Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [8.54][NG Bot] Kicki & crash

  1. #1
    Avatar Kredsson
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Turek
    Wiek
    31
    Posty
    67
    Siła reputacji
    18

    Domyślny [8.54][NG Bot] Kicki & crash

    Witam.
    Posiadam legalną i najnowszą wersję NG bota, ale mam taki problem, podczas skillowania co jakiś czas mnie kikuje, jak próboje się ponownie zalogować wystepuje crash i wywala mnie z tibii. Wie ktoś co jest grane?
    Piszę poprawnie po polsku.

  2. #2
    Avatar marcin3650
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    71
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Napisz co masz ustawione w tym czasie w bocie, mozliwe ze wystepuje jakas sprzecznosc z niektorymi funkcjami.
    Przewaznie wystepuje kick jak ma sie triala ale w twoim przypadku nie powinno to wystepowac.
    Tak wogole wlaczyles anti-idle?

  3. #3
    Avatar Kredsson
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Turek
    Wiek
    31
    Posty
    67
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj marcin3650 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Napisz co masz ustawione w tym czasie w bocie, mozliwe ze wystepuje jakas sprzecznosc z niektorymi funkcjami.
    Przewaznie wystepuje kick jak ma sie triala ale w twoim przypadku nie powinno to wystepowac.
    Tak wogole wlaczyles anti-idle?
    uzywam tych skryptow:
    slime traning
    const
    Spell = 'eXuRa GraN ""mLVL'
    Food_Id = 3578;
    MinMana = 70;
    StrongWeaponID = 3287;
    HealAtHp = 720;
    UhAtHp = 100;
    ITEM_RUNE_UH = 316;
    KillAtHp=250;
    var
    StrongWeapon:TItem;

    function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
    var
    x: integer;
    y: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
    begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
    begin
    Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    end;

    function Attacking: boolean;
    begin
    UpdateWorld;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    if Creatures.Creature[x].Attacking then
    begin
    Result := True;
    Exit;
    end;
    end;
    Result := False;
    Exit;
    end;

    function GetFollowedCreatureID: integer;
    begin
    UpdateWorld;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    if Creatures.Creature[x].Following then
    begin
    Result := Creatures.Creature[x].ID;
    Exit;
    end;
    end;
    end;

    begin
    updateworld;
    MotherSlime := GetFollowedCreatureID;
    while not Terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    if self.LogoutBlock=false then self.Logout(false);
    if ((Self.Health) <(HealAtHp)) and ((Self.Mana)>(25)) then
    Self.Say(Spell)
    UpdateWorld;
    if ((Self.Health) <(UhAtHp)) then Self.Containers.UseItemWithSelf(GetItemFromOpenBac kpack(ITEM_RUNE_UH));
    Sleep(1000);
    if not Attacking then
    begin
    UpdateWorld;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    if Creatures.Creature[x].ID <> MotherSlime then
    begin
    if (Creatures.Creature[x].Name <> Self.Name) and (Creatures.Creature[x].NPC) and (Creatures.Creature[x].Z = Self.Z) then
    begin
    UpdateWorld;
    X1 := Creatures.Creature[x].X;
    Y1 := Creatures.Creature[x].Y;
    if (X1 - Self.X = 1) or (X1 - Self.X = 0) or (X1 - Self.X = -1) then
    begin
    UpdateWorld;
    if (Y1 - Self.Y = 1) or (Y1 - Self.Y = 0) or (Y1 - Self.Y = -1) then
    begin
    Creatures.Creature[x].Attacking := true;
    Break;
    end;
    end;
    end;
    end;
    end;
    end;
    else
    begin
    if self.Health < KillAtHp then
    Begin
    UpdateWorld;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    if Creatures.Creature[x].ID = MotherSlime then
    begin
    if (Creatures.Creature[x].Name <> Self.Name) and (Creatures.Creature[x].NPC) and (creatures.creature[x].Z = self.Z) then
    Creatures.Creature[x].Attacking := true;
    StrongWeapon:= GetItemFromOpenBackpack(StrongWeaponID);
    if StrongWeapon <> nil then
    StrongWeapon.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    Break;
    end;
    end;
    end;
    if Self.Mana < MinMana then
    begin
    UpdateWorld;
    for container := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    for item := 0 to Self.Containers.Container[container].Count - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    if Self.Containers.Container[container].Item[item].ID = Food_Id then
    Self.Containers.Container[container].Item[item].Use;
    end;
    end;
    end;
    end;
    Sleep(1000);
    end;
    end;
    oraz, ladowanie kamykow
    Const
    SmallID = 1781
    SmallAmount = 5

    Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
    var
    x: integer;
    y: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    if x = Index then Continue;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
    begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
    begin
    Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    end;

    function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
    var
    x: integer;
    y: integer;
    begin
    Result := 0;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
    Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
    end;
    end;
    end;
    end;

    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;

    SmallStone := GetItemFromOpenBackpack(SmallID, Self.Containers.Count);
    if SmallStone <> nil then SmallStone.MoveToContainer(Self.Containers.Contain er[0], 0, 0);
    if (Self.LeftHand.ID = SmallID) then
    begin
    if (Self.LeftHand.Amount < 90) then
    begin
    SmallStone := GetItemFromOpenBackpack(SmallID, Self.Containers.Count);
    if SmallStone <> nil then SmallStone.MoveToBody(Self.LeftHand, 0);
    end;
    end else begin
    SmallCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SmallID);
    if SmallCount >= SmallAmount then
    begin
    Self.LeftHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
    Sleep(500);
    SmallStone := GetItemFromOpenBackpack(SmallID, Self.Containers.Count);
    if SmallStone <> nil then SmallStone.MoveToBody(Self.LeftHand, 0);
    end else if Self.LeftHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.LeftHand, 0);
    end;

    Sleep(500);
    end;
    dam anti-idle czy nie dam i tak kickuje
    Piszę poprawnie po polsku.

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Game Support
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    53
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Ewidentnie skrypt Cię wywala, bo coś masz źle zrobione (niezgodne ze skryptem) i on reaguje wyłączając grę...

    ---------------
    Game Support

  6. #5
    Avatar marcin3650
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    71
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Zobacz czy po tym samym czasie cie kickuje czy jest to losowe i czy nie uzywasz mana train lub leczenia z glownego menu bota bo z tego co widze to w skrypcie masz juz to ustawione wiec moze byc jakas sprzecznosc.

    Edit:
    Dobrze by bylo jak bys sie przypatrzal w ktorym momencie cie kicka, czy jak przeklada kamyczki czy moze zmienia sie slim bo wtedy bedziesz wiedzial, ktory skrypt ci nawala.
    Ostatnio zmieniony przez marcin3650 : 23-02-2010, 21:28

  7. #6
    Avatar mazda313
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,004
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    co do 1 skryptu nielepiej ustawić rune marker i eat food?

    Ten 2 Skrypt moze cie wywalać przez to że ci się kamyki kończą

  8. Reklama
  9. #7
    Avatar Kredsson
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Turek
    Wiek
    31
    Posty
    67
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    kickowanie jest losowe, a co do kamykow to mi sie nie koncza ;)
    tak poza tym to sproboje nowe skrypty znalezc i dam znac.

    zmieniłem skrypty i jest ok.
    Temat do zamknięcia
    Ostatnio zmieniony przez Kredsson : 24-02-2010, 22:10
    Piszę poprawnie po polsku.

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Prośba o Crash Team Racing na Xperie Play
    Przez hucksteR w dziale Urządzenia mobilne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-03-2013, 17:13
  2. League of Legends Crash clienta, czy co innego?
    Przez Emcess w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-01-2013, 22:09
  3. [8.57] Debug/Crash
    Przez Ulrich w dziale Strefa developerska
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-07-2010, 01:13
  4. [8.55] Crash z stuffed dragonem
    Przez Pytoo w dziale Strefa developerska
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-05-2010, 00:56

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •