Mały update:
-paral zabiera 500 many na wykorzystanie
-możliwosc zakupu blanków i bp blanków w sklepie
-Hydra i Ancient scarab troche rzadziej paraliżują
-Demon skeleton dropi small rubby
-Runy supportowe/ofensywne posiadają teraz 1sec exhaust
-Bug z red skullem naprawiony
-Poison storm = Połowa dmg jak z ue naychmiastowo, a nastepnie silne zatrucie
Zmienione zostały niektóre formuły spelli i run aby odpowiadały starej wersji:
sd rune
explo rune
gfb rune
hmm rune
lmm rune
exevo mort hur
exori mort
exori flam
Odpowiadają one dmg z strony:
http://web.archive.org/web/200705191...ors/damage.php
Poszukuje również informacji na temat starego Exevo flam hur oraz Exhaustów na spellach/runach
Jaki powinien być exhaust na exori vis/mort ktoś pamięta (aktualnie jest 2sec jak na wszystkich ofensywnych spellach)
- - - - - -
Nowy system fragów:
!frags
Wprowadzone zostały frag pointy
Każdy frag point trwa 24h.
Jeden unjust kill = 1 frag point
Uwaga Unjust na mniejszym lvlu = 2 frag pointy
od 5 frag pointów Red Skull
od 10 frag pointów = odizolowanie od społeczenstwa i pobyt w wiezieniu do czasu zejscia frag time
Wyjaśnienie:
W nowym systemie w przypadku zabójstw na mniejszych lvlach, otrzymamy standardowo Red Skulla po 3 zabójstwie.
W przypadku zabijania większych, bądź równych lvli mamy trochę zwiekszony limit fragów do RS
Myślę, że jest to dobry kompromis dla osób, które narzekały na mały limit fragów do RS, a jednocześnie potępia zabijanie słabszych.
Ponadto uważam, że wprowadzanie ban'a za nadmierne zabijanie w grze jest złym pomysłem, ale jak doświadczenie pokazało, prędzej czy później znajdą się osoby chcące uprzykrzać innym życie i nie zwracając uwagi na truskawke i zwiekszający sie frag time nadal będą zabijać nieustannie innych.
Na 10 frag point'cie delikwent jest wprowadzany do więzienia, gdzie odosobniony od społeczeństwa czeka na zniknięcie RS.
Wszystkie liczby podlegają dyskusji i zachęcam do wydawanie swojej opinii na ten temat w celu jak najlepszego zbalansowania gry.
Zakładki