Reklama

Pokaż wyniki sondy: Czy uważacie że torgonia pod wersje 7.6- wypali?

Głosujący
694. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Tak! 7.6

    168 24.21%
  • Tak 7.5

    55 7.93%
  • Tak 7.4

    84 12.10%
  • Tak 7.3

    48 6.92%
  • Tak, wersja niższa niż wymienione [napisz jaka]

    18 2.59%
  • Tak, nie ważne jaka wersja

    14 2.02%
  • Nie, to głupi pomysl

    66 9.51%
  • Nie, moze i fajne ale niewypali

    39 5.62%
  • Nie, wole grać na rl

    166 23.92%
  • Nie mam zdania

    36 5.19%
Strona 5 z 13 PierwszaPierwsza ... 34567 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 61 do 75 z 183

Temat: Nowa Torgonia! Stwórzmy Ją :)

  1. #61
    Knight Bloody

    Domyślny

    Popierom pomysl w 100%

  2. #62
    Avatar Ziemniaczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Venore
    Posty
    92
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    A gdzie tam jakaś torgonia, czy inne ots'y. Wole rl i tak właśnie zagłosowałem.

  3. #63
    Sokopierd

    Domyślny

    sgszvsgtdgbnsgxhzervdszgzesrgSDGes

  4. Reklama
  5. #64
    Dradzek

    Domyślny

    Cytuj Sokopierd napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    sgszvsgtdgbnsgxhzervdszgzesrgSDGes

    Wyraziłeś swoją wiedzę ?

    @Topic

    Miejmy nadzieje, że Ots powstanie :P

    Exp 2 :P Byłby odpowiedni ;p

  6. #65
    Avatar Adrian_17
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Polska
    Posty
    99
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    ja wole grac na rl tibii. W sumie nie wiem czemu bo przecierz ots to tez tibi no ale...
    <<>>

  7. #66
    Avatar Kentin
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Olsztyn
    Posty
    204
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    #up
    przeciez*
    Lubisz bardziej rl bo wolisz nowszą super hiper grafe i bezsensowne addony
    #topic
    Trzeba trzymać kciuki. Może Cipsoft ma trochę oleju w głowie
    Kiedy mają Cię wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo co się stanie zanim Ci ją przyniosą.

  8. Reklama
  9. #67
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Niver napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wolę grać na rl, gram w to coś od 7.6 i każdy kolejny update upiększa tą grę. za czasów 7.6 lokacje były puste, a teraz masa przepieknych, wypucowanych detali chociażby z tego powodu tibia 8.2 jest lepsiejsza niż ta 7.6.

    zaraz się pojawią posty typu: ale wtedy była atmosfera itp itd. już to kiedyś pisałem i napiszę to jeszcze raz atmosfery nie tworzy mapka, oldskulowy outfit ale gracze, a za czasów 7.6 nie było takiego natłoku jak teraz.

    Get Rl!
    Masz rację, ale popatrz na to z innej strony. Skoro dla tych wszystkich dzieci neo, thiefów, noobów itd byłoby za trudno, to wróciliby na rl tibię, a zostaliby Ci porządniejsi gracze, prawda?


    Mam moment, to się wypowiem dokładniej. Już parę dni temu myślałem o takim projekcie :) Widzę, że ludzie z TORGa napalili się na to, więc może znalazłaby się odpowiednia ilość kompetentnych osób, które by dały radę stworzyć takiego otsa.

    Myślę, że Tibia 7.4 - 7.5 byłaby najlepsza. Sam zacząłem grać na 7.6 i chciałbym zobaczyć jak było wcześniej.

    Ale jeśli chcemy zrobić prawdziwy server pod starą tibię, to exp x1, skille x1, mlvl x1, loot x1 itd. Dlaczego? Bo jeśli zrobimy exp chociażby x3, to po pewnym czasie ujrzymy 500lvle biegające po Thais, zdejmujące wszystkich na 1 UE, a na tibii 7.5 chyba było to niemożliwe, prawda?

    Rate taki sam jak w tibii, każdy inny odpada. Oczywiście można byłoby pozmieniać kilka rzeczy, ale nie exp dla wszystkich potworów.
    Na przykład co? Do tego doszliby sami gracze. Wg mnie, Elder Beholder powinien dawać więcej expa. 280 expa, za potwora, na którym 77 paladynem tracę więcej HP niż na smoku. Można byłoby ten exp zwiększyć np do 400 i tyle.

    Uroki starej tibii? Przede wszystkim to, że serce biło podczas schodzenia do każdej dziury, której nie znaliśmy. To będzie ciężko przywrócić, ale się da! Ano właśnie, da się, tylko jak? Nowa mapa! Już pisałem o tym wcześniej. Kupa roboty, ale jeśli zaangażować w to większą grupę osób, to się uda. Ofc rozsądny resp, żebym nie musiał brać 20 DLi na klatę :) Myślę, że można byłoby dodać potworki, które są teraz, typu piraty, culty, quary itd.

    Kolejna sprawa. Paladyn to nie Knight (wiem, że w innych grach tak, ale to jest tibia i tu paladyn robi za archera :P) Tylko bolty i arrowsy. Żadnych RSów, enchantów, czy Assassin Starów, bo obecnie biorąc DLa na klatę z RSami mam 2x mniejsze waste, niż knight na tym samym lvlu (77). Do czego dążę? Kiedyś huntowało się w grupach. Może nie grałem na Tibii 7.5, ale widziałem ssy, czytałem komentarze itd. Pamiętam nawet za czasów Tibii 7.7/78 jak z kolegami poszliśmy na dragi i DLe. Nikt nie miał lvla wyższego niż 50, więc poszliśmy we 3, do tego 2 DSy do pomocy, 5BP UH i 10 BP IH, jakieś explo, hmmy itd (hunciliśmy na ornamencie).
    PRZYWRÓCIĆ GRUPOWE HUNTY! To było coś. Rozmowa na Skype podczas DL huntu :) A jak to zrobić? Przede wszystkim, obniżyć dmg knightowi. Pamiętacie jak było kiedyś? Knight na 100 lvlu miał problem z Hydrą, bo ta się leczyła jak pojebana xD Tak samo z DLami, Banshee i innymi mocniejszymi potworami. Rycerz jest od blokowania, nie od solowania (I to właśnie w Tibii jest zajebiste, tutaj na prawdę OGROMNE znaczenie ma to, jak blokuje rycerz)
    Sorcom i Druidom zabrać walenie z czarów na odległość. To jest zbyt łatwe!
    Co do nowych broni. Imho mogą zostać, ale broń Boże nie od lvla! Dlaczego? Teraz lepiej jest poświęcić czas na expienie do 75 lvla i kupić Avengera, niż trenić do 85/85 i biegać z Heroic Axem. No właśnie kolejna sprawa. Za czasów Tibii 7.6, jak chciałeś pohuncić dragi knightem, to musiałeś wziąć Dragon Lance/GSa/War Młotka, bo z bronią jednoręczną draga nijak było ubić bez waste. Znajdźcie mi teraz kogoś, kto biega z two - handed weapon? No chyba, że z Avengerem, ale takich też jest mało.

    Stworzyć do tej gry jakąś fabułę, sam mógłbym się tym zająć :D

    I tutaj kolejna ważna kwestia. Czary. Nie, nie do kupienia w sklepie (myślę, że runy ze sklepu też odpadają). Podobno kiedyś czarów uczyło się ze scrolli. Według mnie to świetny pomysł! Tylko, żeby nie było tak, że te scrolle kupimy w sklepie xD. Miałyby być jako nagroda za questa, czy coś takiego. Oczywiście, czym lepszy czar, tym trudniejszy quest.

    A same questy? Jak najmniej questów typu idź, zabij, weź, a teraz możesz się spuścić. Takie zadania, to tylko na słabsze bronie. Popatrzcie sobie na POI - wbijasz 80 lvl, płacisz komu trzeba i idziesz na questa, nic na nim nie robiąc, bo ekipa czyszcząca robi wszystko za Ciebie. To jest właśnie zjebane... Chcesz dobry topór? To wysil mózgownicę! Questy - zagadki. To byłoby świetne wyjście, ale za raz pojawiałaby się spoile, a ich właśnie być nie może! Ktoś musiałby tego pilnować. Spoile odbierają całą radość z rozwiązania questa. Owszem, nikt nie każe nam czytać, ale sam fakt, że możemy sobie oszczędzić czasu i nerwów skłania nas do przeczytania, prawda?
    SPOILE NISZCZĄ GRĘ!


    Rycerz nie jest czarodziejem, więc co robi u niego tak potężny czar, jak exori gran? Z tym można z powodzeniem expić na Behemothach! Widziałem filmiki, jak 112 EK luruje sobie po 3-4 Behe i leje je up/down z E Grana, przy czym mu się ładnie zwraca! Palki expią solo na behemothach, sorci i druty też, nawet rycerze. A kiedyś nie było nawet o tym mowy, prawda? Rycerzowi zostawić utevo luxa, exurę. Co do exori, nie jestem pewien.

    Uatni hur? Wywalić dla wszystkich xD Czar przyśpieszający jest nie klimatyczny. Lepiej jakąś miksturkę :)

    Wywalić light hacka. Tutaj ta sprawa wygląda tak samo, jak ze spoilami. Nie lubimy tego, ale i tak używamy :P A przecież nie ma to jak iść ciemnym korytarzem, gdy nagle w rogu ekranu pojawia się wielki, czerwony smok i zaczyna w nas napieprzać ogniem, no nie? :P

    Przywrócić potworom Combo! Koniec z Solowaniem DLi na 40 lvlu!


    Jeszcze pewnie cała masa innych spraw, które należałoby poprawić, jak np poty [czemu nie można już blokować? :(], ale nie wszystko pamiętam xD

    Btw: pamiętacie dawną moc knighta na 10 lvlu, z 60 skillem i war hammerem w łapie? Jak się udało trapnąć kolesia, to nawet 20 lvle się składały. Tak zarobiłem na swój pierwszy royal helmet xD





    Co o tym myślicie? Wiem, że to kupa... nie, to KUPA roboty, ale chyba warto, prawda? Z tego co widzę, na TORGu jest dość sporo osób, które się na mapach i skryptach znają, więc to mogłoby się udać ^^ Piszcie wasze zdanie na ten temat.



    @ przypomniałem sobie coś :) Zabrać Sorcom i Drutom walenie z czarów na odległość. Visowanie DLa, mając go na mordzie - to było coś :D To przywróciłoby runy do użytku. Kto teraz używa runek? Tylko icicle na demy i czasem jakieś GFB, hmmów, czy explo nie używa już nikt! A to właśnie miało urok. Chciałem sobie pohuncić sorciem na Dragach, na naginata queście, to kupiłem 5bp IH, 5bp Explo, postawiłem 2 DSy i siekałem :D Kit z tym, że się nie zwracało, ale zabawa była niesamowita, w ogóle czasem się z tych runek nie trafiało, a koledzy się śmiali xD

    RUNY MUSZĄ WRÓCIĆ!
    Ostatnio zmieniony przez Astinus : 18-07-2008, 21:00

  10. #68
    Avatar Szantymen
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    1,731
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    #up - zgadzam się w 100% + można by dopisać do tego 0 różdżek i stary dobry system magii no i mamy wszystko to, co było dobre w starej Tibii.
    #top - Pomysł popieram. Głosowałem na 7.5.

  11. #69
    Pirer_tibijczyk

    Domyślny

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Masz rację, ale popatrz na to z innej strony. Skoro dla tych wszystkich dzieci neo, thiefów, noobów itd byłoby za trudno, to wróciliby na rl tibię, a zostaliby Ci porządniejsi gracze, prawda?


    Mam moment, to się wypowiem dokładniej. Już parę dni temu myślałem o takim projekcie :) Widzę, że ludzie z TORGa napalili się na to, więc może znalazłaby się odpowiednia ilość kompetentnych osób, które by dały radę stworzyć takiego otsa.

    Myślę, że Tibia 7.4 - 7.5 byłaby najlepsza. Sam zacząłem grać na 7.6 i chciałbym zobaczyć jak było wcześniej.

    Ale jeśli chcemy zrobić prawdziwy server pod starą tibię, to exp x1, skille x1, mlvl x1, loot x1 itd. Dlaczego? Bo jeśli zrobimy exp chociażby x3, to po pewnym czasie ujrzymy 500lvle biegające po Thais, zdejmujące wszystkich na 1 UE, a na tibii 7.5 chyba było to niemożliwe, prawda?

    Rate taki sam jak w tibii, każdy inny odpada. Oczywiście można byłoby pozmieniać kilka rzeczy, ale nie exp dla wszystkich potworów.
    Na przykład co? Do tego doszliby sami gracze. Wg mnie, Elder Beholder powinien dawać więcej expa. 280 expa, za potwora, na którym 77 paladynem tracę więcej HP niż na smoku. Można byłoby ten exp zwiększyć np do 400 i tyle.

    Uroki starej tibii? Przede wszystkim to, że serce biło podczas schodzenia do każdej dziury, której nie znaliśmy. To będzie ciężko przywrócić, ale się da! Ano właśnie, da się, tylko jak? Nowa mapa! Już pisałem o tym wcześniej. Kupa roboty, ale jeśli zaangażować w to większą grupę osób, to się uda. Ofc rozsądny resp, żebym nie musiał brać 20 DLi na klatę :) Myślę, że można byłoby dodać potworki, które są teraz, typu piraty, culty, quary itd.

    Kolejna sprawa. Paladyn to nie Knight (wiem, że w innych grach tak, ale to jest tibia i tu paladyn robi za archera :P) Tylko bolty i arrowsy. Żadnych RSów, enchantów, czy Assassin Starów, bo obecnie biorąc DLa na klatę z RSami mam 2x mniejsze waste, niż knight na tym samym lvlu (77). Do czego dążę? Kiedyś huntowało się w grupach. Może nie grałem na Tibii 7.5, ale widziałem ssy, czytałem komentarze itd. Pamiętam nawet za czasów Tibii 7.7/78 jak z kolegami poszliśmy na dragi i DLe. Nikt nie miał lvla wyższego niż 50, więc poszliśmy we 3, do tego 2 DSy do pomocy, 5BP UH i 10 BP IH, jakieś explo, hmmy itd (hunciliśmy na ornamencie).
    PRZYWRÓCIĆ GRUPOWE HUNTY! To było coś. Rozmowa na Skype podczas DL huntu :) A jak to zrobić? Przede wszystkim, obniżyć dmg knightowi. Pamiętacie jak było kiedyś? Knight na 100 lvlu miał problem z Hydrą, bo ta się leczyła jak pojebana xD Tak samo z DLami, Banshee i innymi mocniejszymi potworami. Rycerz jest od blokowania, nie od solowania (I to właśnie w Tibii jest zajebiste, tutaj na prawdę OGROMNE znaczenie ma to, jak blokuje rycerz)
    Sorcom i Druidom zabrać walenie z czarów na odległość. To jest zbyt łatwe!
    Co do nowych broni. Imho mogą zostać, ale broń Boże nie od lvla! Dlaczego? Teraz lepiej jest poświęcić czas na expienie do 75 lvla i kupić Avengera, niż trenić do 85/85 i biegać z Heroic Axem. No właśnie kolejna sprawa. Za czasów Tibii 7.6, jak chciałeś pohuncić dragi knightem, to musiałeś wziąć Dragon Lance/GSa/War Młotka, bo z bronią jednoręczną draga nijak było ubić bez waste. Znajdźcie mi teraz kogoś, kto biega z two - handed weapon? No chyba, że z Avengerem, ale takich też jest mało.

    Stworzyć do tej gry jakąś fabułę, sam mógłbym się tym zająć :D

    I tutaj kolejna ważna kwestia. Czary. Nie, nie do kupienia w sklepie (myślę, że runy ze sklepu też odpadają). Podobno kiedyś czarów uczyło się ze scrolli. Według mnie to świetny pomysł! Tylko, żeby nie było tak, że te scrolle kupimy w sklepie xD. Miałyby być jako nagroda za questa, czy coś takiego. Oczywiście, czym lepszy czar, tym trudniejszy quest.

    A same questy? Jak najmniej questów typu idź, zabij, weź, a teraz możesz się spuścić. Takie zadania, to tylko na słabsze bronie. Popatrzcie sobie na POI - wbijasz 80 lvl, płacisz komu trzeba i idziesz na questa, nic na nim nie robiąc, bo ekipa czyszcząca robi wszystko za Ciebie. To jest właśnie zjebane... Chcesz dobry topór? To wysil mózgownicę! Questy - zagadki. To byłoby świetne wyjście, ale za raz pojawiałaby się spoile, a ich właśnie być nie może! Ktoś musiałby tego pilnować. Spoile odbierają całą radość z rozwiązania questa. Owszem, nikt nie każe nam czytać, ale sam fakt, że możemy sobie oszczędzić czasu i nerwów skłania nas do przeczytania, prawda?
    SPOILE NISZCZĄ GRĘ!


    Rycerz nie jest czarodziejem, więc co robi u niego tak potężny czar, jak exori gran? Z tym można z powodzeniem expić na Behemothach! Widziałem filmiki, jak 112 EK luruje sobie po 3-4 Behe i leje je up/down z E Grana, przy czym mu się ładnie zwraca! Palki expią solo na behemothach, sorci i druty też, nawet rycerze. A kiedyś nie było nawet o tym mowy, prawda? Rycerzowi zostawić utevo luxa, exurę. Co do exori, nie jestem pewien.

    Uatni hur? Wywalić dla wszystkich xD Czar przyśpieszający jest nie klimatyczny. Lepiej jakąś miksturkę :)

    Wywalić light hacka. Tutaj ta sprawa wygląda tak samo, jak ze spoilami. Nie lubimy tego, ale i tak używamy :P A przecież nie ma to jak iść ciemnym korytarzem, gdy nagle w rogu ekranu pojawia się wielki, czerwony smok i zaczyna w nas napieprzać ogniem, no nie? :P

    Przywrócić potworom Combo! Koniec z Solowaniem DLi na 40 lvlu!


    Jeszcze pewnie cała masa innych spraw, które należałoby poprawić, jak np poty [czemu nie można już blokować? :(], ale nie wszystko pamiętam xD

    Btw: pamiętacie dawną moc knighta na 10 lvlu, z 60 skillem i war hammerem w łapie? Jak się udało trapnąć kolesia, to nawet 20 lvle się składały. Tak zarobiłem na swój pierwszy royal helmet xD





    Co o tym myślicie? Wiem, że to kupa... nie, to KUPA roboty, ale chyba warto, prawda? Z tego co widzę, na TORGu jest dość sporo osób, które się na mapach i skryptach znają, więc to mogłoby się udać ^^ Piszcie wasze zdanie na ten temat.



    # przypomniałem sobie coś :) Zabrać Sorcom i Drutom walenie z czarów na odległość. Visowanie DLa, mając go na mordzie - to było coś :D To przywróciłoby runy do użytku. Kto teraz używa runek? Tylko icicle na demy i czasem jakieś GFB, hmmów, czy explo nie używa już nikt! A to właśnie miało urok. Chciałem sobie pohuncić sorciem na Dragach, na naginata queście, to kupiłem 5bp IH, 5bp Explo, postawiłem 2 DSy i siekałem :D Kit z tym, że się nie zwracało, ale zabawa była niesamowita, w ogóle czasem się z tych runek nie trafiało, a koledzy się śmiali xD

    RUNY MUSZĄ WRÓCIĆ!
    Zgodzę się z tym. Koniec z lurowaniem wszystkiego z walenie z grana , potwór musi walić combo , koniec sprzedawania u npc runek wtedy runki by były potrzebne

    To co do roboty teraz znaleść team i jazda !
    Btw.Może przy zakładaniu konta zrobimy jakiś test np "Podstawowy Angielski " i jak ktos nie zdał nie może zrobić konta przez 1 dzień


    Ehh przypomniał mi się jedna żecz jak był war na 7.5 i było 7 ludzi przeciwko 30 ~ i Ci 7 wygrali bo Pvp sie liczyło a nie jak teraz f5f5f5
    Ostatnio zmieniony przez Pirer_tibijczyk : 18-07-2008, 22:07

  12. Reklama
  13. #70
    Avatar Xamer
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Bydgoszcz
    Wiek
    31
    Posty
    39
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Skoro dla tych wszystkich dzieci neo, thiefów, noobów itd byłoby za trudno, to wróciliby na rl tibię, a zostaliby Ci porządniejsi gracze, prawda?
    Właśnie o tym mówiłem wcześniej :)

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Myślę, że Tibia 7.4 - 7.5 byłaby najlepsza. Sam zacząłem grać na 7.6 i chciałbym zobaczyć jak było wcześniej.
    Skoro tak to poco niektóre zbędne duperele byś tam dodał? 7.4 czy 7.5 to 7.4 czy 7.5 a nie przerobione 100% RL czysz nie tego chcemy? :) (no te 95% :P)

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale jeśli chcemy zrobić prawdziwy server pod starą tibię, to exp x1, skille x1, mlvl x1, loot x1 itd. Dlaczego? Bo jeśli zrobimy exp chociażby x3, to po pewnym czasie ujrzymy 500lvle biegające po Thais, zdejmujące wszystkich na 1 UE, a na tibii 7.5 chyba było to niemożliwe, prawda?
    Nie łudź się kiedyś nie było na tyle dobrych expowisk itd... nabicie 100 lvl było czymś a taki rate x2 by az tak nie pomógł... ofc można dać rate x1 i co jakiś czas np 1 raz na miech robić event i ziększać rate ale myśle, że już lepiej dać rate x2 i by był git.

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Uroki starej tibii? Przede wszystkim to, że serce biło podczas schodzenia do każdej dziury, której nie znaliśmy. To będzie ciężko przywrócić, ale się da! Ano właśnie, da się, tylko jak? Nowa mapa! Już pisałem o tym wcześniej. Kupa roboty, ale jeśli zaangażować w to większą grupę osób, to się uda. Ofc rozsądny resp, żebym nie musiał brać 20 DLi na klatę :) Myślę, że można byłoby dodać potworki, które są teraz, typu piraty, culty, quary itd.
    To jest łączenie klientów i właściwie było by to mniej więcej tym samym co dodanie starego tibia.spr do obecnej tibii czyli tylko zmieniona grafika. No i nowa mapa? NIE! Powtórzę: Większość osób chce tu powrócić do starych czasów tibii łącznie z mapą. :)

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kolejna sprawa. Paladyn to nie Knight (wiem, że w innych grach tak, ale to jest tibia i tu paladyn robi za archera :P) Tylko bolty i arrowsy. Żadnych RSów, enchantów, czy Assassin Starów, bo obecnie biorąc DLa na klatę z RSami mam 2x mniejsze waste, niż knight na tym samym lvlu (77). Do czego dążę? Kiedyś huntowało się w grupach. Może nie grałem na Tibii 7.5, ale widziałem ssy, czytałem komentarze itd. Pamiętam nawet za czasów Tibii 7.7/78 jak z kolegami poszliśmy na dragi i DLe. Nikt nie miał lvla wyższego niż 50, więc poszliśmy we 3, do tego 2 DSy do pomocy, 5BP UH i 10 BP IH, jakieś explo, hmmy itd (hunciliśmy na ornamencie).
    PRZYWRÓCIĆ GRUPOWE HUNTY! To było coś. Rozmowa na Skype podczas DL huntu :) A jak to zrobić? Przede wszystkim, obniżyć dmg knightowi. Pamiętacie jak było kiedyś? Knight na 100 lvlu miał problem z Hydrą, bo ta się leczyła jak pojebana xD Tak samo z DLami, Banshee i innymi mocniejszymi potworami. Rycerz jest od blokowania, nie od solowania (I to właśnie w Tibii jest zajebiste, tutaj na prawdę OGROMNE znaczenie ma to, jak blokuje rycerz)
    Na tibii pallek miał tylko spear zwykłe i łuk/arrows lub kusze/bolt gdyż takie duperelki jak np gwiazdki czy nożyki znikały po 1 strzale, więc co tu dużo gadać tibia 7.4 :P. Kiedyś huntowało się grupami? - Owszem ale nie tak jak myślisz. Kiedyś na polowanie brało się ekipę jak szło się na Silne potworki typu DL, Demon czy Behemoth a nie, że ciągle... (na DL czy Behemoth chodziło sie nie raz nawet w 2 osoby a czy to grupa? ;p) Kolejnak kwestia Obniżyć dmg knightowi?? Obniżyć wszystkim dmg! Kiedyś wszyscy walili znacznie mniej bo i mniej musieli walić aż tak mocno (dmg wystarczało aby walczyć dobrze z potworkami a jak nie to sie zbierało team ;p).

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sorcom i Druidom zabrać walenie z czarów na odległość. To jest zbyt łatwe!
    Co do nowych broni. Imho mogą zostać, ale broń Boże nie od lvla! Dlaczego? Teraz lepiej jest poświęcić czas na expienie do 75 lvla i kupić Avengera, niż trenić do 85/85 i biegać z Heroic Axem.
    Znowu to powiem: Kiedyś tego nie było i wszyscy byli szczęśliwi ;p poco dawać coś z nowych wersji?

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Stworzyć do tej gry jakąś fabułę, sam mógłbym się tym zająć :D

    I tutaj kolejna ważna kwestia. Czary. Nie, nie do kupienia w sklepie (myślę, że runy ze sklepu też odpadają). Podobno kiedyś czarów uczyło się ze scrolli. Według mnie to świetny pomysł!
    Ej no nie cofamy sie aż do tak starej tibii. ;p Czary normalnie w sklepie kupować bo jak myślisz jak taki sorc/drut sam zrobi sobie taki quest bez czarów i z mace w łapie? Co on ma skillować żeby zabić potworki?? Czy ma se znaleść kolegów knightów i pallków żeby wyczyścili dla niego all? Czy takich questów nie chciałeś uniknąć?

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A same questy? Jak najmniej questów typu idź, zabij, weź, a teraz możesz się spuścić. Takie zadania, to tylko na słabsze bronie. (...) Chcesz dobry topór? To wysil mózgownicę! Questy - zagadki. To byłoby świetne wyjście
    Tu sie z tobą zgadam. Właściwie to nawet można wykończyć zagadki RL tibii np na silver mace, dsl czy inne rary (oczywiście tu by się bardzo przydał ktoś o bardzo kreatywnym umyśle) Quest można by było zrobić w taki sposób aby aby był kombinacją rozmów z npc, zdobyciem odpowiednich przedmiotów, odblokowanie odpowiednich mechanizmów wysilenie mózgu w celu połączenia poznanych wcześniej faktów itd.

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Rycerz nie jest czarodziejem, więc co robi u niego tak potężny czar, jak exori gran? Z tym można z powodzeniem expić na Behemothach! Widziałem filmiki, jak 112 EK luruje sobie po 3-4 Behe i leje je up/down z E Grana, przy czym mu się ładnie zwraca! Palki expią solo na behemothach, sorci i druty też, nawet rycerze. A kiedyś nie było nawet o tym mowy, prawda? Rycerzowi zostawić utevo luxa, exurę. Co do exori, nie jestem pewien.

    Uatni hur? Wywalić dla wszystkich xD Czar przyśpieszający jest nie klimatyczny. Lepiej jakąś miksturkę :)
    kiedyś było tylko exori i zużywało różną ilość many (lvl x 4 np 40 x 4 = 160)
    oraz zadawało dmg zależne od lvl, skilli i broni trzymanej w ręce. Wywalić haste i w zamian dać miksture haste? IMO głupi pomysł. Co w tym jest nieklimatycznego? To właśnie jest klimat tibii :P

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wywalić light hacka.
    Przywrócić potworom Combo! Koniec z Solowaniem DLi na 40 lvlu!

    Jeszcze pewnie cała masa innych spraw, które należałoby poprawić, jak np poty [czemu nie można już blokować? :(]
    To co up. Kiedyś tego nie było. ;p

    Myślę, że wyraziłem się dość wyczerpująco na ten temat ;p. A teraz coś od siebie:
    Myślę, że gdyby ktoś znający sie na tym napisał dobry silnik gdzieś na 7.4 to błędów ani crashy powinno nie być (Kiedyś razem z kumplem przerobiliśmy silnik pod 7.4 tak, że serv stał spokojnie 7 dni (!) bez crashy i restartu ;p (pewnie mógł stać dłużej no ale komp tego by nie wytrzymał) Więc moim zdaniem pomysł ma duże szanse powstać. Wystarczy troszkę popracować :P

    #Edit
    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ehh przypomniał mi się jedna żecz jak był war na 7.5 i było 7 ludzi przeciwko 30 ~ i Ci 7 wygrali bo Pvp sie liczyło a nie jak teraz f5f5f5
    Taak to mi się bardzo podobało, a gdy robili trapa jakiemuś h-lvlowi inne h-lvl i męczyli się z nim klika godzin a teraz? kilka minut i po sprawie... :(
    Ostatnio zmieniony przez Xamer : 18-07-2008, 22:31
    User ID : 12610 :)
    Data rejestracji: 20-06-2005 :)

  14. #71
    Avatar Ar'buz
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    51*06N, 17*02E Ranga: Zasłóżony
    Posty
    245
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Gdyby tylko taki serwer powstał :D:D

    Cała Tibia traci swój klimat, a kiedyś... ahh... kiedyś szedłeś do Dwarf Bridge i modliłeś się, żeby nie spotkać zlurowanego GS'a! To było piękne.

    Co więcej! Kiedyś nie można było wchodzić na dwa parcele od razu- musiałeś zrobić najpierw "schodki". Teraz w Tibii ładujesz się na co chcesz ;/

    Kiedyś mogłeś zablokować się na dachu skrzynkami lub ludźmi i byłeś BOSS - a teraz typ ci się ładuje na dach z całą gromadą i za nic w świecie go nie powstrzymasz.


    Jak ten serwer powstanie - będę grał! Dla samej zasady przypomnieć sobie tamten czas.
    (btw. 7.4, max 7.6)
    Ostatnio zmieniony przez Ar'buz : 18-07-2008, 22:37

  15. #72

    Notoryczny Miotacz Postów Rezz' jest teraz offline
    Avatar Rezz'
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    1,121
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Zaczynałem od 7.6 - Ooo tak, pierwsza postać - knight.
    Znalazłem jakieś Rotwormy pod Carlin, i biłem je przez 3-4 dni, na ok. 14 lvlu miałem już 40~ skill w walce mieczami, bo lałem longswordem..
    Wtedy jakiś nieznajomy (to był aż 26 sorc!) poleciał mi po scale armora, jaki byłem happy!
    Niezapomniane chwile! ;*

    @topic
    Taki serv musi powstać i basta. Tibia kiedyś była dynamiczniejsza na PvP.. dlaczego? a traf takiego 100+ rycerza z bohami z SD.. huh? ^^

    Aktualnie gram na RL, ale gdyby powstał taki serwer (7.6 i niższy) na pewno bym spróbował swoich sił.. ;)

  16. Reklama
  17. #73
    konto usunięte

    Domyślny

    siedem-fakin-sześć PLIKS!

    Tak, to były czasy, rozpamiętujemy je z kolegami od 8.0, i chętnie byśmy wrócili do normalnej gry :)

    (czy ktoś pamięta bicie guardów z gfb albo monk + zerk i IHy? no właśnie -.-')


    SDki 8-12 lvli przy fireparcel trapie na ropehole :DDDD
    Ostatnio zmieniony przez ScorpionLord : 18-07-2008, 22:42

  18. #74

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    24
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    tak, server moglby by byc nawet exp 0,5x - tak!. bo stara tibia to bylo jako takie rpg a nie expienie lvli do bólu na bocie ..

  19. #75
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Xamer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Właśnie o tym mówiłem wcześniej :)


    Skoro tak to poco niektóre zbędne duperele byś tam dodał? 7.4 czy 7.5 to 7.4 czy 7.5 a nie przerobione 100% RL czysz nie tego chcemy? :) (no te 95% :P)


    Nie łudź się kiedyś nie było na tyle dobrych expowisk itd... nabicie 100 lvl było czymś a taki rate x2 by az tak nie pomógł... ofc można dać rate x1 i co jakiś czas np 1 raz na miech robić event i ziększać rate ale myśle, że już lepiej dać rate x2 i by był git.


    To jest łączenie klientów i właściwie było by to mniej więcej tym samym co dodanie starego tibia.spr do obecnej tibii czyli tylko zmieniona grafika. No i nowa mapa? NIE! Powtórzę: Większość osób chce tu powrócić do starych czasów tibii łącznie z mapą. :)


    Na tibii pallek miał tylko spear zwykłe i łuk/arrows lub kusze/bolt gdyż takie duperelki jak np gwiazdki czy nożyki znikały po 1 strzale, więc co tu dużo gadać tibia 7.4 :P. Kiedyś huntowało się grupami? - Owszem ale nie tak jak myślisz. Kiedyś na polowanie brało się ekipę jak szło się na Silne potworki typu DL, Demon czy Behemoth a nie, że ciągle... (na DL czy Behemoth chodziło sie nie raz nawet w 2 osoby a czy to grupa? ;p) Kolejnak kwestia Obniżyć dmg knightowi?? Obniżyć wszystkim dmg! Kiedyś wszyscy walili znacznie mniej bo i mniej musieli walić aż tak mocno (dmg wystarczało aby walczyć dobrze z potworkami a jak nie to sie zbierało team ;p).


    Znowu to powiem: Kiedyś tego nie było i wszyscy byli szczęśliwi ;p poco dawać coś z nowych wersji?


    Ej no nie cofamy sie aż do tak starej tibii. ;p Czary normalnie w sklepie kupować bo jak myślisz jak taki sorc/drut sam zrobi sobie taki quest bez czarów i z mace w łapie? Co on ma skillować żeby zabić potworki?? Czy ma se znaleść kolegów knightów i pallków żeby wyczyścili dla niego all? Czy takich questów nie chciałeś uniknąć?


    Tu sie z tobą zgadam. Właściwie to nawet można wykończyć zagadki RL tibii np na silver mace, dsl czy inne rary (oczywiście tu by się bardzo przydał ktoś o bardzo kreatywnym umyśle) Quest można by było zrobić w taki sposób aby aby był kombinacją rozmów z npc, zdobyciem odpowiednich przedmiotów, odblokowanie odpowiednich mechanizmów wysilenie mózgu w celu połączenia poznanych wcześniej faktów itd.


    kiedyś było tylko exori i zużywało różną ilość many (lvl x 4 np 40 x 4 = 160)
    oraz zadawało dmg zależne od lvl, skilli i broni trzymanej w ręce. Wywalić haste i w zamian dać miksture haste? IMO głupi pomysł. Co w tym jest nieklimatycznego? To właśnie jest klimat tibii :P


    To co up. Kiedyś tego nie było. ;p

    Myślę, że wyraziłem się dość wyczerpująco na ten temat ;p. A teraz coś od siebie:
    Myślę, że gdyby ktoś znający sie na tym napisał dobry silnik gdzieś na 7.4 to błędów ani crashy powinno nie być (Kiedyś razem z kumplem przerobiliśmy silnik pod 7.4 tak, że serv stał spokojnie 7 dni (!) bez crashy i restartu ;p (pewnie mógł stać dłużej no ale komp tego by nie wytrzymał) Więc moim zdaniem pomysł ma duże szanse powstać. Wystarczy troszkę popracować :P

    #Edit
    Taak to mi się bardzo podobało, a gdy robili trapa jakiemuś h-lvlowi inne h-lvl i męczyli się z nim klika godzin a teraz? kilka minut i po sprawie... :(
    Nie chciało mi się wycinać, więc skopiowałem all :P Sorka xD

    Może i racja, żeby nie dodawać nic z nowej tibii :D

    A co do nowej mapy:
    Chciałbym poczuć klimat tej starej Tibii, ale dla mnie najlepsze było to błądzenie po korytarzach, odkrywanie nowych terenów, spieprzanie przed smokami, które nagle pojawiały się na ekranie nie wiadomo skąd xD To było w tej grze najlepsze i chciałbym to chociaż po części przywrócić. Jedyny sposób, to nowa mapa :D Myślę, że można pójść na kompromis. Dać całą RL mapę, oraz dorobić różnych terenów i expowisk. Albo postawić 2 servy, jeden z RL mapą a drugi z mapą wykonaną przez torgowiczów.

    Bo właśnie to było najlepsze, no nie? Idziecie sobie przed siebie, odkrywacie sobie mapkę, a tu nagle... SMOK! KURWA MAĆ! SMOK! ZIELONY! I długa... :)

    Gdyby postawić RL mapkę każdy znałby już respy, a gdyby była to mapka, której nigdy na oczy nie widzieliśmy ta gra nabrałaby jeszcze więcej uroku, prawda?



    A co do czarów:
    Te prostsze czary dostawalibyśmy za rozwiązanie jakiś łatwych zagadek, czy zrobienie prostego questa. Chociaż, gdyby na coś takiego potrzebny byłby team, to byłoby wręcz świetnie! To przywróciłoby współpracę między graczami. Wyobraźcie sobie taką sytuację: gracie sobie knightem i chcecie zrobić quest na np Fire Axe. Ale na Fire Axe quest jest... no powiedzmy DL, czy hydra. Sami nie dacie rady, więc prosicie jakiegoś Sorca, żeby wam pomógł. Niech postawi 2 DSy i się gada usiecze :)
    - Ej, koleś, ale ja jeszcze nie zrobiłem questa na ten czar
    - A to dlaczego?
    - No bo widzisz... sam banshee nie ubiję, za duże combo wali, a na mana shieldzie nie nadążam się leczyć.
    - No to ja pójdę z Tobą. Ja będę blokać, a Ty będziesz naparzać z Explo, albo Geba, jak wolisz. Weźmiesz scrolla, a później pójdziesz pomóc mi z Fire Axe questem, okay?
    - Jasne, no to do dzieła! :)

    Fajnie by było, no nie? Najwięcej moich kolegów z Tibii, poznałem właśnie w ten sposób. "Ej, nie pomógłbyś mi może zrobić Naginata Questa? :)"

    Wg mnie, nauka czarów ze scrolli, które dostawalibyśmy z questów, bądź za rozwiązanie zagadek to bardzo dobry pomysł.

    A Wy co o tym myślicie?


    down: naab? Człowieku, ja o tym mówię poważnie, więc jeśli chcesz do mnie zwracać się równie poważnie, to nie pisz takich bzdur, które w dodatku są ciężkie do odczytania -.- Nie podoba się? No to trudno! Postaraj się wnieść coś konkretnego do tematu, a nie pierdolisz głupoty -.- To tylko propozycja, nie ja postawię server i nie ode mnie zależy jaki on będzie...

    Swoją drogą, te najbardziej podstawowe czary można byłoby nabyć w sklepie, czy nawet z najbardziej banalnych questów, jak chociażby Dead Archer Quest, czy ten na goblinach pod Femour Hills...


    @ Z resztą, zawsze, kurwa mać, możesz biegać z torchem -.-
    Ostatnio zmieniony przez Astinus : 18-07-2008, 23:17

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 355
    Ostatni post: 09-12-2019, 15:05
  2. Torgonia już działa!
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 168
    Ostatni post: 22-10-2007, 20:25
  3. Torgonia - OTS serwisu tibia.org.pl
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 132
    Ostatni post: 03-10-2007, 17:49

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •