oczywiście, że knajtów i paladynów
hrrr tffu w wasze tibijki na 2 dni jakies szczoch otsy tylko poe tu sobie zrobisz o taki mieczyk: https://d3higte790sj35.cloudfront.ne...4afafb2c5.jpeg
tam jakiegos shaperka albo delvika i sie tak gra a nie jakies szczury lub inne rotwormy pol zycia
I jak tam fajne pvp w tym poe ?
Taki mieczyk można z typa zlocić?
Sie wbije, zobaczyc co to warte
@Adposatnr ;
co do tego golden accountu który daje 10% expa więcej to nie ma tutaj tragedii już tłumacz dlaczego.
Na 8 lv potrzebujemy 250 expa 10% z tego to 25 expa czyli gościu z goldem wyjdzie o 5 ratów szybciej z rooka niż normalny gracz.
Jeśli przyjrzymy się dalej to te 10% expa więcej daje przewagę dopiero w awansie z 41 na 42 lv
41 lv - potrzeba 256010 expa z tego 10% to 25601 exp
256010+25601 = 281611
Na 42 lv potrzeba 282586 czy na dobrą sprawę nawet brakuję 975 expa żeby ten lv wbić no ale już załóżmy że ma ten 1 lv więcej gracz z goldem
Podsuwanie
Przewaga to szybsze wyjścia z rooka o 5 ratów i 1 lv więcej z 41 na 42 lv tylko tyle korzyści ma golden account jeśli chodzi o boost expa.
Ps. obliczenia są uproszczone jeśli by liczyć dokładnie przewaga golden account jest jeszcze mniejsza.
Jak regen 1x to magowie biegają z summonami i ze skull stafem względnie z bright swordem
Ale dlaczego ty liczysz exp potrzebny na lvl - te 10%? xD To sie liczy exp robiony na godzine +10% bo z kazdego moba dostajesz te 10% wiecej co 10 godzine na respie jedna dostajesz gratis i tak daje to boosta + z golden account z tego co ten zjeb pisal na otlandzie dostajesz promo za free na 20lv
płacz o zachwianie balansu w niezbalansowanej gierce
Ja policzyłem ile trzeba wbić expa na dany lv plus te 10 % bonusu i mi wyszło że dopiero w awansie z 41 na 42 golden accouny zyskuje przewage.
Czyli ty masz 41 lv a golden account 42 zakladajac ze expicie tak samo szybko.
No kupując golden account jest jeszcze oszczedność 20 k na promocji ale jak trzeba kupic pacc za gp w grze to trzeba wydac na pacc a potem jesscze na promocje
nie żebym się przypierdalał, bo masz sporo racji, ale poległeś na zadaniu z podstawówki "sanki kosztują 100 złotych, sanki podrożały o 10%, a następnie staniały o 10%, ile kosztują sanki?"
a tak szczerze, to jak ktoś ma hajs, to co za różnica, czy kupi golden account, czy runy? z dwojga złego już lepiej, żeby serwer ten hajs dostał niż makaki-farmerzy, tymbardziej, jeżeli servidor miałby być w miarę ok
a jak się p2w nie podoba, to się obudźcie i zmieńcie gierkę, bo tibia p2w zawsze była i będzie
Ale ja tu za kazdym razem dodaje procenty, gdzie ten błąd ?
Ja wiem, że z x+0.1x wychodzi wam funkcja liniowa, ale w rzeczywistości tak nie jest. Wykres wbity_level / czas nie jest przecież liniowy
Co więcej, czym szybciej wbije jakiś level, tym szybciej podhacza lepsze moby => więcej expa dostaje => szybciej wbije kolejny level.
No i dokładnie, w chwili gdzie Ty robisz te 1k exp na h, ten drugi typo już podhacza jakieś rotwormy na fibuli i ma 5k/h.Cytuj:
wyjdzie o 5 ratów szybciej z rooka niż normalny gracz.
Nie możesz sobie po prostu wziąć 100 levela, dodać mu 10% expa raz pasywnie, bo on dostaje tego expa dodatkowego cały czas, i ten dodatkowy exp wpływa na to ile expa na h kręci; i tak, wiem że według matematyki nie ma znaczenia kiedy i do czego dodasz mu te 10% ale w świecie tibijki ma.
I nie chodzi mi o to czy te 10% to dużo czy mało bo mało obchodzi mnie ten OTS, tylko te wasze poczynania matematyczne są po prostu nietrafne
Panie i panowie proszę się wstrzymać z dyskusją, poczekamy do jutra i zobaczymy co serwer przedstawi, a właściwie admini przedstawią nam - graczom.
Te absurdalne zasady prawdopodobnie to strzał z dwururki w oba kolana na raz ale jak to w praktyce będzie działać to zobaczymy, tym bardziej z taką ilością ludzi w obsadzie serwera.
ma znaczenie, bo mówisz po prostu o efekcie procenta składanego, brałem to pod uwagę, ale to jest tutaj zaniedbywalne, naprawdę... i można przyjąć założenie ze stałym 10%
zaniedbywalne po 1 dlatego, że skoki pomiędzy mobami są tylko kilkuprocentowe, po 2 dlatego, że sporo w biciu mobów zależy od skilli i mlvla
po 3 w zestawieniu z p2w w oparciu o runy, to tak jak pisałem wyżej - samo 10% expa jest śmieszne i zaniedbywalne
dokladnie, w czym gorsze jest +10% expa od kupienia 500bp gfb i przepaleniu tego na tombie ? XDD
Cala rozkmina jest o to czy lepiej zostawic golden acc z bonusem expa/free proma czy pacc z normalnej tibi no i na 7.4 koniec koncow normalny pacc>golden acc jest lepszy imo bo strata tego 10% expa snowballuje
wiesz profesorek, jeżeli pacc area jest niby mniej optymalne do expa niż facc(nie wiem, bo się nie znam), to w głównej mierze świadczy to o dość chujowym designie, no i zawsze zostaje kwestia innych czynników paccowych
czy większym p2w nie jest jednak powiększony regen z promki, mniejszy spadek levela i skilli, no i spelle, czyli chociazby uratowanie sobie dupy exani terą albo hur upem, gdzie jako facc byś już zdechł, tak samo możliwość poskakania po statku
możliwość wysyłania parceli z lootem przez postmana itd.
ciężko mi ocenić, czy bardziej p2w jest pacc czy golden acc tutejszy, w każdym razie - zakładając, ze masz rację, to i tak obydwa są chujem w porównaniu z kupowaniem golda i run, więc tak czy siak nie ma to znaczenia, czy se gmek wprowadzi pacca, czy golden acc z 10% expa i darmowym 20k
Te wasze liczenie procentowe i robienie z 10% dodatkowego expa funkcji liniowej (x+0.1x) nie ma sensu, a już na pewno nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości.
Jak Ty się jeszcze kisisz na ratach, bo "zostało Ci 5 do dobicia" i robisz 2k expa na godzine, typek z dodatkowym expem siedzi już na rotwormach i robi 5k/h.
Ty go dogoniłeś na rotwormach, ale co z tego jak on za chwile idzie na dwarfy - i znów będzie miał więcej expa/h => więcej expa wbije => zwiększy się różnica levelowa.
I tak, wiem, że matematyka podpowiada wam zrobienie x+0.1x ale to jest gierka tibijska; gdzie te matematyka się nie sprawdza.
Jeżeli serio chcecie to liczyć matematyczynie; to musielibyście rozpisać medianę expa/h per level; liczyć exp/h +10% dla "golden acc" i sprawdzić po jakim czasie koleś wbije lvl 100 z boostem, a po jakim bez.
I gwarantuję, że to nie będzie różnica godziny czy dwóch. A czym dłużej trwa ta dysproporcja => tym korzystniej wypada golden acc.
Dzieje się tak dlatego, wykres zdobywanego doświadczenia w czasie liniowy nie jest (tak jak zakładacie), już bardzej przypomina wykres fuunkcji f(x) = tg(x)
Zresztą, gdyby 10% expa nic nie dawało albo dawało skrajnie mało, to kto by to kupował i po co? =)
Nie chcę się wykłócać czy te 10% expa ma znaczenie czy nie, czy większym p2w jest golden acc czy pacc, bo w sumie ciężko mi jednoznacznie stwierdzić i zasłonie się wygodnym "trudno powiedzieć"; bo mało mnie obchodzi ten serwer. Tak tylko chciałem zwrócić uwagę, że te wasze wyliczenia mijają się z rzeczywistością już u założeń.
Zapomnieliście o dyskryminowaniu ludzi, którzy będą grać solo i nie dostaną bonusa w expie takiego jak drużyna, która składa się ze wszystkich profesji.
Cytuj:
Experience Share
When you're in party, you're automatically sharing with everyone in your party that fulfill the requirements.
To share experience, you must be at least 2/3 of the level of the one who killed the creature.
You also need to have attacked an creature recently.
You get 20% bonus while sharing experience with other players.
You get 30% bonus if there's at least 2 vocations in the part.
You get 60% bonus if there's 3 vocations in your party.
And you get 100% extra experience if all vocations are sharing in same party.
Po pierwsze każdy ogarnięty gracz powinien do 30-40 lv już kupić sobie golden account za gp więc jak już robić wykresy to nie do 100 lv tylko do 40 lv.
Do 40 lv expienie jakoś bardzo drastycznie się nie zmienia, bo co za różnica czy masz 16 lv czy na przykład 18? Expisz z podobną prędkością.
Jedyny przełomowy moment to rook i serio ile zajmie zabicie 5 ratów albo trolla, czy 3 sneak?
Przy dużym obłożeniu graczy to jest max 10 minut a przy małym to nie będą nawet 2 minuty.
Co do bonusu expa to jest fajne bo nadaje sens expieniu w teamie. Dlatego trzeba sie dobrac profami żeby na tym zyskać.
Aaa, to jak na 40 lvlu kończymy wyliczankę to OK.
Myślałem że dyskutujemy na temat samego przyznawania expa, tylko dlatego że ktoś płaci
przecież napisałem ci już, że to jest po prostu procent składany, więc co tu ma rzeczy funkcja liniowa, tak samo, jakie ma tu końcowe znaczenie tak naprawdę charakter funkcji expa? skoro trzeba na to jeszcze nałożyc funkcję level=f(exp),
a interesującym nas rezultatem jest przebieg różnicy funkcji level_z_g_accout(t) - level_bez_g_account(t) i teraz, nieważne, jaki by ten przebieg level(t) nie był, to po prostu mnożysz kolejne przedziały czasu funkcji exp(t) * 1.1^n, gdzie n to numer przedziału, przy czym granice przedziałów są określane przez te "przełomowe" momenty jak zmiana expowiska na lepsze, i uwierz mi że to nie wyjdą ogromne liczby, bo tych zmian expowisk nie ma tak wiele, do tego dostaniemy trochę zawyżony wynik, gdyż nie uwzględnia on czynności potrzebnych do zdobywania expa a nie dających expa, jak przejście do expowiska itp. zakładając, że sprzedawanie loota, zajście na expa, poboczne rzeczy itp. zajmują 30% czasu gry, to już się robi 1.07, a nie 1.10
a to co mówisz o dłuższym czasie dysproporcji itp. to jest dokładnie działanie procenta składanego
tylko że weź pod uwagę po pierwsze wypłaszczenie levela w tibii - co z tego, że procent składany działa coraz mocniej, skoro funkcja level(exp) też coraz bardziej wydłuża wbijanie levela(exp) i może mieć charakter mocniej spowalniający dysproporcję levela niż bonusowe 10%, czyli w efekcie z czasem dysproporcja i tak będzie coraz mniejsza w levelu, pomimo, że różnica expa będzie coraz większa
stąd założenie, że w przybliżeniu można stosować level(1.1exp) i fakt, o którym mówisz jest po prostu zaniedbywalny
Po prostu pacc area zakladajac start servera nie jest atrakcyjnym miejscem do ok. 40-50lvla a dla niektorych profesji i do 70-80 i mozna spokojnie grac bez tego pacca i super promocji zwiekszajacej regen hp na knajcie a te 10% to juz jest cos co moze wplynac na rozgrywke aka szybsze wbicie na dany resp na starcie bo ciezko bedzie swiezakowi z 8lv konkurowac z typem ktory juz te pare minosow ubil i wczesniej rzuci w niego fire fieldem gdyby byl to 1x rate low rate to ostry butthurt z mojej strony bylby bo snowball mocny na starcie a nie jestem fanem odpalania golden accountow na starcie servera gdzie na dobrym low rate taki pacc to scale armor i 500gp
chuj, źle napisałem, powinno się w osi czasu ucinać dany przedział o % zyskownego expa i resztę funkcji przesunąć w lewo, to naprawdę nie wyjdą spektakularne różnice
jedyna różnica, to rzeczywiście taka - jak profesorek napisał, że mu ktoś 10 minut szybciej z fire fielda zajebie i dotyczy tylko samiuteńkiego startu serwera
Jeśli ktoś ma dalekosiężne plany być top player na serwerze (mimo że same otsy nie mają takich planów i powietrze z nich ulatuje po 2 tygodniach) to jak najbardziej powinien martwić się golden account. Jeśli gra 4fun to ma wyjebane.
pzdr
Toscik cos wie o rzucaniu w niego na low lvlach fire fieldami, polecam.
No to wbijamy jutro po pracy pany janusze
psorek zbiera od każdego 2zł za dojście do teamu, piszcie priv to podam numer konta
i doc sixty'nine zbiera po 1zł za kierowanie teamem w sytuacjach kryzysowych i ustalanie akcji
po numer konta pisać priv zgłoszenia są przyjmnowane dziś do godziny 22:00
wyników nie będzie
czy spiry zostały zamienione bumierangami, bo jak nie, to sie mie nie opłaca coś czuje
się o to rozchodzi, czy do łapy wraca jak na brazolskich servidorach, ale coś czuję, że to jednak powarzny serwer i bendo spadać, także jedyna grywalna profka to knight, a knight w teamie może być tylko 1, może 2 i jest to profesorek i mc profesorka, także lipton
Ja zrobie druida i knighta albo palla
Profesorek wbijasz ?
ja sorc kurwy i zastepczy knight profesorka
@Adposatnr ; chuj mnie to boli, ze w POE grasz gosciu, tamta gierka nie padnie, wiec jeszcze zdazysz sobie ponapierdalac, a to postoi pewnie z 2tygodnie, wiec wbijasz i chuj
@Apodnaster;
Tylko, że zupełnie pomijasz czynnik samego levela. Wraz ze wzrostem levela expi się szybciej, bo szybciej się chodzi, ma się więcej hp i many, można bić więcej mobów, większy spell power itd. Nawet na tej samej miejscówce. Zakładając, że nie ogranicza nas respawn (a tak jest na dobrych miejscówach).
Musiałbyś wyprowadzić z tabelki expa funkcję expa na każdy kolejny level, czyli powiedzmy to exp = f(level), i wyznaczyć przyspieszenie expa/h w zależności od levela, które pewnie też nie jest liniowe. Z tego liczysz ile czasu zajmuje wbicie levela n, a potem to samo tylko dla exp = f(level)*0.91 i porównujesz. Oczywiście, z uwzględnieniem tego *0.91 dla każdego levela <= n, a nie tylko samego n.
Po drugie, nawet te 1.1^5 to już jest 1.61. Więc nie takie nic.
Nie mówię już o pomijaniu kwestii takich, jak to, że szybciej dochodząc do danego poziomu, będziesz pierwszy na danej miejscówce i ją sobie zajmiesz itp.
A tak ogólnie, to pytanie co uznajemy za dużą różnicę, podejrzewam, że są to różnice rzędu 35 lvl zamiast 41, a nie 40 vs 41.
W warunkach poważnej gierki z expem stałym x1, to byłaby kolosalna różnica, ale na takiej orszabundzie na 3 dni grania, to wyjebane.
dyskusja ze swoim mc już dawno przestała być śmieszna redbag elo
no, na szybko to rozkminiałem, tak naprawdę powinno się zrobić tabelkę, ile się teoretycznie wyrabia expa/h na danym poziomie i na tej podstawie obliczyć level(t), później pomnożyć to(w sensie wartości w tabelce) *1.1 albo inny mniejszy współczynnik, który uwzględniałby ile się robi resupla, dochodzi do expa itp i znowy wyznaczyć level(t)
przy czym, jeżeli te zmiany expa następują na powiedzmy levelu 1, 2, 5, 8, 12, 16, 20, 25, 30, 35, 40 to jakoś super dużo to nie zmieni, tymbardziej, że na początkowych levelach jednak to będzie znacznie mniej niż 10%, bo długo się łazi
ale możliwe, że w skrajnym przypadku to wyjdzie coś w stylu 3 levele różnicy w okolicach 40, no to jak na tibijkę, to chyba nie jest pierdolna różnica, gdzie mówimy tu pewnie o dłuższym czasie grania
a z jakiego powodu nie mozna zrobic tp garnkiem
"nie gram, bo tp garnkiem nie działa" w profesorkowej nomenklaturze oznacza "gramy w pokemony" albo "gram w ds-fokus"
to niezłe wymówki, ale w sumie jak hotel odpada, to chuj nie ots
A kto powiedział że hotel odpada ?
Sa 2 mc dozwolone więc da rade zrobić
ps. jeśli ktoś chce jutro popykać to radzę dziś zarejestrować konto bo trzeba czekać na meila zwrotnego z passami.
To niezly serwer.
Admin na kazdy email odpisuje recznie, pzdr. Dba o graczy.
Nie, szybko przychodzi ale lepiej wiedziec niz sie potem zdziwic ze meil potrzebny 3 minuty przed startem
Dementuję plotki że admin odpisuje ręcznie, potwierdzam fakt że 4 różne światy, brazuki mają swój
kaito ja chcę z tobą grać w teamie, takie paladyna jak ty to świat nie widział, a @Peli ; może to potwierdzić