Nie rozsmieszajcie mnie ! BYOND to cos pokroju rpgmakera ? Whahah
Po pierwsze to nie jest system drag and drop jak w rpgmakerze, wszystko trzeba samemu kodowac, przez co ma sie nieograniczone mozliwosci, jedyna rzecza jaka brakuje w BYONDZIE jest grafika, ale do takiej grafiki jak jest w tibi wystarczy. Po co w c++, czy delphi ? Duuuzo wiecej pracy, bo wszysto trzeba od najprostszych podstaw robic, w BYONDZIE te oczywiste i najprostsze podstawy sa zdefiniowane. Myslisz, ze w BYONDZIE. Masz racje w BYONDZIE nie napisze sie tego co w C++ ludzie pisza, ale do takiej Tibi to BYOND wystarczy. Nie wiem co wy macie do BYONDa, to ze ludzie wykorzystuja go do robienia gier ala Pokemon, Digimon, Dragonball to nie oznacza, ze nie moze byc lepiej wykorzystany.
W rpgmakerze kazdy, za przeproszeniem tluk bedzie mogl cos zrobic, przeciagnie postac dwa razy na nia kliknie cos tam wpisze i mini gra gotowa. W byondzie musisz to wszystko napisac. Trzeba znac polecenia, skladnie i miec glowe, by jakas funkcje gry zapisac za pomoca dzialan matematycznych.
@Obi
Skoro BYOND to cos pokroju rpgmakera cwaniaczku, to napisz chociaz tyle co ja - system save/load postaci, system walki, procedury lvlup, mlvlup, podnoszenia, upuszczania, uzywania przedmiotow, zmiana outfitu. Wtedy porozmawiamy
Popatrzcie nawet na glupia procedure leczenia jak sie zje jakis food
proc/heal()
plife=plife+1
sleep(50)
heal()
if(plife>=pmaxlife)
return
W rpgmakerze masz odrazu to zrobione na tacy podane tutaj trzeba samemu napisac.
Albo kawalek procedury save/load
proc
Initiatelogin()
switch(alert("What would you like to do?","Login","Create","Load","Delete"))
if("Create")
src.CreateF()
return
if("Load")
src.LoadF()
return
if("Delete")
src.DeleteF()
return
SaveF()
var/savefile/F=new("savefiles/[src.ckey].sav")
F["last_x"] << src.x
F["last_y"] << src.y
F["last_z"] << src.z
F["verbs"] << src.verbs
F["overlays"] << src.overlays
src<<"<font size=2><font color=red>Game Saved</font color></font size>"
Write(F)
I to nie wygląda na kod programu napisanego w jakims jezyku programowania ? O.o
W rpgmakerze masz odrazu save/load system gotowy i nie musisz tego robic. Tylko, ze jest sie skazanym na ograniczenia narzuconym przez autorow tego rpgmakera...
Jesli nigdy nie pisales w BYONDZIE ani go nie widziales, to sie lepiej nie odzywaj, bo naprawde teraz to sie osmieszyles ;P
Nie wypali, chyba że haknąłeś cipów i masz ich silnik fizyczny 6.x który odpowiada za obrażenia,shielding etc. === NIE ZROBISZ TAKIEJ SAMEJ TIBII ===
Lolz, wystarczy odpowiedni wzór dobrać, by obrazenia i wbijanie skilli bylo bardzo podobne jak w tamtej tibi.
@Co do projektu, to juz prawie mam zrobione zakladanie na siebie przedmiotow :). Teraz zostało uwzględnienie statystyk przedmiotów zalozonych w wzorze obrazen ;D.
Zakładki