Przedstawiamy kolejne poprawki aby uzmysłowić jak głęboko sięgają zmiany mapy.
https://i.imgur.com/YPtbK2M.gif
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
Wersja do druku
Przedstawiamy kolejne poprawki aby uzmysłowić jak głęboko sięgają zmiany mapy.
https://i.imgur.com/YPtbK2M.gif
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
kiedy planowany start +/-
Sądzimy że w przeciągu miesiąca zamkniemy się ze wszystkim.
Zmiany, zmiany kolejne zmiany :)
1
https://i.imgur.com/Rm6zOrk.png
2
https://i.imgur.com/tDoNf6C.png
3
https://i.imgur.com/k0xmSA3.png
4
https://i.imgur.com/TfKOZWM.png
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
Postanowiliśmy dobudować system pierścieni na serwerze,
Dokładniejsze informacje w jutrzejszej prezentacji.Cytuj:
Magic ring (Poziom magiczny u rycerzy zwiększony +1)
Tank ring (Atrybut tarczy u rycerzy zwiększony o 15)
Basic ring (Club/Sword/Axe +1, Dist +2)
Hero ring (Club/Sword/Axe +4, Dist +5)
Warlord ring (Club/Sword/Axe +8, Dist +10)
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
Co z testami dla graczy? Wiadomo kiedy mniej więcej będzie beta?
Zapisy na betę przyjmujemy na naszej stronie
amber.enitysoft.com
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
co z botami? i ile myslicie bedziecie mieli ludzi na start?
Kwestia z botami jest sprawą dyskusyjną nie podjeliśmy jeszcze decyzji w tej sprawie.
Na obecną chwilę posiadamy 448 osób zapisanych do beta testów. Niestety nie każdy będzie mógł na nich zagrać gdyż wybierzemy tylko pewną grupę ludzi przy pomocy losowania.
Trudno nam oszacować ludzi na start ale zdajemy sobie sprawę że nie mamy konkurencji, dlatego sądzimy, że frekwencja będzie wysoka tym bardziej, że dostarczymy Państwu produkt o dobrej jakości z solidną administracją.
Zdecydowaliśmy się uproscic nazwy przedmiotów oraz ich zakup. Teraz wszystkie przedmioty dostępne w markecie znajdziemy pod trzema kategoriami (BASIC/HERO/WARLORD)Z wyrazami szacunku,
W praktyce wygląda to tak :
https://i.imgur.com/x1zKkTE.png
Mapę upraszczamy najbardziej jak to tylko możliwe, jesteśmy bardzo świadomi tego jak mapa przyczynia się do rozgrywki pvp. Możliwości szybkiego przemieszczania między miastami jak i szybki zakupu przedmiotów to równie ważne elementy. Stąd też wybór aby prze edytować jeszcze raz pewne segmenty mapy.
https://i.imgur.com/cQx0EHL.png
https://i.imgur.com/tkmWOL0.png
https://i.imgur.com/QAbcQ5R.png
Również przebudowaliśmy ekwipunek który można zakupić u NPC. Jest on teraz bardziej przejrzysty i dostosowany do serwera.
Spolszczenie jutro.
https://i.imgur.com/dTPeYXx.jpg
Przypominamy o trwającym naborze na beta testy.
amber.enitysoft.com
Enitysoft
Streamujemy projekt ! :) Oraz wyjaśniamy wątpliwości
twitch.tv/enitysoft
Z wrazami szacunku,
Enitysoft
1. Podstawową walutą w grze są cc oraz jego mniejsze odmiany. Przedmioty takie jak szkatułka oraz księgi doświadczenia to dodatkowe przedmioty które wpłyną na ekonomie serwera gdyż zdajemy sobie sprawę, że znajdą się osoby które będą skupywać księgi doświadczenia aby po śmierci szybko wrócić na piedestał odrabiając poziom.
Ważnym elementem każdego projektu jest ekonomia, która niestety na 95% serwerów kuleje. Nasz projekt zaprojektowaliśmy tak aby istniało zjawisko zwane "cash flow" - przepływ pieniądza.
Ten mechanizm ustabilizuję walutę na serwerze a rzadkie przedmioty nie będą traciły nagle na wartości.
2. Oczywiście będzie można zamieniać pieniądze - mechanizm nie ulega zmianie w porównaniu do innych projektów. Nie chcemy wymyślać koła drugi raz.
Złoto oraz platynowe monety zostały dodane wyłącznie po to aby zapełnić sloty w szkatułkach. Oczywiście mogliśmy zastosować skrypt w którym mamy kilka procent na księgę oraz kilka na cc. Jednakże nasze doświadczenie marketingowe stawia jasną tezę że satysfakcja z gry jest większa w momencie gdy dostaniemy chociaż drobny upominek (w tym wypadku gold coina lub platinym coina) niż puste pudełko.
Jak bedzie tu wygladal balans?
W sensie czy np jakies 1v1 da rade robic? Czy np sorc/druid i pallek beda sie nawzajem zabijac, a knighta ani nie zabija ani knight nikogo nie zabije?
Jakies wlasne czary dodajecie?
Z racji tego, że dużo mamy zapytań w różnej formie postanowiliśmy na bieżąco stremować projekt aby wysłuchać waszych zapytań i dać możliwość jeszcze lepiej przedstawić system projektu amber.
Streamujemy projekt ! :) Oraz wyjaśniamy wątpliwości
twitch.tv/enitysoft
Z wrazami szacunku,
Enitysoft
Dzisiejszego dnia dopracowaliśmy podstawowe wyposażenie dla profesji
Współczynniki obrony zostały zmodyfikowane względem serwera pvp.
https://i.imgur.com/921UUSc.jpg
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
niezle sie zapowiada, ale jak na tym kliencie to musi byc jakis anti-bot, nie wyobrazam sobie pvp z samymi botami, przeciez z tego nie ma zadnej radochy
Streamujemy projekt ! :) Oraz wyjaśniamy wątpliwości
twitch.tv/enitysoft
Z wrazami szacunku,
Enitysoft
Z góry mówię, że nie naskakuje na Was, bo cały projekt mi się podoba (szczególnie mapa i jej detale), ale "resetowanie" poziomów przy śmierci do 60 poziomu, to z góry przegrany pomysł.
Nie po to gracze będą się męczyć aby przy śmierci stracili cenny czas. Robiłem już nie raz war serwery i za każdym razem był ogromny płacz o to.
A i jeszcze pytanie: co ze skillami jak i mlvl przy śmierci?
Lul przeciez na kazdym dobrym war otsie sie resetowal lvl po dedku
to nie rpg ziom
Nigdy nie poczulibyśmy się atakowani po tak miłej wiadomości, cieszymy się, że wy gracze dzielicie się z nami swoimi spostrzeżeniami uwagami oraz sugestiami co może funkcjonować lepiej. Robimy serwer dla was przy pomocy naszych dłoni oraz umiejętnościom które posiadamy.
Wiele razy wspominaliśmy że krytyka oraz udzielanie się w temacie jest wskazane ponieważ chcemy dostarczyć produkt wysokiej jakości.
Głownem czynnikiem który wpływa na obrażenia jest skill oraz mlv dlatego nie będą one spadać jednak awansowanie będzie żmudnym zajęciem.Nie planujemy bawić się w formę comiesięcznych restartów gdyż to jest dopiero inwencja w której ludzie marnują swój czas.
Kwestia straty poziomu jest przemyślana i w obecnej koncepcji nie może ulec zmianie.
Poziom wbija się prosto i przyjemnie przy pomocy wielu form. Poziom w głónej mierze potrzebmy do zdobycia nowych ubiorów oraz dodatków jak i do wykonywania questów.
Ważnym elementem są księgi doświadczenia - oznacza to tyle że możemy je skupywać od innych graczy lub po prostu nie wykorzystywać tych które sami zdobędziemy. Po śmierci wtedy możemy szybko wrócić na wyższy poziom.
Nie możemy sobie pozwolić aby na serwerze biegały wysokie poziomy i każdy czuł się że nic nie traci. Decyzje graczy muszą być świadome i przemyślane. Na obecnych serwerach gra opiera się na bezmyślnym spamowaniu dwóch przycisków z nastawieniem że może coś z tego wyjdzie. Gracze ignorują możliwość wystąpienia tzw. "boxów" gdyż wiedzą że nie ponoszą konsekwencji głupich decyzji.
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
A karamy war ?
Są war serwery gdzie przy śmierci nie resetuje się poziom, ale za to traci się ich dużo - no ale szanuje zadnie twórców tego OTSa, ich projekt, ich zasady :P Ja tylko wyraziłem swoją opinię na ten temat.
Podoba mi się "system" z tym EQ, że można wybierać pomiędzy słabe/średnie/mocne - a czasem nie uważacie że te ceny za najlepsze przedmioty są za wysokie? Tym bardziej że będą tylko na 4 godziny.
Z drugiej strony, osobiście nie wiem jak szybko się tam zbiera kasę i czy te 500~k to będzie cholernie dużo na 4 godziny, czy też bez problemu wyjdzie się "na zero" po tych 4 godzinach.
Wszystko wyjdzie w praniu :P
TO JEST WAR NIE RPG DYMEK
To jest item czasowy na 4h wiec wiadomo ze w 4h mu się nie zwróci i nie wyjdzie na 0 bo gdyby tak było nosiłby go 24/7 prawda?
Ofc takie itemy maja być na tyle drogie by się nie zwracały a jedynie raz na jaki czas dawały kopa jak już się na nie nazbiera...
z zalozenia to jest git ze lvl resetuje, zostaja natomiast itemy dzieki ktorym mamy boost od nwoej gry, za to co zdzialalismy w porpzednej. dla mnie 11/10
Cieszy nas tak zażarta dyskusja w temacie gdyż pomaga nam ona przeanalizować nasze założenia oczami osób trzecich.
Prezentujemy ostatnie modyfikacje w systemie przedmiotów.
Dodaliśmy nowe przedmioty dla paladyna, różdżki dla magów, lepiej zbalansowaliśmy przedmioty oraz wymieniliśmy grafiki.
https://i.imgur.com/O0DgQo2.jpg
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
twitch.tv/enitysoft
Wyjaśniamy wątpliwości oraz prezentujemy nasz serwer :)
Imo level nie powinien spadać do zera po dedzie, niech się traci z 35% expa i bedzie gitara
Kiedy start? bo z tego co czytam to już miech temu miał być :)
Beta testerow powinniscie wylaniac w formie np. wplaty 1zl zeby miec pewnosc, ze tylko ci co chca zagrac dostana dostep ;p bo losowac randomowo na maila troche slabo imho
Przeciez to ty proponujesz by drogie itemy zwracaly sie przez czas ich dzialania [xd] i by lvle na warze nie spadaly[xDD]
Jestes akurat typowo rpg plejersem nawet na otsach robiles jakis rookslayerow nie wiem dlaczego udzielasz sie w temacie war otsa skoro jak Cie bili na tibianiusie "ja nie pekuje ja sobie gram rpg"
Ots moze wypalic o ile zignoruja te twoje propozycje ktore nadaja sie na torgota conajwyzej
Bez urazy po prostu piszesz mega glupoty w temacie do ktrego nawet zagladac nie powinenes bo znajac zycie nawet na niego nie zalogujesz
Dokladnie tak go widze na tym otsie
Właśnie jestem za tym, aby lvl spadał i to dużo, ale nie aby się resetował - zresztą to tylko moje zdanie, może Ci się podobać lub nie.
I skończ pisać, do jakich tematów "mogę" zaglądać, a do jakich nie, bo interesują mnie na war serwerach czysto techniczne rozwiązania - i właśnie tego się tylko "czepiam". A interesuje mnie to, bo sam byłem twórcą takich war serwerów i z własnego doświadczenia wiem, że ludzie nie przepadali za resetowaniem lvl do bazowego.
Co do "rpg plejersem" (którym jestem, prawda), to przemilcze tą jakże mierną prowokacje na jakże wysokim poziomie :)
I jak tam ots deduwa czy zyjemy??!?!?!
Po dłuższej nieobecności przedstawiamy nasz nowy system.
https://i.imgur.com/3NcUEkV.jpg
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
system rankedow? podoba mi sie w chuj napewno wbije
Propsuje ten pomysl w chuj mocno, tez wbije
No takiego czegoś to chyba jeszcze nie było :) +1
Cieszymy się że nasza idea aż tak przypadła do gustu :)
Obecnie dopracowujemy schemat programów partnerskich - nie będą to proste programy typu "poleć znajomego" dostań punkty. Chcemy stworzyć pakiety dla osób które będą mogły legalnie zarabiać na naszym projekcie jeżeli ich wkład będzie dodatni dla projektu.
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
Nadszedł czas projektowania naszej strony.
Czy macie jakieś szczególne wymagania odnośnie funkcjonalności strony ?
[/CENTER]
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
sama strona ma raczej mniejsze znaczenie, podejrzewam, ze nikt nie bedzie na niej przesiadywal nie wiadomo ile
ale wiadomo, dobra czytelnosc to podstawa
Zgadzam się z Tobą w 100%.
Dzisiejszego dnia natomiast prezentujemy.
https://i.imgur.com/O0YM0Jq.png
Jeżeli i Ty jesteś zainteresowany dostaniem klucza na zamknięte beta testy to jedyne co musisz zrobić to zarejestrować się na
www.amber.enitysoft.com
Dołącz do 683 osób !
KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ NIE MA ZNACZENIA
Aby zwiększyć swoją szansę należy śledzić nas na facebooku gdyż tam JUŻ rozdajemy klucze !
https://www.facebook.com/amber.enitysoft
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
Jak idą prace? kiedy jakaś beta?
Projekt zbliża się ku końcowi jednak przed ostatnim etapem blokują nas egzaminy niektórych członków z zespołu.
Pracujemy kilkutorowo
-przeprojektowujemy segmenty mapy aby były one jeszcze bardziej dostosowane do wymogów serwera war.
-projektujemy/kodujemy stronę internetową aby dziali ona również w systemie RWD.
-Dokańczamy skrypty na których opiera się rozgrywka.
Po tak długim czasie możemy w końcu zdradzić informacje która ma kluczowe znaczenie w systemie outfitów oraz addonów.
Wszystkie ubiory będzie można przypisać pod HOTKEY'e
* Cooldown na ponowną zmiane outfitu to 20 sekund,
Pozwoli wam to jeszcze bardziej cieszyć się grą.
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
Nie mogę się doczekać startu serwera.
Kolejnym etapem zimowej rewolucji było przeprojektowanie siedliska Thall'a
A wam jak się podoba jego nowa grota :)?
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
Tym razem wybór padł na zamek Erathal'a (Barbarzyńce) - ostatni ocalały mieszkaniec logowego miasta. Możecie go spotkać na ostatnim piętrze lodowego zamku. Nie można zakłócić jego prywatności, w innym wypadku sprowokujesz go do walki.
Po wygranej bitwie jednak możesz otrzymać zimowe buty oraz żelazo w stanie surowym.
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft