Reklama
Strona 2 z 5 PierwszaPierwsza 1234 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 16 do 30 z 65

Temat: Old tibia project

  1. #16
    Avatar stazzio
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    50
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    po screenach wyglada naprawde i najs i widać] ze umiejętności ci nie brakuje

    dlatego moja rada
    sraj na tibie skumaj się z jakimś grafikiem i rób swoją gre
    zdobedziesz o wiele wiele więcej graczy niż na taki remake tibi
    bo większość sama tibia w nazwie odrzuci

  2. #17
    Avatar Klamer
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    18
    Posty
    2,820
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Sorry, ja tam nic fajnego nie widzę w aż tak starej tibii. Rozumiem 7.4 ale nie tibia gdzie nie widzisz nawet swojego nicka ; c Już wole w sapera pograć, grafa i wymagania podobne. Gl.

  3. #18

    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็ ObiWanek jest teraz offline
    Avatar ObiWanek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็
    Wiek
    32
    Posty
    1,605
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    przeciez byond to gowno ;f


    nie zycze powodzenia


    ps : byond to nie jezyk programowania tylko cos pokroju rpg makera, drogi "programisto"
    Ostatnio zmieniony przez ObiWanek : 27-01-2009, 00:30

  4. Reklama
  5. #19
    Masterrossi

    Domyślny

    Nie wypali, chyba że haknąłeś cipów i masz ich silnik fizyczny 6.x który odpowiada za obrażenia,shielding etc. === NIE ZROBISZ TAKIEJ SAMEJ TIBII === w koncu zaczniesz to kreowac na ots - nowe potwory lub dodawanie na 6.0 na sile potworow z tibii 69.13 w efekcie czego wyjdzie gufno.
    Klamer : Same!

    tibia 7.1 max,ale 6.0 nie nadaja sie ;'C

    no i najwiekszy torcik : BYOND

    mówie ci chlopcze,jesli nie ogarniesz sie i nie zwiekszysz wersji do 7.0 - 7.1 lub nie zmienisz z tego swojego byonda na c++ lub chociaz w ewentualnosci delphi to gowno bedzie.delphi === ostatecznosc.

  6. #20

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    19
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Nie rozsmieszajcie mnie ! BYOND to cos pokroju rpgmakera ? Whahah
    Po pierwsze to nie jest system drag and drop jak w rpgmakerze, wszystko trzeba samemu kodowac, przez co ma sie nieograniczone mozliwosci, jedyna rzecza jaka brakuje w BYONDZIE jest grafika, ale do takiej grafiki jak jest w tibi wystarczy. Po co w c++, czy delphi ? Duuuzo wiecej pracy, bo wszysto trzeba od najprostszych podstaw robic, w BYONDZIE te oczywiste i najprostsze podstawy sa zdefiniowane. Myslisz, ze w BYONDZIE. Masz racje w BYONDZIE nie napisze sie tego co w C++ ludzie pisza, ale do takiej Tibi to BYOND wystarczy. Nie wiem co wy macie do BYONDa, to ze ludzie wykorzystuja go do robienia gier ala Pokemon, Digimon, Dragonball to nie oznacza, ze nie moze byc lepiej wykorzystany.
    W rpgmakerze kazdy, za przeproszeniem tluk bedzie mogl cos zrobic, przeciagnie postac dwa razy na nia kliknie cos tam wpisze i mini gra gotowa. W byondzie musisz to wszystko napisac. Trzeba znac polecenia, skladnie i miec glowe, by jakas funkcje gry zapisac za pomoca dzialan matematycznych.

    @Obi
    Skoro BYOND to cos pokroju rpgmakera cwaniaczku, to napisz chociaz tyle co ja - system save/load postaci, system walki, procedury lvlup, mlvlup, podnoszenia, upuszczania, uzywania przedmiotow, zmiana outfitu. Wtedy porozmawiamy

    Popatrzcie nawet na glupia procedure leczenia jak sie zje jakis food
    proc/heal()
    plife=plife+1
    sleep(50)
    heal()
    if(plife>=pmaxlife)
    return
    W rpgmakerze masz odrazu to zrobione na tacy podane tutaj trzeba samemu napisac.
    Albo kawalek procedury save/load
    proc
    Initiatelogin()
    switch(alert("What would you like to do?","Login","Create","Load","Delete"))
    if("Create")
    src.CreateF()
    return
    if("Load")
    src.LoadF()
    return
    if("Delete")
    src.DeleteF()
    return
    SaveF()
    var/savefile/F=new("savefiles/[src.ckey].sav")
    F["last_x"] << src.x
    F["last_y"] << src.y
    F["last_z"] << src.z
    F["verbs"] << src.verbs
    F["overlays"] << src.overlays
    src<<"<font size=2><font color=red>Game Saved</font color></font size>"
    Write(F)

    I to nie wygląda na kod programu napisanego w jakims jezyku programowania ? O.o

    W rpgmakerze masz odrazu save/load system gotowy i nie musisz tego robic. Tylko, ze jest sie skazanym na ograniczenia narzuconym przez autorow tego rpgmakera...
    Jesli nigdy nie pisales w BYONDZIE ani go nie widziales, to sie lepiej nie odzywaj, bo naprawde teraz to sie osmieszyles ;P
    Nie wypali, chyba że haknąłeś cipów i masz ich silnik fizyczny 6.x który odpowiada za obrażenia,shielding etc. === NIE ZROBISZ TAKIEJ SAMEJ TIBII ===
    Lolz, wystarczy odpowiedni wzór dobrać, by obrazenia i wbijanie skilli bylo bardzo podobne jak w tamtej tibi.

    @Co do projektu, to juz prawie mam zrobione zakladanie na siebie przedmiotow :). Teraz zostało uwzględnienie statystyk przedmiotów zalozonych w wzorze obrazen ;D.
    Ostatnio zmieniony przez Mater : 27-01-2009, 10:05

  7. #21
    sHadowPL

    Domyślny

    Cytuj Mater napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    (...) ze ludzie wykorzystuja go do robienia gier ala Pokemon, Digimon, Dragonball to nie oznacza, ze nie moze byc lepiej wykorzystany.
    Do Tibii = lepiej wykorzystany? Niezbyt mi się to widzi. BYOND to kupa i tyle.

    Cytuj Mater napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W rpgmakerze kazdy, za przeproszeniem tluk bedzie mogl cos zrobic, przeciagnie postac dwa razy na nia kliknie cos tam wpisze i mini gra gotowa.
    Super, ale Ty masz takie samo doświadczenie w RPG Makerze, co inni w BYOND'zie. Oby dwa programy to gówna, chociaż w RPG Makerze też trzeba pogrzebać, żeby stworzyć dobrą gre ;c

    Cytuj Mater napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Skoro BYOND to cos pokroju rpgmakera cwaniaczku, to napisz chociaz tyle co ja - system save/load postaci, system walki, procedury lvlup, mlvlup, podnoszenia, upuszczania, uzywania przedmiotow, zmiana outfitu. Wtedy porozmawiamy
    Zbulwersowane dziecko, biedne dziecko :( Smućmy się, bo ten "cwaniaczek" jednak jest mądrzejszy od ciebie :(
    Cytuj Mater napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Popatrzcie nawet na glupia procedure leczenia jak sie zje jakis food
    proc/heal()
    plife=plife+1
    sleep(50)
    heal()
    if(plife>=pmaxlife)
    return
    No i co, to takie trudne, długie w i w ogóle? STRASZNE!!!11oneo1neon1e

    Cytuj Mater napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I to nie wygląda na kod programu napisanego w jakims jezyku programowania ? O.o
    Nie.


    Cytuj Mater napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    bo naprawde teraz to sie osmieszyles ;P
    Najbardziej ośmieszasz się póki co Ty, wymądrzasz się i udajesz "evul pro dziecko, które się bulwersuje, bo mu naruto w byondzie nie wyszeł :(

    Pozdro & poćwicz :)

  8. Reklama
  9. #22
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Mater napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Po co w c++, czy delphi ? Duuuzo wiecej pracy, bo wszysto trzeba od najprostszych podstaw robic, w BYONDZIE te oczywiste i najprostsze podstawy sa zdefiniowane.
    Bo C++ jest bardziej elastyczne, nie jesteś skazany na biedne gotowe rozwiązania i przede wszystkim pisanie w C++ nawet z użyciem Allegro wymaga większej wiedzy niż taka, że koło jest okrągłe = nie jest dla wszystkich = nie powstają gnioty pokroju Dragonballa, tak jak w twoim BYONDzie = dzieci nie piszą na torgu.

    Cytuj Mater napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W byondzie musisz to wszystko napisac. Trzeba znac polecenia, skladnie i miec glowe, by jakas funkcje gry zapisac za pomoca dzialan matematycznych.
    No, jakoś po tych funkcjach, które wstawiłeś nie widzę byś użył super-hiper działań matematycznych, algorytmów nad którymi pewnie siedziałeś tydzień rozrysowując sobie wieczorkami schematy blokowe ;D

    #edit
    W ogóle ten kod wygląda jakby wyjęty z jakiegoś GameMaker For Pros Commercial Extended Ultimate Premium Edition v0.1Penis.
    Ostatnio zmieniony przez progmaniak : 27-01-2009, 14:13

  10. #23

    Data rejestracji
    2005
    Posty
    74
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    @Mater
    Spójrz ile ma najnowszej OTServ........ dobre PARENAŚĆIE tysięcy linijek

    I btw: Struktura zuo rzecz. :X.. nie wiem czy w tym całym BYOUT jest obiektówka..?

    @Edit
    W rpgmakerze masz odrazu save/load system gotowy i nie musisz tego robic. Tylko, ze jest sie skazanym na ograniczenia narzuconym przez autorow tego rpgmakera..
    Rofl.
    Save/Load system custom napisany w RGSS* ~~ 700 linii kodu maybe?



    RGSS * - Okrojona wersja ruby na potrzeby RPGMakera

    @2xdown

    Każdy projekt, a SZCZEGÓLNIE projekt serwera gry online potrzebuje pewnej organizacji oraz wymaga doświadczenia. Język zły, programista słaby. ...

    @3xdown
    Ja znam PHP Obiektowe ( Podstawowe ) i nieco C++, to jednak trochę więcej niż BYOUT..
    Przestańcie Go ku**a bronić! Ma sam się nauczyć jeśli chce by projekt odpalił. Jeśli nie - bye bye..
    Ostatnio zmieniony przez apitis : 27-01-2009, 14:41
    To-Own list:
    TibiaBotNG 4.8.7[*] ( 27.03.09 )
    BlackdProxy 14.0[*] ( 28.03.09 [ wcale nie takie trudne ] )
    Elfbot 4.2.2 [ ] ( W toku... )

  11. #24
    sHadowPL

    Domyślny

    @progmaniak
    Czyżbyś nie widział tych skomplikowanych komend? Przecież taki sprypt na jedzenie:

    proc/heal()
    plife=plife+1
    sleep(50)
    heal()
    if(plife>=pmaxlife)
    return

    Kurde, skąd mielibyśmy wiedzieć, że "heal" odpowiada za leczenie?! W ogóle to jest super skomplikowane! Przecież taki skrypt, to ja bym nawet po przestudiowaniu wszystkich języków programowania... to napisanie go zajęło by mi na pewno kilka lat! Na pewno twórca jest geniuszem, a Ty niedoceniasz jedynie jego lat praktyki, nauki, studiów, eksperymentów... W ogóle jesteś heretykiem i powinni Cie na STOSIE SPALIĆ! Zginiesz za nieuwierzenie w jego zdolności... A ta tibia 6.2 podbije całą Brazylię!

    @Down
    Tyle, że on próbuje udawać pro zajebistego zioma, który wie wszystko i wszędzie i nikt nie ma prawa podważyć jego zdania.
    Ostatnio zmieniony przez sHadowPL : 27-01-2009, 14:34

  12. Reklama
  13. #25

    Notoryczny Miotacz Postów Xioniz jest teraz offline

    Data rejestracji
    2005
    Posty
    1,208
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Przestańcie jeździć po kolesiu, który chcę coś zrobić. Co z tego, że w BYONDZIE? Jak mu to wyjdzie fajnie, to powiedz mi: czemu nie? Piszecie jakie to łatwe i z dupy, a jakoś jak były projekty typu "tibia single player" w RPG makerze to wszyscy się zachwycali...
    Nie każdy chcę się 3 lata uczyć c++, aby napisać prostą gierkę. Pomyślcie trochę następnym razem, zanim zaczniecie pisać jacy to wy jesteście pro zajebiści...

  14. #26
    Avatar Brabbit
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Jarosław <3
    Wiek
    30
    Posty
    445
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj sHadowPL napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    (...)
    #Down
    Tyle, że on próbuje udawać pro zajebistego zioma, który wie wszystko i wszędzie i nikt nie ma prawa podważyć jego zdania.
    A napisał gdzieś coś takiego? Przestańcie bo się jeszcze chłopak zrazi i po projekcie ;( Ciekawe czy sam chociaż w BYONDZIE umiesz programować... ;/
    Cytuj sHadowPL napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    (...)
    Kurde, skąd mielibyśmy wiedzieć, że "heal" odpowiada za leczenie?! W ogóle to jest super skomplikowane! Przecież taki skrypt, to ja bym nawet po przestudiowaniu wszystkich języków programowania... to napisanie go zajęło by mi na pewno kilka lat! Na pewno twórca jest geniuszem, a Ty niedoceniasz jedynie jego lat praktyki, nauki, studiów, eksperymentów... W ogóle jesteś heretykiem i powinni Cie na STOSIE SPALIĆ! Zginiesz za nieuwierzenie w jego zdolności... A ta tibia 6.2 podbije całą Brazylię!
    Ale ty głupi jesteś, nie pasuje Ci stara Tibia chociażby w niepełnym wydaniu to wyjdź z tego tematu, a jak sądzisz że w c++ by było lepsze i w ogóle taki pr0 el00 m4$ter pr0graMMer jesteś to sam zrób Tibie 6.# w c++ i udowodnij że to prawda...
    Ostatnio zmieniony przez Brabbit : 27-01-2009, 14:44

  15. #27

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    19
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Omg jakie się zrobiło zamieszanie ;). Wiem, ze moze BYOND nie jest tak super hiper jak C++, czy C#, ale mysle, ze mozna w miare dobra gierke tworzyc uzywajac BYONDa. Wiadomo BYOND ma tam jakies swoje ograniczenia, ale i tak jest na tyle elastyczny, by taki projekt stworzyc. A moze ktos inny sie wezmie za taki projekt i napisze go calkowicie od 0 w pro C++. Czekam na to. Tylko ciekawe ile trzeba by bylo pisac w C++, by osiagnac to, co ja w BYONDZie napisalem w 2 dni. Ogolnie pozdrowienia dla wszystkich :P.
    Ostatnio zmieniony przez Mater : 27-01-2009, 14:44

  16. Reklama
  17. #28
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj sHadowPL napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    #progmaniak
    Czyżbyś nie widział tych skomplikowanych komend? Przecież taki sprypt na jedzenie:

    proc/heal()
    plife=plife+1
    sleep(50)
    heal()
    if(plife>=pmaxlife)
    return

    Kurde, skąd mielibyśmy wiedzieć, że "heal" odpowiada za leczenie?! W ogóle to jest super skomplikowane! Przecież taki skrypt, to ja bym nawet po przestudiowaniu wszystkich języków programowania... to napisanie go zajęło by mi na pewno kilka lat! Na pewno twórca jest geniuszem, a Ty niedoceniasz jedynie jego lat praktyki, nauki, studiów, eksperymentów... W ogóle jesteś heretykiem i powinni Cie na STOSIE SPALIĆ! Zginiesz za nieuwierzenie w jego zdolności... A ta tibia 6.2 podbije całą Brazylię!
    W pierwszej chwilii jak pisałem, myślałem, że pisze to autor tego Old Tibia failProject i waliłem rotfly jak szalony :D Chociaż masz rację, ja bym się kurna nigdy nie domyślił, że HEAL jest do leczenia. Od razu mi się przecież kojarzy z jedzeniem! I co ja programista w BYONDzie poczne :<

    #2up
    To, że pokazuje, że nie można podważyć jego zdania potwierdza jego zachowanie i podejście...

  18. #29
    sHadowPL

    Domyślny

    Cytuj Brabbit napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A napisał gdzieś coś takiego? Przestańcie bo się jeszcze chłopak zrazi i po projekcie ;( Ciekawe czy sam chociaż w BYONDZIE umiesz programować... ;/
    Straszne... Naprawdę? Popłacz się <_< Może i nie umiem programować w BYOND'zie, ale czy to coś znaczy? Czy musze być super uber polonistą, żeby napisać komentarz do twojego postu? (taka mała aluzja, jakbyś nie zrozumiał...) A pozatym, nie wiesz co to I R O N I A?

    Cytuj Brabbit napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale ty głupi jesteś, nie pasuje Ci stara Tibia chociażby w niepełnym wydaniu to wyjdź z tego tematu, a jak sądzisz że w c++ by było lepsze i w ogóle taki pro elo master programmer jesteś to sam zrób Tibie 6.# w c++ i udowodnij że to prawda...
    Głupi? Proponuje zajżenie do lustra. Czy ja powiedziałem, że mi nie pasuje stara tibia? Pokaż mi. Zacytuj, gdzie tak napisałem. A nie wyjde z tematu, nie zabronisz mi w nim siedzieć :)

    @Mater
    Dla Ciebie też pozdro ;)

    #EDIT

    @Down
    No tak, wszyscy mają czas, wszyscy mają chęć i wszyscy mają kase na wykupienie serwera + reklamę, no i wszyscy mają grafików, wszyscy mają ekipę z którą mogliby to robić i wszyscy są pewni, że CipSoft nie wytoczy przeciw nim żadnych spraw sądowych :)

    A, zapomniałem, że nie każdy widzi sens tego i nie każdy chce się w to bawić...
    Ostatnio zmieniony przez sHadowPL : 27-01-2009, 15:00

  19. #30

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    19
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Dobra, moze poziom tego kodu nie jest taki wysoki i zaawansowany jak by to bylo w C++, ale po co ma byc ? Skoro takim prostym mozna to zrobic. Przyczepiliscie sie tej procedury heal() :P.
    Pozatym gadacie, ze takie to latwe, to dlaczego z tylu osob teskniacych za stara tibia nie podjela sie takiego projektu ?
    #Down
    No tak, wszyscy mają czas, wszyscy mają chęć i wszyscy mają kase na wykupienie serwera + reklamę, no i wszyscy mają grafików, wszyscy mają ekipę z którą mogliby to robić i wszyscy są pewni, że CipSoft nie wytoczy przeciw nim żadnych spraw sądowych :)

    Hmm chęć ? Skoro chcieliby stara tibie, a niegdzie tego nie ma, to chyba daje do myslenia, ze trzeba samemu cos zrobic, a skoro BYOND jest taki latwy, to powinno pojsc jak po masle. Serwer wcale nie taki drogi, a na poczatku mozna nawet na jakims necie 1 mbit trzymac. Grafike przeciez wyciagnie sie z klienta, powtarzam, skoro pisanie w BYONDzie jest takie latwe, to po co team - wystarczy jedna osoba, Cipsoft nie moze sprawy wytoczyc z tego co mi sie wydaje, bo te grafiki jakie byly w starym kliencie porobili ludzie, ktorzy grali w tibie, nie mieli jeszcze w tym czasie swoich graphic artistow. A w tibi 1.x-5.x grafike zabrali m.in z ultimy 6. I w dodatku nie bede bral kasy za ta gre, wiec nie zarabiam na "ich" grafikach.
    Ostatnio zmieniony przez Mater : 27-01-2009, 15:17

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [8.54][POL] Warmia Open Tibia Server. Total Chillout project!
    Przez warmia w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-11-2012, 16:34
  2. [8.54][Download] FrankFarmers Real Tibia Project
    Przez Azkah w dziale Skrypty i technika
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 27-05-2011, 13:47
  3. Zakończenie Tibia Sprite Project
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 25-09-2005, 11:01
  4. Tibia Sprite Project - ostatnie starcie
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 16-09-2005, 17:08
  5. Tibia Sprite Project
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 15-09-2005, 17:28

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •