Sobolekk napisał
Tibia sie bardzo rozwinela i nie mowcie ze chcieli byscie sie cofnac do tibi 7.6 .... Tylko teraz tak mowicie a jak by to zrobili to byscie chcieli wracac do nowej tibi... Noobow bylo tyle samo wtedy co jest teraz. Roznica jest taka ze wtedy bocilo 10% graczy a teraz boci 80% i to jest wnerwiajace. To tylko wymaga poprawienia
A ja będę mówił, że wolałbym. Tibia się rozwinęła tylko w nie tym kierunku co mnie by pasował. Ja uwielbiam wyzwania i nowsza gra daje dużo mniejsze w porównaniu z klientami do 7.7 włącznie.
Lighthack wbudowany psuje atmosferę miejsc, ale nieużywanie go zmusza do marnowania many na zaklęcia światłą zamiast wykorzystać do zabijania potworków jak to robi cała reszta świata, czyli na dłuższą metę mnie spowalnia.
Aim-bot zjechał całe PvP w grze, teraz ktoś na pewno w ciebie trafi, a ucieczka to biegnij na ślepo do PZ bez prób unikania.
Z NPC zrobiono psioników rozmawiających z kilkunastoma ludźmi naraz i jeszcze mówiący o co możesz go zapytać, zamiast zaangażować graczy w rozmowę z nimi podsuwamy mu gotowe rozwiązania.
Żywioły? Kolejny raz zabijamy unikatowość Tibii. Teraz mamy kopię z greckiego filozofa która jest wykorzystywana w 99% MMO z magią. Kiedyś były obrażenia fizyczne, energetyczne, ognia i trucizny, co już było używane tylko w tej grze.
Balansacja? Magowie i druidzi różnią się głównie rodzajem zadawanych obrażeń, Knight ma te swoje pociski, a Pallek ciągle ze spearów i tarczy leje dzięki czemu ma dobry atak i obronę. Owszem jest jako tako zbalansowane, ale wszystkie profesje są podobne w stylu gry, a to że wszystkie postacie mogą blokować bossy to już jakieś szaleństwo. Owszem dawniej magowie i druidzi huncili z tymi samymi runami, mogli przejąć rolę drugiej profesji w miarę dobrze, ale gdy szło się w party to przyjmował się podział knight blocker, pall i sorc shooterzy, a druid leczył. Gdy gracz szedł na spawn to jako knight mógł expić praktycznie w nieskończoność, ale PG był ciężki do osiągnięcia, pall wydłużał hunt dzięki przywoływaniu strzał, i mógł szybciej expić dzięki wykorzystaniu run. Sorc/Drut musieli dużo siedzieć pod jeziorkiem robiąc runki i ew. stawiając monki ale gdy już szli to nadrabiali wszelkie zaległości bez problemu. Jednak nie mogli mieć takiego tempa w nieskończoności bo nie takich ilości run na rynku. Dodatkowo byli dość trudną profesją na początku(chociaż wtedy knight/pall skillowali).
Nowe przestrzenie, questy są ok miło by było je widzieć w grze, ale stare grafiki miały tą duszę włożoną w ich produkcje i trzymały jeden klimat. Teraz może też jest ale to zupełnie inny styl niż dawne wersje gry.
Zakładki