Oryks napisał
na tibijce powinny być 3 profy druid ms i knight, bo paladyna nie da się odpowiednio zbalansować
ostatnio mojego msa we dwóch zjechali na waste bijąc tylko z enchanted spearków i exori cona, musiałem się leczyć co ture, nieporozumienie
bez przesady, wszystko sie da. to jest tibijka, a nie jakis lol ze 150 postaciami czy wow i miliard skilli do balansu.
ja bym to zbalansowal w 10 minut, no ale hurr durr placzek wypierdalaj z tematu lepiej dodac 20% wiecej dmg paladynowi xDD
paladyn:
moze expic gdzie dusza zapragnie, profit w 90% przypadkow.
ma miejscowki do pegioli w party (wrle albo banuta), do pegioli solo (frosty/dle) i na profit (demony/kopalnie/wrle w sumie tez)
buffneli mu tego cona I WYSTARCZY. PROFESJA ZBALANSOWANA.
nie wiem co oni odjebali z tym 20% wiecej dmg, chyba masgen paladyna kupil, bo inaczej tego wytlumaczyc nie umiem
knight:
najbardziej op, bo robi pegiole na samych manaskach. zmienili niby uhy na 3 soule, ale przez to druid oberwal rykoszetem.
tutaj ciezko cos zmienic, moze ten dmg z exori grana nieco zmniejszyc albo ustawic wiekszy koszt w manie.
ja bym mimo wszystko nie ruszal, bo jednak
poi dle i frosty pickhole, to raptem 2 miejscowki i do tego czesto zajete. NIC NIE RUSZAMY, IDZIEMY DALEJ
mag/druid:
tak jak pisalem wczesniej. ciezko ruszyc cala formule od dmg magicznego, bo wtedy openki beda trwaly do pierwszych uekow.
zmiana souli na plus, bedzie troche mniej wyfarmionych na mc sdkow i ogolnie mniej sd na rynku. to akurat dobrze. tylko w takim razie trzeba dac cos w zamian, bo obecnie tylko z tym mozna expic na magach (niby sa jeszcze mort hury u sorca, ale to tylko na banucie i frostach, a tam mamy juz przeciez mase paladynow).
problem jest jeszcze taki, ze magowie musza stac na melee range, co przy skopanym path walkingu mobow (kto widzial jak tu uciekaja smoki albo frosty ten wie o czym mowie xD) jest meczace i niebezpieczne.
rozwiazania sa dwa:
albo visy na dystans z 8.1 i wtedy juz dmg nie zmieniamy, a mag moze wreszcie isc na jakies lepsze potworki bez pampersa na dupie
albo dmg na visach z 7.4 i zostawiamy melee range. wtedy magowie wreszcie przypomna sobie, ze na tym serverze sa takie spelle jak vis/mort/flam i gra bedzie ciekawa (high risk, high reward. moge szybko zvisowac frosta, ale jezeli wyjebie mi kombo na twarz to padne. adrenalinka lepsza niz na grze w kostke)
I TO JEST CALA FILOZOFIA XD zmienic pare cyferek w spellach, a jak wyjdzie low rate, to przywrocic jak bylo.
oczywiscie paladyna juz spierdolili i nic tego nie cofnie, ale dla magow wciaz jest nadzieja.
Zakładki