Żeby niczego nie przeoczyć, przeczytałem wszystkie strony tematu i podzielę się z wami moimi pomysłami odnośnie tego pentagramu.
Czytając z nudów ten temat wpadlo mi coś do głowy:
Hm.. pomyślmy co symbolizują te potwory...
-elf Arcan -napewno jest to symbol energii
-mino Magar -to tez symbolizuje raczej energie
-orc szaman -symbolizuje ogien
-beholder -tez ogien
-Priest - Hmm .. to nie jest raczej symbolem energii ani ognia, wiec jest to symbol mocy fizycznej (SD)
A wiec jeżeli mamy 2 przedstawicieli energii i ognia i jest 1 przedstawiciel siły fizycznej to uklada nam sie to w logiczna całość....
1)Więc raczej jako jedyny przedstawiciel siły fizycznej "priest" powinien znajdowac sie na gorze..
A energia i ogien... w sumie z tym trzeba by bylo pokabinowac, bo moze energia po prawej ogien po lewej>lub odwrotnie< , albo ogien na gorze energia na dole, albo jakos na skos..
Wydaje mi sie ze droga do sukcesu jest znalezienie optymalnego polozenia..
Też mi się wydaje, że chodzi o optymalne położenie. Słuszne spostrzeżenie o tym, że dane potwory reprezentują daną siłę, ale co do tego, który jaką siłę prezentuje, to można się sprzeczać. Ale od początku.
Szaman, mag, arc, beholder i priest, przedstawiciele swoich ras (orki, minosy, elfy, beholdery i ludzie), brakuje tylko geomancera, ale może wyjaśnienie jego nieobceności jest zapisane w jakichś książkach, czy jakiś npc wie coś o tym. Logicznie myśląc nie byłoby tam miejsca dla następnego członka kultu, ale ta nieobecność najprawdopoboniej byłaby jakoś wyjaśniona (np. na Edron krasnoludy nie mają wstępu czy coś podobnego, nie chce mi się wymyślać).
Ktoś napisał, że skoro mamy 5 kultystów to i 3125 kombinacji... Ale mamy dwie wskazówki; moc prezentowaną przez kultystów oraz ich respawn. Zwrócił ktoś uwagę w którym miejscu respią się poszczególni członkowie kultu? To też może mieć znaczenie, nawet wielkie, bo powiedziałoby nam gdzie ma znajdować się dany potwór/ciało/przedstawiciel mocy (różdzka?, runa?).
Następnie, to z summonem. Najbardziej prawdopodobną opcją wydawałoby pojawienie się teleportu, co bardzo dobrze pasowałoby do reszty. Teleport to jakiegoś tajemniczego miejsca związanego z czarną magią?
Następnie, to, że nie mogą być różdżki, bo zostały wprowadzone "niedawno". Jednakże pamiętacie stare różdżki? Blue spell wand, green spell wand, red spell wand, które zostały zamienione w nasze nowe różdzki (dla tych, co nie wiedzą ocb, zapodaję screena z mojego domq z widokiem na poszczególne stare różdzki).

Tak więc kombinowanie z różdżkami
było i jest możliwe.
Następnie, możliwe, że kluczem potrzebnym do rozwiązania są książki i npc, albo logiczne myślenie. Jeżeli ma ktoś dostęp do pierwszych dwóch, to chętnie wszyscy, jak przypuszczam, dowiedzielibyśmy się nieco więcej. Co do drugiego, to zapewne jak wcześniej pisałem, optymalne rozmieszczenie i prezentowane przez członków kultu siły są rozwiązaniem i ich ułożenie. Różdżki, fieldy, rozmieszczenie, ciała... Jest dużo opcji, więc chyba jednak musi być gdzieś zapisana jakaś wskazówka.
Jako ostatnią ciekawostkę dodam, że nie jest to jedyne miejsce kultu. Warto zwrócić uwagę również na inne i może tam poszukać wskazówek. Zapodam chociażby drugi pentagram, tam, gdzie jest necro quest.
http://tibia.pl/earth.php?x=33016&y=32409&z=11&q=33.78
Może rozwiązania należy szukać również w innych miejscach kultu?
W każdym bądź razie widzę, że macie chęci (próbujecie swoich sił w praktyce), więc od czasu do czasu odwiedzę temat i zobaczę do czego udało wam się dojść. W każdym bądź razie życzę powodzenia :).
@edit
@down
Pewnie klikałeś na podłogę i szukałeś pojawiających się skrzynek z golden setem?
Zakładki