Reklama
Strona 4 z 14 PierwszaPierwsza ... 23456 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 46 do 60 z 205

Temat: [8.6] OpenEvo.pl - edycja II - wczesna zapowiedź

  1. #46
    Avatar evelay
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Eisenach
    Posty
    3,623
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    jeśli chodzi o buff dla rp [top2 rp here] to:
    - dodałbym jakiekolwiek bronie/ammo, bo jak z questa miałem devileye to dmg był milion razy gorszy od assassinek co sie mijało z celem, bo infernal bolty były praktycznie nie do zdobycia, a z power boltów to 0/10
    - mas san/san max(czy jak to sie tam zwało) po reworku dmg był zbalansowany [razem testowaliśmy z GOD'em i było spoko], no może conajwyżej jakiś manacost mniejszy o 20~
    - leczenie na lvl 180+ było turbochujowe bo albo sie leczyłem co ture albo zadawałem dmg - na 200lvl musiałem albo bić 1 potwora albo leczyć sie co ture i wtedy ni chuja nie mogłem bić czegokolwiek poza assassinką


    a co do loota
    - bk
    - hero
    + grimy
    + nightmare
    - fury
    + warlocki
    + lost soule
    + drakeny
    + zwiększyć / - zmniejszyć
    Ostatnio zmieniony przez evelay : 26-11-2016, 00:08

  2. #47

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    239
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj evelay napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a co do loota
    - bk
    - hero
    + grimy
    + nightmare
    - fury
    + warlocki
    + lost soule
    + drakeny
    + zwiększyć / - zmniejszyć
    Z tego co mi wiadomo na poprzedniej edycji poprawiony został loot z Fury i Bk, co do reszty się zgadzam :D Jeżeli chodzi o boostowanie pallka, to nie przesadźcie z tym, bo jeszcze zrobicie z niego maszynę, a nie o to chodzi ;d

  3. #48
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj evelay napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    bo infernal bolty były praktycznie nie do zdobycia
    Infernal bolty będą teraz do kupienia w sklepie po ukończeniu misji jednej z frakcji

  4. Reklama
  5. #49
    Avatar Hotarti
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    4,468
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Bk było poprawiane więc tam jest ok
    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy opierdalanie galy jest fajne
    Bo lizanie cipa to nie ma dużo możliwości, a przy paruwie można nieźle rzeczy tworzyć

  6. #50
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    daj palkowi prędkość ataku x2 i infernale 200 ataku i tak mogę grać
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  7. #51
    Avatar Hotarti
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    4,468
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Ja myślałem nad zwiększeniem o jakieś 200% dmg cona, Sana i gran cona i zmniejszeniu mu cd na to z 0.5sec + bufd exura Sana i grana
    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy opierdalanie galy jest fajne
    Bo lizanie cipa to nie ma dużo możliwości, a przy paruwie można nieźle rzeczy tworzyć

  8. Reklama
  9. #52
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    coś w tym jest ale to pod exp aoe a single target nadal będzie kiepski
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  10. #53
    Avatar Bialy Mistrz
    Data rejestracji
    2016
    Posty
    414
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    wszystkie smieciowe respy do usuniecia to tylko wkurwia oko

  11. #54
    Avatar Hotarti
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    4,468
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Szybki burst by to palkowi dało i niezle pvp przez co byłby grywalny mysle
    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy opierdalanie galy jest fajne
    Bo lizanie cipa to nie ma dużo możliwości, a przy paruwie można nieźle rzeczy tworzyć

  12. Reklama
  13. #55
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    oo tera to mi zaimponowałeś
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  14. #56

    Data rejestracji
    2016
    Posty
    28
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    daj palkowi prędkość ataku x2 i infernale 200 ataku i tak mogę grać
    Wiesz, ze jak dasz 200 ataku na inferala to palek bedzie bil po 2k? To chyba troche op

    @Edit.

    Osobiście chciałem zaproponowac dmg taki sam lecz wprowadzić crity, gdzie palek bedzie mial okolo 30% szansy na crita gdzie bedzie walil okolo 70% wiecej z niego :) Takze 150 palek z distem 100 bedzie mogl walnac w moba ponad 1k.
    Ostatnio zmieniony przez xansebek : 26-11-2016, 14:00

  15. #57
    Avatar Hotarti
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    4,468
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Do tego oddałbym jakaś broń od 300 lvvla z questa jakiegoś Hard w chuj palkowi typu co były te kusze co ammo nie trzeba było na rl mapach 8.6
    Czy tam proce
    Chyba wiecie o co mi chodzi
    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy opierdalanie galy jest fajne
    Bo lizanie cipa to nie ma dużo możliwości, a przy paruwie można nieźle rzeczy tworzyć

  16. Reklama
  17. #58

    Data rejestracji
    2016
    Posty
    28
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Crystal Arrow zawsze na otsach sie nie konczyl ;p

  18. #59
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Nie planuję wprowadzenia zadnych broni z nieskonczona amunicja typu crystal arrow itp.

  19. #60

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    zrobic cos w stylu burst arrowow dla palka, ze bije kilka kratek

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 77
    Ostatni post: 31-03-2025, 17:22
  2. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-05-2017, 23:04
  3. [8.6] OpenEvo.pl
    Przez Aureos w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 351
    Ostatni post: 02-10-2016, 10:42
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-03-2014, 03:25

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •