Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: [792]NG Waypoints

  1. #1
    Avatar zawilkaa
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    65
    Siła reputacji
    18

    Domyślny [792]NG Waypoints

    Witam.
    Mam pytanie.
    Jak ustawię, żeby NG lootował item o numerze 5902, puszcze cavebota śmiga wszystko super pięknie ładnie, lecz nie otwiera ciał, i tu pojawia się moje pytanie, czy bot ,,wykrywa" item w zwłokach czy jest to błąd, że nie otwiera ciał??
    Ostatnio zmieniony przez zawilkaa : 19-01-2010, 23:58

  2. #2
    Avatar alejakto
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    35
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Ogólnie nie działa masz scrypt na otwieranie powinien działać



    Kod PHP:
    var
    Loot: array of integer;
    LootCount: integer;
    
    function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
    begin
    Result := nil;
    if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
    if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
    if Self.Z <> Z then Exit;
    Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
    end;
    
    function GetItemOnTile(ID: integer; Tile: TTile): TItem;
    var
    Z: integer;
    begin
    Result := nil;
    for Z := 0 to Tile.Count - 1 do
    begin
    if Z >= Tile.Count then Break;
    if Tile.Item[Z].ID = ID then
    begin
    Result := Tile.Item[Z];
    Break;
    end;
    end;
    end;
    
    function GetItemFromOpenBackpack(Index, ID: integer): TItem;
    var
    y: integer;
    begin
    Result := nil;
    if Index >= Self.Containers.Count then Exit;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[Index].Count - 1 do
    begin
    if y >= Self.Containers.Container[Index].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[Index].Item[y].ID = ID then
    begin
    Result := Self.Containers.Container[Index].Item[y];
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    
    procedure Event_ContainerOpened(Index, ID: integer; Name: string);
    var
    x: integer;
    Found: boolean;
    begin
    if Index = 0 then Exit;
    repeat
    Found := False;
    for x := 0 to LootCount - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    Item := GetItemFromOpenBackpack(Index, Loot[x]);
    if Item <> nil then
    begin
    Found := True;
    Item.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
    Sleep(200);
    end;
    end;
    until not Found;
    end;
    
    procedure Event_ItemCreated(ID, X, Y, Z: integer);
    var
    Corpse: TItem;
    Tile: TTile;
    begin
    UpdateWorld;
    if abs(Self.X - X) > 1 then Exit;
    if abs(Self.Y - Y) > 1 then Exit;
    if Self.Z <> Z then Exit;
    Tile := GetTileFromXYZ(X, Y, Z);
    if Tile = nil then Exit;
    Corpse := GetItemOnTile(ID, Tile);
    if Corpse = nil then Exit;
    if (Corpse.Properties.Container) and (not Corpse.Properties.Movable) then Corpse.Open;
    end;
    
    begin
    Loot := [3031, 3492]; //gold = 3031 and worms = 3492
    LootCount := 2; //2 loot items
    while not Terminated do
    begin
    ProcessEvents;
    Sleep(100);
    end;
    end;

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [8.71] [TibiaAuto] Waypoints PROŚBA
    Przez ruchalsky w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-03-2011, 21:48
  2. [8.54 - OTS] Cavebot ustawienie and waypoints.
    Przez Necronex w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 26-01-2010, 22:11

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •