Gniew_Mroku napisał
Kambel:
Cały czas nie wiadomo na jakiej zasadzie działa system wykrywania botów. Dlatego nawet jeśli uzyskasz jakąś odpowiedź nie traktuj jej jako pewnej.
I jeszcze wnioski na temat Twojego kodu:
Randomize jest procedurą, którą wystarczy wywołać raz. W tym miejscu wygląda dziwnie.
Dla Twojej własnej wygody polecam zrobić sobie funkcję losującą liczbę z danego przedziału. Unikniesz dodawania i odejmowania w miejscach gdzie nie powinno tego być.
I ostatnia rada, choć nie koniecznie trafna - nie znam całego kodu. Natomiast wygląda na to, że jest to jakaś procedura, która wywołuje się co jakiś czas (zgaduję, że timer albo po otrzymaniu pakietu z ilością many). Zauważ, że przy każdym wywołaniu po raz kolejny losujesz nową ilość many potrzebnej by rzucić zaklęcie - tym samym zwiększasz prawdopodobieństwo, że zostanie rzucone wcześniej. Random(Wynik) powinieneś zapisywać w momencie rzucenia zaklęcia (nie zapomnij zainicjować przy uruchomieniu programu) faktycznie działało tak jak to prawdopodobnie planowałeś.
Tak, masz racje :)
Dzięki za rade.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A co do Pana LGTK to:
Najpierw użytkownik programu wpisuje pierwszą liczbę(minimalną), na której ma rzucać czar, a później drugą liczbę(maksymalną).
Odejmując od liczby maksymalnej, liczbe minimalną otrzmam różnicę dwóch liczb.
Kolejnym krokiem - co wynika z kodu różnica liczb podlega losowaniu, po czym dodaję liczbę mniejszą.
Czyli, jak liczba liczba mniejsza wynosi 50, a większa 80 to różnica 30. 30 poddam losowaniu - może wyjść liczba np. 15. 50 + 15 = 65.
Chyba już rozumiesz?
Zakładki