Reklama
Strona 10 z 12 PierwszaPierwsza ... 89101112 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 136 do 150 z 177

Temat: Wężowa wieża a sekret faraona.

  1. #136
    Avatar Raga
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Staszów
    Wiek
    35
    Posty
    435
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj br_demon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Szkoda, ze wiedza o przeszlosci tibi zanika :(
    Necrotic rod jest dosc "nowy". Nie dawno byl to volcanic rod, a wczesniej - podczas tworzenia ankrahmun bylo to wand of might. (wolne tlum: rozdzka potegi) . I jeszcze.... Fire Bug jest rowniez "nowym" tworem, bo dopiero od czasow Liberty Bay, ktore jest o 2~ lata nowsze niz ankrahmun.



    Co do elementarnych mocy - żywiołów, kiedys byly tylko 3:
    Ogien - fire.
    Trucizna - Poison.
    Energia - Energy.
    To co teraz nazywacie "smiercia" - nowy zywiol bylo tak na prawde zwyklymi obrazeniami fizycznymi - Tak jak SD.
    Dobrze ale Cipsoft niektóre questy utrudni inne ułatwi. Może jest tak jak mówisz brałem to pod uwagę z necrotic rodem, ale skoro nikt nie rozwiązał tej zagadki mógł ją Cipsoft trochę ułatwić dodając nowe poszlaki.

    Żywiołów było więcej tylko tych 3 mogłeś używać jako runy + obrażenia od śmierci [SD]. Być może wtedy runa [SD] reprezentowała śmierć jako żywioł do użycia, jak w przypadku ognia, trucizny i energii.
    Weź pod uwagę że te żywioły panowały w Świecie Tibii w naoczny sposób i nie było ich 3. Teraz to widać bo się zmienił system obrażeń.
    Character Ungradia does not exist. :<

  2. #137

    Notoryczny Miotacz Postów Zipper jest teraz offline
    Avatar Zipper
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,045
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Raga napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co do coal basinów:

    Świecąca ozdoba, można ją przesuwać, ale nie nosić. Gdy nie ma na nim ognia, można go bez problemu zapalić Fire Bugiem.

    Dokładnie to da się ruszać zółte a zielone są "przymocowane" do ziemi.

    Co do fire buga... Jeśli te basiny będą miały jakąś 'akcje' to chyba niepowinny się zapalić...?

    Tak jak questowych skrzynek nie da się obracać.



    PS:Czy na tej ukradzionej mapie było już ankh?

  3. #138
    Avatar macikowy
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    82
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Zipper napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dokładnie to da się ruszać zółte a zielone są "przymocowane" do ziemi.

    Co do fire buga... Jeśli te basiny będą miały jakąś 'akcje' to chyba niepowinny się zapalić...?

    Tak jak questowych skrzynek nie da się obracać.



    PS:Czy na tej ukradzionej mapie było już ankh?
    Co do akcji i basinow nie mam zielonego pojecia. Co do ukradzionej mapy i ank, to tak znajduje sie na niej Ankrahmun juz sporo razy sobie po Ank 'smigalem' ;] pozdrawiam
    21:31 aaaa [109]: jestes na nightmarach?
    21:33 bbbb [161]: a jestem ;p
    21:33 aaaa[109]: jest jakis resp wolny moze?
    21:33 bbbb [161]: szybki raczej ;p
    roflcopter

  4. Reklama
  5. #139

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    31
    Posty
    47
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    @up
    Jemu chodzi o ankh, czyli o taki biały krzyżyk np: z deserta, a nie o Ankrahmun xD
    Przeglądałem tą mape i kilka razy się na niego natknąłem.
    @down
    Nie patrzyłeś na mape, więc się nie wypowiadaj -.-
    Ostatnio zmieniony przez Alechandro : 04-09-2008, 20:36

  6. #140
    Aktr

    Domyślny

    #up

    Chyba jednak chodzi mu o miasto:P
    jak może być przedmiot na mapie?

    Możliwe też, że w taki okrężny sposób pyta czy w kliencie gry na ktorym mapa bazuje już był przedmiot, ale ja się nie znam:)

  7. #141
    Avatar Raga
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Staszów
    Wiek
    35
    Posty
    435
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Aktr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    #up

    Chyba jednak chodzi mu o miasto:P
    jak może być przedmiot na mapie?

    Możliwe też, że w taki okrężny sposób pyta czy w kliencie gry na ktorym mapa bazuje już był przedmiot, ale ja się nie znam:)
    Gdy została wykradziona mapa bodajże były śmieci na mapie.
    Character Ungradia does not exist. :<

  8. Reklama
  9. #142
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Espirydion napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I tutaj poruszając kwestie STSH, ma ona swoje tajemnice tak jak np DDI, więc proszę was żebyście nas nie zmuszali do wydawanie tych tajemnic... temat jest po to byśmy razem pogłówkowali nas sensem poszczególnych teorii...
    troche bez sensu to napisales, skoro razem chcecie poglowkowac to znaczy ze chcesz od kogos, brzydko mowiac, wyciagnac info bo sam sie zacieles przy behe jak mowisz, to dziala tez zapewne w 2 strone, tranzakcja wiazana, co bedzie mial uzytkownik x czy y z tego ze podzieli sie swoja teoria ktora moze doprowadzic cie do rozwiazania zagadki? przejzalem CALY temat o serpentine tower , ten ktory zostal zamkniety, i nie znalazlem tam zadnych konkretow, tylko wodzenie ludzi za nos.

    Sam dlugo wspolpracowalem z Avarionem, teraz siedze w lamiglowkach sam, doszedlem m.inn. w jaki sposob wejsc do banshee pod desertem ale jakos nie widze sensu w zwodzeniu ludzi, szczegolnie ze samo dojscie do banshee nic nie daje, to tak jakbys zaczal robic dreamer'a a nie mial life ringa

    przemysl to co napisalem i wez to do siebie

    pozdrawiam
    LDS

  10. #143
    Pieslaq da'Xin

    Domyślny

    Co do dzwigni z behemothem... Sproboj SCA lub crowbara...

  11. #144
    przemo098

    Domyślny

    a propo tych plam krwi moze by zamiast wylac krew na ta krew to by wylac health potiona wkoncu to ma taki sam kolor ale nie jestem pewny.

  12. Reklama
  13. #145
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj przemo098 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a propo tych plam krwi moze by zamiast wylac krew na ta krew to by wylac health potiona wkoncu to ma taki sam kolor ale nie jestem pewny.
    Krew jest bo gdy pisal, mial zakrawawione rence.
    Slime jest bo cos robil.
    Woda jest bo tam sa garnki z woda i moglo sie troche wylac.


    I tyle. Zagadka jest slime - trucizna. (jesli dobrze zrozumialem twoj problem :P)

  14. #146
    Pieslaq da'Xin

    Domyślny

    Cytuj przemo098 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a propo tych plam krwi moze by zamiast wylac krew na ta krew to by wylac health potiona wkoncu to ma taki sam kolor ale nie jestem pewny.
    health potiona nie da sie wylac na ziemie... (ani na nic innego : d)



    btw. Czekamy na filmik jak uwalniasz vampa : )

  15. #147
    Avatar Espirydion
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Dęblin-Warszawa-Elbląg
    Wiek
    36
    Posty
    234
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Według legend wampiry nie mają swojego odbicie w lustrze...
    Prawdziwi bohaterzy to Ci, których nazwisk nie poznamy nigdy.

  16. Reklama
  17. #148
    Avatar Szulerski Majsiek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    34
    Posty
    342
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Espirydion napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Według legend wampiry nie mają swojego odbicie w lustrze...
    Jesli sie nie myle ta metoda sluzy rozpoznaniu wampira wsrod normalnych ludzi, czy tutaj jest do czegos potrzebna?

  18. #149
    Avatar Espirydion
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Dęblin-Warszawa-Elbląg
    Wiek
    36
    Posty
    234
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Tu zdjęcie pewnej rzeczy, która mnie zaciekawiła, a raczej zdziwiła...


    Co do wampira... nie raz przekonaliśmy się, że odpowiedzi to zagadek Tibi możemy a nie kiedy powinniśmy szukać w naszym codziennym, ziemskim życiu bo przecież twórcy zagadek powinni się czymś kierować... Dlatego chciałbym żebyśmy przyjrzeli się wampirowi bliżej...


    * Wygląd: sięga od potwornego, poprzez przeciętny, po olśniewająco piękny. W systemie gry RPG Wampir: Maskarada różne klany przejawiają różne cechy wyglądu. W Wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego, ukazany obraz "wyższego wampira" – Emiela Regisa, nie różni się niczym od zwykłego człowieka, dlatego też trudno zidentyfikować te upiory, dopóki same się nie ujawnią. Wyglądem zewnętrznym nie różni się też od ludzi tytułowa postać Księżniczki Andrzeja Pilipiuka – Monika Stjepanković. Różni się ona od najczęściej przedstawianych w literaturze wampirów między innymi tym, że zamiast ostrych zębów posiada ssawkę. W anime "Karin" wampiry nie różnią się wyglądem od zwykłych ludzi (kły rosną im dopiero gdy zamierzają kogoś ugryźć)

    * Zdolności: występują od zupełnie łamiących prawa fizyki poprzez graniczące z niemożliwymi. Zaliczać się do nich mogą: lewitacja lub latanie, teleportacja lub bardzo szybkie przemieszczanie się, telekineza, hipnoza, polimorfizm, niewidzialność, czytanie w myślach, przewidywanie przyszłosci, zdolność do manipulacji ludzkimi wspomnieniami itp. W Wiedźminie niektóre ze zdolności uaktywniają się pod działaniem światła księżyca, będącego w pełni.

    * Pochodzenie: literatura obejmuje warianty od klątwy po zakaźną mutagenną chorobę. U Moniki wampiryzm jest cechą genetyczną ujawniającą się u niektórych członków jej rodziny w wieku dojrzewania.


    * Krzyżowanie: niektóre źródła pozwalają na ludzko-wampirze krzyżówki, zwane dhampirami, inne wykluczają ich powstanie. W filmie Underworld możliwa okazała się hybryda wampira z wilkołakiem.

    * Śmiertelność: wszystkie źródła zgadzają się co do jednego: wampir nie starzeje się, a przynajmniej nie może umrzeć ze starości. Jednak według niektórych źródeł wampiry są nieśmiertelne i jedynym sposobem na ich zniszczenie jest przebicie kołkiem, zazwyczaj osikowym, rozczłonkowanie ich i spalenie lub wystawienie na światło słoneczne, w innych w zabiciu wampirów przeszkadza jedynie ich szybka regeneracja, nie chroniąca jednak przed spaleniem czy odcięciem głowy, jeszcze inne mówią o śmierci wampira po wypiciu przez niego krwi umarłego.

    * Wrażliwość na srebro: choć częściej przypisywana wilkołakom, niektóre dzieła nadają ją również wampirom.

    * Wrażliwość na symbole religijne: w niektórych dziełach wampiry przejawiają lęk, fizyczny dyskomfort lub bezpośrednie obrażenia w przypadku kontaktu z symbolami religijnymi, takimi jak krzyże lub woda święcona, w innych wampiry są na nie całkowicie odporne (Wampirzyca stwierdza tam, że przekonanie o wrażliwości na święte symbole wzięło się stąd, że większość wampirów to ateiści) Wampir: Maskarada (choć w systemie Wampir: Maskarada wampiry i inne stworzenia są wrażliwe na tzw. Prawdziwą Wiarę, bez znaczenia na to jakiego wyznania jest posiadacz Prawdziwej Wiary).

    * Wrażliwość na światło: nadwrażliwość na światło jest cechą wspólną wszystkich legend o wampirach. Według niektórych dzieł wampir boi się każdego jaśniejszego oświetlenia, w innych zaś szkodzi mu jedynie bezpośredni kontakt ze światłem słonecznym. Zjawisko to jest czasem tłumaczone jako krytyczne uczulenie na ultrafiolet, co pozwala wampirom np. na bezpieczne poruszanie się za dnia dzięki kremom z filtrem UV. W Wiedźminie wszakże, wampiry nie umierają od światła słonecznego, ale w znacznym stopniu je ono osłabia i pozbawia większości nadnaturalnych mocy. U Pilipiuka Monika w żaden sposób nie jest wrażliwa na światło słoneczne. Ale są też wampiry którym nie szkodzi światło słońca, tylko mienią sie w słońcu co utrudnia koncentrację.

    * Wrażliwość na czosnek: czosnek jest nieprzyjemny dla wampira. Można się domyślać, że dla wampira jest to po prostu bardzo nieprzyjemny zapach, dodając to, że mają o wiele lepszy węch od człowieka. A jedzenie tegoż warzywa budzi w wampirach taką niechęć, jak u niektórych dzieci jedzenie szpinaku. Wampiry posiadają wielokrotnie czulszy węch niż ludzie, nie lubą więc nie tylko czosnku ale i cebuli, pieprzu i innych rzeczy o mocnym zapachu.

    * Zagrożenie dla ludzi: w tradycji ludowej wampiry zawsze stanowiły śmiertelne zagrożenie dla ludzi, bowiem piły ich krew, co prowadziło do śmierci człowieka, bądź przemiany w wampira. Wampir zaznacza, iż picie krwi przez wampiry jest tym, czym picie alkoholu przez ludzi. Nie jest niezbędne do życia, ale stosowane jest dla poprawy nastroju i powoduje uzależnienie. Są również wampiry, które mogą zostać wegeteranami i ograniczyć się z trudem do krwii zwierzęcej (Zmierzch). Wampir wypijając krew pozbawia również tymczasowo osobę pewnych cech lub stanów psychicznych. Zależnie od "gustu" są instynktownie przyciągani do ludzi posiadających owe cechy i zwykle nie piją krwi innych ludzi (przykłady cech tymczasowo traconych po ugryzieniu przez wampira: Stres, duma, nieszczęście, zakochanie się, regularne kłamanie, uczucie zazdrości)

    Według niektórych źródeł wampir nie ma kości, lecz chrząstki. Może wchodzić w stosunki z żywymi, choć nie odczuwa przyjemności seksualnej. Wampirem kieruje ukryta w jego wnętrzu Bestia, którą z upływem czasu coraz trudniej mu zwalczyć – w końcu poddaje się jej. W tym stadium wampir zaspokaja swoje najprostsze potrzeby – zabija, pożywia się, śpi, co sprawia, że traci na swojej złożoności i niezwykłości odsuwając się całkowicie od człowieczeństwa. Nazwą łacińska może być homo nocturis. Ale według innych wampiry nie potrzebują snu i potrafią odczuwać więzi zarówno jak do swojej rasy lub innej-człowieka.

    Ostatnio zmieniony przez Espirydion : 12-10-2008, 12:58
    Prawdziwi bohaterzy to Ci, których nazwisk nie poznamy nigdy.

  19. #150
    Avatar Piombon
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Wielkopolska
    Posty
    230
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Analizując dłuuugą wskazówkę Espirydiona w postaci artykułu - przypomniała mi się spora część rozwiązania "Jak otrzymać wejście do Wampira?", co mogę określić jako nawet 75%.

    Szeroko znany Espi - dobrze zrobił wciskając parę paradoksów i rzeczy zbędnych, by wymusić na Was myślenie.

    Otworzenie Wampira to tak jak zostawić pułapkę - wszystko musi być w specjalnych warunkach. Obejrzyjcie dokładnie parę filmów o nich, bądź przeczytajcie kilka razy post Espirydiona, jak i kilka stron wcześniej a może wpadniecie na dobry trop.

    Nie wszystko jest zawsze potrzebne, wspomnijcie!

    Pozdrawiam, Piombon.
    (A propo PiMu)PODKREŚLAM:
    -to są moje własne teorie, na których bazie tworzę wskazówki. Nie każę ludziom ich czytać.
    -i nie, nie zadeklarowałem się do wklejenia SS-a dla jakiegoś dowodu. Jeśli już to podałem taką propozycję - nie jest to deklaracja - tyle.
    † 24.04.2008 - Wielki Człowiek zmarł z powodu przeciwności Losu; śpij spokojnie, Łukaszu...

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [Opowiadanie?] Sekret
    Przez camile w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2012, 13:25
  2. Największy sekret rooka
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post: 01-12-2008, 16:43
  3. Wężowa Wieża I Rubin Duszy.
    Przez flahu w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 558
    Ostatni post: 16-07-2008, 09:15
  4. Sekret spike sworda - powstanie
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 22-01-2008, 11:33
  5. Sekret Mino Maga
    Przez Fixty w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 25-09-2007, 21:01

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •