Reklama
Strona 6 z 16 PierwszaPierwsza ... 45678 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 76 do 90 z 227

Temat: Hall of the lost doors Quest. - Częściowy spoiler.

  1. #76
    Avatar Wyymiatacz^^
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Tarnów
    Posty
    106
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    #up

    Chodzi Ci o Mezopotamię ? To jest możliwe, jednak Mezopotamia nie była położona na piaskach. :)

    "Prowadzili oni osiadły tryb życia, zajmując się uprawą ziemi, hodowlą bydła, rybołówstwem, handlem i rzemiosłem."

    Na piaskach raczej nie uprawia się zboża.
    A tu link:
    hxxp://pl.wikipedia.org/wiki/Sumerowie xx=tt

    #down
    Dobra nie ważne, o Mezopotami uczą też w 1 gimnazjum. ;D
    Ostatnio zmieniony przez Wyymiatacz^^ : 25-09-2008, 15:53

  2. #77

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    31
    Posty
    47
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    @up
    Zadziwa mnie twoja zanjomość histori...
    Zamieszkiwali tereny pomiędzy dwoma rzekami: Tygrysem i Eufratem. Nad rzeką teren jest nawadniany, a skoro to rzeka to jest to woda słodka. Reasumując nad brzegami Tygrysu i Eufratu znajdują się żyzne gleby i to właśnie tam uprawiali ziemię.... No fakt na piaskach nic nie urośnie ale tam jest taki klimat, że pomiędzy tymi rzekami jest piasek, a jedynie nad brzegami jest kawałek dobrej gleby. To tak samo jak w Egipcie. Pan up pewno myśli, że importowali zboże z zagranicy, no bo Egipt leży na pustyni.... A tak apropo to o Mezopotami i Egipcie uczą w 4 klasie podstawówki -.^

    Co do teori to powiem tyle, że to prawdopodobne, że odpowiednia kombinacja otwierania i zamykania drzwi może nam coś odblokować (takie zastosowanie istnieje w jednym z tombów, gdy chcemy dojść do faraona to musimy zargać w odpowiedniej kolejnosci na instrumentach), lecz jeżeli otworzymy drzwi to przecież musimy iść dalej. Moim zdaniem jest to ciut nielogiczne, poniewać nie byłoby zejść, gdyby trzeba było otwierać drzwi w odpowiedniej kombinacji.

  3. #78
    Avatar Raga
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Staszów
    Wiek
    35
    Posty
    435
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Szulerski Majsiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    - ankh, (...)
    Dodatkowo radze poczytac sobie na wikipedii, ankh to pierwowzor krzyza ktory znamy dzis, do tego to symbol zycia noszony przez Isis, boginie egipska, Egipt->pustynia, czy to tylko przypadek? Nie sadze, dodatkowo ze zwloki w egipcie poddawano mumifikacji, uzywano do tego olejkow i masci. Moze to jest nasza plama oleju??

    Avarion tez zwracal uwage na to ze Crowley byl z swoim zyciu w egipcie i napisal tam pare ksiazek, sugerujac biblioteke Jakundafu.
    Historia "ankh" jest trochę dłuższa sięga czasów Atlantydy, po czym powędrował do Egiptu 5000 tys. lat przed wybudowaniem piramid! Z przyczyn oczywistych znikł z Atlandtydy po zagładzie kontynentu. Wówczas w Egipcie panowali bogowie-potomkowie Atlantów. Oznaczał on początek powstawania Egiptu co tłumaczy "życie" Prawdziwy Ankh zawiera jeszcze dżetę i laskę Ozyrysa.

    Dżety utożsamiane są z kolumnami podtrzymującymi niebo, pobierającymi kosmiczną energię. Przeważa jednak pogląd, że są urządzeniami wytwarzającymi wibracje mogące zmieniać częstotliwość i amplitudę drgań, wykorzystywanymi między innymi do manipulacji grawitacją za pomocą dźwięku. Warto zauważyć, że korona Ozyrysa jest podobnie zbudowana.
    Dead Vila = otoczenie grawitacją, kosmosem?

    Było to urządzenia wytwarzające nieznaną nam energię, również często porównywano go z wodą > życie<

    Najprawdopodobniej kluczem do zagadki był by Ankh ale gdzie go u użyć. Być może na ołtarzu znajdującym się w podziemiach pustyni?
    Może Nemal był by zainteresowany krzyżem?


    P.S

    Wiem że tym postem wiele może nie wniosę ale chciałem przybliżyć historię krzyża.
    Ostatnio zmieniony przez Raga : 26-09-2008, 14:13
    Character Ungradia does not exist. :<

  4. Reklama
  5. #79
    Avatar Aqualek
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    763
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Crowley też opisywał Atlantydę i o dziwo mieli tam dość dziwny sposób liczenia (469?). Samo Banshee wzięte z skandynawskiej mitologi, ankh z Egiptu, filozoficzne zagadki i Adrenius który gada jak filozof... Już po chwili widzimy, że Jakundaf Desert to wiele różnych mniejszych symboli. Trzeba również pamiętać, że nie wiemy co wymyślił maper w tamtym miejscu i trzeba odszukać te rzeczy do których on się odnosił. Nie długo zajmę się testowaniem samego mechanizmu. Trzeba przetestować ustawienia pewnych switychów.

    Aqualek
    http://WhenEpisode.com - daty premiery nowych odcinków najpopularniejszych seriali

  6. #80
    Avatar Szulerski Majsiek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    34
    Posty
    342
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    W mitologii celtyckiej, Badb (kruk), w języku nowoirlandzkim pisane Badhbh, była boginią wojny przybierającą postać kruka (lub wrony padlinożernej), skąd wzięło się jej imię Badb Catha (kruk bitewny). Pola bitwy nazywano "krainą Badb", i mówiono, że Badb pojawia się na nich w postaci kruka lub wilka. Często wywoływała pomieszanie w szeregach żołnierzy, aby przechylić szalę bitwy na korzyść faworyzowanej przez siebie strony. Kojarzono ją z beansidhe (banshee) i mówiono, że pełniła kluczową rolę w bitwie przeciw Fomorianom.
    A to blessed ankh
    You see the engraving of a white raven on its surface.
    Nie wiem czy ten kruk ma jakies znaczenie ale moze sie przyda.
    Mozliwe ta Banshee brala udzial w jakiejs starozytnej bitwie na pohu albo jest posrednikiem miedzy swiatem zywych i zmarlych (tez z wiki).

  7. #81
    Avatar Kabraxis
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    46
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    White raven to chodzi raczej o Klasztor Białego Kruka na Wyspie Królów (?). Tam przecież jest White Raven Monastery, uznawane powszechnie za miejsce święte. Nawet w misjach inquisition quest wykorzystywane są holy water z fontanny (chyba) White Raven Monastery, więc to, co napisałeś to jest tylko jakby ukazanie Mocy, jaką został pobłogosławiony/poświęcony Blessed Ankh, która swoje źródło ma w tym klasztorze.
    I was born on the cemetery
    Under the sign of the moon
    Raised from my grave by the dead
    I was made a mercenary
    In the legions of hell
    Now I'm king of pain, I'm insane

  8. Reklama
  9. #82
    Avatar Wyymiatacz^^
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Tarnów
    Posty
    106
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Jeśli to prawda, to wystarczy tylko użyć Ankh na tej fontannie. Lecz co dalej ? Może trzeba położyć go w jakieś miejsce tak jak na Vocation Queście, pall kusze itd...

  10. #83
    konto usunięte

    Domyślny

    @white raven: Nie zapominajmny, ze nie sam knighmare robi tibie, co wyraznie widac przy nowych updatach. Przeciez nowe questy sa wyraznie robione przez inna osobe. Wiec ktos inny ktory dodaje nowe questy - np. inkwizycje, nie mogl wiedziec wszystkiego o zamyslach knightmare co do tej swiatyni. Po za tym chyba zauwazyliscie, ze nowe questy w 99% polegaja na hi>quest/mission>yes>yes>bye. I nie trzeba nawet czytac, bo wszystko jest ladnie w quest logu.


    @"death villa": I ja sie zgadzam, ze death villa jest miejscem na 99% nie dostepnym.
    1. Nie wyglada by byla updatowana.
    2.Nawet na antice nie wiedzieli nic o tym.

    @ankh: Na pustyni mamy symbol smierci: banshee i symbol zycia/swietosci: ankh. Mamy zywioly: ogien, ziemia, energia. Mamy wiec, glowne zywioly tibijskie. + W wierzy obok pustyni mamy magow (triangle tower).

    @npc: Wedlug mnie warto bylo by spojrzec wlasnie na npc na pustyni.

    @
    posta poprawie troche pozniej, teraz dopiero wstalem i sie spiesze :(
    Ostatnio zmieniony przez br_demon : 27-09-2008, 16:20

  11. #84
    Avatar Szulerski Majsiek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    34
    Posty
    342
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Keywordem w tym momencie jest samo "doors" bo napisales z bledem ort. a mimo to Adrenius odpisal :D

    btw. kiedy to czytalem skojarzylo mi sie z Matrixem:
    "I'm trying to free your mind, Neo. But I can only show you the door. You're the one that has to walk through it."
    Robi sie coraz ciekawiej. ;)
    Aha i trop z blessed ankh jest mylny, Bialy kruk jest wygrawerowany na amulecie tzn. ze nie jest to blogoslawiony ankh z DQ(nie sugerujac sie opisem), tylko Ankh z zakonu Bialego Kruka, a ze jest to miejsce swiete ma dopisek blogoslawionego. Ogolnie Ankh jest w Tibii tym co my znamy jako krzyż, tak jak np. na tibijskim niebie sa dwa slonca ;)
    Ostatnio zmieniony przez Szulerski Majsiek : 27-09-2008, 20:17

  12. Reklama
  13. #85
    Popek

    Domyślny

    Cytuj Shokei napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Albo się mylę albo Hall of the lost doors to stary desert quest :P
    chyba sie jednak mylisz bo Hotld nie ma nic wspolnego z voc questem (full) wiem bo robilem ^^

    @down

    Full voc :)
    Ostatnio zmieniony przez Popek : 29-09-2008, 21:09

  14. #86
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Popek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    chyba sie jednak mylisz bo Hotld nie ma nic wspolnego z voc questem (full) wiem bo robilem ^^
    Zrobiles Hotld ? czy full desert ? :]
    btw: Pomyslalem, ze warto bylo by przemyslec jak duzo bylo by dodane w update z desertem ? Ktore tereny, jakie bronie, jakie potwory. To by moze dalo by nam liste mozliwych rzeczy do uzycia : p

  15. #87
    konto usunięte

    Domyślny

    Czegoś nie rozumiem, Aqualek napisałeś temat o połowie spoilera do Hotld, a widzę, że są to tylko przypuszczenia.
    Choć nie zaprzecze, że są one trafne, bardzo wiarygodne, lecz to tylko Twoje domysły.
    Przeczytałem każdego posta w tym temacie, stwierdzam, że nagle odeszliśmy od sprawdzania drzwi i wybiegliśmy w dalsze domysły, a czy ktoś sprawdził każdą możliwą kombinację?
    Inna sprawa czy drzwi wystarczy otwierać i zamykać kilkakrotnie, a może tylko raz, do tego to ograniczenie raz na dzień bardzo spowalnia proces poznawania Hotld :(
    Druga prawdobodobna teoria to taka, że Nemal po prostu chce żeby nasz bohater zginął, wprowadza nas w błąd po to byśmy nie zdobyli 10k z questa.


    PS. drzwi nr 4 były moim ulubionym miejscem do skillowania na afku :)
    Ostatnio zmieniony przez Dharell : 29-09-2008, 21:04

  16. Reklama
  17. #88
    Avatar Aqualek
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    763
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    @Up
    Tak domysły lecz potwierdzone jakoś... Tzn jak na razie najbardziej trafna teoria. Opisałem to, dla ludzi po to by razem coś robić a nie wciskać jakieś wskazówki... Masz coś przeciwko temu?

    Wg mnie quest albo jest aktywny raz po codziennym ss albo co kilka miesięcy kiedy występuje generalny reset serwera... Pewne jest, że skoro go nie rozwiązano to albo jest trudny albo coś utrudnia jego wykonanie ;) Nie widzę powodu też, by Nemal z wdzięczności chciał nas zabić.

    Aqualek
    http://WhenEpisode.com - daty premiery nowych odcinków najpopularniejszych seriali

  18. #89
    Popek

    Domyślny

    A moze to jest quest dla paru osob? moze ropeplace jest po to zeby oszukac licznik? trzeba sprobowac w kilka osob tyle ze jeden wejdzie normalnie a reszta "tylnym wejsciem" jak zdobede team to sprawdze i editne

  19. #90
    Avatar Szulerski Majsiek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    34
    Posty
    342
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Wiem ze mialem wrzucic to juz dawno, ale lepiej pozno niz wcale, na poczatek info z mapeditora:
    <!-- Items from ID 4328 to ID 4393 are all blank -->
    <!-- Item id 4841 is blank -->
    <!-- Item id 4844 is blank -->
    <!-- Item id 5090 is blank --> itp...
    My skupimy sie na ID 4328 to ID 4393, czyli wszystkich starych questach/skryptach (do tibii 7.5 oraz pare otwartych pozniej)
    Jak przypuszczalem wczesniej kazdy skrypt w Tibii ma inny nr (wzorujac sie na ots gdzie kazdy ma inny Action ID), jednak w tibii zrobione jest to inaczej, kazde pole "skryptowe" to pole o niespotykanym ID (nie mylic z action ID ;P), niestety po samym numerze "pola" nie jestesmy w stanie okreslic jak dziala dany skrypt. Teraz pare przykladow ID:

    4328 - plama oleju, tile na shadowthorn, stare poi, ogrod hoogla, znikanie SS na rooku (w takim razie chodzi o dirt)
    4329 - oba miejsca do rozkopania kilofem na Spike Sword quest, silver brooch quest, pickhole
    4343 - scarab/scarab coin tile (sand)
    4360 - klucz kolo zerkow (key 4009) (jesli dobrze pamietam tutaj byl box a nie chest ;p)
    4361 - kawalek trumny na silver brooch quest
    4363 - Amazon camp, Desert quest final room, BS quest, panpipe quest (wyraznie chodzi o Chest)
    4368 - voodoo doll quest, niedaleko wydy (box ale inny niz wyzej)
    4369 - klucz na BK, bloodherb quest (a tutaj o dead tree)
    4374 - spike sword quest, dead skeleton (32568,32085,12)
    4377 - trumna pod domkiem Wydy
    4378 - beczka na giantsmith hammer quescie
    4379 - klucz do panpipe quest (kamien z ID:1290) (32652,32107,7)
    4392 - inventory tree, outlaw camp
    4626~4631 - jeziorko niedaleko domku Wydy, woda pod BK house, jezioro na fermour hills, jakas specjalna woda?
    Jak widac np. 4363 to chest zwrocony w strone poludniowa, mimo ze wszystkie maja ten sam nr. to nagroda z kazdego jest inna.

    Tak samo jest z plama oleju (a wlasciwie wazna jest tylko gleba pod nia), taki sam nr. ID skrypt ma np. znikajacy spike (trzeba nadepnac 3 "pola" w okreslonym czasie) i ogrod hoogla (tu wystarczy poprostu nadepnac). Mozna po tym wnioskowac ze na plamie oleju trzeba stanac (raczej w 99% trzeba wykonac cos wczesniej), ale tez nie koniecznie, moze trzeba cos tam postawic, rozlac.

    Jedyna podpowiedzia jest to ze na tym polu nie pojawi sie teleport poniewaz tylko "przyczyny zdarzenia" sa oskryptowane, natomiast ich koncowy efekt (miejsce gdzie ma pojawic sie rzekomy portal) wygladaja jak kazde inne. Wyjatkiem w skryptach sa np. kamienne przelaczniki i drzwignie, rowniez drzwi maja ukryte, nawet dla tej mapki akcje ;)

    Wiec teoria z otwieraniem drzwi, deptaniem po przelacznikach moze byc trafna ale plama oleju dalej pozostaje tajemnica.

    Edit: Dodam taka ciekawostke ze Cipsoft Action ID uzyl tylko w miejscach wejsc na tomby, w sumie niewiadomo dlaczego xD
    Mozliwe ze jesli kazdy "przezroczysty sprite" z tibia.spr podmieni sie na cos wyraznie widocznego to pomoze to w znalezieniu wszystkich "skryptow" jakie sa na tej mapie ;)
    Wystarczy zedytowana tibia.dat :P

    Żadnego wymuszania reputacji! - Aqualek
    Ostatnio zmieniony przez Szulerski Majsiek : 05-02-2009, 21:17

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 04-09-2023, 23:02
  2. [SPOILER] Troll Sabotage Quest
    Przez w8w8w8 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 16-08-2009, 11:40
  3. [Spoiler] Tibia Tales Quest
    Przez Raga w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 101
    Ostatni post: 16-01-2008, 11:16
  4. Hall of the lost doors
    Przez Papa Hades w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-08-2007, 17:36
  5. Winged helmet quest - niemal kompletny spoiler
    Przez Avarion w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 511
    Ostatni post: 11-05-2007, 17:36

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •