Reklama
Strona 11 z 35 PierwszaPierwsza ... 91011121321 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 151 do 165 z 512

Temat: Winged helmet quest - niemal kompletny spoiler

  1. #151
    Srokas

    Domyślny

    Popieram pomysł łamania szyfru, i zgłaszam się na ochotnika.

  2. #152
    Zychu

    Domyślny

    Czyli jesli dobrze cie rozumiem to np. czlowiek - human bedzie 1+0+90+6+50 = 174


    Jesli dobrze odczytalem to slowo to moge zamiesci tutaj takie proste slowa.

  3. #153
    konto usunięte

    Domyślny

    Jesli uda sie zalatwic jakies ksiegi z biblioteki wirkles beholder (przejde sie tam moze beda o ile ktos ich nie zabrał) to moge pomagac tlumaczyc i dac ich tresc na twoje forum zebysmy mogli wspólnie tłumaczyc

  4. Reklama
  5. #154
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Iredion Shoro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jesli uda sie zalatwic jakies ksiegi z biblioteki wirkles beholder (przejde sie tam moze beda o ile ktos ich nie zabrał) to moge pomagac tlumaczyc i dac ich tresc na twoje forum zebysmy mogli wspólnie tłumaczyc
    ojejq, ksiazki sa na tibiawiki...

  6. #155
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Zychu napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czyli jesli dobrze cie rozumiem to np. czlowiek - human bedzie 1+0+90+6+50 = 174


    Jesli dobrze odczytalem to slowo to moge zamiesci tutaj takie proste slowa.
    Bardziej 147. Cyferki ci sie przestawiły

    @edit
    -autor:
    Na pierwszej stronie napisałeś coś takiego:
    Cytuj Avarion napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Książki z Hellgate Library to klucz do wszystkich sekretów w Tibii. Dwie z nich służą otwarciu WHQ.

    61143128895003624968475601996585506499670467261145 8003690422046484
    51911889521977128895219594576552364672119118003575 7654600364671180
    01401525517

    HUMAN ENTITY RETREATED MOURN DEATH LIFE KEY HIDDEN AND SEALED
    Wg. teorii gametrii:

    HUMAN ENTITY RETREATED MOURN DEATH LIFE KEY HIDDEN AND
    --147----917------1031-----270----418---407--7----126---60
    SEALED
    74

    Wiec albo tłumaczenie jest do dupy, albo ten szyfr. W tym kodzie powtarzają się tylko 7(11 razy) i 60(2 razy)

    -Nie zawodowy Med:

    Taki program nie powinien być trudny do napisania.Jeżeli twój brat jest dobry w programowaniu, to nie powinno mu to zająć dużo czasu.Gorzej z deszyfracją, jest za dużo kombinacji wyrazów....
    Ostatnio zmieniony przez Brt : 14-04-2007, 10:27 Powód: poprawki stylistyczne

  7. #156
    Avatar Raga
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Staszów
    Wiek
    35
    Posty
    435
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Bardzo dobrze że założysz swoje forum jak chcesz to mogę Ci pomóc administratorować forum mam już 1 duże forum od roku [rmvbcenter.info] Więc wiem jak się poruszać po forach.

    Swoją drogą przypomniał mi się świetny film Enigma : ] że to Polacy, rozszyfrowali enigme. Tak i teraz język beholderów zapewne Polacy :D
    Z chęcią pomogę :)
    Character Ungradia does not exist. :<

  8. Reklama
  9. #157
    Avatar Nie zawodowy Med
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    ROW
    Posty
    209
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    A ja wpadlem na pewien pomysl. Moj brat jest informatykiem i programista, wiec zapytam sie go czy moglby zrobic program, po ktorymjak wpiszesl slowo, to ono odrazu doda jego wartosci liczbowe. Co wy na to? Zapytam sie go czy mozna tez zrobic to w obie strony, czyli wprowadzasz ciag liczb a komputer uklada z nich prawdopodobne zdania.
    Górnicza lampka się pali...

  10. #158
    konto usunięte

    Domyślny

    ja tez jesteem na informatyce i bez problemu bym sie za to wziol gdyby ten kod byl prawdziwy;)

    Human wychodzi inaczje na 1 stronie tego tematu a inaczej wg tego kodu;)

    A co do macierzy:)

    Macierz to taki twor matematyczny gdzie mozna wyliczac wyznaczniki wg schematow Cornela,Bausa etc:)
    Moze byc nawet 20 wymiarowa a to znaczzy mniej wiecej cos takiego
    |xxxxxxxxxxxxx|
    |xxxxxxxxxxxxx|
    |xxxxxxxxxxxxx|
    a dokladniej jest zlozona z 20 licz w dol i z 20 liczb w lewo co daje nam razem duzo liczb i mnozymy je przez siebie albo likwidujemy wiersze etc itp ale dalej nie moge zrozumiec po co ta macierz tutaj;)

  11. #159
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Avarion napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Takie wartości liczbowe ponadawał literom pan Crowley. Wedle zasad gematrii, jeśli chcemy teraz zmienić słowo w wartość liczbową, dokonujemy takich działań:

    B E H O L D E R
    5 7 1 30 40 4 7 100


    Sumujemy wartość liczb, by otrzymać 194. Wedle gematrii Crowleya, beholder to 194.

    Zdanie beholder is dead brzmi:

    1947021

    Odszyfrowanie tekstu to mordęga... mam pełną listę kluczy, imion, słów po enochiańsku i dużo innych, niestety moje pojęcie o tym jest wciąż małe... Ponieważ dostałem od wczoraj dość dużo PM od osób zainteresowanych złamaniem 469 w oparciu o zgromadzone przeze mnie materiały, wpadł mi do głowy pomysł założenia forum gdzie moglibyśmy wspólnie zająć się łamaniem kodu - będzie i łatwiej, i pewnie szybciej. Jeśli ktoś jest zainteresowany (ale nie spoilerami, wskazówkami czy zapraszaniem mnie na swoje serwery:P), proszę o PM.

    Znajomość matematyki w stopniu co najmniej lepszym od mojej mile widziana.

    Edit - forum ruszy jutro na wieczór, najpóźniej w niedzielę, zaraz po jego uruchomieniu wyślę do każdego PM z linkiem i passami. Z dotychczasowych rezultatów badań wynika że 469 to na 100% forma gematrii. Teraz potrzeba żmudnej matematycznej pracy. Mam nadzieję że damy radę...
    Z Twojego wspaniałego sposobu wynika, że do każdej wartości możnaby przypisać duużo wyrazów... kryptografia jest bez sensu, skoro pozostawia niejasności po odszyfrowaniu, prawda?

    @edit:
    Cytuj Avarion napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Killavus - nie znam Cię wogóle, a poza tym flicznik postów o niczym jeszcze nie świadczy.
    Czy ja Cie oceniłem kiedykolwiek na podstawie licznika postów? :) Nigdy tego nie robie i nie zamierzam. Nie wierze jednak w rzeczy niemożliwe - po prostu jeżeli czegoś tam nie ma, to nie może być, wybacz. A nie skanuje tego botem. Mapę mam w sposób, który baardzo by się CipSoftowi nie spodobał. :)

    Pozdrawiam,
    Killavus.

  12. Reklama
  13. #160
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Killavus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Z Twojego wspaniałego sposobu wynika, że do każdej wartości możnaby przypisać duużo wyrazów...
    Od czego jest znaleźona przez Avariona macierz? Ona znacznie zmniejsza możliwości.

  14. #161
    Avatar Nie zawodowy Med
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    ROW
    Posty
    209
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    No wlasnie, dlaczego slowo human z 1 strony tematu rozni sie z human'em po wyliczeniu z macierzy?
    Górnicza lampka się pali...

  15. #162
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj dawid kot napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Od czego jest znaleźona przez Avariona macierz? Ona znacznie zmniejsza możliwości.
    Kryptografia to zbiór funkcji. A jak wiemy z matematyki, funkcja to obiekt matematyczny, który za pomocą stałego sposobu (działania, rekursywnego zresztą) zmienia ARGUMENT (x) na odpowiadający jej wynik w PRZECIWDZIEDZINIE (y)... taki wynik może być tylko jeden. Więc skoro mówimy o gematrii, nie możemy porównać tego do algorytmu kryptograficznego. :)

    Przykładowy algorytm kryptograficzny, MD5:
    Kod :
    W krokach 1 do 16 (cykl 1) funkcja F(x,y,z) = (x and y) or (neg x and z)
    
    (jeśli x to y, w przeciwnym wypadku z)
    W krokach 17 do 32 (cykl 2) funkcja G(x,y,z) = (x and z) or (y and neg z)
    
    (jeśli z to x, w przeciwnym wypadku y)
    W krokach 33 do 48 (cykl 3) funkcja H(x,y,z) = (x xor y xor z)
    
    (suma argumentów modulo 2, lub innymi słowy: czy występuje nieparzysta liczba jedynek w argumentach)
    W krokach 49 do 64 (cykl 4) funkcja I(x,y,z) = (y xor (x or neg z))
    
    (jeżeli (z = 1 i x = 0) wtedy y, w przeciwnym wypadku nie y)
    Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/MD5
    Licencja: http://www.gnu.org/licenses/gpl.html

    Pozdrawiam,
    Killavus.

  16. Reklama
  17. #163
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Killavus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    . Mapę mam w sposób, który baardzo by się CipSoftowi nie spodobał. :)

    Pozdrawiam,
    Killavus.
    No dobra koniec tematu ;) Ale odszyfrowanie tych liczb to dosyć dobry pomysł ^^ Napewno w tej bibliotece znajdziecie jakieś ciekawe mity którymi będziecie mogli się zająć xDD

  18. #164
    konto usunięte

    Domyślny

    Avarion mam do Ciebie tylko jedno pytanie, czy zrobiles tego questa ??

  19. #165
    konto usunięte

    Domyślny

    @ Orc looknij do jakiegos tematu z hg wpisz w szukaj a znajdziesz
    a 2 to przestan sobie jaja robic to mnie nie bawi .
    @down ta 149 blok da rade ja mysle mam tylko nadzieje na wiecej jak 1 helmet chociaz to marzenia <wiem autor pisal nie liczcie na wiecej jak 1 helmet na serva>
    Ostatnio zmieniony przez Iredion Shoro : 14-04-2007, 17:08

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [problem] Niemal zerowa ilość fpsów - Counter Strike
    Przez Makaveli57 w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-08-2013, 21:59
  2. In Service on Yalahar + Demon Helmet / Zaoan Helmet?
    Przez MietekGnojownik w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 07-11-2011, 19:15
  3. Winged Helmet quest . C.d>>
    Przez darioos w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 89
    Ostatni post: 23-05-2008, 11:50
  4. [Spoiler] Tibia Tales Quest
    Przez Raga w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 101
    Ostatni post: 16-01-2008, 11:16
  5. Poczatek Questu Na Winged Helemt Uwaga!!!
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 512
    Ostatni post: 27-05-2007, 02:09

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •