Witajcie. Tym razem przyszedł czas na podsumowanie rzeczy które od jakiegoś czasu kawałkami pojawiały się na Xyli. Ponieważ pomniejsze rzeczy ogłaszaliśmy na bieżąco w grze lub na Discordzie (w tym na nowo powstałym kanale #announcements) poniżej lista tych większych i najważniejszych.
1. Achievements
Na obu Xyli zostały dodane osiągnięcia. Lista tych publicznych zajmuje się
w tej zakładce, a ranking obejmujący wszystkie możliwe do zdobycia
w tej zakładce - obie listy można filtrować pod odpowiedni świat.
2. Taski
Idąc za sugestiami graczy została dodania opcja wzięcia większej ilości potworów do zabicia/itemów do oddania. Od teraz wartość bazowa (np 100 Ratów) może być zwiększona od 2 do 10-krotnie, (czyli 200, 300, itd), a przy oddawaniu taska nagroda będzie odpowiednio skumulowana. Dodatkowo, zostaje odblokowana opcja walki z bossami, którą Volvig chętnie opisze.
3. Cast System
Na Xyli po testach także zostaje uaktywnione streamowanie rozgrywki poprzez klienta gry. Aby zachęcić graczy do korzystania z tej funkcjonalności (i ewentualnego wyłapywania błędów), po 5 minutach od rozpoczęcia transmisji zdobywane doświadczenie z potworków będzie o 5% większe.
4. Poziomy potworów
Na Xyli część silniejszych potworów może być jeszcze silniejsza! Dzieje się tak, ponieważ została dodana funkcjonalność która pozwala nadawać potworom im własne poziomy. Każdy kolejny poziom, to o 5% więcej zadawanych obrażeń, prędkości ruchu, posiadanego życia i dawanego doświadczenia. Przykładowo Dwarf na poziomie 10 będzie posiadał 135 HP i dawał 202 doświadczenia podczas gdy standardowy ma 90 HP i 135 doświadczenia (bonus łączy się z 3x exp rate na serwerze). Aby z daleka móc ocenić siłę potworka im jest cięższy, tym "poważniejszy" ma towarzyszący mu skull (od black, poprzez red, orange, yellow i na white kończąc).
Do zobaczenia na serwerach, do usłyszenia na czatach :)
Zakładki