Reklama
Strona 8 z 14 PierwszaPierwsza ... 678910 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 106 do 120 z 205

Temat: [8.6] OpenEvo.pl - edycja II - wczesna zapowiedź

  1. #106
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Koczek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Aureos wpisuje w twojego klienta 1/1, wyskakuje debug i zamyka tibie, co robić?
    wszedlem w 1/1 i dzialalo normalnie ;p
    Cytuj Deathfully napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Na test serwerze wszystkie zmienne oprócz expa są takie jak maja być na głównym?
    jeszcze tego nie ustawialem, ale planuję loot x2,5 (byl 3x), mlvl x5, skill x12,

    @edit
    ustawilem komendę !addonki dla wszystkich na czas TS, do tego mocniejsze SD zeby sie latwiej testowalo questy
    @edit2
    taki tam screen z test serwera

    Ostatnio zmieniony przez Aureos : 08-01-2017, 15:15

  2. #107
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    10,202
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    -loot z drakenow duzo za duzy (z junglemawow tez, ale to w sumie ma 5k hp to nwm)
    -nie ma potworow na haunted treelingach
    -venomy to robale ale nie sa odporne na poison, troche dziwne chyba?
    -czara dziura w scianie przy wejsciu na dolna czesc w tp roomie, niby nic ale troche razi
    -bardzo rzadko zdarza mi sie walnac z sd za jakis maly dmg ~150 więc chyba coś jest źle skoro "normalnie" bije sie za pare k

  3. #108

    Data rejestracji
    2016
    Posty
    28
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Polowa z Was pisze o loocie... jak możecie to oceniać skoro na test serwerze jest x30... Loot z mobkow bedzie ustawiany dopiero jak raty beda normalne(x2,5).

  4. Reklama
  5. #109

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,584
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ja prosiłem go wczoraj zeby uistawił taki jak ma być docelowo zeby testować. (nie wiem czy to zrobil)

  6. #110
    Avatar Cisekkozak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Zielona Góra
    Posty
    1,245
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    no niech ustawi taki loot jak ma byc i zrobi jakiegos skrypta na free cc w depo zeby mozna bylo sobie klikac jak hajsu zabraknie bo to bez sensu

    z dl'a leci bag z itemami, a z bk na przykład leci od chuja tych gówien co są w ciele przed bagiem i bądź tu mądry, czy to loot rate jest za duzy czy loot z Bk

  7. #111
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    10,202
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Nie wiem jak z tym lootem ale z niektórych chyba normalnie leci

  8. Reklama
  9. #112

    Data rejestracji
    2016
    Posty
    28
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Chwilowo Aureos ma problemy z komputerem, także pewnie z kilka dni nic nie ruszy z otsem, ale ja na bieżąco wpisuje wszystkie błędy do notatnika :) Także pisać o bugach to dla ułatwienia kordy zapisze xd (Testowy Sorcerer)

  10. #113
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Stacjonarny mi sie popsuł, na ktorym wszystko mam, ale jakby co to z laptopa moge ogarnac jak cos wazniejszego
    Bede musial na pewno kupic nowy zasilacz a co więcej to sie jeszcze okaże.
    TS ofc online, 15 zl za miech wiec moze sobie stać

  11. #114
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    OK komputer sprawny (póki co)

    Przypominam co jest na czas test serwera:
    - mocniejsze SD
    - zwiększony exp/skill/mlvl
    - loot 2,5x (docelowy, przed chwilą ustawiłem)
    - komenda !addonki, dodaje wszystkie addony
    - NPC Padre w temple daje kasę w nieskonczonosc i po 30cc

    update:
    - wszystkie speary/powerbolty/assassin stary mają teraz hitchance 90%
    - zmiany ilości slotów backpacków, dostosowane do trudnosci questów
    - nowe necromancery (Drefia, poszerzona)
    - ear muffsy dają ice protection, ancient helmet się nie kończy, fur bootsy z sms dają już speeda, firewalkery dają 15% ochrony przed ogniem zamiast 50%
    - następujące itemy działają już poprawnie: shield of corruption, elite draken mail, elite draken helmet, royal draken mail, snake god's wristguard, draken boots
    - każda z nagród z questów na 500 lvl (5 questów - 5 itemów - cały set) daje statystyki które widać poniżej



    Cytuj Deathfully napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    -na dragach na skałce tam ustaw ze mozna w 2 strony biegac bo te skałki blokuja nie wiem co na celu xd
    gdzie dokładnie?

    Cytuj Nextpro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    -nie ma potworow na haunted treelingach
    01:17 You see a haunted treeling.
    jak to nie? ;p

  12. Reklama
  13. #115

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Z tymi itemami to błąd, musisz zrobić oddzielne itemy dla maga, inaczej knight noszący 5 itemow ma plus 15mlvli

  14. #116
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    W sumie racja

  15. #117

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    no ale z sd i tak takim knightem nie będziesz strzelał, fajny bonus do leczenia z exanki ;p
    imo wiecej itemów powinno dawać customowe bonusy, takie z questów od 200-250 levela też
    i nie sprawdzałem wszystkich tych questów, ale fajną rzeczą byłoby, jakby na końcu questów własnie 200-300+ był boss do zabicia, może nawet z jakimś lootem ;p

    jak tak sobie patrze to te itemy z questów od 300 i od 400 levela są dosyć słabe, propozycje moich zmian pogrubione
    Kod :
    09:55 You see a great shield (Def:38). dodać 4-6% death lub psychical protect, ewentualnie ~10% od ognia (w końcu to tarcza z łusek smoka)
    09:55 You see an elite draken mail (Arm:15, speed +10). dodać +5axe/sword/club (nie wpłynie to prawie wcale na dmg) lub np + 10hp i mp/s
    It can only be wielded properly by knights and paladins of level 100 or higher.
    09:55 You see the devileye (Range:6, Atk +20, Hit% -20). troche za duży ten ujemny hitchance, coś w stylu +15 atk -5% hitchance byłoby spoko, nie wiem w sumie ile ataku mają infernale
    It can only be wielded properly by paladins of level 100 or higher.
    09:55 You see a dwarven armor (Arm:10, protection physical +5%).tutaj wystarczy dać Arm:15-16
    09:55 You see a nightmare shield (Def:37).to samo co great shield tylko pare % słabsze
    Ostatnio zmieniony przez rysiekk : 11-01-2017, 10:02

  16. Reklama
  17. #118
    Avatar Cisekkozak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Zielona Góra
    Posty
    1,245
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj rysiekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no ale z sd i tak takim knightem nie będziesz strzelał, fajny bonus do leczenia z exanki ;p
    imo wiecej itemów powinno dawać customowe bonusy, takie z questów od 200-250 levela też
    i nie sprawdzałem wszystkich tych questów, ale fajną rzeczą byłoby, jakby na końcu questów własnie 200-300+ był boss do zabicia, może nawet z jakimś lootem ;p

    jak tak sobie patrze to te itemy z questów od 300 i od 400 levela są dosyć słabe, propozycje moich zmian pogrubione
    Kod :
    09:55 You see a great shield (Def:38). dodać 4-6% death lub psychical protect, ewentualnie ~10% od ognia (w końcu to tarcza z łusek smoka)
    09:55 You see an elite draken mail (Arm:15, speed +10). dodać +5axe/sword/club (nie wpłynie to prawie wcale na dmg) lub np + 10hp i mp/s
    It can only be wielded properly by knights and paladins of level 100 or higher.
    09:55 You see the devileye (Range:6, Atk +20, Hit% -20). troche za duży ten ujemny hitchance, coś w stylu +15 atk -5% hitchance byłoby spoko, nie wiem w sumie ile ataku mają infernale
    It can only be wielded properly by paladins of level 100 or higher.
    09:55 You see a dwarven armor (Arm:10, protection physical +5%).tutaj wystarczy dać Arm:15-16
    09:55 You see a nightmare shield (Def:37).to samo co great shield tylko pare % słabsze
    no tu sie zgadzam, na koncu questa powinien być jakiś bossik, np. jak na quescie głównie są jakieś juggernauty to na koncu bossik Massacre, oczywiscie odpowiednio zboostowany dmg hp w/e

    no i z tymi itemami to dobry pomysł, do great shielda pasuje % od ognia, do nightmare shielda imo pasuje % od death ew. physical
    a te itemki dające m lvl dla knighta itp to można zostawić, nikt z sd nie bedzie bić a boost do spellków sie przyda

    a co do broni pallka/amunicji to grubszy temat i trzeba dokladnie przemyślec ;d

  18. #119

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    co do itemkow dla magow to bym proponowal np +2mlvl w kazdym itemie i 10% odpornosic na zywioly, jak masz np 5 itemow to helm 10% na ogien, armor 10% na lod, nogi 10% na energie itp, tak aby miec lacznie po 10% na kazdy zywiol

    jak chcesz dawac te bosy to ja bym z nich dal jakies mega unikalne i ladne przedmioty ale nie overpowered, np jakies golden bootsy ktore nie leca z niczego innego ale nie maja 10 arma czy 4 tylko np 3, takie itemki do domkow raczej, ze mozna sie pochwalic ubitym bossem
    Ostatnio zmieniony przez Pan Ryba : 11-01-2017, 12:31

  19. #120
    Avatar Hotarti
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    4,468
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Fajnie by bylo jakby bylo cos w stylu instancji z wowa ze idziesz przez jakis labirynt i uwalasz potwory :D
    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy opierdalanie galy jest fajne
    Bo lizanie cipa to nie ma dużo możliwości, a przy paruwie można nieźle rzeczy tworzyć

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 77
    Ostatni post: 31-03-2025, 17:22
  2. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-05-2017, 23:04
  3. [8.6] OpenEvo.pl
    Przez Aureos w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 351
    Ostatni post: 02-10-2016, 10:42
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-03-2014, 03:25

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •