttackLHP" & "AttackA")
AttackA = 2; //Try(1)/Force(2) to spell attack melee attacking creature only (could override AttackLHP)
AttackLHP = 1; //Attack monsters with lower Health% first
MinHP = 50; //Heal if HP below(0 to disable healing)
HealSpell = 'Exura gran'; //Spell for heal
HealMana = 40; //Heal only when mana over
GMSafe = 0; //Pause all on GM (0 disable, 1 Gm on current floor, 2 GM on any floor)
PlayerSafe = 0; //Pauses attacks if player on screen, but still heals
RampsID = [1950, 1952, 1954, 1956]; //No need to change
function PlayerOnScreen: boolean;
var
x: Integer;
begin
Result := False;
if Creatures.Count > 1 then
begin
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].Name = Self.Name then Continue;
if Creatures.Creature[x].NPC then Continue;
if Creatures.Creature[x].Visible then Result := True;
end;
end;
end;
function GMDetected: boolean;
var
x: Integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].GM then
begin
if (GMSafe = 2) then Result := True;
else if (GMSafe = 1) and (Creatures.Creature[x].Z = Self.Z) then Result := True;
end;
end;
end;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Break;
end;
end;
end;
function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;
function IsTileWalkable(Tile: TTile): boolean;
var
x: Integer;
Z: Integer;
begin
Result := True;
for Z := 0 to Tile.Count - 1 do
begin
if not Result then Exit;
if Tile.Item[Z].Properties.Hole then Result := False;
else if Tile.Item[Z].Properties.Stairs then Result := False;
else if not Tile.Item[Z].Properties.Walkable then Result := False;
else
begin
for x := low(RampsID) to high(RampsID) do
begin
if Tile.Item[Z].ID = RampsID[x] then Result := False;
end;
end;
end;
end;
function CreaturePos(Creature: TCreature): Integer;
begin
UpdateWorld;
Result := 0;
if Creature.Z <> Self.Z then Result := 0;
else if (Creature.X - Self.X = 0) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 1;
else if (Creature.X - Self.X = 0) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 2;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = 0) then Result := 3;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = 0) then Result := 4;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 5;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 6;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 7;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 8;
end;
function IsAttackable(Name: String): Boolean;
var
z: Integer;
begin
Result := False;
for z := Low(MonsterList) to High(MonsterList) do
begin
UpdateWorld;
if Name = MonsterList[z] then
if Self.Mana > MonsterMana[z] then
begin
Result := True;
Break;
end;
end;
end;
Procedure SpellHunt(Trapped: boolean);
var
x: Integer;
IsClose: Integer;
Att: TCreature;
PosC: Integer;
PosID: Integer;
Tile1: TTile;
begin
UpdateWorld;
if GMSafe > 0 then
begin
if GMDetected then Exit;
end;
if Self.Health < MinHP then
begin
if Self.Mana > HealMana then
begin
Self.Say(HealSpell);
Sleep(SleepS);
end;
Exit;
end;
if PlayerSafe > 0 then
begin
if PlayerOnScreen then Exit;
end;
if Trapped then Sleep(300);
IsClose := 0;
Att := nil;
PosC := 0;
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if IsAttackable(Creatures.Creature[x].Name) then
begin
IsClose := CreaturePos(Creatures.Creature[x]);
if IsClose <> 0 then
begin
//Attacking options Start
if (Trapped) and (IsClose > 4) then Continue;
if Creatures.Creature[x].Health < MinCreatureHP then Continue;
if (AttackA = 2) and (not Trapped) and (Self.Attacking <> 0) then
begin
if Creatures.Creature[x].Attacking then Att := Creatures.Creature[x];
else Continue;
Break;
end;
else if (Creatures.Creature[x].Attacking) and (AttackA = 1) then
begin
Att := Creatures.Creature[x];
Break;
end;
else if (AttackLHP = 1) and (Att <> nil) then
begin
if (Creatures.Creature[x].Health < Att.Health) then Att := Creatures.Creature[x];
end;
if Att = nil then
begin
Att := Creatures.Creature[x];
end;
end;
end;
end;
if Att <> nil then
begin
PosC := CreaturePos(Att);
PosID := Att.ID;
if PosC = 0 then Exit;
if PosC > 4 then
begin
if (PosC = 6) or (PosC = 5) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X + 1, Self.Y, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveRight;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 7) or (PosC = 8) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X - 1, Self.Y, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveLeft;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 5) or (PosC = 7) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X, Self.Y + 1, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveDown;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 6) or (PosC = 8) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X, Self.Y - 1, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveUp;
Exit;
end;
end;
SpellHunt(True);
end;
else if PosC < 5 then
begin
if PosC = 1 then Self.FaceDown;
else if PosC = 2 then Self.FaceUp;
else if PosC = 3 then Self.FaceRight;
else if PosC = 4 then Self.FaceLeft;
Sleep(200);
UpdateWorld;
Att := GetCreatureByID(PosID);
if Att = nil then Exit;
if PosC <> CreaturePos(Att) then Exit;
if Att.Health = 0 then Exit;
UpdateWorld;
T := CreaturePos(Att);
if T < 5 then
begin
Self.Say(Spell);
Sleep(SleepS - 100);
end;
sleep(100);
end;
end;
end;
begin
while not Terminated do
begin
SpellHunt(False);
Sleep(300);
end;
end;
Szukam skryptu na leczenie np. exura san od 1000hp. Wiem , jest taka opcja ale potrzebuję żeby leczyło mnie na 2 spelle ;p
bot NG
Witam potrzebuje scrypta na otwieranie ciał i branie lota ponieważ po update stary scrypt otwiera ciało lecz nie bierze lota.Prosil bym o pomoc. BOT NG
Poprostu zaznacz w "Cave huntig >looting" nic prostszego :>
http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=318738
Ten poradnik jest strone wcześniej :>
to znowu ja ;]
poszukuje skryptu do NG By używało picka na x miejscu
poszukuje skrypta na full rook to main . od 0. puszczam i wbija mi tam 8 lvl czy 1 % do 9 jak tam macie. jakis ktory zeby dzialal.. i nie pisac tibiabot.com bo sciagalem duzo i nie dzialaja
szukam skrypta na elfbota żeby zakładał np. dragon hammera jak zabraknie spearów albo kamyków
#Up
Ja widziałem tylko takie scrypty dla Elfbota i blackd proxy dla ng czegoś takiego nie znajdziesz... nie napisałeś jaki boot więc nie mogę Ci więcej pomóc.
#Topic
Poszukuję scryptu do Tibia bot ng o auto atakowanie z czaru ,,Exori Mort" hero.
szukam skrypta na elfbota żeby zakładał np. dragon hammera jak zabraknie spearów albo kamyków
Masz przerobiony, nie mój skrypt. Możesz również atakować innym czarami:
Kod PHP:const frigo = []; flam = []; tera = []; vis = []; mort = ['hero']; useWand = 1 // 1 to attack with wand also, 0 to do not attack with wand. function GetExoriType(Crea: TCreature): String; begin Result := ''; for z := Low(frigo) to High(frigo) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(frigo[z]) then Result := 'exori frigo'; end; for z := Low(flam) to High(flam) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(flam[z]) then Result := 'exori flam'; end; for z := Low(tera) to High(tera) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(tera[z]) then Result := 'exori tera'; end; for z := Low(vis) to High(vis) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(vis[z]) then Result := 'exori vis'; end; for z := Low(mort) to High(mort) do begin if AnsiLowerCase(Crea.Name) = AnsiLowerCase(mort[z]) then Result := 'exori mort'; end; end; function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature; var x: integer; begin Result := nil; for x := 0 to Creatures.Count - 1 do begin if x >= Creatures.Count then Break; if Creatures.Creature[x].ID = ID then begin Result := Creatures.Creature[x]; Exit; end; end; end; begin sleepTime := 1100; if useWand = 0 then sleepTime := 1000; while not terminated do begin updateworld; if Self.Attacking <> nil then begin creature := GetCreatureByID(self.attacking); if creature <> nil then begin exori := GetExoriType(creature); if exori <> '' then begin updateworld; if (abs(creature.x - self.x) <= 3) and (abs(creature.y - self.y) <= 3) and (self.z = creature.z) then begin if Self.Attacking > 0 then if creature.visible then self.say(exori); end; end; end; end; sleep(sleepTime); end; end;
Ok to teraz maly tutorial:Cytuj:
auto 100 set $wep 3282 | set $stone 1781 | set $num 10 | if [$itemcount.$stone >= $num && $z != 1] {swapequip 'lhand' 'belt' | if [$beltslot.id == $wep] {equiplhand $stone | if [$lhandslot.id == $stone] {set $z 1 | setattackmode 'Defensive' 'Chase'}}} | if [$itemcount.$stone > 0 && $z == 1] {refillammo | wait 1000} | if [$itemcount.$stone == 0 && $z == 1] {swapequip 'belt' 'lhand’ | if [$lhandslot.id == $wep] {setattackmode 'Offensive' 'Chase' | set $z 0}}
-pierwsza linijka- sty $wep 3282 - zamiast 3282 wstawiasz id dragon hammera
-Sprawdz czy id kamienia sie zgadza
-set $num 10 - gdzie 10 odpowiada liczbie kamieni ktore maja byc w bp zanim je zalozy. Nie zmieniajac niczego w tej linijce bot zalozy kamienie dopiero wtedy gdy uzbiera 10 kamienii.
-Kamienie/Bron melee musi sie znajdowac po lewej (twojej prawej) stronie w ekwipunku
-Arrow slot (kołczan) musi byc pusty,bot wrzuca tam bron.
-Przed zaladowaniem skryptu pamietaj zeby bron melee byla w lewej rece albo w kołczanie (arrow slot)
#
Andash napisz jaki bot (moge sie domyslec ze chodzi o Ng/Elfa).
Mam skrypt do Elfa ktory na 100% bedzie dzialal.
Zawiera wszystko:
-Zbieranie miesa + kupowanie eq (mozna wylaczyc)
-Expi do x lv na samych ratach,po wbiciu x lv 'dodaje' do wpt bugi w Al'Dee
-Wychodzi na maina,wybiera x profesje,x miasto po czym zawiesza sie w banku/shopie na IoD-wyjscie na main nie dziala
-Wychodzi na maina przy x expa
Na NG takiego czegos raczej nie da sie zrobic,wyjscie to pozbieranie eq i ustawienie skryptu na xlog when 4210 exp np.
Jak cos-pw
wlasnie full rook potrzebuje na elfa ! facc .
http://www.speedyshare.com/326797394.html
Tutaj wpt
http://www.speedyshare.com/201587482.html
Tutaj targeting
Omowienie:
$vocation (wpisujesz profesje jaka chcesz) np.
$vocation Sorcerer
$town (wpisujesz miasto takie jakie chcesz,i tak nie dziala bo jak mowilem skrypt czesto zacina sie w banku na IoD) np.
$town Carlin
$bugslevel (wpisujesz od ktorego lv postac ma 'dodac' do wpt bugi) np.
$bugslevel 6
$bugshppc (tutaj wpisujesz liczbe <%> przy jakiej twoj bot pojdzie na bugi,jesli hp bedzie ponizej podanej liczby-pojdzie nastepnym razem gdy bedzie mialo wystarczajaco duzo hp) np.
$bugshppc 80
$bugshardcorehppc (wpisujesz liczbe <%> przy ktorej bot ma uciekac z ostatniej jamy bugow) np.
$bugshardcorehppc 30
$meatcap (wpisujesz liczbe przy ktorej bot ma isc do Billa i sprzedawac mieso,z wlasnego doswiadczenia-radze nie zmieniac liczby ponizej domyslnej) np.
$meatcap 100
$ratsexp (liczba expa do ktorego bot ma expic na ratach) np.
$ratsexp 4210
$main (tutaj wpisujesz 1 albo 0,gdzie 1 odpowiada wyjsciu na main <ktore nie dziala i tak w wiekszosci przypadkow> i 0-postac zostanie na IoD z wybrana profesja) np.
$main 0
$eq (tutaj wpisujesz liczbe 1 albo 0,gdzie 1 odpowiada kupowaniu przez bota eq,zbieraniu miesa,0-bot nie bedzie zajmowal sie zbieraniem miesa i kupowaniem eq tylko od razu pojdzie expic na raty) np.
$eq 1
$waittime (mozesz to zmienic jesli cos w skrypcie idzie nie tak,ja zawsze zostawialem liczbe domyslna,zero zarzutow oprocz zawieszajacego sie bota na IoD w banku...) np.
$waittime 1000
Skrypt musi byc aktywowany na tutorial island (najlepiej w miejscu zalogowania sie do gry po raz pierwszy). Jesli juz gdzies poszedles postacia mozliwe jest przewiniecie waypointow do danego punktu,moze sie zdarzyc ze bot po prostu wybierze zla profesje/zatnie sie nie wiadomo gdzie.
I to zawieszanie sie bota na IoD kolo banku-Cipsoft wprowadzil ograniczenie,1000 zlota w banku,1000 w backpacku. Skrypt nie mial jeszcze takiego update'a i po prostu stoi tam i nic nie robi.
Link do oryginalnego tematu:
http://forums.tibiabot.com/showthrea...highlight=rook
#
Sprawdzalem go i uzywam od lipca :P
ale sprawdzales go i dziala?
^chyba mogę napisać?
Skrypt, który idzie 1 kratkę na n/s/e/w, gdy zostanie zaatakowana. Na Elfa/NG.
Szukam skryptu do ng aby bił z exevo mas san.
auto 200 mphigher xxx say exevo mas san
xxx - tutaj wpisujesz ile mam mieć many żeby walnąć exevo mas san
potrzebuje skrypta na elfbota slime trainer sprawdzony najlepiej
Poszukuje skryptu do TibiaBot NG ze jesli mam 1k many uzywa strong mana potion.
Ustawiasz swoje potwory,czar i mane przy ktorej ma bic.Cytuj:
const
MonsterList = ['Stalker','Vampire','Ghoul']; //List of monsters to attack
MonsterMana = [580,100,90] //Pause attack if Mana below
Spell = 'exori san'; //Spell to use
SleepS = 1000; //Sleep time after spell in ms
MinCreatureHP = 0; //Stop attacking creature if HP % below (could override "AttackLHP" & "AttackA")
AttackA = 2; //Try(1)/Force(2) to spell attack melee attacking creature only (could override AttackLHP)
AttackLHP = 1; //Attack monsters with lower Health% first
MinHP = 50; //Heal if HP below(0 to disable healing)
HealSpell = 'Exura gran'; //Spell for heal
HealMana = 40; //Heal only when mana over
GMSafe = 0; //Pause all on GM (0 disable, 1 Gm on current floor, 2 GM on any floor)
PlayerSafe = 0; //Pauses attacks if player on screen, but still heals
RampsID = [1950, 1952, 1954, 1956]; //No need to change
function PlayerOnScreen: boolean;
var
x: Integer;
begin
Result := False;
if Creatures.Count > 1 then
begin
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].Name = Self.Name then Continue;
if Creatures.Creature[x].NPC then Continue;
if Creatures.Creature[x].Visible then Result := True;
end;
end;
end;
function GMDetected: boolean;
var
x: Integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].GM then
begin
if (GMSafe = 2) then Result := True;
else if (GMSafe = 1) and (Creatures.Creature[x].Z = Self.Z) then Result := True;
end;
end;
end;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Break;
end;
end;
end;
function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;
function IsTileWalkable(Tile: TTile): boolean;
var
x: Integer;
Z: Integer;
begin
Result := True;
for Z := 0 to Tile.Count - 1 do
begin
if not Result then Exit;
if Tile.Item[Z].Properties.Hole then Result := False;
else if Tile.Item[Z].Properties.Stairs then Result := False;
else if not Tile.Item[Z].Properties.Walkable then Result := False;
else
begin
for x := low(RampsID) to high(RampsID) do
begin
if Tile.Item[Z].ID = RampsID[x] then Result := False;
end;
end;
end;
end;
function CreaturePos(Creature: TCreature): Integer;
begin
UpdateWorld;
Result := 0;
if Creature.Z <> Self.Z then Result := 0;
else if (Creature.X - Self.X = 0) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 1;
else if (Creature.X - Self.X = 0) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 2;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = 0) then Result := 3;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = 0) then Result := 4;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 5;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 6;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 7;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 8;
end;
function IsAttackable(Name: String): Boolean;
var
z: Integer;
begin
Result := False;
for z := Low(MonsterList) to High(MonsterList) do
begin
UpdateWorld;
if Name = MonsterList[z] then
if Self.Mana > MonsterMana[z] then
begin
Result := True;
Break;
end;
end;
end;
Procedure SpellHunt(Trapped: boolean);
var
x: Integer;
IsClose: Integer;
Att: TCreature;
PosC: Integer;
PosID: Integer;
Tile1: TTile;
begin
UpdateWorld;
if GMSafe > 0 then
begin
if GMDetected then Exit;
end;
if Self.Health < MinHP then
begin
if Self.Mana > HealMana then
begin
Self.Say(HealSpell);
Sleep(SleepS);
end;
Exit;
end;
if PlayerSafe > 0 then
begin
if PlayerOnScreen then Exit;
end;
if Trapped then Sleep(300);
IsClose := 0;
Att := nil;
PosC := 0;
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if IsAttackable(Creatures.Creature[x].Name) then
begin
IsClose := CreaturePos(Creatures.Creature[x]);
if IsClose <> 0 then
begin
//Attacking options Start
if (Trapped) and (IsClose > 4) then Continue;
if Creatures.Creature[x].Health < MinCreatureHP then Continue;
if (AttackA = 2) and (not Trapped) and (Self.Attacking <> 0) then
begin
if Creatures.Creature[x].Attacking then Att := Creatures.Creature[x];
else Continue;
Break;
end;
else if (Creatures.Creature[x].Attacking) and (AttackA = 1) then
begin
Att := Creatures.Creature[x];
Break;
end;
else if (AttackLHP = 1) and (Att <> nil) then
begin
if (Creatures.Creature[x].Health < Att.Health) then Att := Creatures.Creature[x];
end;
if Att = nil then
begin
Att := Creatures.Creature[x];
end;
end;
end;
end;
if Att <> nil then
begin
PosC := CreaturePos(Att);
PosID := Att.ID;
if PosC = 0 then Exit;
if PosC > 4 then
begin
if (PosC = 6) or (PosC = 5) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X + 1, Self.Y, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveRight;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 7) or (PosC = 8) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X - 1, Self.Y, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveLeft;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 5) or (PosC = 7) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X, Self.Y + 1, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveDown;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 6) or (PosC = 8) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X, Self.Y - 1, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveUp;
Exit;
end;
end;
SpellHunt(True);
end;
else if PosC < 5 then
begin
if PosC = 1 then Self.FaceDown;
else if PosC = 2 then Self.FaceUp;
else if PosC = 3 then Self.FaceRight;
else if PosC = 4 then Self.FaceLeft;
Sleep(200);
UpdateWorld;
Att := GetCreatureByID(PosID);
if Att = nil then Exit;
if PosC <> CreaturePos(Att) then Exit;
if Att.Health = 0 then Exit;
UpdateWorld;
T := CreaturePos(Att);
if T < 5 then
begin
Self.Say(Spell);
Sleep(SleepS - 100);
end;
sleep(100);
end;
end;
end;
begin
while not Terminated do
begin
SpellHunt(False);
Sleep(300);
end;
end;
1.Prosil na skrypt do ng a nie elfa >.>Cytuj:
Feweq napisał
2.
Dajesz follow na matke slime'owCytuj:
auto 100 set $dist 1 | setcolor 0 198 198 | listas 'Slime Trainer' | if $followed set $mother $followed | if [$mother && $mother.hppc == 0] clear $mother | if $mother {whitebox $mother.id | foreach 'shootablemonsters' $t if [$t != $mother && $t.name == $mother.name && $t.distance <= $dist && ($attacked.name != $mother.name || $attacked.distance > $dist)] {attack $t.id | break}} | else statusmessage 'ElfBot NG - Please, Follow the Mother-Slime'
Cytuj:
SłonyErikson napisał
Zmieniasz tylko id mana potiona,reszta moze zostac ;xCytuj:
const
////////// Potion Healing //////////
Minimum_Potion_Health = 1
Health_Potion_ID = 236
////////////////////////////////////
////////// Spell Healing //////////
Minimum_Spell_Health = 1
Healing_Spell = 'exura'
Mana_Needed = 20
Restore_Mana_At = 1000
Mana_Potion_ID = 269
////////////////////////////////////
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if (Self.Health < Minimum_Potion_Health) then Self.Containers.UseItemWithSelf(Health_Potion_ID);
if (Self.Health < Minimum_Spell_Health) and (Self.Mana >= Mana_Needed) then
begin
Self.Say(Healing_Spell);
Sleep(1000);
end;
else if (Self.Mana < Restore_Mana_At) and (Self.Health > Minimum_Potion_Health) then
begin
Self.Containers.UseItemWithSelf(Mana_Potion_ID);
Sleep(1000);
end;
Sleep(100);
end;
Ten skrypt dziala na 100% i nie debuguje
Witam
Szukam skryptu na elf fortress z depositerem oraz mp buyerem dla knighta.
Drugi skrypt na guardy- kopalnia labirynt chyba kazdy wie o ktora mi chodzi. Skrypt bylby dla palladyna. Prosilbym aby byl w nim depositer smp refiller oraz skrypt na branie rsow z dp( ile zuzyl tyle ma wziasc).
Obydwa skrypty mialy by byc pod elfbota.
Ma ktos cos takiego? :P
Witam poszukuje Scrypta na Zbieranie Kasy do bp. TibiaBot ng 8.52.
Z góry Thx
http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=318738
do tego nie trzeba skryptu
Witam poszukuje skryptu do Elf Bota na robienie enchantów gdy mam 350 many i ze spira sam bieże do ręki
Cytuj:
auto 100 listas 'Spear Maker Enabled' | if [$mp >= 350] set $enc 1 | if $enc {ifnot [$beltslot.id] swapequip 'lhand' 'belt' | else end | wait 800 | ifnot [$lhandslot.id] equiplhand 3277 1 | else end | wait 800 | if [$lhandslot.id == 3277] say 'Exeta Con' | if [$lhandslot.id != 3277 && $lhandslot.id != 7367] end | wait 500 | if [$lhandslot.id == 7367] unequip 'lhand' 'Fur Backpack' | else end | ifnot [$lhandslot.id] swapequip 'belt' 'lhand' | else end | wait 1000 | ifnot [$beltslot.id] clear $enc | stackitems}
Witam, poszukuję skrypt do TibiaAuto lub Tibiabot NG na spalanie many w różnych odstepach czasowych (np. exura raz kiedy jest 20 many, a raz kiedy jest 60) ponieważ słyszałem że kiedy postać wykonuję tą samą czynność przez jakiś czas to jest banik ;/
witam.
poszukuję skryptu do TibiaAuto 2.02 (tibia 8.52), w którym postać będzie walczyła z potworem na odległość około 2 kratek i jednocześnie po skosie (np. druid z dragonem).
z góry dzięki
Witam. Szukam hotkeya do elfbota, ktory wlaczy alarm gdy bedzie mnie bil jakis player. Odrazu mowie, ze w cave bocie nie dziala. Znalazlem cos takiego na forum tibiabot ale to tez nie dziala(moze gdzies jest blad?) :
Dodam jeszcze, ze gram na otsie jesli by to cos mialo zmienic.Kod:auto 200 if [$playerattacking] {playsound 'playeronscreen.wav' | flash}
przepraszam że nie dostosowałem się do kolejki, następnym razem przeczytam pierwszy post tematu : (
To raczej nie tutaj leży problem, no ale masz pod NG:
Kod PHP:const spellToCast = 'exura' manaToCast = 60 minTime = 6 //minimalny czas w sekundach (po osiągnięciu 60 many) MaxTime = 20 //maxymalny czas w sekundach while not terminated do begin updateworld; if self.mana >= manaToCast then begin sleep(random(minTime, MaxTime) * 1000); self.say(spellToCast); sleep(1000); end; sleep(500); end;
A masz ten plik .wav w odpowiednim folderze i pod taką samą nazwą?
juz moge? ;d
tak ;d
potrzebuje skrypta do elfa 8.41 na zdzieranie skorek obsidianem ;d dzieki!
przepraszam że nie dostosowałem się do kolejki, następnym razem przeczytam pierwszy post tematu : (
#edit
Sorry Gray ; (
#up
auto 500 skin 1 4025 4047 4011 4057 4052 4062
Wklejasz to do Hotkeys ...
Te numerki "4047" itp sa to id deadow z ktorych ma zbierac skorki, zmien sobie ; ]
(te ustawione sa na mino)
ps. Znalazlem na google to w 3 minuty...
#topic
to tera ja.
Prosze o skrypt bicia z czarow np. ze jesli jest 1 potwor bije z exori con a jak jest 2 i wiecej to bije z mas sana :P
Chodzi o elfa?
Mam tylko takie coś:
bije z exori cona wszystko:
jak jest 2 lub więcej bije z mas sana:Kod PHP:auto 100 dontlist | if [$target.ismonster && $target.isshootable && $target.distance <= 7] { say 'exori con' | wait 1100 }
Kod PHP:auto 200 if [$monstersaround.1 >= 2] say 'exevo mas san'