Server oparty jest na rozwiązaniach firmy (Silniku) RonIT oraz mapie Karmii edytowanej przez wiele godzin po to aby wam zapewnić wiele godzin rozgrywki!
Podstawowe informacje:
Klient: 8.6 & 8.7 - Custom ( NIE ZAGRASZ SIĘ PRZEZ ZWYKŁEGO CLIENTA TIBII)
PACC: DARMOWY
Strona: http://www.mysteriousland.myots.pl/
Exp Stages:
Level: 1, Exp: 200.
Level: 101, Exp: 150.
Level: 201, Exp: 100.
Level: 301, Exp: 50.
Level: 401, Exp: 25.
Level: 501, Exp: 20.
Level: 601, Exp: 15.
Level: 701, Exp: 12.
Level: 801, Exp: 8.
Level: 901, Exp: 5.
Level: 1001, Exp: 2.
Level: 2001, Exp: 1.
Exp jest dostosowany pod potwory które spotkacie na swojej drodze, w ten sposób nigdy nie będzie dużego przeskoku lvlowego między graczami w topce, pamiętajcie jednak że przez to co daje silnik RonIT nie sam lvl gra ; >
Co daje zastosowanie silniku RonIT, a jednocześnie nie znajdziecie tego na żadnym innych OTS'ach:
System specjalnych ataków, aktywowanych losowo podczas walki - przydatne dla graczy lubiących wyspę początkujących ale i nie tylko.
Dostępne specjalne ataki:
- Posiada dodatkowy atak ziemny
- Posiada dodatkowy atak energetyczny.
- Posiada dodatkowy atak trujący.
- Posiada dodatkowy atak energetyczny.
- Posiada dodatkowy atak swietosci.
- Posiada dodatkowy atak lodowy.
- Posiada dodatkowy atak ogniowy.

System ładunków do broni
Użycie jest możliwe dzięki zaklęciu:
Exori Sim
Dostępne są ładunki:
- ładunek ziemny.
- ładunek energetyczny.
- ładunek trujący.
- ładunek energetyczny.
- ładunek swietosci.
- ładunek lodowy.
- ładunek ogniowy.

System procentowej siły potworów
System ten wpływa na siłę, loot, exp oraz życie potwora! Od tej chwilii żadna walka nie bedzie taka sama a Exp będzie wymagał nie raz strategicznego podejścia... zabijamy pierw najmocniejszych czy najsłabszych?

System gemów oraz wyborowości!
Na OTS jest dostępny specjalny system gemowania przedmiotów, dokładniej jest on opisany na tej stronie:
http://www.mysteriousland.myots.pl/guide/9
Z potworów w trakcie expa lecą nam Gemy, dzięki którym możemy ulepszyć przedmioty. Po osiągnięciu +6 +16 +25 jesteśmy w stanie użyć na przedmiocie specjalnej runy dającej nam wyborowość bądź podejść do npc i za pewną opłatą dokonać tej samej operacji. Trzeba pamiętać jednak że po dodaniu wyborowości przedmiot traci swoją opcję i poziom a szczęście pozostaje losowe
Kilka przykładowych przedmiotów:
To jest wspanialy miecz (Atk:79 Obr:52 Opcja:+6 Poziom:+16 Szczescie: 25%).
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 97 lub wyzszym
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 97 lub wyzszym
18:19 To jest obusieczny topor (Atk:39 Obr:16 Opcja:+1 Poziom:+0 Excellence: 1 Szczescie: 21%).
Waga: 21.0 oz. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 26 lub wyzszym Jest na tym napisane: Zresetowany dnia 31/10/2015 18:18:44. przez Fardos Admin.
Waga: 21.0 oz. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 26 lub wyzszym Jest na tym napisane: Zresetowany dnia 31/10/2015 18:18:44. przez Fardos Admin.
18:20 To jest wspanialy miecz (Atk:57 Obr:38 Opcja:+0 Poziom:+0 Szczescie: 0%). Posiada 1648 pkt magicznych (lod) (Tryb: WL.).
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 70 lub wyzszym
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 70 lub wyzszym

System procentowego wzmacniania zaklęć
Więc pewnie zauważyliście że wszystko co pisałem wyżej było dla profesji fizycznych czyli Ek i Rp - ta zmiana jest ukłonem dla profesji magicznych, każda broń magiczna (laska) posiada dodatkowe wzmocnienie do magii , które wzrasta wraz z posiadanym przez nią atakiem. Od teraz nie tylko Ek i Rp muszą dbać o swoje bronie!
Kilka przykładów:
To jest laska margusa (Atk:310 Obr:45 Opcja:+0 Poziom:+0 Szczescie: 0%). Dodaje 17.05% do obrazen magicznych.
Waga: 14.5 oz.
Laska wykonana z glowy Margusa Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 800 lub wyzszym
Dodatkowy wzrost many: 3.
Waga: 14.5 oz.
Laska wykonana z glowy Margusa Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 800 lub wyzszym
Dodatkowy wzrost many: 3.
18:47 To jest wiosenna laska (Atk:233 Obr:44 Opcja:+5 Poziom:+4 Excellence: 1 Szczescie: 22%). Posiada dodatkowy atak swietosci. Dodaje 12.815% do obrazen magicznych.
Waga: 8.4 oz.
It is filled with the energy of growing plants. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 119 lub wyzszym
Waga: 8.4 oz.
It is filled with the energy of growing plants. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 119 lub wyzszym
18:47 You see a magic staff (Atk:78 Def:22 Option:+2 Level:+0 Luck: 23%). It has additional attack of energy. It adds 4.29% magic damage.
Weight: 6.0 oz. It can only be wielded properly by players of level 27 or higher
Weight: 6.0 oz. It can only be wielded properly by players of level 27 or higher

System Artefaktów
Ostatnim systemem o którym wspomnę będzie system artefaktów który jest opisany na stronie: http://www.mysteriousland.myots.pl/guide/30
Dropią one z wszystkich bossów jakie spotkacie w grze jednak nie można ich użyć na każdym przedmiocie, dany artefakt dodaje 2% odporności na dany żywioł bądź 1 pkt skilla. Dzieki temu sami możecie dostosować swoje przedmioty tak jak tego potrzebujecie! Pamiętajcie jednak że do przedmiotu możecie dodać maksymalnie 3 artefakty i żaden z nich nie może się powtarzać!
Przykładowy przedmiot przed użyciem artefaktu:
18:55 To jest wspanialy miecz (Atk:96 Obr:67 Opcja:+8 Poziom:+19 Excellence: 4 Szczescie: 25%).
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 97 lub wyzszym
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 97 lub wyzszym
18:57 To jest wspanialy miecz (Atk:96 Obr:67 Opcja:+8 Poziom:+19 Excellence: 4 Szczescie: 25%). Odpornosc: ogien 2%, lod 2%. Dodatki do umiejetnosci: walce mieczem: 1.
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 97 lub wyzszym
Waga: 59.7 oz.
It was made by Gods to punish sinners. Przedmiot moze byc noszony jedynie przez graczy o poziomie 97 lub wyzszym

Mount system, addony,przedmioty 8.7+
Tak, dobrze przeczytaliście. Pomimo tego że gra odbywa się na cliencie 8.6 / 8.7 client posiada mount system, addony czy przedmioty również są dostępne z wyższych versjii!
Zainteresowani? Cieszy mnie to! Jednak pewnie interesuje mapa, jest nią przerobiona mapa Karmii(Vanilli 8.1 ) a przerobienie jej zabrało dużo czasu, nie tylko dlatego że silnik RonIT posiada inne id itemów, ale dlatego również że dużo się na niej zmieniło a o tym poniżej
Na początek informacje tekstowe:
- Ilość domków: 135
- Ilość miast: 13
- Największy domek: "Karmia Villa" (152 sqm)
- Ilość potworów na mapie: 8731
- Ilość questów: ~~ 130 + (w tym kilka naprawdę długich i kilkanaście dłuższych - jedne wam pozwolą pływać z piratami, inne zaś latać dywanem z djinnami a jeszcze inne uzyskać dodatkową wyborowość w waszych przedmiotach! )
Screeny z mapy:






Dodatkowe informacje:
Grasz sam i chciałbyś zdobyć trochę pkt dla siebie? Zarejestruj się jak najszybciej! pierwsze 100 zarejestrowanych kont dostanie 50pp
Grasz z gildią? Zapraszam do kontaktu przez:
GG: 8930911
Skype: Fardos999
Aby założyć gildię należy się odezwać na któryś z powyższych komunikatorów - powinno to uniemożliwić powstawanie masy fikcyjnych gildii : )
Zależnie od ilości osób dana gildiia dostanie od 50pp do 100pp na konto każdej z osób!
Abyście zostali uznani za gildię muszą to być 5 osob minimum
Ominęło cię 100 pierwszych kont bądź 50pp to jednak za mało? Odezwij się na gg bądź skype (podane wyżej), poszukujemy reklamatorów : )
ZAPRASZAM DO REJESTROWANIA SIĘ !!
Zakładki