
Oznaczenia
1 - Statek
2 - Sklep z ekwipunkiem
3 - Zaprzęg wilków
4 - Poczta i sklep z runami i manafluidami
5 - Bank
6 - Siedziba Explorer Society
7 - Sklep meblowy
8 - Wyjście z miasta
9 - Arena,sklep z uzbrojeniem i czary dla knighta i palladyna
10-Świątynia
11-Tawerna
12-Depo

Capitan Breezelda zabierze nas do Carlin , Thais lub Venore

Bertha sprzeda nam łopate, line lub inny potrzebny ekwipunek. Dotego sprzedaje ona nowe backpacki.

Nelly sprzedaje parcele, listy i prowadzi też sklep z runami i manafluidami.

Jessica prowadzi lokalny bank i sklep jubilerski.

Lurik jest przedstawicielem lokalnej siedziby Explorer Society.

Janz sprzeda ci nowe meble.

Kjesse jest lokalnym szamanem. Może cię w każdej chwili uleczyć.
Również w jego świątyni jest portal gdzie możesz stać się mieszkańcem miasta. Lecz musisz najpierw wykonać misje od Svena.

Sven to barbarzyńca. Może pomóc ci zostać mieszkańcem miasta, dostać się na arene i podróżować do innych zimowych terytoriów.
Arena
Arena to miejsce walk.
Uczestnik walczy z 10 potworami.
Są oczywiście różne poziomy trudności:
-Greenhorn - Łatwy
-Scrapper - Średni
-Warlord - Trudny
Są również różne potworki występujące na różnych poziomach trudności.
W poziomie łatwym zaczynając od polar beara kończąc na orcu leaderze.
W poziomie średnim zaczynając od ice golema kończąc na hellfire fighterze.
W poziomie trudnym zaczynając od crystal spidera kończąc na demonie.
Oczywiście mówiąc o np kończąc na demonie nie mam na myśli zwykłego demona. Jest to arena boss - silniejszy.
Nagrody
Poziom Greenhorn :



Poziom Scrapper :



Poziom Warlord :




W pobliżu areny znajduje się też sklep z uzbroniejem. Prowadzi go Robert.
Również na arenie można znaleść dwóch magic trainerów.

Thorwulf nauczy knighta nowych czarów;

zaś Hawkyr palladyna.
Artykuł ten będe updatował.
Prawdopodobnie napisze jeszcze o questach na outfit i na wejście na arene.
Prosze o komentarze.
<Rezerwacja w przypadku większej ilości treści >
Za zgodą Cawiena umieszczam tutaj poradnik jak zostac mieszkańcem Svargrond.
Treść tego poradnika NIE PISAŁEM JA. Więc wszystkie podziękowania kierujcie do Clawien'a.
Svargrond Citizen czyli jak zostać mieszkańcem północnych ziem.
Svargrond rozni sie od innych miast. Tu aby zostac jego mieszkańcem musisz sie przypodobać jego ludności.
Aby móc się zameldować w mroźnym mieście będziesz musiał wykonać 3 misje.
Misja 1
Wypij 10 kubkow miodu pod rzad i nie przewroc sie :)
Wymagania:
-honey comby ilosc zalezna od szczescia 1-...
Podchodzimy do Svena mowimy:
Hi
barbarian test
yes
mead
yes
Pijemy 10 kubkow miodu i jesli ustalismy to wracamy do Svena i mowimy:
Hi
barbarian test
yes
bear hugging
yes
Jesli nie to musimy poswiecic nastepnego honey comba i cala operacje powtorzyc (1 honey comb 20 prob)
Misja 2
Dotknac misia
Mis niby spi ale to tylko pozory.
Po wykonaniu 1 misji dostajemy rog (horn) napelniamy ten rog miodem z wiadereczka i udajejemy sie do misia. Droga to praktycznie caly czas na polnoc od miasta. Gdy juz go znajdziemy uzywamy rogu na misiu a potem uzywamy misia ;). Wracamy do Svena i mowimy:
Hi
bear hug
yes
mammoth hugging / mammoth pushing
yes
Wymagania:
-ukonczona 1 misja Barbarian
Potwory do zabicia:
-Winter Wolf
-Polar Bear
-Mammoth
Misja 3
Pchanie mamuta :><
Zaraz po odejsciu od Svena kupujemy u NPC znajdujacego sie 5 kratek nizej 3 cup of mead. Udajemy sie z nimi na polnoc od miasta. Mamut znajduje sie na lewo i troszke do gory od misia (dosc dlugo idzie sie w lewo). Jak juz go znajdziemy wypijamy obok mamuta 3 kubki miodu i uzywamy mamuta. Wracamy do Svena i mowimy:
Hi
mammoth pushing
yes
mission
yes
bye
W tym wlasnie momencie odblokowalismy Citizen Svargrond i Arene!
Misja 4
Odnalezc zagubionego Husky.
Idziemy do NPC Iskar (pln wschodnia czesc miasta, na lewo i do gory od statku) i mowimy:
Hi
mission
yes
yes
bye
Mamy odnalezc jego psa Snifflera (na poludniowy zachod od mamuta).
Gdy bedziemy przy Huskym mowimy:
Sniffler
meat
Wracamy do Iskara i mowimy:
Hi
mission
bye
Wymagania:
-1 meat
Kod PHP:
Odblokowalismy wyspe Nibelor!
Rozkruszyc lód
Udajejemy sie na Nibelor z NPC Iskar
Hi
passage
yes
Idziemy na polnoc az znajdiemy NPC Hjaern. Mowimy:
Hi
mission
yes
Naszym zadaniem bedzie skruszenie lodu.Idziemy troszeczke na dol i w prawo. Powinnismy na lodzie zobaczyc pekniecia. Uzywamy na nich kilofa (pekniec jest 3). Przy kazdym pojawi sie pare Chakoya.
Po skonczonej pracy wracamy do Hjaern i mowimy:
Hi
mission
yes
Wymagania:
-kilof (pick)
Misja 6
Znisczyc maszt statku.
Na pietrze tam gdzie byl NPC Hjaern znajduje sie Siflind. Mowimy:
Hi
mission
yes
Dostaniemy dzbanek, ktory musimy napelnic mrowkami z Port Hope.
Plyniemy tam szukamy mrowiska i uzywamy dzbana na mrowisku.
Wracamy do Svargrond idziemy na poludnie od dp i szukamy lodki i NPC Buddel. Mowimy:
Hi
passage
tyrsung
UWAGA!
NPC jest pijany! Skutki:
-zabiera dwarven ringa przy kazdej podrozy (o ile go mamy)
-niezawsze plyniemy tam gdzie chcemy -.- mozna trafic na
~~dragi + frost dragi
~~camp raid
~~Tyrsung
~~Svargrond
Jesli znalezlismy sie na Tyrsung idziemy caly czas na poludnie.
Powinny nas przywitac Smugglery i inne .. Szukamy statku uzywamy na dolnym pokladzie na maszcie dzbanka i wracamy na Nibelor do NPC Siflind. Mowimy:
Hi
mission
yes
Misja 7
Ocalic foki.
NPC Siflind mowimy:
Hi
mission
yes
plyniemy znowu na Tyrsung idziemy na polnoc i uzywamy flaska z farba na malych fokach (3 foki). Wracamy na Nibelor i reportujemy misje.
Odtad zaczynaja sie misje ktore mozna zrobic odrazu!
Misja 8,9,10,11
U NPC Siflind mowimy
Hi
mission
yes
Po kolei 1 misja jest 5 bat wingow, 2 misja 4 bear pawy, 3 misja 3 beholders eye, 4 misja 2 fish finy, 1 green dragon scale.
Misja 12
Idziemy do NPC Nilsor (to ten ktorym wracalismy z Nibelor).
Tutaj zabawa moze byc dluzsza i trudniejsza.
Mamy mu przyniesc:
-the sun adorer cactus (jest na poludnie od Darashii po drodze do Ank)
-vial of geyser water (Okolnir dojazd NPC tym co na Tyrsung)
-sulphur of a lava hole (venore d-lair)
-frostbite herb (gory na polnoc od Svargrond)
-blossom of a purple kiss (po drodze z Ank na Hydry)
-hydra tongue (sklep z kwiatami w Venore)
-spores of a giantglimmercap mushroom (srodek dzungli)
Wymagania:
-waterskin (kupujemy u Nilsona)
-kitchen knife (Venore)
-spoon (Venore)
Potwory do zabicia (w najgorszym wypadku):
-Dragon Lord
-Dragon
-Hydra
-Crystal Spider
-+inne o mniejszym xp
Odblokowujemy wyspe Helheim
Misja 13
Sekrety Helheim
Misje bierzemy u Hjaern. Plyniemy na Helheim.
Naszym zadaniem jest zbadanie co dzieje sie w Helheim.
Po drodze napotkamy kolejno skeletony, ghoule, mumie, dsy, bonebeasty, beholdery, braindeathy. Ogolnie swoim 55 knightem niezabardzo sam moglem tam isc :)
Mapka jak isc:

Misja 14
Znalezc krysztal pamieci.
Zadanie bierzemy od NPC Lurik (Explorer Society w Svargrond)
Bedziemy musieli pojsc do obozu Barbarianow. Znajduje sie tam NPC Nor (na lewo od Ice Tower).
Pytamy sie go o "Memory Crystal" i gdy go otrzymamy wracamy do Lurika. Czekamy 5 minut.
Misja 15
Kopalnie Formorgar.
Musimy znalezc NPC "A Restless Soul" (patrz mapka). Na polnoc od niego bedzie szkielet. Otwieramy go i dostajemy papier :)
Mapka:

Wracamy do Hjaern na Nibelor i pytamy o "Tylaf".
Misja 16
Kopalnie Formorgar 2.
Po rozmowie z Hjaern o Tylafie bedziemy mogli komunikowac sie z Tylafem w kopalniach Formorgar.
Wracamy do niego i pytamy sie o jego historie. Opowie nam ze byl przetrzymywany i torturowany przez kultystow.
Wracamy do Hjaern po nastepna misje.
Misja 17
Kopalnie Formorgar 3.
Ostatnia i najgorsza ze wszystkich misja.
Naszym zadaniem jest zaznaczenie 4 obeliskow w kopalniach.
Po drodze spotkamy mase: Enlightened of the Cults, Nightmares, Destroyers and Crystal Spiders, Nightmares, Plaguesmiths, Demons, Behemoths.
Mapka 4 obeliskow (sa na najnizszym poziomie kopalni, obeliski czerwone kropki)

Dostajemy Norseman Outfit!
Misje na Addony
Wlocznia
Potrzebujemy 5 shards. Idziemy do Hjaern i pytamy o "frostheart shard". Po daniu jej 5 shards otrzymujemy addon.
Kaptur
Potrzebujemy 10 shards. Idziemy do Hjaern dajemy 10 shards i odbieramy nagrode :)
Mapki


Frostbite

Zakładki