Lord Xivan napisał
no jakiekolwiek ruznice jedna klasa nie wiem strzela z daleka i jakies mocne single target druga z daleka ale jakies aoe dostaje ktos bije z bliska to jakis spelek na melee albo maly zasieg cokolwiek a nei 30 klas ale kazda to samo tylko inna animacja xD
No to masz klasy dystansowe i melee z czego klasy dystansowe biją o 10% mniej przez to że są dystansowe, ale takie cos jak mowisz to juz przesada która psuje balans, bo zamiast grac czym chcesz, to musisz sie zastanawiac co jest najlepsze. Wyobraz sobie sytuacje w ktorej jedna postac ma mocny single target, a druga ma AoE które jest niepotrzebne bo głownie sie expi na pojedynczych mobach. Wybór jest oczywisty, kazdy grałby postacia z silnym targetem. Im wiecej różnic tym więcej pola manewru do wyboru najlepszej z opcji co automatycznie kasuje inne mozliwosci. Już dodanie samych specjali mocno zróżnicowalo klasy, dlaczego? Bo wiekszosc ludzi zagra Ci klasą z stunem lub paralem niż czyms innym. Jeden z graczy na moim otsie chciał bym dodał special który zamyka przeciwnika w innym wymiarze. Jak myslisz ile osób by grało taką postacia gdybym cos takiego dodał? 90% serwera. To są własnie różnice. Im ich mniej tym wiecej postaci można wybrac. Ja np. wole wbic na otsa i wybrac postac która mi sie podoba, bo z reguly wiekszosc graczy patrzy na wyglad tzn. animacje spelli,transformy - niz byc zmuszonym do gry tym co jest najbardziej "op". Dobry serwer to serwer który ma balans, a im wiecej roznic tym mniej balansu i tym wiecej wyborów pomiedzy tym co jest "slabsze" lub "lepsze" lub mniej lub wiecej przydatne.
Zakładki