Reklama
Strona 16 z 43 PierwszaPierwsza ... 6141516171826 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 226 do 240 z 633

Temat: [8.6]AMBER.ENITYSOFT.COM

  1. #226
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    @Chels ;

    Hmm sądzę że trollujesz, bo nie można być aż tak głupim dlatego pozwolę sobie również zakończyć rozmowę w tym miejscu. Cieszy mnie że nawet osoby z taką dysfunkcją jak Twoja potrafią wyrażać opinie oraz zainteresowanie tematem jednak to nie jest jak sam zauważyłeś projekt dla Ciebie.

    Ciesz się swoim czasem na innym projekcie, tam gdzie czujesz się szczęśliwy i spełniony.

    Z wyrazami szacunku,
    Kregox

    @Mysterious Boy ;

    Dokładnie tak, w obojętnie jakim temple po prostu możemy refreshować zapasy, nie podjęliśmy jeszcze decyzji czy będzie to komenda !refresh czy może coś bardziej topornego.
    Runy tak jak wcześniej wspominałem muszą się kończyć oraz potiony. Knight za dużo zyskuje swoim udzwigiem dlatego nie możemy tego wyłączyć bo inaczej doprowadzimy do dysproporcji między magiem a knightem a tego nikt nie chce.

    Problem pojawia się jeden co w momencie gdy mamy aol a nasza postać zginie wtedy przecież nasz OZ. spada więc doprowadzamy do sytuacji w której taki knight ma na sobie przedmioty z OZ. 2000 na 60 kinie z podstawowym OZ. 1000*.

    Rozwiązaliśmy to w dość prosty sposób. Czym mniej w plecaku mamy tym nasza postać szybciej się porusza. Załóżmy że do 95% zajętego udźwigu nasza postać porusza się z wartością 100, w momencie gdy wypełniamy plecak niepotrzebnymi przedmiotami nasz movement speed maleje. Po takim zabiegu po śmierci gracz jest zmuszony przeładować plecak. Może równie dobrze wyrzucić plecak i przelogować, wtedy z automatu zostanie mu przyznany nowy bp z suplementami w zamian starego.
    Ostatnio zmieniony przez Kregox : 17-03-2016, 21:57

  2. #227
    Avatar Matheim
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Jelenia Góra
    Posty
    906
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Najbardziej rozpierdala mnie fakt, że Ci ludzie myślą, że poza 8.6 nie ma botów xDDDD a kurwa na hexerach i shadowcorsach to te 1k osób to każdy był unikalnym graczem i expił manualnie ;_;
    Lepiej wprost przyznać, że pozwala się używać bota niż pierdolić farmazony o banowaniu ludzi za bota albo robieniu klienta z wbudowanym "antycheateam" na który po tygodniu albo i szybciej już są boty.

  3. #228
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny


    Proszę pisać oraz kontaktować się bezpośrednio przez facebooka.
    Ostatnio zmieniony przez Kregox : 18-03-2016, 23:30

  4. Reklama
  5. #229
    Avatar Decretis
    Data rejestracji
    2004
    Wiek
    32
    Posty
    5,426
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Posprzątałem tu, zajęło mi to tyle czasu że zagotowała mi się woda na makaron. Dlatego obeszło się bez ostrzeżeń za spam (z wyjątkiem bana dla baxcrow). Ale ładnie proszę, skończcie już ten offtop.

  6. #230
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Jeżeli są jeszcze jakieś osoby chętne na beta testy to proszę o prywatną wiadomość na facebooku.
    W wiadomości prosze podać profesję oraz nick.

    https://www.facebook.com/amber.enitysoft

  7. #231
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    AMBER
    OTWARTE BETA TEST
    POLUB NASZĄ STRONĘ ORAZ NAPISZ NAM WIADOMOŚĆ ZE SWOIM NICKIEM ORAZ PROFESJĄ JAKĄ CHCESZ GRAĆ

  8. Reklama
  9. #232
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Nie było łatwo ale się udało

    Kolejne systemy pokończone, teraz po śmieci zawsze dostajemy startowy plecak, jeżeli któryś z przedmiotów nam wypadnie to zostaje on zastąpiony przedmiotem z wersji [START]

    Ponadto ukończyliśmy system w którym POZIOM postaci zawsze spada do 60 natomiast reszta zostaje ! :)))





    PS.
    Szukamy reklamatorów.
    Oczywiście nic za darmo.

  10. #233

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,584
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Wbiłem, testuje. Zapowiada się coś naprawdę, naprawdę dobrego :)

  11. #234
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Każdy z was zapewne zdaję sobie bardzo dobrze sprawę, że TIBIA 8.6 jest jedną z najbardziej niezbalansowanych.
    Przede wszystkim z powodu dominacja druidów.

    Postanowiliśmy przeprojektować ten system tak aby profesje były wyrównane na tyle ile to możliwe- bierzemy pod uwagę wasze sugestię oraz dalsze modyfikację.

    Zaczynając przeprojektowywać ten felerny system musieliśmy sami sobie odpowiedzieć na pytanie co chcemy osiągnąć. [IDEALNA BALANSACJA] to zwrot powszechnie używany przez innych twórców na wszystkich serwerach.

    Ale czy na prawdę oni wiedzą czym jest balansacja profesji ? Na to pytanie odpowiedzcie sobie sami.

    Na początku naszej drogi byliśmy zmuszeni rozwiązać największy problem.

    Dlaczego gracz ma powinnien zastanowić się nad wyborem Sorcerera a nie Druida.
    Druid jest profesją która przysporzyła nam wielu problemów.
    Jednakże na samym końcu rozwiązanie okazało się banalne proste.

    1. Wild Growth można zakupić wyłącznie w sklepie.
    2. Paralize rune zabierają stałą ilość many po użyciu (700) oraz rownież są dostępne w sklepie. Przeprojektowany skrypt na paraliże powinien utrudnić [anty paral]
    3. Została dodana runa [pox], działa na zasadzie periodycznych obrażeń. Pierwsze obrażenia pojawiają się po 2 sekundach. Kolejne obrażenia są procentowo zmniejszane oraz występują w odstępach 2 sekundowych. Razem runa zadaje 4 serie.
    Efektu nie można nałożyć. Jak działa runa można zaobserwować na filmie poniżej.
    Kiedy ta runa może się najbardziej przydać ?
    Głownie wtedy gdy brakuje nam przysłowowej [jednej osoby]

    Dodatkowo sorcerer został wyposażony w runę instant death, jest to jedna z dwóch run które można dodatkowo zakupić w sklepie.
    Runa zadaje większą obrażenia o 30% niż sudden death rune, jednakże mediana obrażeń jest poszerzona. Oznacza to, że nasze obrażenia wachają się od -30% do + 30%.

    Ponadto aby zbalansować te dwie postacie powiększyliśmy obrażenia zadawane przez sorcerera. Druid ciągle pozostaję profesją z najlepszym mechanizmem leczenia "exura sio" jednakże nie jest już maszynką do zabijania jak na podstawowej wersji 8.6
    Ostatnio zmieniony przez Kregox : 22-03-2016, 15:31

  12. Reklama
  13. #235
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Wczorajszy dzień był kolejnym w którym walczyliśmy z balansacją profesji oraz poprawianiem istniejących nieudogodnień
    .
    Przede wszystkim zależało nam aby knight oraz paladyn byli grywalni tak samo jak postacie magiczne. Zadanie arcytrudne jednak sadzimy, że nam się udało :(.
    Aby utrzymać knighta w puli wybieranych profesji zdecydowaliśmy że runy oraz potiony będą się kończyć. Pozwala to zwastowac każdego z graczy. Dzięki temu rozwiązaniu knight zyskuje przewagę nad innymi profesjami. Dodatkowo dodaliśmy do Ancient shopa bronię pokroju ICE RAPIER.

    Ice Giant sword/axe/club to bronie o bardzo dużym współczynniku ataku jednakże na ładunki. Dodatkowo sa to bronię dwuręczne.
    Występuje między nimi pewna różnica.
    Sword posiada tylko 2 ładunki ale jego współczynnik jest największy, a cena najwyższa. Axe posiada 3 ładunki lecz jego obrażenia są niższe. Club natomiast posiada 5 ładunków jego obrażenia są zdecydowanie niższe niż w swordzie oraz jest najtańszy.
    Pozwoli to knightowi wymierzać sprawiedliwość w pojedynkę. Jednak będzie to bardzo kosztowne.
    Trzeba pamiętać że ładunki kończą się również podczas używania umiejętności jak exori, exori gran lub exori hur.
    Dodatkowo knight może zakupić hyper potiony, kolejny drogi przedmiot którego działanie leczące waha się od 1200 do 2000.

    Po testach zauważyliśmy że knight zadaje obrażenia z run explosion oraz gfb w granicach 25 dmg ( jest to standardowa balansacja - względem kalkulatora obrażeń Real Tibia ). Planujemy usunąć te runy z podstawowego ekwipunku u knighta a minimalnie zwiększyć obrażenia z exori hur. Jednak nerfujac jej zasięg do 3 kratek. Prosimy abyście sie wypowiedzieli co na ten temat sądzicie. Jeżeli to zrobimy pvp knighta będzie opierać się wyłącznie na ataku z broni oraz dodatkowo exori hur/exori/exori gran.
    Przy taki rozwiązaniu jedynym możliwym sposobem zwiększania podstawowych obrażeń będzie wyskillowanie swoich umiejętności walki bronią. Na znaczeni straci magic level. Przypominamy że knight zaczyna z 5 mlv. Głównym powodem aby trenować magic lv u knighta będzie dodatkowa możliwość używania magic wall rune.
    Ostatnio zmieniony przez Kregox : 23-03-2016, 09:58

  14. #236
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    * Rework "Exori hur"
    - Przeprojektowany algorytm który uwzględnia obrażenia od skill oraz broni
    * Rework algorytm exori con ( Damage broni wpływa na nasze uderzenia)
    * Rework Fire elemental
    - Mediana obrażeń "Fire" zmieniona z (105-150 dmg) na (5 - 150)
    - Armor zmniejszony z 18 na 8
    * Usuneliśmy startowo gfb oraz explosion rune u paladyna oraz knighta.
    * Zamieniliśmy postaciom magicznym Great Fireball Rune na Avalanche Rune.
    * Przprojektowaliśmy udźwig przedmiotów.
    - Przykładowo : Wszystkie Knight armory 100 oz. Głownie dlatego, że cenimy sobie prostotę.
    * Za udanego fraga dostaje się szkatułki.
    * Dodaliśmy komende !t1/t2 itd. Dzięki temu rozwiązaniu szybko możemy przemieszczać się między obozami
    * Dodaliśmy 6 domków w depo.
    * Przeprojektowaliśmy depo oraz umieszczenie npc. Dzięki naszemu rozwiązaniu łatwiej i szybciej nabyć potrzebne przedmioty


    * Zakupiliśmy drugą maszynę na której postawimy dziś serwer. Od dzisiaj testy będą 24/7

    JEŻELI JESTEŚ ZAINTERESOWANY NASZYM PROJEKTEM, POLUB NASZ FACEBOOK ORAZ NAPISZ WIADOMOŚĆ Z NAZWA POSTACI ORAZ PROFESJA.
    Ostatnio zmieniony przez Kregox : 24-03-2016, 11:16

  15. #237
    Avatar Frazes
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    311
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Widać, że serwer tworzony z pasją od graczy dla graczy ;]
    stronka nie działa, tutaj też moje pytanie:
    skoro gra jest tak zmodowana, to dlaczego akurat wybraliście wersje 8.6
    będzie custom client?

  16. Reklama
  17. #238
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    @Frazes ;
    Racja link nie działa bo to stary adres, nasz błąd.

    Gra wydaje się na pierwszy rzut oka rozbudowany ale tak w rzeczywistości nie jest - jest to prosty war bardzo okrojony i uproszczony. Dodaliśmy mu tylko troche więcej logiki i zabawy.
    Klient to standardowy 8.6. Przede wszystkim dlatego, że chcemy trafić do jak najszerszego grona odbiorców :)

  18. #239
    Avatar Frazes
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    311
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    @Kregox ;
    czyli te wszystkie elfy itp beda dalej dzialac?

  19. #240
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    @Frazes ;
    Nie wszystkie funkcje ale tak

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Współpraca z Amber OTS
    Przez alien w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 97
    Ostatni post: 23-06-2016, 20:19
  2. Amber
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-08-2008, 16:37

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •