Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Same pacce zostały zresztą przydzielone z małym opóźnieniem (wiadomo, że najlepiej gdyby opóźnienia w ogóle nie było), zaraz po zaakceptowaniu płatności. Prawdą jest, że przytłoczyła nas początkowo ilość takich płatności (początkowo było to ~3% wszystkich płatności, potem podskoczyło aż do 10%), ale implikowanie wielkości tego problemu strasznie mija się z rezczywistością.
Jeżeli interesuje Cię zwrot pieniędzy - masz do tego pełne prawo. Możesz napisać o tym na support@tekania.online wraz z mailem, z którego dokonywałeś przelewu oraz numerem płatności, z którego wyszła transakcja. Nie możemy jednak zwrócić pieniędzy na kartę, a jedynie na PayPala - bo to on obsługiwał tą płatność. Stamtąd już nie powinno być problemu wypłacenia pieniędzy.



Odpowiedź z cytatem

Zakładki